A ja pozwolę sobie ocenić marketingowo i PRowo stronę DBB. Jeśli firma chce uzyskać sukces to jego podstawą jest prawidłowa komunikacja z potencjalnymi inwestorami, nie wiem dlaczego ale ich strona sprawia wrażenie zaawansowanego dokumentu z worda, dużo mało przejrzystych tekstów, sformatowanych niedopasowaną czcionką z wielokrotnym boldowaniem nazwy firmy... mało grafiki, i to zarówno prezentacyjnej jak i informacyjnej. Jakiś tani motyw wody zciągnięty z fotolii, zero ambicji. Tak jakby stronkę robił student na dorobku.
jeśli odwalają taką amatorkę na głównym kanale komunikacji z inwestorami to automatycznie odstręczają od siebie inwestorów. To tak jakby 20 lat temu zorganizować spotkanie inwestorów w obskurnym tanim hotelu, i proponować im inwestowanie w firmę.... a potem się dziwić że mało kto jest zainteresowany.
Może to szczegół, ale diabeł tkwi w szczegółach ;)
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD