PARTNER SERWISU
mcmmqwyw
czarny2000

czarny2000

Ostatnie 10 wpisów
MEDIACAP SA pokazała szacunkowe dane za Q3. Kluczowe elementy:

Topline: +12,6% wobec Q3 2016; narastająco +10,6% / widać, zaczeło się nadrabianie słabszego początku roku
Topline nowe modele: 13,7mln sprzedaży YTD (+50,5% r/r i już blisko tyle ile w całym zeszłym roku)

Deklaracje dot szybszej realizacji celów strategii 2020, m.in

opinie.pl: juz tyle samo zrealizowanych ankiet co w całym zeszłym roku (290k)
talentmedia: średniomiesięczny watchtime na poziomie 450mln minut (+24% wobec końca Q2. A jeszcze w kwietniu to bylo prawie 2x mniej)
opinie.pl: dwa nowe proof-of-concept u dużych klientów + nowy zespół data science

Strategia 2020 rozwija się mocno. Caly raport dostępny tutaj: www.mediacap.pl/index.php/rapo...


to porównawczo:

*warantów serii A jest łącznie 2 496 331 sztuk czyli przy ich 100% wykonaniu rozwodnienie byłoby o 15,5%
*zysk netto przypadający na jednostkę domunującą wzrósł z 2,92 mln do 3,54 czyli o 21,3%

spolka mowi o wykonaniu znaczącej czesci ale nie calosci, wiec rozwodnienie bedzie mniejsze. widac wiec ze wartosc rosnie, a rosnaca dzwignia operacyjna dobrze rokuje. co wiecej to są dane po MSR a pierwotnie zaroportowany wynik po PSR za 2014 byl na poziomie 2,36 mln czyli z pespektywy wkaznikow widac ze to sie mocno poprawia w czasie


MEDIACAP SA: dynamiczny wzrost dzięki synergii i korzyściom skali

MEDIACAP SA, polska niezależna spółka z branży marketingowej, po trzech kwartałach 2014 r. zwiększyła skonsolidowane przychody ze sprzedaży do ponad 46 mln zł, EBITDA do 3,1 mln zł a znormalizowany zysk netto do wysokości prawie 2 milionów zł. Wyniki te potwierdzają słuszność obranego strategicznego kierunku rozwoju spółki, która staje się najbardziej aktywnym konsolidatorem krajowego rynku usług marketingowych.

„Wyniki odzwierciedlają efekty synergii, które udało nam się osiągnąć, przejmując trzy kluczowe dla naszego biznesu podmioty i integrując je w ramach Grupy. Należy zaznaczyć, że wpływ na prezentację tegorocznych wyników mają odpisy wartości przejmowanych firm, dlatego pokazujemy wynik znormalizowany, który tych odpisów nie uwzględnia. Po przejściu na Międzynarodowe Standardy Rachunkowości (MSR), co jest związane z planami wejścia spółki na GPW, nie będzie odpisów amortyzacyjnych wartości firmy przejętych podmiotów, które zostaną zastąpione testami na utratę wartości przejętych podmiotów.” – komentuje Edyta Gurazdowska, dyrektor finansowy, członek Zarządu MEDIACAP.

”MEDIACAP wciąż dynamicznie rośnie, co potwierdza fakt znalezienia się w gronie przedsiębiorstw nominowanych do tytułu Gazele Biznesu 2014. Koncentrujemy się na wzroście rentowności EBIDTA i netto. Sukcesywnie zwiększamy udziały rynkowe w trzech segmentach: reklamy, data i digital. Dzięki nowym usługom pozyskujemy organiczne źródła wzrostu, jak również negocjujemy nowe przejęcia, nie tylko pod kątem przychodów, ale korzyści skali. Poszerzamy ofertę naszej głównej jednostki EM LAB o usługi z zakresu marketingu zintegrowanego (obok usług eventowych), powołaliśmy komórkę dedykowaną zamówieniom publicznym, chcąc zwiększyć udział długofalowych zleceń w jej przychodach, co pomoże zmniejszyć ich wahania. Spodziewamy się, że dobry – jak co roku – czwarty kwartał, pozwoli nam na osiągnięcie blisko 70 mln zł prognozowanych na 2014 przychodów. Wierzymy, że przejście na rynek regulowany, nad którym intensywnie pracujemy, zapewni jeszcze mocniejszy wzrost wartości spółki i korzyści dla naszych akcjonariuszy.” - mówi Jacek Olechowski, prezes zarządu MEDIACAP SA.

wczoraj pojawila sie pozytywna rekomendacja Trigon dla spolki pod: www.trigon.pl/files/daily_08_2...

cytat:

Mediacap
Dobre wyniki za II kwartał
W II kwartale po raz kolejny dynamiki wzrostu wyników grupy są wysokie. Poprawę zanotowała tak spółka dominująca Mediacap (marka EM LAB), jak również spółka zależna Scholz & Friends. W całym pierwszym półroczu, pomimo dekoniunktury na rynku reklamy, grupa zwiększyła przy- chody o 55% a zysk netto ponad dwukrotnie. Z uwagi na typową sezonowość, II połowa roku po- winna być lepsza niż I półrocze, z drugiej strony relatywnie wyższa baza II połowy 2012 roku spra- wi, że w kolejnych okresach dynamiki mogą być niższe od prezentowanych obecnie. Wcześniej grupa mówiła, że w obecnym kształcie ma potencjał zrealizowania w 2014 roku 3 mln PLN zysku brutto. Plan ten wydaje się realny. Ewentualne przejęcia i nowe projekty mogą zwiększyć ten po- ziom ponad 4 mln PLN. Priorytetem grupy jest uzupełnienie oferty o usługi z zakresu digital (reklama w internecie i na urządzeniach mobilnych). Zgodnie z jej zapowiedziami może się to odbyć przez dokupienie dodatkowego podmiotu. Obecnie grupa na rachunkach posiada netto około 0,6 mln PLN środków pieniężnych; ich stan spadł w porównaniu z końcem 2012 roku z uwa- gi na wypłatę dywidendy.

Informacje
Stopień: Oswojony
Dołączył: 14 stycznia 2013
Ostatnia wizyta: 28 października 2017 07:29:23
Liczba wpisów: 40
[0,01% wszystkich postów / 0,01 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,208 sek.

snvbiwls
hwgmoxsh
vkcmmbai
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
kexvpldj
jpitpoqp
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat