pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

sledzik007

sledzik007

Ostatnie 10 wpisów
W sytuacjach krytycznych ten wątek nagle ożywa . Może teraz skupmy się na pytaniach które mogą być zadane na spotkaniach inwestorskich a nie forum wzajemnej nienawiści bo to nic nie da.

Nie sądzę żeby podali dużo szczegółów ale warto próbować

a o to pytania ( mam nadzieje że forumowicz je zmodyfikują )

Czy zamierzają przedstawić plany odnośnie frostpunka na 2020 ( na razie wiemy tylko o jednym DLC)
Jak wygląda sytuacja z DLC do Moonlightera oraz CoM -czy zobaczymy w przyszłym roku ich wydania oraz czy będą dostępne na switcha?

Jak wygląda podział zysków dla Moonlightera odnośnie platform( ile to switch ile pc) oraz CoM ( na to za pewne nie odpowiedzą)?

Jak wygląda sytuacja z wydaniem obydwu tytułów na rynek Japoński oraz Chiński ?

Czy mają zatwierdzoną strategie marketingową dla P8?

Jak zamierzają utrzymać przychody i zysk bez premier w 2020 roku( pewnie odpowiedzą że będzie robić promocje)?

Kiedy informacja o nowej grze z wydawnictwa?

Czy ostatnie spotkania biznesowe na targach zaowocowały potencjalnymi umowami z nowymi studiami/wydawcami?

Czy wzorem poprzedniego roku może się spodziewać konkretnego podsumowania 2019 z planami na 2020?




baks napisał(a):
sledzik007 napisał(a):


Rekomendacja rekomendacją a bity już raz pokazały że bez premiery potrafią lepiej keszować gre różnymi promocjami

Parę miesięcy temu Darek wypowiedział się, że wyniki roczne zaskoczą.
Nie zdziwiłbym się gdyby wynik był dość zbliżony do ubiegłorocznych. Może sam liczyłem na nieco mocniejszy początek CoM ale gra miała na promocji tylko -10% i była dość długo na 1/2 stronie pomimo sporo innych promocji. Nie wygląda to wcale źle.
Może warto przypomnieć sobie, że TWOM "pogrzebaliśmy" po 4-5 miesiącach ...d'oh!

Zdziwiło mnie też podtrzymywanie TWOM - ale najwyraźniej mają sporo kontentu który wcześniej nie zaprezentowali.
Nie zdziwiłbym się jeśli zrobią na 5 rocznicę jakąś niespodziankę.
Przy tak długiej komercjalizacji gier źródełko przychodów będzie długo płynęło coraz szerszym korytem czy to się komuś podoba czy nie. Każdy ma swoją strategię i niewiele pomoże zaklinanie rzeczywistości.
Nie ujmuję nic TSG ale jeszcze prawie nic nie pokazali jakie mają kompetencje. Do świetnych gier trzeba kompetencji i doświadczenia.
Dla mnie to co niektórzy piszą "kompletnie się nie spina".
Mówienie o szybkim rozwoju z jednoczesną wypłatą 75% zysków w formie dywidendy w branży gier jest nonsensem.
Nawet najwięksi jak CDP nie stać ich na wypłaty dużych dywidend jeśli chcą się mocno rozwijać.
Może warto jeszcze przypomnieć, że szybko rosną płace a będą rosnąć jeszcze szybciej wraz z rosnącą gwałtownie płacą minimalną.
W tej sytuacji wypłacając większość zysków braknie środków na robienie dobrych gier ..... nie mówiąc już o wzroście ich wielkości ...d'oh!

Wniosek albo będą to słabe gry niezbyt dużej wielkości lub dobre małej wielkości.
11bit ma moim zdaniem świetną strategię i nie ukrywają tego do kilku lat, że ich preferencją jest jakość .... i żaden płacz tego nie zmieni.
Można to przyjąć na klatę albo zmienić spółkę.
Ta spółka jest mniej przyjazna dla spekulantów na szybki zysk.


Przypomnę że Anomaly gra stara jak świat dalej się sprzedaje i daje setki tysięcy złotych a co dopiero twom czy Frostpunk. Po drugie bity mogą nas zaskoczyć (w co trochę wątpie) i wydać więcej niż jeden dodatek w następnym roku. Wystarczy że dodatki będą małe za 2-5 $ ale będą utrzymywać gre przy życiu

Nikt nie zwrócił jednej uwagi na switch. Tak naprawdę nie wiemy jak długi jest cykl życia produktu na tej platformie.Dopiero samo 11 bit się jej uczy. Wiemy natomiast że CoM czy Moonlighter swietnie sie na niej sprzedają mimo typowo japońskich gier które królują na tym rynku

Frey bardzo fajny i merytoryczny wpis. Co do marudzenia na rozwój pamiętaj że na rynku ( no chyba że armagedon jest ale wtedy też są perełki) zawsze są jakieś inne spółki na których można zarobić i to jest ten przysłowiowy ból d.. gdy twoja spółka spada a inne rosną.

Rozwój 11 bit według mnie dopiero przed nami. Oni przechodzą poszczególne etapy a ich zachowania są bardzo konserwatywne.Sam projekt 8 będzie już grą konsolową na co wskazuje a więc trafi do większej rzeszy graczy bo nie oszukujmy się projektów na konsole to oni nie mieli stricte .

W mojej ocenie jeżeli bity utrzymają poziom to P8 może być kolejny skokiem milowy w rozwoju spółki ale jak napisałeś czas okaże

Rekomendacja rekomendacją a bity już raz pokazały że bez premiery potrafią lepiej keszować gre różnymi promocjami

No i mamy kolejny raport - ale do fanfarów daleko

Co się zmieniło?

Kolejne rynki jak Rosja i Włochy

Co do Rosji to droga jeszcze długa bo sam proces certyfikacji to zacznie się dopiero w 4 kwartale a gdzie jakakolwiek sprzedaż itd

Po drugie obawiam się że jest to jeszcze za biedny rynek na tego typu usługi no chyba że skupiamy się tylko na kliencie premium a ich tam nie brakuje

Włochy to na razie mrzonka nic ciekawego ale ważne że do przodu

Bawi mnie tekst z Nigerią że były działania - to tak jakby nic tam się nie działo

Jest jeden plus - mimo spadku ilości urządzeń z 60 na 57 (przestałem się tym przejmować) wrosłą liczba badań z 311 na 392 czyli prawie o 30 %. To świadczy że gdzieś ten system załapał mówiąc kolokwialnie i ma wzięcie. Liczba badań i tak jest stosunkowo niewielka bo jest to ok 7 badań na urządzenie ale ważne że rośnie a nie stoi w miejscu

Fajnie że podpisali tą umowe na 3 urządzenia - mam głupie wrażenie jakby żonglowali tymi 60 urządzeniami i przerzucali od podmiotów które nie widzą w tym potencjału do podmiotów zainteresowanych

I dalej nie wiemy nic o Finlandii co jest trochę denerwujące i dziwne patrząc po wychwalaniu tego rynku

Czekamy na dalsze informacje


Elemis do twojego "leniwego wywodu" jak to określiłeś dodał bym wysokie miejsce samego frostpunka w wersji podstawowej ( nie chce kłamać bo nie notuje tego ale koniec drugiej i początek 3 zahaczył przy CoM

Troche bajzel w steamie jest bo NBA jest 2 razy a inne tytuły też się powtarzają przez co nie wiadomo czy to błąd czy co? CoM jest na miejscu 19 co mnie bardzo cieszy choć jeżeli usuniemy gry powtarzające się to już mamy 17 miejsce. Jak na indyka zacnie choć szały nie ma

Bardzo dobrze widzisz Top Facet - świadczy to o potencjale gry - jestem ciekawe jakie będą oceny graczy

Jestem ciekaw jak będzie wynik walki z ff8 oraz jak długo będzie się utrzymywać w top 25 steam

Trochę odbiegnę od tematu Moonlightera w strony DLC które niestety zbiera złe opinię. Wielu ludzi skarży się że jedyną opcją jest budowanie mostu. Fakt że DLC jest stosunkowo tanie bo 18 zł czyli ok 4 euro jednak zawodzi trochę graczy. A jaka jest wasza opinia?

Elemis : tak jak pisałem wcześniej spółka liczy że wszyscy będą zachwyceni nowym sterowaniem na konsole i to odbiję się na mediach branżowych i zarazem na wynikach sprzedaży produktu. Pomijając ten fakt to też się nie spodziewam jakiś kokosów (no chyba że ich plan wypali to kto wie) ale zawsze parę milionów do wyników powinno dołożyć

Chyba zapowiada się pierwszy raz kiedy bici dotrzymają słowa - nie do wiary

Informacje
Stopień: Oswojony
Dołączył: 11 lipca 2009
Ostatnia wizyta: 18 października 2019 22:10:47
Liczba wpisów: 48
[0,01% wszystkich postów / 0,01 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,324 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d