pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Scarry

Scarry

Ostatnie 10 wpisów
@Pozycja

mieszasz pojecia, trochę mniej natarczywie niz kolega miły ale w podobnym stylu. Simfabric nie ma zapewnić sobie "bytu", przeżycia czy czegokolwiek podobnego, to nie spółka z market cap 15 mln PLN, mówimy o podmiocie giełdowym wycenianym na wciąż ogromne 200 mln PLN (a był wyceniany na 600 mln PLN). Ta firma albo skupi się i wyda w dość krótkim czasie produkt bardzo dochodowy, ale tak mi się wydaje, że jak nie, to spadnie jeszcze parokrotnie jak się rozdrobni na projekciki "na przeżycie".
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 15% PDG, 5% THD, 5% OVI

@kholat

wcale nie jest to takie proste jak próbujesz przedstawić, wystarczy że sypną się negatywy w zbyt dużej ilości na start i duży hype oznacza że gra natychmiast będzie miała fatalną opinię w dużej skali, nie ma miejsca na wypracowanie wtedy poprawy sprzedaży opierając się o zadowolone community (jak podciągnął po roku coopem swój produkt Creepy Jar po udanej ocenami ale średniej komercyjnie pierwotnej premierze)

z takim problemem spotkał się Paradox przy nieudanej premierze Rome Imperator, fatalnie niedopracowany start, przy zbudowanym wręcz ogromnym hype na grę spowodował lawinowe pogorszenie ocen i załamanie sprzedaży na wiele wiele miesięcy, gracze odwrócili się od tytułu i Paradox od 1.5 roku walczy z bardzo średnim rezultatem o odbudowanie zaufania do produktu. Bardzo miernie to mu idzie.

porównywanie Ghostrunnera do TWOM pokazuje jak moim zdaniem nie ogarniasz zagadnienia. TWOM zbudował opinię kultowego produktu przez niesamowicie trafiony klimatyczny "choice matters", tymczasem tutaj ta gra to tylko komercyjna wydmucha ciągnąca na nadchodzącym sukcesie CDProjektu a nie swoim. Sprawnie zrobiona z fajną grafiką, ale tylko jako taki dodatek do klimatów CDProjektu. Gry 11bit są oryginalne, jadą na swoim klimacie, opowiadają swoją historię, tak samo Creepy Jar z Green Hell. A nie ciągną na popularności produktu konkurencji.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 15% PDG, 5% THD, 5% OVI

eeeee LOL - Simfabric wspiera elektromobilność.... to jeszcze tylko fotowoltaika, wsparcie anty-COVID i kryptowaluty....

LINK

Cytat:
W ramach programu Pilot Maker Electro ScaleUp, zostało stworzonych ponad 20 innowacji z dziedziny elektromobilności. SimFabric miał okazję akcelerować w ramach programu 4 startupy, z którymi kontynuuje współpracę już po zakończeniu akceleracji


od razu proponuję nazwę dla ich krypto: Simfabcoin :)
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 15% PDG, 5% THD, 5% OVI

@anty_teresa

90% tak, ale z jedną rzeczą się nie zgadzam, nie da się prosto przenosić wyceny z kwietnia na wrzesień, firma zapowiedziała mnóstwo premier gier, praktycznie nic z nich nie ma, czas się kończy, więc inaczej wygląda zapowiedź planów wydawniczych w czwartym miesiącu roku a inaczej jak tego czasu robi się coraz mniej. To już nie jest ta sama wycena dla inwestorów. Jestem przekonany że większość spodziewała się stopniowego regularnego wypuszczania kolejnych produktów przez firmę, a tu będzie na złamanie karku dziesiątki premier na koniec roku (kto da radę zadbać o prawidłowy marketing wtedy?) albo hurtowe przepraszanie inwestorów i przenoszenie premier na następny rok (już wyobrażam sobie jak rynek zareaguje na takie 20-30 ESPI że "sorry ale ta gra i ta gra i ta też w 2021")

W grę wchodzi i coraz bardziej napięte zaufanie inwestorów przez kurczący się czas, i poczucie ściemy przez ten zalew ESPI.

aaa - i co z tymi "konkretnymi odpowiedziami" firmy? Ktoś coś, gdzie te 20 terminów ?
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 15% PDG, 5% THD, 5% OVI

GRAF78 napisał(a):
Bardzo powoli zbliżamy się do premiery pierwszej całkowicie własnej gry młodego studia.
Moonlit zaprezentował nowe demo Model Buildera na targach PAX online 2020, kolejnym etapem promocji będzie Tokio Game Show.
Zgodnie z zapowiedzią Prezesa już po targach Gamescom do krakowskiej spółki zgłosiło się 11 wydawców wyrażających chęć wydania gry, studio chce do końca października wybrać wydawcę dla tego projektu, a premiera gry w Early Accessie gry Model Builder zaplanowana jest wstępnie na czwarty kwartał bieżącego roku.
Link:
www.isbtech.pl/2020/09/model-b...


z jednej strony faktycznie takiej gry jeszcze nie było... co przy zalewie miliona symulatorków ze studiów Playwaya i okolic jest samo w sobie dokonaniem, z drugiej ... no sam nie wiem

z tych dwóch projektów spółki to to opiekowanie się/wychowanie psa wydaje się ciekawym projektem, który może trafić w zainteresowanie grających dzieciaków/kobiet, ale ten? Tu mam takie swoje przemyślenie: może inna gra ale jakoś cały czas mam skojarzenie że target docelowy jest podobny jak Dinosaur Fossil Hunter, Pyramid Games. Tam poszukujemy szczątków i budujemy z nich dinozaurki. Tu budujemy wirtualne modele.... niby różne gry ale jak chwyci Fossil Hunter i odniesie sukces komercyjny, to dla mnie subiektywnie będzie to sygnał że i ta gra może chwycić. I wtedy osobiście też byłbym zainteresowany.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 15% PDG, 5% THD, 5% OVI

@Graf78
Muzyka 9/10, grafika skąpo ale już wiem jaki klimat i stylistyka. Mi tu wszystko pasuje bardzo, poza tym ze faktycznie skąpo.

Jestem pod wrażeniem lekko podobnych klimatów, na Apple TV+ wchłonąłem właśnie "For All Mankind" (alternatywna wersja historii, w czasach zimnej wojny ludzie maja już bazy na księżycu). Swoją drogą polecam.

Sam Niezwyciężony to świetna literatura, choć po cichu kiedyś miałem nadzieje ze to będzie jednak mój ukochany Pilot Pirx.

Czy gra porwie masy współczesnych graczy? Ciagle się wacham ;p Atom-punk to prawdziwe wyzwanie bo pokazuje świat, który jest obcy stylistyce współczesnego strumienia świadomości graczy. Jego dziwność połączona z wybitnym dopracowaniem gry może stworzyć kultowy produkt, ale mogą tez przeszarżować.

Z przyczyn pozagiełdowych, które znasz zreszta, Starward nie jest w mojej stopce, nie mam teraz głowy do zakupów/sprzedaży.

Ps. Nie sadze ze ktokolwiek z kupujących te akcje teraz, bez względu kiedy, będzie stratny za półtora roku;)
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 15% PDG, 5% THD, 5% OVI

Bardzo ciekawy artykuł o premierze, i krokach zmierzających do poprawy sprzedaży naprawdę ciekawej gry.

LINK

Cytat:
Gra zyskuje wciąż bardzo dobre recenzje, na platformie Steam otrzymała 85 proc. pozytywnych ocen, a na Metacritic 73 proc. Bardzo dynamicznie rośnie także wishlista, która aktualnie zgromadziła ponad 56 tys. graczy. Co prawda sprzedaż gry jest poniżej oczekiwań zarządu - aktualnie sprzedało się ponad 5 tys. kopii - jednak jej wysoka jakość, która została doceniona przez recenzentów oraz graczy wskazuje na długi ogon sprzedażowy. W najbliższym czasie, Ovid Works rozpocznie nowe działania marketingowe wokół gry Metamorphosis.


Cytat:
Oczywiście chcielibyśmy, aby nasza polityka cenowa również została pozytywnie odebrana przez rynek, jednak nie boimy się dynamicznie reagować na sygnały płynące z tegoż rynku. Działania te jednak muszą być przemyślane i mieć na celu kapitalizację wartości produktu oraz wygenerowanie długiego ogona sprzedażowego – tak jak miało to miejsce w przypadku poprzedniego tytułu, Interkosmos, który na listy top sprzedających się gier na Steam trafił dopiero po kilku tygodniach od premiery.


bold mój.

Cena 20-30% za wysoko i trochę więcej PR/marketingu - więcej influencerów na twitch, YT itd.... przy ocenach jakie ma gra, spokojnie jest tu ogromne pole do poprawy sprzedaży produktu.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 15% PDG, 5% THD, 5% OVI

mily66 napisał(a):
Tak jak napisałem na rynku kapitał płynie od aktywnych do cierpliwych, poczekajmy do końca roku i wtedy powiedzmy sprawdzam.

czyli znowu odpowiadasz giełdowym banałem bez konkretu, do tego "mocny papier", W. Buffet w tle i podobne bez sensu teksty.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 15% PDG, 5% THD, 5% OVI

Tego nie da się czytać miły ... ogromny potencjał mierzy się wishlistami, oglądalnością trailerów, spełnionymi obietnicami, tu nie ma ani tego ani tego. Jeden produkt, Farm&Fix ma średniej jakości potencjał i tyle. Wskaż, poza pisaniem ogólników jaki inny produkt ma wishliste czy oglądalność trailera na poziomie wskazującym na chociaż umiarkowany sukces.

A gry w stylistyce retro czy piksel-art to strasznie ciężki kawałek softu,. Łatwo zrobić, bardzo ciężko odnieść sukces
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 15% PDG, 5% THD, 5% OVI

dobry artykuł.... dżizus jaka paździerz wychodzi w nim z firmy kreującej się na super przebojową, nowoczesną fabrykę gier.

inna sprawa że po tych wszystkich spadkach SimFabric ma wciąż 240 mln market cap.... Anxious za co? W mojej subiektywnej wycenie to 1/3 tego to rozsądny max za to że jednak jakieś gry dłubią i Farm po wishliście ma ciągle szanse na jakiś tam umiarkowany sukces. I chyba tylko on.

Ten zalew ESPI bezwartościowymi informacjami odbije się czkawką i New Connect i małym firmom gamingowym. SimFabric mocno naruszył tutaj pewien konsensus nie przeginania z traktowaniem ESPI jako kanałem marketingowym.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 15% PDG, 5% THD, 5% OVI

Informacje
Stopień: Opętany
Dołączył: 28 lutego 2011
Ostatnia wizyta: 18 września 2020 22:45:40
Liczba wpisów: 4 682
[1,32% wszystkich postów / 1,34 postów dziennie]
Punkty respektu: 59

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,494 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +138,45% +27 689,80 zł 47 689,80 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d