1. spadek czytelnictwa prasy jest zatrważający
Trzeba mieć na uwadze, że młodzi już w ogóle jej nie czytają. Wolą portale internetowe i gadki na YT. To niestety stały i ogólnoświatowy trend. Zmieniają się pokolenia. U nas aż nadto widoczne:
www.wirtualnemedia.pl/artykul/...Na spadającym rynku będzie coraz trudniej osiągać zyski.
2. Konkurencja, m.in. Legimi. Biorąc pod uwagę jak szybko rozwija się konkurencja sprzedaż ebook-ów w ekiosku raczej na dłuższą metę nie zachwyci.
3. Najwięksi wydawcy organizują własne systemy e-sprzedaży i nie będą się dzielić z nikim. Przykład: Gazeta wyborcza. Rośnie sprzedaż e-wydań, za połowę normalnej stawki, ale całość idzie dla wydawcy.
4. Akcjonariat - wiadoma sprawa.
5. Na jeszcze jedną rzecz zwracam Wam uwagę. Dotychczas ponoszenie wyniku netto było w dużym stopniu realizowane dzięki obniżce kosztów, tyle że ta droga wydaje się zbliżać do końca. Nie da się redukować kosztów w nieskończoność, a płace itd. rosną.
6. Płynność. Jak poleci cała GPW i NC nawet nie zdążycie powychodzić.
To taki głos rozsądku w tym zachwycie, bo delikatnie rzecz ujmując odlatujecie. Wzrost kursu uwzględnił już poprawę wyników. Niestety. A dalsza przyszłość nie rysuje się optymistycznie niezależnie od starań spółki. Po prostu rynek kurczy się dramatycznie.