derywat napisał(a):agora nie ma dobrych fundamentów
w bessie spółki medialne tanieją najbardziej a prasa coraz bardziej się zwija i przegrywa z internetem i platformami cyfrowymi, poza tym nawet parametryzując rynek prasy wpływy z reklam gazety wyborczej spdły bardziej niż średnia, poza tym tą gazetę czyta coraz mniej ludzi bo się wstydzą, wchodzi w dorosłość pokolenie które jej dosyć nie lubi
W pełni zgadzam się z przedmówcą. Dodam jedynie, że Agora to już przebrzmiała sprawa, a wkrótce historia. Owszem Gazeta Wyborcza ciągneła swoje z reklam i ogłoszeń dzięki temu, że mieszała w głowach Polaków przez wiele lat, jednak po Rywingate, bezpowrotnie i zasłużenie w oczach Polaków straciła cnotę jako jako jedyne obiektywne i na czasie, źródło informacji (pod wodzą wielce zasłużonego Redaktora Naczelnego).
Z biznesowego p.w. rynek reklamy prasowej się bezpowrotnie kurczy - kiedy ostatnio przeglądałeś Wybiorczą a kiedy internet, szukając ogłoszeń o pracę? kiedy ostatnio szukałeś ogłoszeń dot. nieruchomości w Wyborczej a kiedy w inernecie? odpowiedzi chyba wszyscy udzielają podobnych. Agora się kończy, ciągnie ją w dół Wyborcza, a innego dobrego pomysłu na biznes w Agorze NIE MA.
AGORA już się kurczy. To jest biznes oparty o reklamę prasową i drukowane ogłoszenia, które swoje najlepsze dni mają już za sobą.