pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Frey

Frey

Ostatnie 10 wpisów
A co to znaczy grywalny? Prototyp też już może być grywalny..., a P8 z etapu prototypu już wyszło - zgodnie ze słowami przedstawiciela spółki na forum inwestorskim i weszło parę miesięcy temu w fazę produkcji.

Ostatnio jakieś szaleństwo informacyjne dotyczące 11Bit ma miejsce...chyba emocje w części przypadków biorą górę nad zdrowym rozsądkiem...
Jeszcze niczego nie wiadomo na temat P8, a już toczy się zażarta dyskusja o P9....
Z jednej strony snucie wizji świetlanej przyszłości, a z drugiej - wiele głosów, że spółka już się skończyła i jeździ po kraju niczym komiwojażer wciskając akcje drobnym - bo duzi niczego wspólnego już z nią mieć nie chcą... blah5
(to ostatnie - w sytuacji permanentnego narzekania latami na spółkę, że słabo się z inwestorami komunikuje love4 )

Niewątpliwie do premiery Projektu 8 zostało jeszcze trochę czasu. Spółka nie zaczęła przecież jeszcze akcji marketingowej - a ona zgodnie ze słowami przedstawicieli spółki trwa 12-18 miesięcy. Akcja ta zacznie się w przyszłym roku - była o tym mowa zarówno na forum spółki, jak i w relacjach ze spotkań z inwestorami. Ile czasu upłynie od jej początku do premiery? Pożyjemy - zobaczymy. Taki urok branży gamingowej. Można na to narzekać wściekając się i obrażając na rzeczywistość (i spółkę), albo się z tym pogodzić, bądź też zmienić branżę. Inwestując w branżę grową trzeba sobie jednak zdawać sprawę, że w niej wszelkie terminy są....mocno orientacyjne.
Jeśli chodzi o premierę dużego dodatku do FP - spółka co prawda zapowiadała go jeszcze na ten rok, ale jeśli nawet termin ten nie zostanie utrzymany - to dodatek zadebiutuje pewnie w Q1 2020 i pomoże uzyskać lepszy wynik finansowy w roku, w którym może nie dojść do premiery nowej gry - czy to produkcji 11Bit czy też z wydawnictwa. Wygląda na to, że podobnie rzecz będzie się miała z mobilną wersją Moonlightera (swoją drogą ciekawe czy spółka w przypadku tej gry - popularnej w krajach azjatyckich nie powinna pomyśleć o jakiś mikropłatnościach...w końcu to gra też o handlu Whistle )

A tu ciekawa relacja ze spotkania z przedstawicielem Bitów:

Cytat:

Wczoraj we Wrocławiu odbyło się spotkanie organizowane przez DM mBanku, na którym była krótka prezentacja spółki 11bit.
Ze strony 11bit byli Paweł Feldman (Publishing Director) i Dariusz Wolak (IR Manager).
gazetagieldowa.pl/spolki-gpw/s...






@trudno100 - i to jest konstruktywna, merytoryczna krytyka. Zgadzam się z Tobą w pełni.


Kolejny atak choroby afektywnej dwubiegunowej wśród inwestorów....
Od zachwytów do inwektyw, od inwektyw do zachwytów ...i znów do inwektyw - i to wszystko w przeciągu kilkunastu miesięcy. I który to już raz od 2011 r...
Te huśtawki nastrojów wynikają w większości przypadków (bo w części to ewidentnie cechy osobnicze Pray ) z braku zrozumienia zarówno branży, jak i polityki spółki.

Jak widać części inwestorów ciężko przychodzi zrozumienie, że produkcja gry komputerowej to skomplikowany proces, w którym nie sposób precyzyjnie zaplanować poszczególnych etapów i przewidzieć czasu ich trwania. Dlatego też opóźnienia w tej branży są powszechne i nagminne. Do tego jeszcze przy dużej ilości debiutów nawet jak się już grę dowiozło do końca, to trzeba znaleźć dobry moment na jej wydanie - żeby zyskała stosowną promocję i nie zaginęła w tłumie. Tego też nie sposób przewidzieć - tym bardziej, że nie są to już kwestie zależne od samego producenta czy dewelopera.
Taka specyfika tej branży. Wydawałoby się, że jak ktoś decyduje się na inwestycję w spółkę grową, to powinien mieć tego świadomość. Po wpisach na forach widać, że tej świadomości nie ma. Podobnie jak cierpliwości. Każdy chciałby nie tylko zarobić, ale zrobić to jak najszybciej. A spółka nic sobie z tych pobożnych życzeń iwestorów nie robi - tylko pracuje, skupiając się na jakości i przez jakość budując markę. I chwała jej za to.

Spółka dowiozła ogromną większość z tego co zapowiadała na ten rok. Mamy premierę COM na 3 platformach (co prawda troszkę rozbitą - ale jest). Świetne recenzje tej gry pozwalają zakładać, że gra będzie się sprzedawała dobrze przez dłuższy czas (przede wszystkim na Switch -bo to gra akurat na tę platformę). Tymczasem znaczna część wypowiadających się grę tę już pochowała...
Premiera FP na konsole potwierdziła umiejętności 11Bit. Wszystkie recenzje chwalą tę wersję, a w szczególności przemyślane sterowanie. Oczywiście kto liczył na mega sukces, ten...powinien lepiej poznać branżę. Oczywistym od samego początku było, że FP to nie gra konsolowa i cudów nie będzie, ale stabilna sprzedaż jest w zasięgu ręki. Spółka z tej wersji wycisnęła co się dało - jak to słusznie @Rif zauważył. To niewątpliwie świadczy o jej kompetencjach i pomoże 11Bit zyskać rozpoznawalność wśród graczy konsolowych .
W mojej ocenie spółka stabilnie się rozwija (może nie tak szybko jak część by chciała), potwierdzając kolejnymi premierami swoją fachowość. Z punktu widzenia inwestora długoterminowego to jest ważne. A kurs? Zobaczymy jaki będzie w momencie premiery P8, a potem po niej.
Niektórzy jak widać dali sobie wmówić, że ta spółka już nie ma miejsca na rozwój. Moim zdaniem - ma i to dużo. Kto będzie miał rację - czas pokaże.


Pojawiają się kolejne recki wersji konsolowej CoM, dominują oceny w granicach 8-9.
Fajną mini-reckę zamieścił popularny serwis softpedia.com:

Cytat:

My impressions about Children of Morta remains the same even after playing the console version: it's one of the best roguelite titles I played in a long time. That being said, I can't recommend it enough to those who love the genre. It's easy to pick up and the story, even though it's a bit on the generic side, will keep you hooked, along with the addictive gameplay, till the end.
news.softpedia.com/news/childr...

Pojawiły się recenzje wersji konsolowej CoM:
psu.com - 8,5

Cytat:

Children of Morta is a handsomely crafted dungeon crawling effort with a stirring narrative that freshens things up on account of its familial theme and structure. The gorgeous presentation and resolutely solid hack and slash beats are supported by some surprising mechanics and flourishes that help to ensure that Children of Morta is one of the most pleasant surprises of the year.

www.psu.com/reviews/children-o...



dualshockers.com 7/10

Cytat:

None of this is to say that Children of Morta is a bad game. In some ways, it’s very good. The way it interweaves the familial unit throughout the story and the game’s mechanics is an awesome touch. In motion, the game is absolutely gorgeous. That said, I think there are better roguelikes in which to sink your teeth. The Bergsons were a great family to visit, but much like a crazy aunt, I wouldn’t want to live with them forever.
www.dualshockers.com/children-...


pushsquare.com 8/10

Cytat:

It's not perfect; load times are lengthy, text is painfully small, and there are some unusual graphical glitches here and there. However, Children of Morta is overall a great success, and manages to forge a unique identity.
www.pushsquare.com/reviews/ps4...



gamepro.de 84/100

Cytat:

Ein motivierendes Roguelite mit einer emotionalen Geschichte, toller Pixel-Optik und stimmiger Action, das sieht man nicht alle Tage.
www.gamepro.de/artikel/childre...

od nag.co.za - 87/100
Cytat:

Frostpunk was originally launched on PC in 2018, but the console version has been revised to accommodate controllers, an ever-precarious proposition in game design that has, in this case, worked out. The controls are intuitive and responsive, and interaction with units and buildings is just “sticky” enough to help without accidentally breaking things. It’s impossible to replicate the precision of a mouse and keyboard on console, but this is about as close as it gets. The UI is complex and initially somewhat intimidating for gamers like me who don’t play much on PC, but that’s an inherent feature of strategy games, not Frostpunk’s console adaptation.

www.nag.co.za/2019/10/10/frost...



God is a geek - 9/10

psu.com - 9/10 thumbright

Cytat:

Frostpunk is a tough, expansive and emotionally intelligent city builder the likes of which Sony’s home console has never seen before where the only thing more chilling than the deathly cold is the lengths you’ll go to save your people.

Frostpunk is the bleak, conscience tormenting city builder you never knew wanted. 11-Bit Studios have done it again.

www.psu.com/reviews/frostpunk-...

Zaczynają się powoli pojawiać recenzje wersji konsolowej.

vamers.com - 9/10

Cytat:

The Frostpunk code we received for review is for Xbox One. As such, I must commend 11-bit on creating an exceptional port of the PC version of the game.

vamers.com/2019/10/10/frostpun...



www.stockwatch.pl/wiadomosci/1...

I dobrze - 15.10 to nie był dobry termin - z uwagi na ilość i jakość innych premier mających miejsce w tym czasie.

Informacje
Stopień: Krasomówca
Dołączył: 27 stycznia 2010
Ostatnia wizyta: 16 stycznia 2020 11:52:48
Liczba wpisów: 862
[0,26% wszystkich postów / 0,24 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,663 sek.

AD.bx ad3a
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d