PARTNER SERWISU
yhlqtupd
75 76 77 78 79
crowl
0
Dołączył: 2010-08-25
Wpisów: 60
Wysłane: 29 sierpnia 2011 14:08:27 przy kursie: 10,60 zł
A widzieliście to :)

newconnect.pb.pl/2479196,66892...

Produkt 11bit studios wyróżniony przez CBS
Anomaly: Warzone Earth znalazła się na liście "30 zadziwiających gier na iPada, które powinieneś kupić", obok m.in. legendarnych Angry Birds.

BS News, informacyjne ramię amerykańskiego koncernu medialnego CBS, wybrało 30 gier. Produkt 11 bit wyróżniono m.in. za czysty interfejs i grafikę ostrą jak w konsoli. Cena polskiej aplikacji w appstorze to 3,99 USD.

Więcej na temat gier polskich spółek giełdowych przeczytasz we wtorkowym "Pulsie Biznesu"

Jutro załączę skan z całej wersji w PB :)

pablo_n
0
Dołączył: 2009-07-31
Wpisów: 358
Wysłane: 30 sierpnia 2011 08:23:28 przy kursie: 10,60 zł
Tak jak mówiliśmy spółka i gra się sama obroni - dziś jest na głównej stronie internetowego wydania Pulsu Biznesu. Czyli proponowane przez niektórych z Was usługi i koszty PR zostały w spółce - a gra trafiła SAMA na pierwsze strony gazet.

Qrczak
0
Dołączył: 2011-03-06
Wpisów: 75
Wysłane: 30 sierpnia 2011 21:57:44 przy kursie: 10,60 zł
Kolejne 5 gwiazdek do kolekcji.

www.idg-entertainment.com/arti...

Jestem trochę zdziwiony komentarzem pod wpisem na facebooku. Myślałem że w nadchodzącym DLC do iOSa będą plansze z Tokio, które aż się proszą o dodanie. A jednak nie. Ma być coś innego. Czyżby dalej Bagdad? Nie wydaje mi się żeby to była jakaś zupełnie nowa miejscówka. Chociaż przydało by się bo obecnie otoczenie jest trochą monotonne.

Sprawdzałem także dzisiaj Gamecenter i razem w obu wersjach gry było ok 94k osób w rankingu. Doliczając osoby niezarejestrowane może być już ze 100k.


bankrucik
141
Dołączył: 2011-03-26
Wpisów: 4 899
Wysłane: 30 sierpnia 2011 22:20:43 przy kursie: 10,60 zł
pablo_n napisał(a):
Tak jak mówiliśmy spółka i gra się sama obroni - dziś jest na głównej stronie internetowego wydania Pulsu Biznesu. Czyli proponowane przez niektórych z Was usługi i koszty PR zostały w spółce - a gra trafiła SAMA na pierwsze strony gazet.

a czy ty myslisz ze pierwsza strona w gazecie nic nie "kosztuje"??


Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość..

teraz również na twitter.com

pablo_n
0
Dołączył: 2009-07-31
Wpisów: 358
Wysłane: 31 sierpnia 2011 18:00:05 przy kursie: 10,20 zł
Bankrucik - myślę że nic w tej sytuacji... znając postepowanie 11 bit i wydatki na marketing - oczywiście mogę się mylić.

Qrczak Twoje zestawienie oczywiście dotyczy wersji desktopowej PC?

Qrczak
0
Dołączył: 2011-03-06
Wpisów: 75
Wysłane: 31 sierpnia 2011 20:04:47 przy kursie: 10,20 zł
Nie. Te 100k to iOS.

Bodajże w wersji iOS 4.0 pojawiła się aplikacja on nazwie Gamecenter. Gromadzone są tam achivmenty i rankingi graczy. Te 100k jest to suma graczy w rankingu z wersji iPad i iPhone.

Na pewno ten wynik nie jest dokładny bo nigdzie nie jest podane jaki procent użytkowników iSprzętu posiada tam profil. Zawsze można traktować to jako minimalny wolumen sprzedaży, mniej niż tyle nie powinno być.

pablo_n
0
Dołączył: 2009-07-31
Wpisów: 358
Wysłane: 31 sierpnia 2011 21:00:16 przy kursie: 10,20 zł
Ok własnie sprawdziłem na iPhonie faktycznie cos takiego jest - ale ja np nie zarejestrowałem się tam

Fantomas
0
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 379
Wysłane: 31 sierpnia 2011 21:36:31 przy kursie: 10,20 zł
Chyba czas na małe podsumowanie: po 2 tygodniach na najważniejszym rynku czyli USA wersja ajfonowska spadła poza w rankingach poza pierwszą setkę w kategorii gier płatnych (obecnie jest na 143. miejscu); na innych dużych rynkach: UK, Chiny, Japonia też jest słabo.
Wersja na iPada w statystykach stoi lepiej (w okolicach 50. miejsca), tylko trzeba pamiętać, że iPadów jest znacznie mniej.

Cóż, to tylko dowód na to, że nawet świetne oceny serwisów branżowych nie zawsze przekładają się na dużą sprzedaż. Tak bywa.
Może to jest skutek tego, iż gra nie do końca jest kauzalowa - to raczej typowo taktyczna gra, przeznaczona dla bardziej "tradycyjnych" graczy, a tych jest zdaje się za mało na iOS, żeby zrobić na nich dużą sprzedaż.


Statystykami z Gamecenter bym się za bardzo nie sugerował - znany jest przypadek, kiedy ponad 90% egzemplarzy gry pokazanych w GC okazało się piratami:
www.redmondpie.com/pirated-iph...

mathu
0
Dołączył: 2009-09-21
Wpisów: 4 615
Wysłane: 11 września 2011 15:04:17 przy kursie: 9,28 zł
Czemu wartość rynkowa tak nagle spadła?

stooq.pl/q/?s=11b_mv&c=5m&...

To jakiś błąd?
The recovery in profitability has been amazing following the reorganization, leaving Barings to conclude that it was not actually terribly difficult to make money in the securities market.

zjk
zjk
0
Dołączył: 2009-02-06
Wpisów: 925
Wysłane: 11 września 2011 16:22:04 przy kursie: 9,28 zł
Raczej mieli błąd w początkowych danych,

11bit studio dzieli się na 1 870 761 akcji,
pomnóż przez cenę jednej sztuki a otrzymasz wartość rynkowa.

www.gpwinfostrefa.pl/palio/htm...


mathu
0
Dołączył: 2009-09-21
Wpisów: 4 615
Wysłane: 12 września 2011 18:36:23 przy kursie: 8,00 zł
To co, powstał RGR, czy nie?
The recovery in profitability has been amazing following the reorganization, leaving Barings to conclude that it was not actually terribly difficult to make money in the securities market.

pablo_n
0
Dołączył: 2009-07-31
Wpisów: 358
Wysłane: 12 września 2011 18:50:25 przy kursie: 8,00 zł
Narysuj i się pytaj...

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 15 września 2011 19:11:41 przy kursie: 7,90 zł
mathu napisał(a):
Czemu wartość rynkowa tak nagle spadła?

http://stooq.pl... itd. itd.

Ludzie, tu: www.stockwatch.pl/gpw/11bit,wy... są parametry jak by nie było z pierwszej ręki. Nie qumam Was.

ppp01
0
Dołączył: 2008-12-14
Wpisów: 52
Wysłane: 15 września 2011 21:46:36 przy kursie: 7,90 zł
Spółka prognozowała na ten rok 1,327 mln pln zysku netto. W 1 półroczu zarobiła 326 tys. więc na 2 półrocze zostało do zrobienia 1 mln. W drugim kwartale rentownosć netto wyniosła 40% więc do zrobienia 1 mln zysku netto konieczne byłoby uzyskanie 2,5 mln przychodu podczas gdy w drugim kwartale przychody wyniosły 958 tys. Jak dla mnie nie powinno być problemów z realizacją prognoz. Tym bardziej że złoty się mocno osłabia. Spółka zakładała w prognozie nast. kursy: USD/PLN 2,6 i EUR/PLN 3,8

pablo_n
0
Dołączył: 2009-07-31
Wpisów: 358
Wysłane: 15 września 2011 22:34:08 przy kursie: 7,90 zł
Z moich wyliczeń wynika że Anomaly musiałoby się sprzedać w ilości 1M sztuk. Przy założeniu 50% marży Apple i 40% rentowności... pytanie ile udało się jeszcze sprzedać wersji na MAC i PC w tym czasie. Mamy skok w rankingach - widać że Anomaly faluje dość mocno - nie wiem czy to specyfika tych rankingów. DLC pomoże nam skoczyć w rankingach i trochę pobuszować w TOP25. Czy ktoś z Was orientuje się jaka ilości iPhone-ów i iPadów są w USA?

mrk
mrk
26
Dołączył: 2008-08-30
Wpisów: 1 968
Wysłane: 16 września 2011 09:17:54 przy kursie: 8,45 zł
Dlaczego zakładasz 50% marży apple? Ja słyszałem, że biorą podobnie jak steam 30%, a to spora różnica

endriu_l
0
Dołączył: 2009-10-19
Wpisów: 74
Wysłane: 16 września 2011 09:47:34 przy kursie: 8,45 zł
Możliwe że Chillingo również pobiera jakiś procent.

A odnośnie prognoz - nie zapominajmy, że premiera gry się "trochę" opóźniła, i w zasadzie dopiero po tym kwartale zobaczymy na co stać "Anomaly: Warzone Earth"

pablo_n
0
Dołączył: 2009-07-31
Wpisów: 358
Wysłane: 16 września 2011 10:04:37 przy kursie: 8,45 zł
mrk napisał(a):
Dlaczego zakładasz 50% marży apple? Ja słyszałem, że biorą podobnie jak steam 30%, a to spora różnica



Apple 30% Chillingo 20% 11bit 50% - Myśle że tak to się rozkłada - przy następnych grach będzie lepiej, bo Chillingo już wie że 11bit to kura znosząca złote jaja.

crowl
0
Dołączył: 2010-08-25
Wpisów: 60
Wysłane: 16 września 2011 10:42:37 przy kursie: 8,45 zł
myślę, że Pablo ma rację, apple na pewno bierze 30% kiedyś to wyliczałem na podstawie danych jakie sam apple przedstawił, no i chillingo też ma swój procencik, tak więc 50% jest jak najbardziej realne i tak powinniśmy przyjmować

Myślę, że gra się dobrze sprzedaje i powinniśmy być w okolicach 1M pobrań, oczywiście nie mam faktów na poparcie mojej teorii, ale moje prognozy opieram na wielu informacjach odnośnie sprzedaży w top10 i top25, o których już nie raz pisałem...

na miejscu 11B bym nie podawał wyników teraz nawet jakbym mógł, bo to by i tak nie wpłynęło na kurs przy obecnym otoczeniu i sytuacji gospodarczej
W tej chwili najbardziej oczekuję na rozwój sytuacji z PS3 i XBOX, to jest najważniejsze...

DLC dużo zmieni, bierzcie pod uwagę, że z 70% sprzedaży płatnych gier na APPSTORE jest po 0,99 USD, a nasz gierka jest droższa, jak 11b zmieni cenę a na pewno to zrobią to ANOMALY będzie na szczytach...
Edytowany: 16 września 2011 10:43

pablo_n
0
Dołączył: 2009-07-31
Wpisów: 358
Wysłane: 16 września 2011 12:05:40 przy kursie: 8,45 zł
Crowl obniżenie ceny to już jest ostatnia faza życia produktu - moim zdaniem powinni jeszcze ze dwa DLC wystawić - dodatkowe misje, powinna powstać wersja Lite z jedną krótką misją - tak aby ryba połknęła haczyk i na końcu obniżenie ceny.

Moim skromnym zdaniem 1M sztuk jest jak najbardziej w zasięgu nawet więcej do końca roku. JAkby ktoś miał ilość iphonów i iPadów na rynku amerykańskim ułatwiłoby mi to analizę - może udało by mi się coś tam powyliczać na podstawie rankingu i w porównaniu z innymi grami.

Chociaż jedno jest pewne Anomaly Warzone Earth to jest sukces! Teraz następnymi grami trzeba pociągnąć i podtrzymać wysoki poziom i na to liczę. Teraz już powinno być z górki bo i rynek znany a i partnerzy już inaczej patrzą na 11bit.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11bit



75 76 77 78 79

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,248 sek.

eygmnnde
qyiyanut
uqxqkpfh
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 379,35 zł +381,90% 96 379,35 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
mgtevxmd
evirofxr
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat