xiemlxhs
Advertisement
PARTNER SERWISU
gsculrva
749 750 751 752 753
topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 10 marca 2022 20:21:58 przy kursie: 495,60 zł
Zarząd 11BS z nagrodą EY Przedsiębiorca Roku w jednej z kategorii:

przedsiebiorcaroku.pl/person/g...
Edytowany: 10 marca 2022 20:23

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 15 marca 2022 12:19:40 przy kursie: 503,00 zł
Konrad Adamczewski z 11BS wypowiedział się o tym jak obecna sytuacja na świecie wpłynie na gry i ich producentów, w nowym podcaście polska w grze:

polskigamedev.pl/polska-w-grze...

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 17 marca 2022 14:27:44 przy kursie: 521,00 zł
W nowym numerze tygodnika Polityka, ukazał się tekst o polskich Grach Wojennych, gdzie wiele miejsca poświęcono TWOM a także akcji 11BS polegającej na przekazaniu 7.-dniowych zysków ze sprzedaży gry na pomoc Ukrainie, która zmobilizowała do działania także inne polskie i zagraniczne studia.

Dodatkowo informacja z FI: konferencja inwestorska przełom maja/czerwca. Prezes zapowiadał wtedy (moim zdaniem przed) pokazanie 2. projektów: "Vitriol" i zapewne P8 (moje przypuszczenie).
Edytowany: 17 marca 2022 14:33


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 17 marca 2022 16:16:47 przy kursie: 521,00 zł
Sporo wskazuje na to, że spółka nie ma większych opóźnień w realizacji najbliższych celów. Choć może się to zmienić. Miejmy nadzieję, że nie ulegnie to zmianie.
Zgadzam się z tym, że projekty zostaną zaprezentowane aby było nad czym dyskutować. Nie wiadomo na ile wcześniej będą zaprezentowane. Prawdopodobnie informacje będą dawkowane choć mogą być zaprezentowane równocześnie. Nie można wykluczyć, że prezentacja może nastąpić rano w dniu konferencji lub w przeddzień. Tak czy inaczej zostało nam około 70dni ....
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 17 marca 2022 18:16:15 przy kursie: 521,00 zł
Jednoczesne pokazanie projektów nie wchodzi moim zdaniem w grę. I także nie sądzę, aby stało się to tuż przed konferencją lub na samej konferencji. Także jeśli mamy faktycznie poznać detale 2 projektów to obstawiam kwiecień-maj. Prezes mówił o Q2, także marzec odpada.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 17 marca 2022 18:34:40 przy kursie: 521,00 zł
Tak całości nie poznamy od razu. Jednak mieliśmy już prezentacje na których podawano informacje o 3 projektach. Ja nie wykluczałbym 2-3 wydarzeń o mniejszej skali na których mogą zostać podane częściowe informacje o 2 projektach choć być może zostaną podane duże pakiety danych o pojedynczym produkcie a odstępy mogą być różne.
Jeśli zostaną podane duże pakiety informacji takie jak przedstawienie dużego zarysu projektu mające być rozpoczęciem marketingu to odstęp między prezentacjami bez wątpienia będzie miało kilka tygodni.
Z drugiej strony zbyt duże odstępy prezentacji od konferencji także chyba nie do końca mnie przekonuje.
Wydaje mi się, że część informacji zostanie rozproszone. Sądzę, że może być podzielone prezentowanie danych. Część informacji zostanie ujawnionych wcześniej w odstępach a część informacji o obu projektach może być także udzielona krótko przez konferencją gdzie zostanie to zaprezentowanie zbiorczo i bardziej precyzyjnie.
Choć jest kilka sposobów na zaprezentowanie całości. Tak czy inaczej do czerwca ruszą kampanie marketingowe dla aż 2 projektów.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 22 marca 2022 10:35:02 przy kursie: 553,50 zł
Jak pokazuje ruch CDP UE5 to przyszłość branży w ciągu najbliższej dekady. Teraz tym bardziej widać jakim dobrym ruchem była umowa 11bit z Epic.
Jaki to ważny krok pokazał już filmik z przyszłej gry studia. Możliwości silnika są wręcz kosmiczne. Teraz tylko trzeba czekać na efekty jakie uda się osiągnąć w pierwszym projekcie na UE5. Mam nadzieję, że uda się wykorzystać dużą część potencjału silnika.
Pytanie czy inne największe studia zdecydują się uznać wyższość UE5 czy będą usiłowały rywalizować ?
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 24 marca 2022 22:19:25 przy kursie: 568,00 zł
Ukazał się raport roczny, najciekawszy moim zdaniem fragment z informacji dla inwestorów:

W sierpniu 2021 roku pokazaliśmy pierwszy materiał promocyjny dotyczący „Frostpunka 2”, czyli jednej z trzech gier własnych, oprócz „Dolly” i „Projektu 8”, nad którymi pracujemy obecnie. Odzew fanów na zapowiedź wydania tytułu, który nie będzie jedynie prostą kontynuacją pierwszej gry z tej serii, mierzony choćby wysoką pozycją na wishliście Steam, przerósł nasze oczekiwania – wskazuje Marszał. - Liczymy, że odsłaniając kulisy dwóch kolejnych produkcji, w tym jednej z naszego wydawnictwa, co planujemy jeszcze w tym półroczu, spotkamy się z równie pozytywnym odbiorem – dodaje. Sygnalizuje równocześnie, że nie będą to jedyne ciekawe informacje, które Spółka szykuje na najbliższe miesiące. - Równie interesująco zapowiada się też II półrocze tego roku, w którym będziemy m.in. dzielić się kolejnymi wiadomościami na temat „Frostpunka 2” i pozostałych produkcji – podsumowuje wątek.

Wyniki:

Ponad 70,1 mln zł przychodów
28,57 mln PLN zysku netto
przeszło 107,4 mln PLN gotówki i jej ekwiwalentów
Edytowany: 24 marca 2022 22:21

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 24 marca 2022 22:24:43 przy kursie: 568,00 zł
W samym Q4/21 zdecydowanie przebili konsensus PAP, na poziomie zysku netto o 53,5%:

strefainwestorow.pl/wiadomosci...

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 25 marca 2022 09:36:06 przy kursie: 580,00 zł
Wyniki robią wrażenie. Niby różnica w przychodach nie taka duża w q4 .... ale jak widać marża zrobiła różnicę ...d'oh!
Można by zapytać skąd i jak oni wycisnęli te prawie 30 mln zysku ... ?
Jak widać można zrobić longsellera z gry która już od jakiegoś czasu nie jest rozwijana. Gra niby dość niszowa a tu maż ci ....
Tym bardziej ciekawie wyglądają zapowiedzi spółki. Ten rok wynikowo zapewne będzie gorszy. Jednak biorąc pod uwagę skokowy rozwój i ogromny wzrost prac i kosztów to aktualne wyniki są po prostu rewelacyjne.
Sam oczekiwałem już ujemnych kwartałów ....Angel
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)


anty_teresa
PREMIUM
523
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 27 marca 2022 17:48:45 przy kursie: 580,00 zł
Blisko, coraz bliżej - omówienie sprawozdania finansowego 11 bit studios po IV kw. 2021 r.

Kurs 11 bit studios jest w ostatnim okresie dość silny na tle szerokiego rynku. Części mniej doświadczonych inwestorów może się wydawać, że to efekt niezłych wyników jakie pokazuje spółka, ale rynek żyje już zupełnie czymś innym. Tak samo wzrosty na ostatniej sesji ciężko łączyć z wynikami lepszymi od konsensusu, gdyż jak szczegółowo wczytać się w raport, część czynników kształtujących różnicę nie jest cenotwórcza. Szczegóły poniżej.

Przychody w IV kw. wyniosły 20,9 mln zł i były o 1,98 mln zł (10 proc.) wyższe r/r, 7,5 mln zł (56 proc.) wyższe kw/kw i w końcu o 2,8 mln zł (15,4 proc.) wyższe od konsensusu analityków. Przychody faktycznie budzą szacunek, tym bardziej, że flagowa produkcja spółki notowała r/r znacznie gorsze pozycje w Steam Global Top Sellers.


kliknij, aby powiększyć


Oczywiście na korzyść sprzedaży zadziałał czynnik walutowy. Kurs USD/PLN był o 7 proc. wyższy w IV kw. 2021 r. niż w IV kw. 2020 r. Inaczej mówiąc wzrost sprzedaży wyrażonej w walucie podstawowej wyniósł 3 proc., co i tak jest dużym osiągnięciem. Zwróćmy uwagę, że sezonowy wzrost sprzedaży pomiędzy III i IV kw. wyniósł w 2021 r. 56 proc., natomiast przed rokiem zaledwie 5 proc.

11 bit tak samo jak w przypadku innych produktów w późniejszym okresie życia produktu podpisuje umowy z różnymi partnerami na udostępnienie gry w nowych kanałach. W przypadku Frostpunka obserwowaliśmy już efekty udostępnienia w XPASS (1q20), czy EPICu (2q21), natomiast teraz przyszedł czas na Amazon Prime. Spółka nie podała kwoty jaką otrzymała od partnera, ale można się domyślać, że mogła to być kwota zbliżona od tej od Microsoftu, którą szacowałem wówczas na ok. 4 mln zł. Co prawda rzesza graczy jaka jest skupiona w Amazonie jest pewnie znacznie niższa, a gra mocniej się postarzała, ale podmiot ten dość agresywnie rozwija usługę abonamentową i możliwe, że zaoferował zbliżone warunki. Z resztą prawdopodobnie po dużo niższe kwoty spółka niekoniecznie chciałaby się nawet schylić.


kliknij, aby powiększyć


Na istotne znaczenie umowy wskazuje też zachowanie przychodów w podziale na tytuły własne i wydawnicze. W IV kw. udział wydawnictwa w przychodach wyniósł ok. 28 proc. podczas gdy rok wcześniej ok. 32 proc. Przychody z własnych tytułów wzrosły r/r o 17 proc. (ok. 10 proc. w USD), natomiast obcych spadły o 4 proc. (ok. 11 proc. w USD).


kliknij, aby powiększyć


Skoro zwyżka dotyczy głównie tytułów własnych to najpewniej Frostpunka, bo jak można wywnioskować z raportów okresowych This War of ine wygenerował w całym 2021 r. ok 10 mln zł przychodów.

Kolejne wnioski można wyciągnąć z segmentacji geograficznej. W ujęciu r/r klienci spółki z rodowodem amerykańskim odpowiadali za 15,7 mln zł przychodów, czyli o 0,8 mln zł (5 proc.) więcej r/r. Największe dynamiki r/r zanotowano jednak w Japonii (+1,2 mln zł r/r, +62 proc.) oraz na innych rynkach niż USA, Europa, Polska, Chiny i Japonia (+1,1 mln zł r/r, +636 proc.). Najprawdopodobniej Frostpunk został udostępniony w jakichś lokalnych sklepach, bo przecież wszystkie gry wyszły w międzyczasie na Switch i podobnie Frostpunk miał konsolową premierę w Japonii.


kliknij, aby powiększyć


Jak wspomniałem wcześniej przychody pobiły konsensus o 2,8 mln zł, natomiast EBIT był wyższy o 3,8 mln zł od oczekiwań analityków, a to oznacza, że za ok. 1 mln zł odpowiada redukcja kosztów. Trochę to ciężko pogodzić z presją inflacyjną i rozwojem studia. Zwróćmy uwagę, że skala „odchylenia” od raportowanej pozycji jest zbliżona dla przychodów (13 proc.) i kosztów (11 proc.).


kliknij, aby powiększyć


Raczej żaden z analityków nie pomylił się na amortyzacji – ta choć r/r była niższa o 38 proc., to poziomem nie odstawała od raportowanej w III kw. 2021 r. Spółka wydała o 0,8 mln zł r/r mniej na usługi obce, ale w porównaniu do poprzedniego kwartału mamy wzrost o 50 proc. (2 mln zł) przy wzroście przychodów z wydawnictwa o 3,3 mln zł, co zakładając ok. 60 proc. udział w sprzedaży twórców daje ok. 1,3 mln zł dodatkowych obciążeń z tantiem. Stąd można wnioskować, że inne usługi obce wzrosły w relacji do poprzedniego kwartału i raczej nie jest to efektem rozminięcia się oczekiwań. Za to wynagrodzenia spadły r/r o 1 mln zł (63 proc.), natomiast w relacji do poprzedniego kwartału skurczyły się o 2,5 mln zł, czyli o 80 proc.!


kliknij, aby powiększyć


Gdy wczytać się w noty to okazuje się, że spółka nieco zmieniła parametry programu motywacyjnego.
Jeszcze w raporcie półrocznym kwartalne obciążenie wynosiło ok. 1 mln zł, natomiast z różnicy pomiędzy stanem na koniec 2021 r. i po 3 kwartałach mamy obciążenie w IV kw. ledwie 0,4 mln zł. Jak widać poniżej spółka zmieniała wycenę:


kliknij, aby powiększyć


Kwartalne obciążenie obecnie wynosi 836 tys. wobec 972 tys. kwartał wcześniej. Spółka dokonała „korekty w locie” i zamiast korygować poszczególne kwartały roku dokonała „powiększenia wyników” poprzednich kwartałów w okresie październik grudzień - > Stąd jakby nie patrzeć mamy ok. 0,8 mln zł dodatkowego wyniku i prawie wyjaśnienie różnicy z konsensusem. Jest tylko jeszcze jedno ale…
Po korekcie o koszty programu wynagrodzenia wyniosły w kolejnych kwartałach roku:
I) 1,4 mln zł przy EBIT 3,4 mln zł
II) 2,4 mln zł przy EBIT 11 mln zł
III) 2,1 mln zł przy EBIT 3,9 mln zł
IV) 0,2 mln zł przy EBIT 11,6 mln zł
Jak powszechnie wiadomo pracownicy 11 bit mają wynagrodzenie uzależnione od wyniku rocznego, na co spółka zawiązuje stopniowo w ciągu roku rezerwy. Jasnym jest, że te rezerwy przy największym kwartalnym wyniku powinny być najwyższe, a jak widać koszty pracownicze są najniższe.

Pewne wyjaśnienie takiego stanu rzeczy może przynieść bilans. Skapitalizowane nierozliczone koszty prac nad grami oraz silnikiem sięgają już prawie 60 mln zł, w tym niezakończone prace rozwojowe, czyli koszty pisanych, a jeszcze nie wydanych gier 52,9 mln zł.


kliknij, aby powiększyć


Pozycja ta w IV kw. roku zwiększyła się o 9,5 mln zł, czyli bardzo mocno. Normalnie należałoby się cieszyć, że spółka przyspieszyła z pracami nad grami, bo to mogłoby oznaczać zbliżanie się do okresu premier, ale mimo wszystko skok o 39 proc. w porównaniu z poprzednim kwartałem wygląda „podejrzanie”. Wydaje się, że w związku z badaniem sprawozdania przez biegłego rewidenta nastąpiła nie tylko korekta wyceny programu motywacyjnego, ale także inna alokacja kosztów osobowych pomiędzy koszty okresu a aktywowane na bilansie i to nie tylko w tym kwartale, ale także odniesiono różnicę z poprzednich kwartałów. Najwyraźniej spółka w ciągu pierwszych 9 miesięcy aktywowała tych kosztów za mało. Z jednej strony to dobrze, bo świadczy o ostrożnym podejściu, z drugiej niewłaściwa alokacja zaburzyła nam wynik.


kliknij, aby powiększyć


Gdyby koszty osobowe były podobnie powiązane z wynikiem jak w poprzednich kwartałach, mielibyśmy takie same koszty programu motywacyjnego i alokację osób, to wynik w kwartale byłby niższy o 2,8 mln zł i rozjazd z konsensusem na poziomie EBIT zmniejszył się do 1 mln zł, czyli 13 proc. z obecnych 49 proc.

To jednak nie wyniki są obecnie najważniejsze, bo rynek zawsze patrzy w przód, a nie w tył. Na tą chwilę wiemy, że Frostpunk 2 jest jedną z najbardziej oczekiwanych gier na Steam (TOP10), że skoro spółka dokonała revealu to zdaje się, że projekt wszedł w ostatnią fazę produkcji i stosując analogię do pierwszej odsłony powinien się ukazać w ciągu 1-1,5 roku, o ile oczywiście wszystko pójdzie z planem, a nie jak w przypadku Projektu 8. Wydaje się, że najszybciej jednak zobaczymy coś z portfela wydawniczego. Spółka powoli podgrzewa atmosferę:

Cytat:
Liczymy, że odsłaniając kulisy dwóch kolejnych produkcji, w tym jednej z naszego wydawnictwa, co planujemy jeszcze w tym półroczu, spotkamy się z równie pozytywnym odbiorem. Uchylając rąbka tajemnicy, nie są to jedyne ciekawe informacje, które szykujemy na najbliższe miesiące


Do mnie jednak jako finansisty przemawiają bardziej liczby, a one także mogą być pewną wskazówką. Otóż spółka ujawnia, że w zobowiązaniach pozabilansowych (zobowiązaniach do poniesienia wydatków) posiada trzy projekty, które zobowiązała się (ale jeszcze tego nie zrobiła) sfinansować kwotami: 3,2 mln EUR, 4,9 mln zł oraz 192 tys. USD. (3 mln EUR, 2,8 mln zł, 240 tys. USD po 3 kw. 2021 r.). W tym pakiecie mamy dwa studia hiszpańskie i jedno studio polskie, więc raczej należało się spodziewać zobowiązań w EUR i złotym. Być może zobowiązanie w USD dotyczy promocji na dodatkowych rynkach, albo wystawienia na zagranicznych targach, a to sugeruje, że czas premiery się zbliża. Co więcej, jeśli zerknąć na kwoty tych zobowiązań, to one rosną, a to oznacza większe budżety, gdyż po kolejnych milestonach należałoby spodziewać się wypłat na rzecz studia (wzrostu prac rozwojowych) i spadku zobowiązań pozabilansowych. Skoro rosną budżety to powinny też rosnąć oczekiwania sprzedażowe i to wraz ze zbliżaniem się terminu premier zaostrza apetyty na ryzyko u inwestorów.

Raczej nie ma szans na premierę którejkolwiek gry z własnego portfela. Proszę zauważyć, że żaden z zespołów nie osiągnął swojej docelowej wielkości:


kliknij, aby powiększyć


A jak czytamy w sprawozdaniu:
Cytat:
Już zatrudniamy ponad 200 osób. W tym roku lista płac powinna powiększyć się o kolejnych 50-60 członków zespołu. Chcemy, żeby Spółka była przygotowana do równoległego prowadzenia, już w niedalekiej perspektywie, większej liczby projektów niż obecnie


Oznacza to, że nie wszystkie nowe osoby zasilą stare zespoły. Być może któryś osiągnie docelowy stan, ale w tym docelowym stanie powinien chwilę popracować. Apogeum premier raczej nastąpi w 2023 r.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 360 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 28 marca 2022 16:23

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 29 marca 2022 10:19:30 przy kursie: 572,00 zł
Ciekawy materiał o tym co wiemy o nowych projektach spółki:

https://youtu.be/FT5xm2OKr5Y

sledzik007
54
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 442
Wysłane: 31 marca 2022 15:46:31 przy kursie: 590,00 zł
Ciekawa analiza Baks. Dodatkowo widać że bici go obserwują ponieważ dodali komentarz :)

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 31 marca 2022 17:03:24 przy kursie: 590,00 zł
No baaa ....
Lata stażu na spółce ..... szacun się należy no nie ... ?? Angel d'oh!

a tak na poważnie raczej nie powinno być zastrzeżeń do analizy wyników.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 31 marca 2022 17:04

sledzik007
54
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 442
Wysłane: 3 kwietnia 2022 10:09:16 przy kursie: 581,50 zł
Ha ha miałem się odnieść do tego co wkleił top facet a napisałem o Tobie ;p . To pewnie dlatego że zawsze dostarczasz jakiś inny punkt widzenia nawet w czasach kiedy kurs szoruje po dnie. Co do materiału z youtube dużo dowiadujemy się z ogłoszeń o pracę. Widać że bici chcą wejść na wyższy poziom i zwiększyć zasięg odbiorców bo nie oszukujmy się tower atack czy strategie typu Frostpunk mają o wiele mniejszą rzesze fanów niż gry pierwszoosobowe szczególnie nadające się na konsole. Potwierdzają to też przejęcia udziałów w firmach gdzie kompetencje stanowią silny zasób dla bitów. Obawiam się jednak że z powodu wchodzenia w nowy obszar zaliczymy niezły poślizg o ile bitą nie zmieni się koncepcja jak z Frostpunkiem. Są to jednak o wiele bardziej skomplikowane produkcje niż TWOM czy Frostpunk.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 3 kwietnia 2022 17:47:30 przy kursie: 581,50 zł
Top pewnie się nie pogniewa ... a ja także się ubawiłem

a widzisz inwestycje Giełdowe nie są dla niecierpliwych.
Niestety tak jak w biznesie dla zysków trzeba cierpliwości a często i nieco szczeęścia w znalezieniu tych właściwych spółek.
Są różne szkoły inwestowania. Jedni uciekają tnąc straty .... i kapitał, inni znów narzekają i siedzą.
Wszystko zależy od perspektyw określonych spółek.

Prawdę mówiąc ja raczej nie "gram wypowiedziami" pod określone zachowania i zazwyczaj piszę to co myślę może zbyt szczerze. Dlatego często to się zderza z innymi opiniami.
Nie siedzę tylko tutaj zapakowany pod korek a gram także na innych spółkach.
Ale ta spółka jest bardzo specyficzna. Tutaj uzyskać jakąś ciekawszą wiadomość ze spółki to jak znalezienie rydza zimą .... Angel

Stąd często frustracje inwestorów i opinie, że jeśli spółka nic nie ogłasza to nic nie robi i nie ma perspektyw.
Prawdę mówiąc sam czasem miałbym chęć "wparować tam i zrobić porządek" (do spółki).
Moje wpisy są czasem krytyczne. Jednak zdaję sobie sprawę, że samą krytyką niewiele się osiągnie.
A czy to się komuś podoba czy nie spółka ma jedne z najlepszych perspektyw w branży.
Inna sprawa czy i ine z tych szans będzie wykorzystanych i w jakim stopniu.

Z tego co można wyczytać w różnych wypowiedziach wiele wskazuje, że w tym roku zostanie ogłoszony jakiś nowy zaawansowany projekt z wydawnictwa. Tylko nie ma pewności dokładnie ki9edy bo to zależy od postępu prac.

Trochę mnie martwi, że spółka tak mocno ukrywa projekty nawet na dość zaawansowanym stanie.
Nadmiernie obawiając się co będzie jeśli zapowiedzą jakiś projekt a później go skasują.
Moim zdaniem to niewłaściwa strategia .... ale być może inni mają odmienne zdanie.
Skutek taki, że w spółce sporo się dzieje a my nie mamy o tym pojęcia i to najbardziej wkurza.

Z tych wszystkich informacji mnie najbardziej zaintrygowało to, że być może już na dość zaawansowanych etapie może być gra typu RPG lub podobna w świecie FP .... to mogłoby być ciekawe doświadczenie o ile się urzeczywistni.

Z sygnałów spodziewam się, że w tym roku zostanie ogłoszonych kilka nowych projektów z wydawnictwa ale być może będzie jakaś mieszanka jakieś projekty i być może nowe akwizycje.
Ostatnia była sporą niespodzianką. Mi się wydawała wręcz fatamorganą. Warunki przejęcia nierealne.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 3 kwietnia 2022 17:49

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 4 kwietnia 2022 12:20:03 przy kursie: 574,00 zł
Zakładając, że nie będą chcieli prezentować dwóch projektów w tym samym czasie (co z marketingowego punktu widzenia jest słuszne) to ja przewiduję, jedną zapowiedź już w tym miesiącu, drugą w maju, potem raport za Q1/22 i konferencję oraz ZWZA. Na 99% oba tytuły zostaną już zaprezentowane przed konferencją.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 4 kwietnia 2022 22:47:53 przy kursie: 574,00 zł
Nikt nie ma chyba zamiaru podważać tego co piszesz.
Ogólnie to dzięki za mrówczą pracę w wyszukiwaniu ciekawostek. Trzymasz dyżur w podtrzymywaniu dostaw wieści na forum.

Ja sam po cichutku liczę, że na samej konfie może popuszczą jakąś dodatkową informację. Może o jakimś nowym projekcie albo jakimś celu przejęcia. Być może za wcześnie jeszcze. Jednak często na wiosennych konfach był większy pakiet informacji. Miło by było podtrzymać ten dobry zwyczaj. Spółka jest coś tajemnicza i wspomina i nowych informacjach niebawem.
Mnie tylko zastanawia ruszenie z większym marketingiem po Nowym Roku.
Sugerowałoby to, że chyba nie można liczyć na premierę w lutym tak jak liczyliśmy tylko bardziej kwiecień-maj. W tej opcji druga gra pojawi się chyba już po wakacjach czyli pewnie jesienią.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 11 kwietnia 2022 19:37:41 przy kursie: 574,00 zł
O 11BS krótko od 3:30:

https://youtu.be/-avLDOlbBZQ

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 13 kwietnia 2022 17:02:43 przy kursie: 569,00 zł
Koledzy widzieli? Coś się chyba dzieje? Zmieniali Logo na swoich profilach społecznościowych oraz hasła w tle.

twitter.com/11bitstudios?ref_s...

https://fb.watch/cmD-BpSisT/
Edytowany: 13 kwietnia 2022 17:04

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



749 750 751 752 753

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,538 sek.

wwjapent
gfeqxuaa
qkwebssh
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 654,16 zł +383,27% 96 654,16 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
cahyrwbu
rwxlkutx
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat