PARTNER SERWISU
rzvmchtw
Qrczak

Qrczak

Ostatnie 10 wpisów
To ja mam takie pytanie. Wie ktoś co to jest? Jak się wejdzie w Anomaly w Google Play to pojawia się w podobnych pozycjach. No i rzeczywiście nie sposób nie zauważyć podobieństwa.

play.google.com/store/apps/det...

Zwykła zrzynka? Jeśli tak to nawet jak na androida jest to dość bezczelna kopia.

Filmik z pierwszymi wrażeniami z Alien Rage z kanału Total Biscuita. Jemu raczej nie można zarzucić małej ilości odbiorców. Kanał obecnie posiada 1,2 mln subskrybentów i średnią oglądalność filmów z serii "WTF" powyżej 150k.


Nie wiem czemu wszyscy zakładają że jest jakaś inna wersja niż Steamowa. To że gra jest sprzedawana w wielu różnych miejscach nie znaczy że jest to różna wersja. Po prostu różne sklepy sprzedają sam kod do odblokowania gry na Steamie, jest to dość popularna praktyka.



Średnia na Metacritic całkiem niezła obecnie wynosi 78 i powinna jeszcze trochę podskoczyć.

www.metacritic.com/game/pc/ano...

Natomiast sprzedaż na Steamie nie powala. Obecnie gra jest pod koniec 4 dziesiątki i nawet na chwile nie udało jej się wejść do pierwszej i raczej do najbliższej przeceny nie ma już na to szans.
Jeśli by patrzyć tylko po Steamie to jest bardzo kiepsko. Na szczęście gra była dość długo w preorderze i jest sprzedawana tez w innych miejscach wiec mimo wszystko nie powinno być tak tragicznie.

W mojej skromnej opinii, projekt się prawdopodobnie zwróci ale szału nie będzie.

Też sądze że powinni to z czasem wypuścić. Nawet jeśli nie jako osobny produkt, to jako dodatek do "A2".

Całkiem ciekawy wywiad pojawił się na Niezgranych.

www.niezgrani.pl/2013/05/06/of...

A tak w skrócie dla tych którym nie chce się czytać całego wywiadu.
- Firma obecnie zatrudnia 32 osoby.
- W produkcji jest kolejny projekt.
- Anomaly 2 w wersji pudełkowej w Polsce wyda Cenega. Będzie to wersja z różnymi dodatkami.
- Konsolowych wersji nie będzie

To ja dorzucę kolejny świeżutki filmik prosto z youtube.



Nie miałem jeszcze okazji go obejrzeć więc nie podzielę się wrażeniami ale filmiki Total Biscuita
z reguły stoją na bardzo dobry poziomie i są bardzo popularne :D wiec warto obejrzeć.

Sleepwalker wszedł własnie na 5 pozycje w bestsellerach (gry) na Androidzie. O ile mnie pamięć nie myli to nawet AWE nigdy nie było tak wysoko.

Natrafiłem dzisiaj na dość ciekawy artykuł o sytuacji w spółce.

gry.gadzetomania.pl/2012/11/26...

Nic tylko czekać na kolejny "hit" :D

FS już na 55 miejscu na Google Play i ciągle w przedziale 500-1000 instalacji. Jestem zdziwiony że wystarczy sprzedać te 100-200 gier dziennie żeby znaleźć się tak wysoko w rankingu. Przecież Android to naprawdę spory rynek.

Ciekawostką jest to że Anomaly cały czas się nieźle trzyma i jest obecnie na 121 miejscu.


Czyli w sumie potwierdziło się to co było oczywiste od dość długiego czasu. Nie jest to jakiś wspaniały plan prezesa żeby unikać Steama po prostu gra nie przeszła certyfikacji w Valve. A patrząc na niektóre "perełki" które się tam pojawiają nie są oni przesadnie wymagający.

Z bazy 110mln można spokojnie odjąć z 50%. Jako konsole nie podłączone do internetu, przerobione, bądź zwyczajnie nie działające. Zostaje tego 55mln co i tak jest niezłym wynikiem biorąc pod uwagę typ użytkowników oraz to że sprzedaż gier na XBLA i PSN z roku na rok rośnie.

Jeśli chodzi o przewidywaną cenę.

Ostatnio większość gier na XBLA kosztuje 1200 MSP, więc i Anomaly pewnie będzie tyle kosztowało.
Możliwa jest też cena 800MSP, ale biorąc pod uwagę że wydawcą jest Microsoft i ostatnie tendencje cenowe bardziej prawdopodobna wydaje się ta pierwsza opcja.

Według Wikipedi cena punktów w USA: 800 MSP = 10$ więc 1200 MPS = 15$
Na PS3 cena pewnie będzie taka sama jak na Xboxa.


Komentarz na temat HIB od TB:



Kanał ma ponad 600k subskrypcji i średnia oglądalność filmików to coś pomiędzy 150k-300k.
Świetna, bezpłatna reklama :D

Myślałem że sytuacja będzie podobna jak w przypadku dużych tytułów np. Mass Effect (cześć pierwsza wydana przez Microsoft, Xbox, ME2 wydawca EA, Xbox+PS3). Zresztą sporo gier indie pojawia się tylko na XLA, zupełnie olewając PS3.

Tym lepiej że się myliłem i mam nadziej ze niedługo doczekamy się zapowiedzi na konsole Sony :D

Zapowiedź wydania gry na Xboxa360.

newconnect.pl/?page=1045&p...

Cytat:
Zarząd 11 bit studios S.A. (dalej: "Spółka") informuje, że w dniu dzisiejszym tj. 15 grudnia 2011 r. miała miejsce oficjalna zapowiedź nowego produktu Spółki - gry Anomaly Warzone Earth na konsolę Microsoft Xbox 360. Gra dostępna będzie na wiosnę 2012 roku w popularnej usłudze Xbox LIVE Arcade i będzie zawierała unikalne misje, dostępne jedynie dla posiadaczy konsoli. Anomaly Warzone Earth na Xboxa 360 zostanie wydana bezpośrednio przez Microsoft Studios, czyli dział korporacji Microsoft, która zajmuje się wyłącznie produkcją oraz dystrybucją gier na swoich platformach.


Skoro wydawca jest Microsoft to zdaje mi się że o wersji na PS3 możemy zapomnieć.


Mnie tylko zastanawia czemu Afterfalla nie ma na Steamie. Studio samo reklamuje się jako indie a nie wypuszcza gry na Steama? Przecież powinien być to oczywisty wybór. Wystarczyło by ustawić cenę na 20-25$ i ktoś na pewno by tą grę kupił.

Ciekawa sprawa. Amerykański Amazon twierdzi że androidowa wersja Anomaly jest dostępna od 4 Listopada. W cenie 3,99$.

www.amazon.com/11-bit-studios-...

Ktoś wie o co tu chodzi?

Nie. Te 100k to iOS.

Bodajże w wersji iOS 4.0 pojawiła się aplikacja on nazwie Gamecenter. Gromadzone są tam achivmenty i rankingi graczy. Te 100k jest to suma graczy w rankingu z wersji iPad i iPhone.

Na pewno ten wynik nie jest dokładny bo nigdzie nie jest podane jaki procent użytkowników iSprzętu posiada tam profil. Zawsze można traktować to jako minimalny wolumen sprzedaży, mniej niż tyle nie powinno być.

Kolejne 5 gwiazdek do kolekcji.

www.idg-entertainment.com/arti...

Jestem trochę zdziwiony komentarzem pod wpisem na facebooku. Myślałem że w nadchodzącym DLC do iOSa będą plansze z Tokio, które aż się proszą o dodanie. A jednak nie. Ma być coś innego. Czyżby dalej Bagdad? Nie wydaje mi się żeby to była jakaś zupełnie nowa miejscówka. Chociaż przydało by się bo obecnie otoczenie jest trochą monotonne.

Sprawdzałem także dzisiaj Gamecenter i razem w obu wersjach gry było ok 94k osób w rankingu. Doliczając osoby niezarejestrowane może być już ze 100k.

Kiedyś jeszcze przed E3 pisali, że na Gamescom jadą. Powinien być o tym gdzieś na forum post. Odnośnie WDC nic nie wiem.

Zgadzam się z pablo. Firma ma robić dobre gry a nie chwalić się w mediach jacy to oni są świetni. Wystarczy spojrzeć na Nicolas Games. Od dawna chwalą się jaki to ich Afterfall nie będzie wspaniały a od kilku lat oprócz emisji nowych akcji i zapewnień o wspaniałej przyszłości, niczego nie wyprodukowali.

Zakładając że z każdej sztuki dostają 50%. Wychodzi na iPhona ok 3 zł i na iPada 6 zł.
Przyjmijmy że średnio będzie to 4,5zł od sztuki.

1 mln * 4,5 = 4,5 mln

2 razy więcej niż zakładany przychód na ten rok. A to wszystko nie wliczając wersji na PC i konsolowych.

Chociaż osobiście sam w taki wynik nie wierzę. Może uda się dociągnąć do 500k przy ciągłym wsparciu gry (dodatki, jakieś nagrody itp) co dalej pozostaje bardzo dobrym wynikiem.

Ale 11 zł przy 1mln sztuk wydaję się czystą abstrakcją. Obecny kurs w miarę uwzględnia realizację planu na 2011 rok ale niewiele ponad to. Przy znacznym jego przekroczeniu powinniśmy być sporo wyżej.


@Policaj

Zauważ ze aplikacje płatne stanowią tylko 25% wszystkich sprzedanych programów. Zresztą gra sprzedaje się lepiej na iPadzie których jest kilkukrotnie mniej.

Gamecenter jest wspólny dla wszystkich krajów. Poza tym patrząc do twojego linka:

"To get to top 10 you will need to sell minimum 200.000 per month. For top 25 minimum 80.000 per month."

Jest to sprzedaż z całego miesiąca "per month". Więc nie wiem co ci nie pasuje.

Abstrahując od kursu i tego kto sypie akcjami. Przyjrzałem się dzisiaj rankingom w Gamecenter. Łącznie w obu wersjach Anomaly notowanych jest ok 50tys graczy.

iPhone ok 33k
iPad ok 22k

Nie wiem na ile te liczby są wiarygodne ale myślę że jest to jedyny sposób w jaki można ocenić szacunkową wielkość sprzedaży. Nie powinna chyba za bardzo odbiegać od rzeczywistości. Jeśli sprzedaż utrzymała by się na podobnym poziomie jeszcze przez miesiąc to możemy powoli zacząć świętować. :D

Co prawda dopiero 4 recenzje ale wynik imponujący :D

www.metacritic.com/game/ios/an...

Pewnie dorzucą misje z Tokio do iOSa. Cały ten fragment został wycięty i aż się prosi żeby go dodać.

A tutaj kolejna:

www.appolicious.com/games/arti...

Szczególnie spodobał mi się komentarz pod filmikiem:

"This will be a nomination for game of the year seeing how a shitload of review sites are giving 5/5 or 10/10 seriousy"

Taka nagroda na pewno by nie zaszkodziła :D

Raczej jest to łączna ilość sprzedanych kopi w ciągu miesiąca. 200 tys w jeden dzień chyba jeszcze nic nie było w stanie wyciągnąć, no może Angry Birds :D

Gra ma też 9 miejsce wśród wszystkich płatnych aplikacji na iPada w USA. Jest dobrze.

Sprawdzał ktoś jak jest w innych appstorach? Np w USA?

Myślę że jeśli chodzi o facebooka to nie ma szans na uzyskanie tam jakiejkolwiek odpowiedzi. Profil tam służy raczej promowaniu produktu i spółki wśród graczy(nabywców produktu) a nie wśród inwestorów. A takie notki nie wpływają na PR pozytywnie i będą kasowane. Co w sumie jest zrozumiałe.

Jeśli na Stockwatchu nie uda się niczego osiągnąć to wyjaśnień zapewne nigdy się nie doczekamy. Szkoda bo do tego czasu 11Bit był jedną z najbardziej przejrzystych spółek na NewConnect.

Właśnie ruszyła kolejna edycja "Humble Indie Bundel". Jest to akcja w której można kupić pakiet gier indie za dowolna podaną przez nas kwotę. Pieniądze pozyskane w ten sposób mogą zostać przekazane na cele charytatywne, zasilić konta developerów bądź wesprzeć akcje "HIB".
Bardzo fajna inicjatywa. Polecam.

http://www.humblebundle.com/

Kto wiem, może kiedyś jakaś produkcja 11B weźmie w niej udział :D
Myślę, że byłby to całkiem dobry sposób na zwiększenie rozpoznawalności studia.

Z tego co wiem to z tą kompatybilnością z grami z PSP jest trochę inaczej. PSV nie będzie obsługiwało gier wydanych na UMD z powodu braku tej formy napędu. Natomiast większość gier zakupionych na PSN ma działać bez problemu.

Polecam całkiem fajne podsumowanie informacji o tej nowej konsolce:

polygamia.pl/Polygamia/1,96455...

Przydałby się jakiekolwiek informacje o tej ich grze. Premiera PSV już nie długo, miejmy nadzieje że się wyrobią na czas.

Przed debiutem Anomaly na iOS warto sprawdzić na to jak rozwija się sam AppStore.

tech.fortune.cnn.com/2011/07/1...

Otworzenie tego sklepu to był chyba jeden z lepszych pomysłów Apple. Obecnie jest to największy atut iPhonea w walce z konkurencją.

Pojawił się kolejny filmik z wersji iOS. W ruchu wygląda to naprawdę fajnie, dużo lepiej niż na screenach.



Strasznie irytuje mnie to sztuczne zaniżanie kursu pod koniec sesji lub na fixingu, które ma miejsce od kilku dni.

piotrch napisał(a):


Jeszcze taka kwestia gwoli wyjaśnienia. Wyników sprzedaży przez kanał cyfrowy pewnie nie poznamy nigdy – z prostej przyczyny. Steam obecnie posiada ok. 80% dystrybucji elektronicznej, i mimo tego, że pewne organizacje zapewne oferowały im grubą kasę, ich polityką jest nieujawnianie ile sztuk jakiej gry sprzedali. Jeśli więc potentat nie widzi takiej potrzeby, mniejszy dystrybutorzy także nie widzą takiej potrzeby. Wyniki gog będą naturalnie w raporcie, także dowiemy się ile gog zarobił, ale nie ile wiedźminów sprzedał.


Wydaje mi sie ze jednak Steam musi przekazywać wyniki sprzedaży developerom. Jakoś sie musza przecież rozliczać.
Nie wiem jak jest na Steamie ale np na AppStore developer może sprawdzać sobie wyniki sprzedaży na bieżąco.


@WD

Coś wam się w tabelce poprzestawialy kropki, konkretnie to w komorce wartości nominalnej akcji Bartosa Brzostka. Nie wiem czy nikt tego wcześniej nie zauważył ale może warto by to poprawić.

Myślę że nie ma co się śpieszyć z tym rynkiem głównym. Najpierw niech się spółka spokojnie rozwinie i skończy parę projektów, to potem może zacząć o tym myśleć. Na razie to ciągle jeszcze jest start up z bardzo dużą ilością niewiadomych.

A tak poza tym, ostatnio pojawił się dość ciekawy news który pokazuje ile obecnie jest wart rynek "mobile gamingu".

W oryginale:

techcrunch.com/2011/06/22/sour...

i po polsku:

niezgrani.pl/2011/06/23/popcap...

Kwota dość imponująca.

Wczoraj pojawił się raport roczny za rok 2010.

www.newconnect.pl/index.php?pa...

A ja jestem zdziwiony negatywnym nastawieniem recenzentów do Snajpera na PS3. Po tym jak naczytałem się przeróżnych opinii myślałem że gra będzie tragiczna pograłem trochę i mile się zaskoczyłem. Oczywiście nie jest to poziom Halo czy Killzone. Gra pozostaje takim średniaczkiem na ocenę ok 7/10 ale 50% wystawiane przez sporo osób jest trochę niesprawiedliwe.

Wydaje mi się że za długo nie będziemy czekać. Z reguły nowe pozycje w upcomigach na stronie Chillingo pojawiają się w czwartki i okres zanim zadebiutują to przeważnie 2 tygodnie. Jeśli Anomaly pojawi się jutro to praktycznie pewne jest ze premiera będzie jeszcze przed końcem czerwca.

A skoro już jesteśmy w temacie konwersji na praktycznie wszystkie możliwe platformy to może warto by było zainteresować się PS Vita. Nowa konsolka, dotykowy ekran i mocne podzespoły z bardzo małą konkurencja na początku.

polygamia.pl/Polygamia/1,96455...

Znalazłem wzmiankę w necie, że Anomaly pojawi się niedługo na sklepowych półkach w UK i paru innych krajach. Na razie nie podano żadnych konkretnych informacji ale jak widać coś się w tym temacie dzieje.

ve3d.ign.com/articles/news/607...

Raport za maj raczej nic nowego nie wniesie. Wyników sprzedaży dopiero można się spodziewać w kwartalnym.

Cieszy nagroda przyznana przez Apple. Programy które ją otrzymują oprócz tego że są stworzone z oryginalna i ciekawą koncepcją są też dość popularne, więc sprzedaż gry na Macach może być wyższa niż się wszyscy spodziewali.

Ja dalej obstawiam premierę na iOS pod koniec czerwca. Skoro mieli już "alfe" skończoną prawie miesiąc temu, to sterowanie jak i większa cześć gry powinna być już od dawna gotowa. Wydaje mi się także, że pomysł ze sterowaniem dotykowym powstał odwrotnie, najpierw zrobili to w wersji na iPad i iPhone a dopiero potem wpadli na pomysł przeniesienia jej na PC.

A teraz coś z Facebookowych plotek.

Ponoć ogłoszenie daty premiery na iOS zależy głównie od Chillingo, więc nie ma co za bardzo narzekać na Bita.

"Please remember Chilligo is the publisher of iPad Anomaly and hope they're gonna announce that soon."

http://www.facebook.com/11bitstudios

Na pytania pewnie nie uzyskam odpowiedzi ale zawsze warto spróbować :D

1. Jakie są dalsze plany na przyszłość? Czy spółka zamierza trzymać się Anomaly i robić konwersje na różne platformy, a potem sequel. Czy też zamierza stworzyć zupełnie inny tytuł i ewentualnie wrócić do Anomaly w przyszłości.

2. Czy spółka zamierza podjąć jakieś kroki aby zwiększyć płynność akcji? Obecnie jest z nią bardzo kiepsko co prowadzi do niedorzecznych wahań kursu przy minimalnych obrotach.

Wydanie kreatora plansz może być bardzo fajnym pomysłem, na pewno znajdą się jacyś zapaleńcy którzy zaczną tworzyć bardzo ciekawe plansze. Na pewno wpłynęło by to pozytywnie na żywotność produktu. Potem można by zebrać najlepsze plansze i wydać np. jako darmowe DLC do wersji iOS.

@rafalania

Na razie chyba Niemcy i Austria, 31 maja.

Trochę informacji o Szymonie Kobalczyku. Wydaje mi się że to ten.

http://pl.linkedin.com/in/skobalczyk

@Frog

Rozwiń post w którym chwalą się oceną na Metacritic i powinieneś znaleźć. Dokładnie to idzie to tak:

" Mitch - Have you any plans for further content for Anomaly?
11Bit - Sure, We`ll announce that most likely early June. "


Bardzo prawdopodobne pojawiła się wzmianka na Facebooku że mają ogłosić coś w sprawie Anomaly na początku czerwca. Data debiutu na iOS wydaje się najbardziej prawdopodobna.

Gre od dzisiaj można kupić także na Impulse:

www.impulsedriven.com/anomalyw...

Znana jest już jakaś orientacyjna data debiutu?

Anomaly pojawi się w Niemczech w pudełkach 31 maja. Tak przynajmniej twierdzi niemiecki Amazon.

www.amazon.de/dp/B004XGT5XK/re...

Żadnego info o reszcie świata się nie doszukałem.

Czytałem jakiś czas temu artykuł o planach wydawniczych Chillingo na wiosnę i Anomaly nie było nigdzie wspomniane, więc pewnie dopiero pojawi się na początku lata. Końcówka czerwca by więc pasowała.

Skoro dopiero skończyli "alfe" do premierę można obstawiać dopiero gdzieś pod koniec czerwca, na początku lipca. Trochę za blisko końca lockupów. Jestem natomiast ciekaw tego WZA i czego konkretnie będzie ono dotyczyło.

Jakieś bardziej konkretne informacje naprawdę by się przydały.

Już nawet nie chodzi o samą datę premiery, mogliby chociaż napisać jaki jest aktualnie postęp prac na projektem coś w stylu "wersja beta ukończona gra przechodzi ostatnie testy", lub "gra wysłana do Apple czeka na zatwierdzenie". Nie muszą tego ogłaszać całemu światu wystarczyła by krótka notka dla inwestorów.

Biorąc pod uwagę rankingi ze Steam wydaje mi się, że sprzedaż 50k jest niemożliwa Jak dobije do 20k to będzie dobrze.

Rovio zerwało umowę z Chillingo bo już ich nie potrzebują. Po co mają im oddawać te kilkanaście precenty zysku skoro ich gra i tak się sprzeda. Angry Birds stało się takim Call of Duty gier na iOS. Nie ważne ile razy wydadzą to samo w trochę zmienionej oprawie i tak pobija kolejne rekordy sprzedaży.

Pojawił się właśnie raport kwartalny i zgodnie z przewidywaniami nie ma w nim nic specjalnie ciekawego.

www.newconnect.pl/index.php?pa...

14stego

Obecnie na Steamie jest 11 637 osób. Przed chwilą sprawdzałem. Ciekawy jestem jak to jest z Mac App Store, są tam w ogóle takie rankingi?

DG jest też na Mac App Store.

Jestem ciekaw jak prezentuje się sytuacja z tymi rankingami. Ma ktoś może wersje z Mac Store i mógłby napisać ile obecnie jest osób w rankingu?

A tak z ciekawostek, właśnie pojawiła się informacja o wydaniu pudełkowym Anomaly:

gry.gery.pl/newsy/49001,lem_wy...

Cytat:
LEM i 11 bit Studios podpisały kontrakt dotyczący dystrybucji pudełkowej wersji bardzo dobrze przyjętej gry Anomalny Warzone Earth. Anomaly: Warzone Earth to debiutanckie dzieło nowego polskiego studia 11 bit Studios. Gra opiera się na oryginalnym pomyśle odwrócenia rozgrywki znanej z gier typu ‘Tower Defence’ i które to odwrócenie (sądząc z recenzji prasowych - średnia ocen z Metacritick 81%) bardzo spodobało się społeczności graczy.

No może faktycznie trochę nadinterpretowałem twoje go posta. Sorry.

A odnośnie pirackiej wersji obecnie każda gra pojawia się na torrentach przed bądź równo z premierą. Są nawet przypadki, ze jest to tydzień wcześniej. Nic się z tym nie da zrobić i żadne zabezpieczenia tu nie pomogą jedynie będą uciążliwe dla osób które kupiły grę legalnie. Pirat i tak wgra cracka i wszystko będzie chodziło mu bez problemu.

Z demem trochę zawalili sprawę.

Ech.. nic dziwnego że piraty są cały czas tak popularne, skoro nawet ludzie którzy inwestują w firmę produkującą gry żałują 9 euro na oryginalny produkt.

Lista prawdopodobnie oparta jest na średniej sprzedaży ilości sztuk gry na godzinę a nie łącznej sprzedaży od premiery, więc 400tys jest wynikiem niemożliwym i zupełnie nierealny Szacowałbym sprzedaż Anomaly na podstawie leaderboarda ze Steama na około 10tys, może trochę więcej.


Mam wersje ze Steama i w leaderboardzie obecnie jest ponad 6 tys graczy. Zastanawiam się tylko czy ten ranking jest wspólny dla wszystkich platform czy oddzielny dla Steama i Mac Store. Ktoś wie?

Może patrzysz na tabelkę "Nowości", w Bestsellerach jest obecnie na 15 miejscu, przed chwilą sprawdzałem.

Przydałaby się jeszcze jakaś jedna recenzja na Metacritic i można będzie się pochwalić bardzo fajnym Metascorem :D

www.metacritic.com/game/pc/ano...

Cytat:
Anomaly's short length doesn't make the time I spent with it any less amusing. The chance to explore this well-executed unusual concept is well worth its $10 price tag. I look forward to seeing what the future holds for this talented studio.

Grę ograłem i ogólnie jestem bardzo zadowolony. Wyszło świetnie tak jak miało wyjść. Grafika, muzyka i ogólny "design" pierwsza klasa. Jedyne do czego bym się przyczepił to "voice acting". Dla mnie brzmi strasznie sztucznie, a skoro dla mnie tak brzmi to wyobrażam sobie jak musi brzmieć dla anglików :D

Poniżej link do filmiku z rozgrywki z komentarzem pewnego anglika:

www.youtube.com/watch?v=A7C3iF...

Na Mac App Store gra jest już dostępna. Można ją kupić pod linkiem:

itunes.apple.com/us/app/anomal...

Kolejny przedpremierowe wrażenia z gry. Wygrzebane gdzieś w odmętach internetu.

www.youtube.com/watch?v=UawVOB...

To że będzie na AppStore to oczywiste ale chodziło mi o Mac AppStore. Niedawno otwarty sklepik z aplikacjami dla systemu Mac OS X.

www.apple.com/pl/mac/app-store...

Wszędzie jest napisane, ze Anomaly pojawi się w wielu kanałach cyfrowej dystrybucji ale potem zawsze są wymieniane tylko Steam i GamersGate. Wiadomo o jakiś innych?
Co będzie np. z MacApp Store?
Myślę że wersja na Maca właśnie tam miałaby największą szansę się przebić.

Witam,

sprawdzałem dzisiaj Steama i zauważyłem że pojawiło się Anomaly z datą premiery wyznaczoną na 8 kwietnia. Na tą wiadomość chyba wszyscy czekali:D

Jutro raport, może coś się w końcu wyjaśni.

Wie ktoś jak to jest z tymi lockupami, czy te 6 miesięcy liczy się od debiutu PDA czy Akcji?

Informacje
Stopień: Obeznany
Dołączył: 6 marca 2011
Ostatnia wizyta: 21 grudnia 2013 13:55:29
Liczba wpisów: 75
[0,02% wszystkich postów / 0,01 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,671 sek.

imeixzbo
kwusfxiq
gxkeglug
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
pjjdxgzb
exkcjvbs
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat