Randomdziad zakładasz że z CP nie da się już zarobić? Dodatki same w sobie mogą dużo namieszać, nie ma co zakładać że będzie jak z premierą. W gamedevie są takie przypadki, chociażby No Man Sky. Do tego Monster Slayer, tutaj tez jest duże pole do popisu zwłaszcza jeżeli połączymy to z premierą drugiego sezonu Wiedźmina na Netflixie. Nie będę zdziwiony jeżeli MS zarobi duże pieniądze, nie będę też zdziwiony jeżeli zniszczą go pokrętne mechaniki. Tutaj wszystko przed nami.
|
|
Powrót do PS Store raczej razem z premierą wersji na PS5.
|
|
Gabe Newell o CP2077 Szef Valve mówi w wywiadzie że problemy z wydajnością gier na konsolach były czymś, z czym boryka się wielu twórców. napisał(a):Newell said he had played through the most anticipated and hyped game of 2020 — CD Projekt Red's Cyberpunk 2077 — on PC, and that the performance issues the game experienced on console versions were something many game developers grapple with. www.tvnz.co.nz/one-news/new-ze...
|
|
micmak napisał(a):ani dla zysków ani dla przychodów... ciekawe czy taki amazon ma opcje zwrotu towaru? Można zwrócić lub wymienić w ciągu kilku dni w zależności od produktu i chyba prawa w danym państwie. Co do tych przychodów nie byłbym taki pewien, jeże li teza o odchodzeniu od nośników stałych się potwierdzi i gracze nie będą zwracać cyfrowych wersji to można będzie się nieźle zaskoczyć danymi o sprzedaży.
|
|
To IP nadaje się do rozwoju tak jak GTA jeżeli nie lepiej, poczytajcie sobie o oryginale CP2020. Do głównego podręcznika tylko w latach 90tych wydano ponad 20 dodatków. Monetyzacja może być ogromna jeżeli wszystko zostanie dobrze rozegrane. Pierwszy wiedźmin też wybitny nie był ale nie miał oczywiście takiego hype, sam CDR nie był jeszcze znanym studiem. Ja tu widzę podobieństwo do Fallout 76 Bethesdy, kto ma ponarzekać, ponarzeka. Za moment wrzawa ucichnie, światek gamingowy znajdzie sobie kolejny cel do okładania, BF6 na horyzoncie:) Miejmy tylko nadzieję że redzi poprawią grę tak że zostaną tylko memy. szco napisał(a):Jeśli taki Amazon albo BestBuy obniża cenę o 50% to kto bierze na siebie koszty i jaki to ma wpływ na zyski CDR? Dla mnie logiczne byłoby, że jednak dystrybutor. Istnieje możliwość, że pudełka nie schodzą bo gracze wolą edycje cyfrowe które można łatwo zwrócić. Sam już od dobrych kilku lat zrezygnowałem z tej formy zakupu. Trend rośnie razem ze wzrostem przepustowości łącz. Tu mamy zarówno zagrożenie że sprzedaż siądzie przez duże zwroty. Może być też odwrotnie i gracze po zakupie stwierdzą że gra nie jest aż tak koszmarna i jednak ma coś do zaoferowania.
|
|
Sprzedaż na premierę plus preordery to 13 milionów około, do tego sprzedaż po patchach i sprzedaż na nową generację konsol. Wniosek, zarabiamy ładnie cały rok o ile wszystko pójdzie bezproblemowo. Myślę że Redzi wyciągnęli wnioski i odrobią lekcję przy pierwszym patchu, potem to już z górki i oby do multiplayera.
|
|
lesgs napisał(a):Jeżeli dane są chwilowe, dlaczego wybrano do pokazania właśnie taką chwilę? Jak chwila byłaby najbardziej charakterystyczna i nie powodowała uprzedzeń odbiorcy? Inaczej takie dane nie mają żadnej wartości. Proszę o uzasadnienie albo rezygnację z podawania takich informacji. Te dane dostępne są na bieżąco w statystykach Steam. Dotyczą tylko tej platformy dystrybucyjnej i tylko PC, żeby mieć wgląd w całość potrzeba info z innych platform jak GOG, Epic czy Ubi plus konsole oczywiście. Drugą bardzo ciekawą sprawą jest ilość filmów z glitchami i błędami, żeby je pokazać trzeba grę mieć, trzeba w nią też grać.
|
|
hukers napisał(a):No to faktycznie powód do radości - wniosek, ze pieniadze sa w multi, a tego CP moze sie jeszcze dlugo nie doczekac, o ile w ogole się doczeka. Przyznam się szczerze że nie widzę teraz trybu multi. Z grą w tym stanie to będzie po prostu klon jakich wiele z fajnym światem tylko. Znowu hype, zawiedzione oczekiwania i lot w dół. Redzi musieliby coś ekstra wymyśleć.
|
|
Aussie napisał(a):
Co myślicie na temat obecnej pozycji sprzedażowej CP na tle innych gier - w tym starego GTA V? Czy to kwestia tego, że CP jest dla dorosłych, którzy pracują, czy sprzedaż po prostu nie jest już taka jak ewentualnie tego oczekiwano. Pomijam kwestię cen gier.
OBECNI GRACZE NAJWIĘCEJ DZIŚ GRA 3,586 995,788 Counter-Strike: Global Offensive 311,576 597,176 Dota 2 114,576 215,795 Rust 79,774 137,273 Grand Theft Auto V 60,291 94,502 Cyberpunk 2077
Pierwsze 3 tytuły to gry online, w GTA większość graczy pewnie też z trybu online. Pozycje single są dość daleko. Żeby było ciekawiej to najbliższy tytuł to Wiedźmin 3 na pozycji 37, pomiędzy brak jakiejkolwiek gry RPG wyłącznie z trybem singleplayer. Jestem ciekaw jak wyglądać miałby tryb multi, system aż prosi się o niego ale nie wiem jak miałoby to wyglądać w CP. Dobry pomysł na pewno napędziłby sprzedaż.
|
|