jiclsxil
Advertisement
PARTNER SERWISU
duhlezai
sledzik007

sledzik007

Ostatnie 10 wpisów
topfacet napisał(a):
Konsensus zysku netto na ten rok to jakieś 80-90 mln złotych. Jeśli uda im się to zrealizować, i rynek w to uwierzy to wycena się do tego dostosuje.

Co do Alters to nie masz racji, gra nie jest na jedno przejście bo (co wielokornie było już wspominane) masz różne zakończenia oraz nie możesz poznać wszystkich Alersów w jednym przejściu gry. Do tego także wybory jakie masz w czasie samej gry mają wpływ na jej zakończenie.


Ja tylko opisuje ocenę jednego z mediów polskich. Ja mam zupełnie inne odczucia ,ale moje odczucia nie będą oglądane przez graczy.

Topfacet bo w Altersów o wiele lepiej gra się na konsoli niż pececie. Na pewno brawa za to że dowieźli na wszystkie platformy. No niestety już osuwa się w rankingu co znaczy że nie jest to aż taki hit. Po drugie część recenzji pokazuje że na normalnych ustawieniach jest to gra za łatwa i za mały jest wpływ na rozwój innych altersów. W odróżnieniu od FP jest to gra do jednego przejścia i nie zachęca do grania ponownie. W Frostpunku jest inaczej bo mogliśmy testować różne strategie.

Jednym plusem jest to że otrzymaliśmy gotowy dobry produkt. Może kubeł zimnej wody coś dał na głowę prezesa choć dalej dla mnie to marzyciel bujający w obłokach. Chciałbym zobaczyć co zamierzają zmienić aby dalsze produkcje też były fajne.

Co do wyceny to mamy około 550 mln zł. Nie jest to CDR więc o wysokich cenach do zysku możemy zapomnieć. Zakładając C/Z 10 lub 20 wynikało by że muszą zarobić 55 lub 28 mln w tym roku żeby udowodnić wycene. Licząc że mają 50 zł z gry to żeby osiągnąć sprzedaż około 1.1 mln zł zakładając że resztę kosztów pokrywa sprzedaż starych tytułów. Dla wyceny 20 jest to ok 550 tyś sprzedanych egzemplarzy.

Patrząc na razie na dobrą sprzedaż kwestia 28 mln przychodów z gry jest jak najbardziej osiągalne , a nawet wyższe wartości.

Pytanie jak się sprzeda Moonlighter 2 bo to jest świetna gra jeżeli mówimy o Switchu.

Podsumowując są wstanie utrzymać swoją wycene ,a nawet ją trochę podbić ,ale tych 500 zł mitycznych to ja bym się nie spodziewał

Topfacet ale to już wcześniej ustaliliśmy że oni dopóki nie przyznają się do błędu nic z tego nie będzie.Prezes nie zmienił swojego podejścia w ogóle.Wrecz miał żal i to chyba było osobiście w twoją stronę o KNF. Dalej nic nie wiemy co zmienili w kadrze zarządzającej.Jedyne czego się nauczyli to że rynek się zmienił i trzeba informować o grach a nie je chować przed graczami

Topfacet jeżeli The Alters osiągnie sukces to zapomną ,albo poprawia nastawienie.Tylko czy osiągnie to jest pytanie

Jest artykuł w pulsie biznesu. Dużo mówi kiedy będzie debiut The Alters. Prezes próbuje się tłumaczyć czemu utopił pieniądze w p8. A i będzie dalsza kontynuacja sagi Frostpunka .

Pytanie czy poprawili niedoróbki które ma demo bo nie kiedy nie wiadomo co robic, błędy w tłumaczeniu itd. Co do wishlisty to też jest zdziwiony. Ciekaw jestem kiedy oni wydadzą Altersów ? Sam osobiście obstawiam 3 kwartał.

Co do FP2 i update zobaczymy czy wyciągneli lekcje z opinii graczy. Jak na razie oceny są mieszane za ostatnie recenzje

No i mamy stratę tak jak przewidywałem 1 mln 124 tyś a zysk za cały rok to 3 147 tyś . Przy kapitalizacji 21 mln daje to ok 7 c/z więc całkiem zdrowo. Niestety zobaczymy pewnie zjazd na ok 10 zł za akcje bo włączy się panika.

Z ciekawostek:
spłacili kredyt na 860 tyś
Nabycie wartości niematerialny i prawnych za 106 tyś - czyli ac/fix i marka beauty. Myślałem że będzie więcej . Argument że to obciąża wyniki można wyrzucić do kosza.

Przychody spadły mocno no ale jak to w raporcie napisali taki biznes.

Pierwszy kwartał też będzie pewnie na stracie. Dopiero drugi kwartał pokaże zyski.

Opcje są dwie: pierwsza że mamy trupa w szafie i ucieka z okrętu
Druga że zbiera kasę na jakiś projekt dlatego sprzedał AC i akcje
Trochę Red flag powiem szczerze- pytanie za ile sprzedali i kupili AC/Fix żeby to nie było wytrasferowanie kasy z spolki

Jakby był odpis z tytułu wpadaj.pl to by wcale źle nie było bo ten projekt wcale się nie rozwija (choć ostatnio miał fajne przyrosty ,ale może to efekt niższej bazy).

Patrząć na wczorajsze spadki to wygląda jakby to robiła jedna osoba a reszta to panika tłumu i stop lossy.

Czyżby Pani Violetta znowu sprzedawała i dlaczego?

Odpowiedź jest prosta i była do przewidzenia: patrząc na portfolio produktów a głównie produkt jakim było nabijanie klimatyzacji to okres grudniowy temu nie sprzyja więc wyniki będą kiepskie.Spółka buduje dopiero swoje portfolio i będziemy mieli na razie sezonowosć biznesu.

Po prostu bedziemy mieć złe wyniki nie tylko za 4 kwartał ale pewnie i za 1 25 z kwotami na minusie

Nie boicie sie że za bardzo popłyną z tym marketingiem i odbije się to na zyskach?

Co do nowych produktów to jak już wyżej wspomniano zobaczymy czy urzędasy nie uwalą
Rozwój karty może zachęcić ludzi którzy w nie znają się na finansach ale potrzebują karty do płacenia na wakacjach

Na niskomarżowym kliencie też da się zarobić ,ale tutaj raczej idzie efekt skali. Na razie nie ma prowizji do 100 000 ,ale jak zbiorą odpowiednią baze klientów i zrobią prowizje 0,1 co i tak na obecne warunki jest bardzo dobrą ofertą zarobią na skali.Nawet tych jednorazowo wpłacających w ike.

Topfacet powodzenia z działaniami wobec spółki.

Co do nowej gry z wydawnictwa to ta grafika to trochę żenada. Ja rozumiem że CoM i Moonlighter osiągnęły sukces ale te czasu zachwycenia pikselozą mineły.

Muszę się zgodzić z poprzednikami dopóki nie zmienią się z społki garażowej w korporacje to cienko to widzę. Dużo mówią opinie pracowników co się działo przez lata w 11 bit. Jednak oni tego chyba nie rozumieją

A oni nagle nie mają nic do powiedzenia ciekawe...

Graf pytanie czysto retoryczne .Po prostu ludzka ciekawość.Juz nie raz wyrażał swój stosunek do długości tej procedury

A ty Graf uważasz że zarząd poszedł po rozum do głowy bo ja nie.Powinien zdobyć prawdziwa kadrę menadżerska bo to leży i skupić się na mniejszych produkcja poprawiając jakość i tempo produkcji.Oni pakują się w projekt wielkości The Alters mimo że nie wiedzą czy wypali a cały swój sukces opierają na stosunkowo niedużych projektach jak Fp czy twom

Topfacet , a jak wygląda sytuacja jak ktoś sprzedał akcje i by je znowu teraz nabył?

Co do ich gierek z P8 to zgadzam się że to już " nie było ryzyko inwestycyjne" a głupot osób zarządzających. Nikt nie kasuje projektu ot tak z dnia na dzień. Szczególnie jak wspomniano wyżej wypowiedzi byłych pracowników dają jasny obraz spółki która nie umie się skalować, w nagrodę dała nie przygotowanym pracownikom stanowiska menadżerskiej , a cała spółka obrosła swoją zajebistością i nieomylnością.

Najgorsze że nic za bardzo się nie zmieniło ....

Patrząc na informacje byłych pracowników ( wiadomo że w emocjach dodaje się więcej niż było naprawdę) wszystkie się pokrywają w całość- nie mają kadry zarządzającej i przerosło ich budowanie większej firmy Patrząc pod tym względem dopóki tego bałaganu nie ogarną to lepiej nie będzie.

Ciekaw jestem gdzie są ich wszystkie pomysły którymi się chwalili? Dlaczego pozbyli się pracowników z P8?

FP 2 będzie się sprzedawał to nie podlega dyskusji jednak co z przyszłością spółki w 2026 i 2027? Alters też powinien się jakość sprzedać. A co dalej? Patrząc po opiniach pracowników i nakładając na to jakość gier ...

To też racja, ale gdyby nie ich upartość i wyjatkowosc szło by to lepiej

Vox napisał(a):

na gowork zaczynają się pojawiać nowe opinie, odnośnie sytuacji wewnętrznej w studio.
www.gowork.pl/opinie_czytaj,20...


Vox czytając coraz więcej opinii widać że jest to tylko cień 11 bit, a raczej wydmuszka. Brak kadry zarządzającej a nawet podstawowych pracowników. Albo ktoś ogarnie ten bałagan ,albo kurs mocno poleci

Krewa ja nie wiem. Ja tylko oceniam jakie informacje przekazali. Ja nie wierze w przejęcie. Dla mnie to oni dalej wierzą w swoją zaj...

Jedyne co może byc ciekawe to informacja o możliwości przejęcia studia. Wszystko inne jest znane: zarząd nie przejął się sytuacją a obecny kurs to łapanie spadającego noża.

To mydlenie oczu nowymi projektami które są w początkowej wersji ,a wiemy że potrafili kilkakrotnie zmieniać koncepcje Frostpunka. Normalnie taka informacja wywindowała by kurs do góry ,ale tylko zapobiegło spadką.Niestety oni dalej przekonani o swojej zaj.... I zamiast zrobić kilka projektów małych to pchają się w grę wielkości Altersów mimo że nie wiedzą czy sobie z tym poradza

Topfacet - ok ale z tą strategią to oni daleko nie zajadą

Vox i dodatkowo dalej przesuwają The Alters - który to już raz?

Podsumowując wywiad:

Próbują się tłumaczyć że ich sukcesem jest dobry cash flow
P8 miało kosztować dodatkowe kwartały pracy – czyli pewnie od roku do 2 lat pracy
Mają powstać dwie gry – jedna z 25 osobową załogą i ma być wydana w 2027
Drugi projekt wielkości the Alters za 4 lata
Prace są na wstępnym etapie
Ma być jeszcze jedna gra z wydawnictwa wydana za „kilka kwartałów”
Altersi są wyzwanie żeby spełnić termin wydania
Patch 1.3 pomiędzy marcem i kwietniem


MarekPtrl napisał(a):
Cóż, zarząd w ramach pokuty będzie wyciągał wnioski nad barszczem z uszkami ...

I Miechowski będzie się chwalił jaki to biznes zrobił na akcjach.

Vox napisał(a):
sledzik007 napisał(a):
Też się zgadzam że ukaranie powinno być dla przykładu ale pod względem prawnym będzie ciagneło się to latami.


Ale za co wy chcecie karać spółkę?
Przecież jak ją pozwiecie to sami się ukarzecie bo kurs od tego spadnie jeszcze bardziej...

Na tym myk polega na GPW, że żadnej kary nigdy nie ma i nie będzie.


Ukaraniem mówimy o kwestie moralne/społeczne a jak zwróciłeś uwagę nic z tego nie będzie ,albo będzie ciągnęło się latam

Też się zgadzam że ukaranie powinno być dla przykładu ale pod względem prawnym będzie ciagneło się to latami.

Tylko ty sprzedaż oceniasz na podstawie ocen.Podane były wcześniej informacje o wishliscie która i tak nie daje odzwierciedlenia w sprzedaży.

Zakładasz bardzo wysoka sprzedaż The Alters .Rozumiem że oceniasz to tylko ocenami gry?
Nikt nie wie jak sprzedadzą się dlc do FP2 a ostatnio spółka nie dowozi.Polecam przeczytać post z go worka co tam się dzieje

Zysk w następnym roku jeszcze będzie ok ale pytanie co z 2026? Mamy jedynie dlc do FP2 i długo długo nic.Co z tego że ogłosza powiedzmy teraz nowy projekt jak produkcja potrwa m.in 3 lata?

Przypomnij mi ile miał Fp2 2 mln? I sprzedał się w 0.5 egzemplarzy.Czyli tutaj sprzeda się w 170 tys.Nie uważam tego za sukces.

No i mamy informacje o nabyciu 2000 akcji przez fundacja rodziną Miechowskiego .Zastanawia jedno.Dlaczego teraz kupował? Czy on coś wie o czym my nie wiemy czy dalej żyją w własnej bajce?

Ciekawa opinia z go worka
Cytat:
Z minusów, jeśli oczekujesz pracy, rozwoju czy pipelinów jak ze
studiów AAA, niestety tutaj tego nie znajdziesz. Generalnie z
zewnątrz, patrząc na produkcje, wszystko wygląda super, natomiast od
środka jest dosyć spory chaos, nikt nic nie wie, brakuje ustaleń i
współpracy między zespołami. Sporo ludzi tak naprawdę nie ma tak
dużego doświadczenia i wiedzy, żeby ustalić pewne wysokie standardy,
trzymać się ich, a nawet przesuwać je dalej.

I tak przechodzimy do największego minusa, jakim są ludzie na
stołkach. Nie są to osoby zatrudnione z doświadczeniem z gier
wysokobudżetowych, tylko zazwyczaj osoby, które awansowały na leadów
czy dyrektorów tylko dlatego, że pracowały przy poprzednich grach
studia (pierwsza część Frostpunka, This War of Mine, etc). Podczas
mojej pracy nie byłam w stanie w nikim znaleźć odpowiedniego
autorytetu, w nikim nie widziałam na tyle doświadczenia i wiedzy,
żebym mogła się tam rozwijać. Ba, nie jestem jedyną osobą, która miała
ten problem i odczuwała wrażenie stania w miejscu.

Na sam koniec chciałam wyróżnić jedną osobę, na której zawiodłam się
najmocniej. Zdecydowanie nie polecam pracy z Łukaszem (tutaj specjalnie nie podaje nazwiska )
dyrektorem artystycznym Frostpunka 2. Jest to osoba, która nie jest w
stanie pójść na żadne kompromisy i nie słucha osób wokół siebie, widzi
tylko i wyłącznie swoją wizję i swoje decyzje, wszystko musi być tak
jak sobie życzy


Czyli mamy popełnione podstawowe błędy.Tutaj trzeba tak naprawdę zacząć wszystko od nowa

Gdyby nie ilość kasy która posiadają pomyślał bym że nie stać ich na domene

Sprawdź jeszcze raz bo ja mam addperiod

Dziwne u mnie działa. Mówimy o tej domenie https://11bitstudios.com/pl/?

Tylko altersi i dlc są w czerwcu.Maja niby do końca pierwszego kwartału wypuścić dlc darmowe, ale czy im to się uda? Wycena ok 400 mln.C/z jaką oczekuje rynek to ok 8-10 czyli zysk w granicach 40-50 mln.Odpowiedzcie sobie na pytanie czy cena tymi kategoriami jest zawyżona.

Rynek reaguje pozytywnie no, ale sprzedaż mimo 20% przeceny jest kiepska i około 170 miejsca

Cytat:


Podejrzane tylko jeśli wierzysz w komunikacje spółki. ja propagandy nie kupuję, oczywistych kłamstw również.
załóż z góry że kłamią, a będziesz podejmował lepsze decyzje inwestycyjne.
na 99% problem jest od dłuższego czasu a teraz widzimy finał - gdy z jakiegoś powodu nie można było już dalej ukrywać sytuacji.


Wszyscy wiemy że kręcą tylko po co jak to się już niczego nie trzyma.Na pewno logiki

Bergman napisał(a):
Widzę, że teraz to już wszyscy narzekają na zarząd i spółkę. No słusznie, ale gdy wielokrotnie na przestrzeni lat pisałem, jako jeden z nielicznych, że to jest przewartościowana spółka i zwyczajnie kapitalizacja się nie utrzyma to załączała się u 99% akcjonariuszy obrona Częstochowy. Drwiny, wyśmiewanie, traktowanie jak głupka, itd. Warto jednak spojrzeć również na własne decyzje krytycznie bo zwyczajnie były one błędne i jak najbardziej dało się pewne zdarzenia przewidzieć. Ta branża nie jest tak nieprzewidywalna jak się ostatnio wokół wmawia. To jest nieprawda. Sami akcjonariusze pozwalali tej spółce na bardzo wiele, a więc to również częściowo ich wina, że sami nie potrafili się przebudzić z letargu i żyli marzeniami nie zwracają uwagi zarządowi wtedy, gdy zachodziły ku temu przesłanki. Z tego co widzę wielu nadal nie odrobiło lekcji bo idzie w eter narracja "tego nie dało się przewidzieć".


Masz rację i sam tak patrzyłem i przyznaje się do błedu.Na podstawie poprzednich sukcesów liczyłem że dalej będzie kontynuacja działań jednak spółka nie poradziła sobie z rozwojem i doborem odpowiedniej kadry widać Po drugie oni zatrzymali się na Fp1 po względem rynku a ilość gier wchodzących na rynek wzrosła wielokrotnie.Sadzilem jako inwestor że doświadczona ekipa wie co robi.Jednak okazało się że nie .W chwili obecnej po prostu przelała się czara goryczy .Ja sądziłem że po kolejny ciosie po Fp2 spółka ogarnie się i weźmie do roboty .Okazało się że nie i może położyć jeden z głównych projektów .To tak jakby Ciebie ciekawił tok rozumawania

Vox najciekawsze w tej informacji jest to że oni dowiedzieli się o tym wieczorem.Jak ? Czy nikt tam nadzoru nie sprawuje? Tak kiepsko oceniają sukces tego projektu że problem z kolejnym kamieniem milowym rozkłada cały projekt? Coś mi się wydaje że ktoś tam albo rzucił papierami albo za bardzo ,,weszły owocowe czwartki,,

Jeżeli oni twierdzą że P8 przy daleszej kontynuacji może nie osiągnąć sukcesu przy 7-8 lat produkcji to co oni przez tyle lat robili? Tu jest potrzebny plan wyjścia z kryzysu ,ale widać że dopóki zarząd ma pieniądze ma gdzieś akcjonariuszy. The Alters cudów nie zrobi szczególnie że ilość wydawanych gier rośnie a nie maleje

Dopóki Grzegorz był prezesem to jakoś szło a potem tylko obietnice marzyciela

Baks nie wiem o co Tobie chodzi z tym zdanie ale tak dalej sądzę że jeszcze jest za małe trzęsienie ziemi aby prezes zniknął.Spółka ma kapitał na rozpoczęcie nowych produktów ale w obecnej sytuacji to oni źle skończą bo główny koń pociągowy nie istnieje a ich główne IP poszło nie w tą stronę co trzeba

Tgolik patrząc na ilość tytułów to 11 bit powinno wrócić do poziomu produkcji Twoim i Frostpunka bo tam koszty były mniejsze i ryzyko też.Lepiej zrobić 6 ambitnych gier po 10 mln bo jest szansa że jakieś IP wbije się w gusta graczy Co do marketingu to owszem ,ale ja gra jest skopana to nic nie da .

Powiem coś co się nie spodoba i zostanie pojechanie po mnie ale trudno.Zakladajac że skasuj p8 i nie mają żadnych nowych gier w zanadrzu w mojej ocenie powinni:

Zwiększyć ilość dlc do FP2 do 5
Pomyśleć na zrobieniem dlc do Fp1 (tam jest dalej kilka milionów graczy do zaangażowania .Europa Universlis pokazała jak to się robi)
Po darmowym dodatku do Twoim przemyśleć zrobienie płatnego
Zejść na ziemię z budżetami gier.Nie 30-60 mln a 5-15 max wtedy ich stać na parę nowych IP.Tak samo wydawnictwo

Cytat:

Dzień dobry,

Decyzja o przyszłości projektu, którego dotyczy komunikat, zapadnie niedługo. Naszą intencją jest, żeby nastąpiło to do końca roku.

Powodem publikacji komunikatu było niezaliczenie przez Zarząd Spółki kamienia milowego przez projekt. Stawia to pod znakiem zapytania jego przyszłość z uwagi na ewentualną konieczność poniesienia dodatkowych kosztów (również ze względu na potencjalne wydłużenie harmonogramu produkcyjnego) i niepewność przychodów (rynek jest bardzo trudny dla gier AA bazujących na nowych IP).

Pozdrawiamy

baks napisał(a):
sledzik007 napisał(a):
Rif pełna zgoda.. tylko co z tego jak oni dalej w to brną i końca nie widać.Zmian w marketingu i prezesa też się nie doczekasz.

Kto wie co się wydarzy na WZA. Widzę coraz więcej ciemnych chmur.....


A już myślałem że sprzedałes akcji i uciekłeś .Nic się nie wydarzy a prezes będzie miał się dobrze Nie oszukujemy się jak anulują P8 to wracamy na 80 zl

addison napisał(a):
hehe

Czy to wybieg do przodu aby odzyskać podatek od zysków za ostatni debiut? Tym samym po odpisie robimy wynik roczny na 0 i odzyskujemy podatek? brawo gamingowy lider


Fajne zagranie ale dla akcjonariuszy oznacza to że ostatnim projektem jaki mają jest The Alters.Po drugie oni już raz chcieli zakopać P8 bo były problemy

Yyy czyżby P8 poszło do kosza.Czy ten prezes potrafi czegoś nie popsuć?

Dwa newsy:
Mamy Moonligthera 2 który wyjdzie na PC/PS5/XBOX . Jak się pytam gdzie jest switch 2?
www.stockwatch.pl/wiadomosci/1...
Nowy zwiastun The Alters
www.gamereactor.eu/video/71408... Alters - PC Gaming Show Most Wanted 2025 Trailer/

Vox napisał(a):
aha, czyli akcja piszemy pozytywne reviews.
Nie należy więc ich liczyć?

No to w takim razie jasne czemu kurs spada


A czemu ma rosnąć powiedz mi? Jakie pozytywne informacje w przyszlości można przewidzieć?

Jak na razie na 100 miejscu jest FP2 więc cudów nie ma tak jak zapowiadał to prezes.

Road mapę znamy ,ale w sumie nie wiele nowego wniosła bo na konferencji powiedzieli większość

Dalej nic nie wiemy jak chcą polepszyć kontakt z graczami Fp1

Jedyne co może w tym roku jeszcze wpłynąć pozytywnie na kurs to nowe materiały z The Alters.Ale jak będą zrobione w stylu bitów to raczej nic się za dużo nie dowiemy

topfacet napisał(a):
Dla mnie jest to jedyny projekt, który może naprawdę zaskoczyć rynek.


Też tak myslałem ,ale po demie to dla mnie kolejny symulator chodzenia bez efektu wow dlatego zastanawiam się gdzie Ty widzisz w tym projekcie wow

topfacet napisał(a):
Koncentrujcie się na balonach a dziś pojawiło się info, że nowe materiały z The Alters zobaczymy na PC Gaming show 5 grudnia:

x.com/pcgamer/status/186158266...


Podziwiam twoją wiarę w altersów

Krewa złośliwość z rana widzę :) Wiesz patrząc historycznie zawsze przemycali jakieś rzeczy.A co do balona to dopiero w 2026 co może być prawda

Pojawiła się roadmapa do Frostpunka 2 na steamie. Ogólnie to nic nowego nie powiedzieli:
- zaraz patch 1.2 wprowadzający poprawki i zmiany
- w 2025 do końca pierwszego kwartału Major Content Update
- 2025 też konsole
-coś się ma wydarzyć 24 kwietnia?
- w tym roku dwa dodatki Spectrum i Aurora a trzeci w 2026
- jak się przyjrzycie na obrazki dodatków to w spectrum macie budowle przypominającą świątynie więc może tego dodatek będzie dotyczył. W Spectrum jest jakby wędrujący człowiek - może poszukiwania innych Frostlandów?W trzecim widoczny jest balon.

Moje spostrzeżenie jest takie że oni dalej nie rozumieją że ich ta tajemniczość już nie działa. Zamiast ogłosić że do końca pierwszego kwartału damy wam dodatek który zadowoli graczy FP1 a 24 damy wam to i to ,to bawią się w coś co już im nie działa.

Sytuacja jest skandaliczna. Spółka ma samo zachwyt nad samą sobą a jak to watchdog zauważył model biznesowy który się sprawdzał już nie działa a sama spółka próbuje oszukiwać rzeczywistość. Trochę to zachowanie jak Nokii i Kodaka i wszyscy wiemy jak to się kończyło. Spółka musi wymyśleć swój model na nowo. Na całe szczęście w odróżnieniu od innych tego typu firm nie musi szukać na gwałt kapitału .Pytanie tylko czy kadra zarządzająca jest w stanie odbudować siłe firmy.W mojej ocenie muszą:

- popracować nad cyklem wydawniczym i przesunięciami bo już nawet steam zabrał się za tego typu praktykę choć nie do końca wierze w jej skuteczność szczególnie dla bardzo dużych graczy
- przestać być grupą artystów ,a spółką produkującą gry dla graczy
- nie bawić się w inwestowanie w inne studia bo jakoś im to nie za bardzo wychodzi
- przemyśleć model inwestowania i wydawania gier obcych . Jak widać małe projekty się spinają a duże jakość mają problem z zwrotem kosztów.
- spróbować wdrożyć pomysły na mniejsze gry bo nie wierze że pracownicy nie mają na to pomysłów.

VOX co do emisji to trochę popłynełeś - zobacz ile oni maja kasy w kasie. Oczywiście 3 lata i popalenie projektów to taka sytuacja jest możliwa.

Co do ceny gier to się zgadzam choć bardziej moim zdanie inwestują w zbyt duże i ambitne projekty.Te kwoty są za duże. COM I moonlighter się spinała ,ba nawet indyka jakoś przeszła ,ale Thaumaturge to przepalenie kasy i ten eksperyment sie nie udał tak samo jak własny sklep. Oni mają wybór 10 gier za 20 mln lub jedna za 20. Niech jedna lub dwie załapią to jest dobry wynik. Ten model praktykuje np playway.Po drugie nie chce mi sie wierzyć że sami nie mają pomysły na mniejsze projekty jak TWOM czy Anomaly .

Taa jak przestraszona zagranicą wróci bo bez tego to mamy dalsze spadki.

I końca nie widac

Jawaz wszystko fajnie pięknie ale te przychodzi nie są powtarzalne a jak za 6 lat pracy to nic wielkiego.Po drugie oczekiwane było zwiększenie skali a nie poprawienie wyników

Vox co do wyprzedaży FP2 to jak dadzą 15% to nie za dużo to da .

Grałem ,ale dałem też innej osobie do pogrania.Mnie nie kupiła,ale ta drugą osobę tak.

Mogli by wypuścić demo z dalszą częścią rozgrywki bo wielu graczy w tym ja uważam że wtedy kiedy potencjał mógł się pokazać to demo się konczylo

Co do spadku kursu to Topfacet miał rację że lepiej jak prezes się nie odzywa bo to źle na kurs wpływa.Dla mnie pokazał jednak co oni mają w głowie .Ja wiem że wszyscy czekają na Altersów.Dla mnie ważniejsza jest road map i wyprzedaż na steamie bo ona pokaże jak będzie zachowywać się sprzedaż gry w dłuższym terminie

Vox wishlista jest strasznie słaba jak na tak duża gre. Za mało wiemy o grze stąd pytania o symulatorze chodzenia.Co do porównania do Thaumaturge to jednak gra trafia w większą grupę docelową szczegolnie na konsole.Co nie oznacza sukcesu a po prostu trochę lepsza sprzedaż. Więcej materiałów z gry na pewno by się przydało

Vox napisał(a):

Nie bądź taki pewny. przecena 50% i na luzie będzie milion kopii.


Jak zrobią po dolarze to sprzedadzą pewnie z 2 mln. Ja sądzę że obniżą o około 30%

Podsumowanie konferencji :
nie planują dywidendy
chcą wrócic do kontynuacji TWOM
będzie road map do FP2(nie do końca zrozumiałem kiedy ponieważ padło zdanie że w niedalekiej przyszłości , tak samo określając The Alters?)
około 20.11 kolejny update do FP2 średniej wielkości
około 20.11 wyprzedaż fp2 i test sprzedaży
duży update w 1 kw 2025
dodatek dopiero pod koniec pierwszego półrocza 2025 ( czyli po ok 9-10 miesiącach od debiutu a to czasem nie miało tak być że w 1,5 roku 3 dlc?)
tak samo wersja konsolowa
The Alters miał debiutować w lutym/marcu ,ale są inne gry które debiutują i jest problem (np. Civilizacja 7 i inne – tego nie mówiono na konferencji). Jeszcze miesiąc temu taki termin obstawiali.
mają problem w komunikacji z potencjalnymi graczami The Alters .Czemu mnie to nie dziwi?
Altersi nie są jak novela (zapytanie o to czy to kolejny symulator chodzenia)
na sprzedaż 1 mln gry FP2 w ciągu 12 miesięcy prezes zareagował śmiechem – mają prognozy ,ale to jak rzut kościa
dalej zapierają się że jest to sukces , choć pod koniec konferencji prezes mówił więcej już że popełnione gdzieś zostały błędy – trochę było widać zmęczenie
dalsze plany rozwoju poznamy na konferencji inwestorskiej po premierze The Alters
The Alters ma mieć 6 zakończeń w zależności nie tylko od wyborów gracza ,a także rozbudowy graczy
The Alters łączy gatunki i nie jest to tylko symulator chodzenia
Na pytanie o spadające oceny podano tylko ocene 73%
amortyzacja przez 5 lat po 3 mln na kwartał od 4 kwartału tego roku
do pomysłu skupu akcji wrócą po debiucie the Alters
strategia marketingowa była dobra ,ale muszą bardziej zrozumieć co chcą gracze
nie planują w przeciągu 12 miesięcy żadnego multiplayera

Mam wrażenie że wiara to ulubione słowo prezesa bo na konferencji co chwile powtarza I belive , We belive . Rozbawiła mnie reakcja na pytanie o sprzedaż 1 mln kopii w ciągu 12 miesięcy . Po prostu wiemy że to się nie stanie. Ja wiem że to konferencja wynikowa ,ale spodziewałem się czegoś innego, lepszego przygotowania ,pokazania road mapy itd.

Nie wiem czy to mój problem techniczny czy oni wyłączyli generowanie napisów. Wiemy że oprócz Polaków inwestują też inne narody jak choćby youtuberzy z niemiec itd i fajnie było by żeby móc włączyć napisy ,pomijam fakt osób mających problemy z słuchem .

Podziel się swoją wizją :)
Domyślam się że zakładasz że Fp2 będzie się sprzedawał kiepsko,dlc go nie uratują a The Alters to kolejny symulatorem chodzenia.To wszystko spowoduje że w nastepnym roku będziemy mieli może 5-10 mln zł zysku co spowoduje lawinę wyprzedaży na akcjach.A wszyscy będą czekać na P8 jak na zbawienie.Czegos zabrakło?

GRAF78 napisał(a):
Krewa w punkt trafił ze swoja AT i wsparciem na 197PLN.... w roku premierowym spółki GD przeważnie miały C/Z=10
47M x 10 = 470M/2,4 daje godziwą cenę akcji 195PLN
to co pokaże na najbliższych sesjach rynek zależy jak duże są pokłady chciwości, braku doświadczenia itd.
warto obserwować kurs w celach edukacyjno-spekulacyjnych


Graf ale ty zakładasz że 4kwartał mają na zero?Rok się jeszcze nie skonczył.W mojej ocenie zysk za kwartał będzie ,ale ok 5-10 mln zł choć jest to zależne od kosztów które będą kładli na Botin i Altersów.W takiej sytuacji okazuje się że wycena może być 220-237 zł Nie ma co też przykładać do wyceny 1/10 bo co jak będzie 1/8 czy 1/5?O tym wszystkim zadecyduje rynek.Jedno jest pewne- potrzebny jest impuls bo inaczej z ulubieńca inwestorów zostanie kolejna spółka która coś tam produkuje.

krewa napisał(a):
To nie było w żadnym wypadku wymierzone w Ciebie, tylko w spółkę. Bo skoro sympatyk spółki - a do takowych Cię zaliczam - dostrzega ten prymitywny chwyt, to ze mną wszystko jest w porządku.


Sympatyk to dużo powiedziane - po prostu inwestor któremu za dużo lampek się zapala, szkoda że tak późno.
Tak krewa nie musisz jeszcze iść do lekarza ,wszystko ok a trik rodem z spółek wartych po 3 mln złwave


krewa napisał(a):
Ufff, a już myślałem, że jestem zgorzkniałym tetrykiem bez szans na resocjalizację i czepiam się spółki bo jest do niej uprzedzony. Chciałem nawet zapytać na forum czy to jest normalna praktyka - porównywać wyniki z premierowego kwartału do kwartału bez premiery, ale odpuściłem z litości.


Krewa i teraz się zastanawiam czy to był sarkazm w moją stronę czy Ty tak poważniewave

Dla mnie to tzw malowanie trawy na zielono i wygląda to jakby ktoś miał akcjonariuszy za idiotów

Vox Ty tak serio że to są dobre wyniki? Dla mnie te wyniki były przewidywalne ,a nawet można było się spodziewać trochę wyższych w zależności ile kto założył wpływów z MS. Jak jutro czegoś ciekawego nie ogłoszą to lipa

I pojawił się raport:

- sprzedano do końca września 441 tyś kopii gry, z czego 53 % to deluxe.
- do 14 listopada sprzedano 511 tyś kopii w tym 48.7% deluxe(odejmując liczby z końca września mamy 70 tyś kopii przez 1,5 miesiąca)
- sprzedaż rozkłada na się na : 25% chiny, 18,2 USA ,7,1 Niemcy . Polska odpowiadała za 2.9%
- kwartał dał 75.8 mln przychodów z działalności operacyjnej ,a zysk netto to 48 mln zł
- od początku roku mamy 106 mln przychodu i 47,5 mln zysku netto
- rok do roku po 9 miesiącach koszty pracownicze są wyższe o ponad 30 % z 9,5 do 15,5 mln

Tyle suchych faktów. Nic nadzwyczajnego w sumie. Martwi kiepska sprzedaż bo 70 tyś kopii to tyle co nic ,a przecież do wyniku za 4 kwartał będziemy liczyć jeszcze zwiększoną amortyzacje .W takim tempie sprzedaży do końca roku osiągniemy 100-150 tyś sprzedany kopi w 4 kwartale? Licząc po 60 zł za sztukę mamy od 6-9 mln przychodu. Nie wygląda to za ciekawie.

Najbardziej bawią te kosmiczne procenty w raporcie. Ja wiem że to fajnie wygląda no ale bez ...
Najważniejsze co powiedzą ciekawego jutro na konferencji

Cytat:
Akurat zmiany w marketingu to były, miechowski został zdegradowany i pojawiła się Gabriela, która jest ok.


Dawno to się stało? Trochę to wygląda jakby Grzegorz odpowiadał za niepowodzenia marketingu?

Vox napisał(a):
I już miejsce 215. słabo to wygląda. promocja 10% nie aktywizuje graczy z wishlisty.
Czas na przecenę 20-30%.


Vox skąd bierzesz dane. Bo jak z steamdb to muszę cię zmartwić . Według moich wyliczeń to się myli (nie znam w jaki sposób to wylicza).
Przykład FP1 ok 240 miejsce steamdb 349
FP2 miejsce ok 150-170 steam db 220

Informuje że liczyłem to ręcznie więc po pierwszej setce może być zawyżone /-15 bo Frostpunk2 wychodził ok 150 miejsca. Jednak być na 150, a na 220 miejscu to duża różnica w sprzedaży.

Czy ktoś z was próbował oszacować dane dziennej sprzedaży na danej pozycji? Bo mam wrażenie że przyjmujemy zasady jak z FP1, a po drodze wyszło tyle dużych tytułów które mają specjalne miejsca w sercach graczy że nie do końca można tak liczyć np : Cyberpunk i dodatek.
Oczywiście gra była by hitem jakby była cały czas w top 20 ,albo przynajmniej w top 50 to nie ulega złudzeń.

Rif pełna zgoda.. tylko co z tego jak oni dalej w to brną i końca nie widać.Zmian w marketingu i prezesa też się nie doczekasz.

Najpierw to niech uporządkują błedy techniczne.Ostatni patch dał poprawę ale jeszcze ok 20% komentarzy to większe i mniejsze błędy.Dopiero po tym można dawać większą przecenę.

To że spada to nic dziwnego. Zobacz ile masz gier w promocji i to nie 10 %. Konkurencja duża

Skończmy tą dyskusje bo juz wyjaśniliśmy że prezes była zadowolony z sprzedaży. Wszyscy jesteśmy niezadowoleni z sposobu komunikacji i podjętych działań.

Na marginesie wypuścili wersje mobilną Frostpunka

Topfacet obejrzyj jeszcze raz.Ja przesłuchałem i rzeczywiście Prezes nie powiedział że jest niezadowolony.Wrecz przeciwnie

Topfacet bo na debiucie sprzedaż była nieodpowiednia a teraz jest odpowiednia.Cytujac klasyka ,,czego nie rozumiesz?,,A teraz poważnie

Krótko mówiąc dalej nie umieją się przyznać że premiera nie poszła pomyśli.Patch coś tam dał ,lecz teraz trzeba czekać na dlc który ugłaska Fp1 ,albo wyniesie rozgrywkę wyżej

Vox jedna jaskółka wiosny nie czyni a z tych prawie 5% zostało prawie 2%

Junior account promka jest już od paru dni.

Pojawił się tekst na bankierze z wypowiedziami dla PAP biznes.Prezes uważa że gra sprzedaje się dobrze i to ich finansowe sukces.

Zastanawiam się komu bardziej rzeczywistość odjechała? Bo albo my inwestorzy źle oceniamy wolumen sprzedaży ,albo prezes mówi wszystko co my chcemy usłyszeć.Obstawiam to drugie.Tak jak to Topfacet powiedział kiedy przyznają się do błedu że zawalili premierę .
Cytat:
kolei, ekspert ds. komunikacji i partnerstwa marek w 11 bit studios, Paweł Miechowski poinformował PAP Biznes w kuluarach poznańskiej konferencji, że na nową treść w Frostpunku 2 trzeba jeszcze poczekać, ale niedługo spółka pokaże, czym ona będzie.

„Grę będziemy rozwijać w taki sam sposób, jak pierwszą część Frostpunka, czyli będą dodatki i darmowe, i płatne, a dodatkowo chcemy ten świat jeszcze solidnie poszerzyć” – powiedział Miechowski.


Wynika według mnie że na "konferencji wynikowej" ,aby uspokoić rynek pokażą pierwsze płatne/darmowe dlc które zobaczymy w marcu/kwietniu następnego roku

Topfacet dzięki za odpowiedź z amortyzacja.

Co do twojej opinii to pełna zgoda.Dla mnie żenujący był komunikat o zwrocie kosztów .

Spółka już kilka razy dostała przysłowiowo po gębie bo był niezwyciężony, thaumaturge a teraz Fp1 i dalej nic . Dla mnie kadra zarządzająca się do zmiany a na pewno jej cześć bo obrośli w piórka.

Pytanie czy uratują Fp2 bo gra jest dobra ,ale muszą trochę napracować się.Patch dał dużo zmian ,ale jeszcze wiele do zrobienia jest.

Pytanie co zrobią dalej.Co do ir też zgoda bo oni dalej uparcie twierdzą że to jest ich strategia marketingowa .Tylko jest mały problem .Oni nie zauważyli że to już nie działa a oni są większym studiem .Więc nad marketingiem też muszą popracować i chowanie wszystkiego jedna nie wychodzi na dobre

Cytat:
32.1 % Rosja - cena bazowa 79zl
9.7% Chiny - cena bazowa 80zl


Vox to jest cena z podatkiem i prowizja steam.Załóż sobie że w 30% to prowizja i powiedzmy 20% podatek to z 80 zł
zostało około 52 zł. Teraz tylko podłóż proporcje krajów sprzedaży, oraz cene i wychodzi średnia .

faraquet dzięki za info.

Co do amortyzacji to bierzemy pod uwagę 4 kwartał ( wypowiedź z forum że 3 kwartał nie bierze pod uwagę amortyzacji) Ile to będzie to nie wiemy czy 65 lub ok 150 jak z altersami.Rozklada się na 5 lat czyli 20 części(każdy rok ma 4 kwartały) - jak coś pokręciłem to mnie Topfacet popraw .
Zakładajac 150:5=30/4=7.5 mln na kwartał.
Vox liczył bym bardziej 600*65=39 mln ok 17 mln z gamę pass to daje 56 mln zysku.

616/56=11 c/z

Pytanie czy sprzeda się 600?
Czy czasem nie dziś miał wyjść fp mobile?

Muszę się z Topfacetem zgodzić.Prezes nie miał z tego żadnych korzyści.Po prostu produkt się nie przyjął tak jak tego oczekiwano i tyle.I mamy na to reakcje rynku.

Odbiegajac od tematu.FP1 sprzedają się tak samo dobrze jak FP2 a nawet go o pozycję prześcignął.Thaumaturge też jest w pierwszej 100

bbartt napisał(a):
Pierwszy duży Patch,oraz -10% rabatu na FP2, plus duże obniżki z wydawnictwa. Ktoś tam jednak w firmie pracuje Pray

Uprzedziłeś mnie :)
Widać bardzo dużo niekiedy drobnych zmian. Widać że wykonali kawał dobrej roboty. Szczególnie że poprawili problemy z Diretx oraz problemami na macu. Wielu graczy chwali poprawkę z Autosavem.

Nie poprawi to znacznie oceny gry bo one wynikają z tego że to nie FP1 ,ale uniknie dawanie negatywnych opinii z powodu błędów technicznych .

Miejmy nadzieje że gdzieś tam pracują nad dlc/patchem który zadowoli graczy FP1

Zauważyliście że w weekendy gra wspina się o wiele wyżej w GB steam? Wczoraj była w okolicach miejsca 85. Zobaczymy jak wpłynie na sprzedaż obniżka ceny.

Moderator:
Proszę, nie cytuj całego wpisu, tylko jego fragment


Co do mobilnego FP2 to ja bym nie liczył na nic tak jak zresztą zakłada prezes. Bardziej może być to efekt marketingowy .

Co do wydawnictwa to widać że lepiej inwestować w tańsze projekty bo jest mniejsze ryzyko straty. Zresztą podobna strategia jak Playway.

topfacet napisał(a):
Strategia nowego prezesa miała wynieść spółkę na inny poziom, obecnie zupełnie to nie wychodzi. Jeśli premiery A i Botin nie wypadną świetnie, to będzie cienko z kasą na następne gry. P8 w 2025 IMO nierealny. Obecnie nie widzę też szans na realizację PM.


Z PM to sam prezes podczas rozmowy miał mieszaną minę więc tu masz racje. P8 też pewnie będzie początek 2026. Niestety nie wiemy za bardzo dalej jaka jest ich dalsza strategia.

topfacet napisał(a):
Dodam jeszcze, że zadawanie bezsensownych pytań na FI spółki, tylko po to aby dać ujście swoim emocjom (frustracji własnymi decyzjami inwestycyjnymi) nie jest najmądrzejszym posunięciem. A ostatnio pojawiło się tam wiele takich pytań, najgłupszym było chyba to o Anomaly.

Tak samo jak "obrażanie" się na spółkę, za takie a nie inne wyniki sprzedaży gier.


Nie przypominam sobie żebym obrażał się na wyniki sprzedaży spółki. Co do emocji to tak jestem zdenerwowany na zagubienie spółki i reakcje prezesa spółki. Nie oszukujmy się 11 bit nie jest pierwszą spółka która ma kiepską premierę . I można było zobaczyć wiele różnych reakcji prezesów od wycofania do walki mimo że było wiadomo że i tak nic z tego nie będzie.

Forum inwestorskie jest od zadawania pytań a to że zapytałem się o kwestie finansowe jakie przynosi jeszcze anomaly i czy nie wykorzystać tej gry do jakiś promocji skoro przynosi ,, grosze,, to nie rozumiem co w tym dziwnego . No chyba że Topfacet odebrałeś to jakbym spodziewał się kokosów z Anomaly - nie nie spodziewałem się. Zresztą już kiedyś spółka odpowiadała na pytanie i mówiła że jest w setkach tysięcy.

Wierze natomiast że na razie jest cisza, a spółka ciężko pracują żeby to naprawić jednak od najbliższe pół roku zadecyduje czy na kursie będzie 100 czy 400 zł

Rif nie oszukujmy się najbliższe pół roku pokaże. Jeżeli dobrze wykorzystają debiut na mobilki , rocznice twoma oraz wydają patcha dla fanów FP1 to może mieć jakiś sens. Do tego dochodzi oczywiście The Alters. Oby nie robili sztuki dla sztuki bo to jak z drogimi restauracjami z mikro porcjami.Może fajnie to wygląda,ale większość i tak pójdzie do baru mlecznego lub chinczyka .

Vox napisał(a):
Skupiacie się na nieistotnym temacie pozycji krótkich.
Tymczasem co ważne to sprzedaż gry.

Obecnie mamy pozycję 140. To bardzo słaby wynik. Nie trzeba żadnego spisku do dalszych spadków.
To nie tylko nie wygląda jak longseller, ale spada w szybszym tempie niż tytuły referencyjne.


Czy czasem FP1 podobnie nie spadał? Wiemy wszyscy że gra miała się sprzedawać co najmniej lepiej niż FP1.Druga kwestia to trzeba by było porównać ile hitów wtedy wychodziło

krewa napisał(a):
sledzik007 napisał(a):
Mamy rekomendacje boś na 307 zł czyli poniżej obecnego kursu.


Sprawdź, czy masz dostęp do notowań online - u mnie jest 272


Racja mój błąd . Miało być że rekomendacja jest powyżej obecnego kursu

Mamy rekomendacje boś na 307 zł czyli poniżej obecnego kursu. Co boś zakłada:
sprzedaż 430 tyś kopii FP2 w tym kwartale
przychody z gamespass 17 mln(7 z AVA i 10 mln z FP2)
obniżenie sprzedaży FP2 do 0,91 mln w przeciągu 12 miesięcy od rozpoczęcia sprzedaży
Zysk w tym kwartale 38.8. mln i sprzedaż 65,6 mln
Zakładają sprzedaż The Alters i P8 po 0.9 mln każda z gier
Przewidywany C/Z 2024/25/26 to 13/5/8

Zastanawiają mnie dwie rzeczy:
Skoro ten rok C/Z to 13 przy wycenie ok 680 mln zł daje nam to zysk w tym oku ok 53 mln zł.
Za ten kwartał ma być ok 39 i brakuje 14 mln do tego wyniku.
Zastanawia mnie słowo sprzedaż(chodziło im o ogólne przychody czy sprzedaż tylko z FP2?)
Jeżeli były by to wszystkie przychody w tym kwartale to od 65,6 trzeba odjąć 17 mln za gamepass i 15 mln przychodów który spółka miała średnio za kwartał patrząc na dwa ostatnie kwartały tego roku.Daje to kwotę 33.6 mln
Zakładając podaną sprzedaż 430 tyś otrzymamy przychód z jednego egzemplarza na poziomie ok 78 zł. Dość cenna informacja

Zakładając że amortyzacja trwa 5 lat a koszty gry to 65 mln zł kwartalnie mamy 3.25 mln
Patrzac że spółka generuje zyski tylko z FP2 bo reszta pokrywa koszty działalności to potrzebują ok 300 tys sprzedaży w 4 kwartale uwzględniając promocje.
Dla mnie ocena bardzo zachowawcza ,i sprawiedliwa analityka. Nie zgadza mi się sprzedaż w 4 kwartale.Co o tym myślicie?

Jeden z użytkowników na forum inwestorskim wrzucił podsumowanie.Jedyne co jest zaprzeczone to 3 dlc bo będą w 2024 r 2.

23.10.2024 - globalna premiera Frostpunk Mobile (OIS/Android)

4-8.11.2024 - publiczne zamknięte testy gry Botin (prod. Digital Sun, twórców Moonlightera, wyd. 11bit)

14.11.2024 - data publikacji raportu okresowego 3Q24 z wynikami
- w tym samym dniu Chat bądź telekonferencja z zarządem / IR spółki
- w tym samym dniu 10 rocznica This War of Mine i jakiegoś rodzaju event (z forum IR "dobra okazją, żeby przypomnieć graczom nie tylko o Spółce, ale i jej portfolio")

21.11.2024 - wręczenie nagród Golden Joystick Awards - 11 bit nominowane w trzech kategoriach: najlepsze studio roku, Frostpunk 2 - gra roku, Indika - najlepsze Indie roku

Poza tym w 4Q2024:
• Thaumaturge - premiera na konsole Xbox i PS
• Antologia & artbook Frostpunk - kickstarter i (?) premiera

Bezterminowo (realizacja poza spółką) 2024/2025:
• modyfikacje FP2 od modderów (Frostkit)
- mod albo DLC wprowadzające tryb rozgrywki dla fanów FP1 (micro skala)


1Q2025:
• The Alters premiera PC, Xbox i Ps
• konsole Frostpunk 2 Xbox i Ps (1Q/1H)
• reveal projekt Botin (prod. Digital Sun, twórców Moonlightera)

2025:
• premiera Botin (prod. Digital Sun, twórców Moonlightera)
• 3 x DLC do FP2
• reveal Projekt 8*

2025/2026
• premiera Projekt 8*


*Przypomnijmy że Projekt 8 to:
• Gra akcji w trzeciej perspektywie
• Nacisk na grywalność na konsolach („console first”) - inspiracja Control
• Elementy walki i współpraca z psychologiem klinicznym przy pracach nad grą
• nowy zespół złożony z weteranów branży
• najdłużej powstająca gra w historii 11 bit

krewa napisał(a):
Może być Bułgarka, Rumunka, Kenijka. Ważne, żeby nie nazywała się Kim Belair, bo wtedy biada Wam, akcjonariusze i gracze.
A pani psycholog jest kluczową postacią przy tworzeniu gier - bez niej nie da się stworzyć spójnych psychologicznie postaci. A bez tego gra leży. Więc masz do wyboru - albo dotacja na 17 mln na tworzenie spójnych psychologicznie postaci, albo Bulgarka. Ponieważ Miechowski to nie Tokarczuk, to stanęło na Bułgarce


Ja nic nie mam do jej narodowości Dla mnie mogła nawet z Marsa przylecieć Tesla muska.A tak serio to zastanawiam się dlaczego akurat ona.Myślałem że ma jakieś szczególne doświadczenia, umiejętności czy kwalifikacje ,napisane książki i nic nie znalazłem

A czy ktoś się zastanowił kim ta osoba jest. W ogóle Pani jest z Bułgarii. To już samo w sobie jest trochę dziwne. Pani pracowała od 2022 do kwietnia 2024 w 11 bit jak konsultant

Cytat:
In March 2022 I started as an independent consultant for 11 bit studios, in a cooperation for their new Project 8. I'm trying to use my knowledge in psychology and clinical practice, in order to help with the creation of a special video game. It's something very different from what I've been doing, but again - my training in psychology and my ability to read between the lines, help me to find the intersection points between my expertise and the game designers' point of view.


Cytat:
I’ve never taken before, in an effort to support the team of P8 on a journey through the labyrinth of emotions and behavior


2 lata pracy znaczą że coś tam chyba robiła, a bardziej skupiała się na pomocą przy fabule. No chyba że leczyła pracowników, lub przygotowywała ich do negatywnych opinii po FP2 (żart)

Nie znalazłem jednak czym Pani zasłynęła i dlaczego ją wybrali

Z forum inwestorskiego o P8
Cytat:
Dzień dobry,

Problemy z "Projektem 8", do których Pan nawiązuje, to temat z wiosny zeszłego roku. Temat zamknięty. Od tego czasu produkcja wróciła na właściwe tory a zespół skutecznie zamyka kolejne kamienie milowe.

krewa napisał(a):
flesz napisał(a):
dobrze, że są długoterminowi inwestorzy, bo jakby nie oni na wykresie byłyby codziennie luki po XX %

Zaryzykuję stwierdzenia, że luki przyczyniają się do powiększania grona długoterminowych inwestorów.


Każdy to chyba przerabiała i nagle jest ehh ja jednak zostanę tu dłużej

GRAF78 napisał(a):
sledzik007 napisał(a):
Pytanie czy Alianz dalej nie sprzedaje.Ma do sprzedania 110 tyś akcji a wolumen z dziś to 44 tyś.

Pytanie jest inne który fund w kolejce do sypania po Allianz? Bo jest ich sporo. Warto się dowiedzieć


Dopóki same nie ogłosza a są poniżej 5 procent to się nie dowiem,albo nie bedą zarejestrowane na walnym.

Przypominam że w następnym roku szykują się 2 dlc do FP2, FP 2konsole, projekt botin od tworców monlightera ,P8 (ale w to nie wierzę akurat) no i altersów

GRAF78 napisał(a):
sledzik007 napisał(a):
Wystarczy że się sprzeda 500 tyś po 60 zł od sztuki i ...

... mamy 30 mln straty bo jesli sie nie mylę roczne koszty działalności to ok 60 mln


Zgadza się ,ale jak zobaczysz czy raport półroczny 24 ,czy raport roczny 23 to spółka bez przychodów z Frostpunka 2 wychodziła na zero (raz 0.5 mln na plus a raz na minus) więc gdzie ta strata ma być? Gry się dalej sprzedają, FP1 zaliczył dobre pozycję na wyprzedaży.Jedyna grą która czeka na próg rentowności jest Thaumaturge .Skoro przez pół roku wytężonej pracy mieli 0.5 straty bez przychodów z FP 2 to daje to do myślenia.

Cytat:
wartość nakładów na produkcję gier przekroczyła 58,2 mln PLN. Wymieniona kwota była rekordow

Taki cytat z raportu 2023 rocznego

Spadki były uzasadnione ,ale czy takie to już inna ocena.

Pytanie czy Alianz dalej nie sprzedaje.Ma do sprzedania 110 tyś akcji a wolumen z dziś to 44 tyś.

Dix22 napisał(a):
Ricordare napisał(a):

Poziomy wsparć wynikające z poziomów akumulacji:
ok. 230-250 zł, (listopad 2018 - luty 2019) a jak to nie wytrzyma to 115 zł - 135 zł (wrzesień - grudzień 2016 zł)

Więc kurs technicznie jest już blisko pierwszego ważnego wsparcia - zobaczymy co dalej.


Jeżeli jakiś fundusz wychodzi to zobaczymy 150.Niestety żadnych pozytywnych sygnałów na razie nie ma.Liczac że spadnie do tych 150 zł ito kapitalizacja będzie 330 mln.Gdyby nawet zarobili ok 30 mln w tym roku co jest bardzo realne to cena do zysku 1/11. Wystarczy że się sprzeda 500 tyś po 60 zł od sztuki i mamy 30 mln.

Informacje
Stopień: Elokwentny
Dołączył: 11 lipca 2009
Ostatnia wizyta: 11 września 2025 14:11:18
Liczba wpisów: 442
[0,10% wszystkich postów / 0,07 postów dziennie]
Punkty respektu: 54

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,631 sek.

qdxahfqv
jpfrflbu
Prezentacja inwestorska Grupy Klepsydra - 11 września 2025 r.
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +77 732,61 zł +388,66% 97 732,61 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
essvppmq
qosqhdnw
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat