pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

anty_teresa

anty_teresa

Ostatnie 10 wpisów
darkol1912 napisał(a):
Cześć AntyTeresa ,

Przyglądam się ostatnio fundamentom i biznesowi Boruty dlatego też kupiłem produkty w sieci drogerii ( jestem pod wrażeniem jakości produktów bio na bazie rzepaku )
Ponadto zauważyłem że są już we wszystkich sieciach a zarazem słyszałem wiele pochlebnych opini o produktach spółki.
Uwzględniając dzisiejsze powtarzalne wyniki od 2 kwartałów ( 2 ostatnie kwartały z milionowym zyskiem ) i super pespektywy przed tym segmentem rynku plus nowe projekty np. w bio nawozy uważam za temat bardzo ciekawy.

Jak oceniasz raport po twojej ostatnio analizie która miała wiele wątpliwości co do biznesu spółki.

Pzdr
Darek



Postaram się jutro rzucić okiem na raport. Sorry, nie zaglądałem na wątek dawno

kmsc2 napisał(a):
Sprzedaz poprzez steam to sell in? Ps4 tez sell in? Jakie sklepy to sell thought. Dalej nie rozumiem, bo sprzedaz cyfrowa zaburza pojecie sklepu.

Sell in i sell thought to pojęcia związane z pudełkami. Sell in to pudełka wstawione do dystrybucji, a drugie pojęcie to pudełka zakupione przez końcowych użytkowników. Dystrybutor ma prawo do zwrotu części wolumenu i dlatego ważne jest sell thought. Jak przekroczy próg będzie można rozwiązywać rezerwy i pokazywać przychody.

Jeśli chcesz kupić na przykład 100 akcji to musisz zaangazować 4600 zł. W rzeczywistości dostaniesz 1-10 akcji, czyli wartość Twojej inwestycji wyniesie od 46 zł do 460 zł. Czyli jak spółka wzrośnie na debiucie dajmy na to 20 proc. to Ty zarobisz od 9 do 90 zł. w zależności od stopnia redukcji. Czyli Twój zysk z kwoty jaką musisz wyłożyć to 0,2 - 2 proc. i to przed odjęciem prowizji. Często też trzeba coś sprzedać, zerwać lokatę itp.

W górnym pasku dyspozycje. Potem w lewym panelu subskrypcje.

EDIT: To nie wątek na takie pytania

Utnapisztim napisał(a):
aircanada15 napisał(a):
Mogę się mylić, ale wydaje mi się ,że już jakiś czas temu KK przyznał, że te przeliczniki kompletnie im się rozjechały.

KK powiedział to na czacie stockwatcha, te przeliczniki przy dużych wishlistach (ponad 100k) się zupełnie nie sprawdzają.
Realnie oceniałbym mozliwą wielkość sprzedaży w kwartale premiery na poziomie wishlista x 2 na pecety, na konsolach miedzy 2 a 3 razy tyle co na pc.


Pamiętajmy tylko o pudełkach... To wciąż istotny segment rynku AAA.

qobaPL napisał(a):
@anty-teresa, napisałbyś proszę coś więcej na temat tego przelicznika PLW? Zakłada on sprzedaż Wishlist x 3 w I kwartale po premierze? A jaki jest mnożnik dla 1 roku sprzedaży?

I przy okazji, jak te przeliczniki mają się do spółek z poza grupy PLW? W przypadku PLW jest pozytywne odchylenie od średniej branżowej?

Dzięki,
Kuba

Taki podawał kiedyś KK, jest też informacja o sprzedaży rocznej w raporcie za III kw. 2019 r. PLW. Tych danych nie należy brać jednak dosłownie. To tylko pewne przesłanki do oczekiwań. Ja przyjmuję obecnie do własnych celów mnożnik 2. Czasem go koryguję ze względu na społeczność. Nie wiem jak to wygląda na tle innych spółek, bo większość nie udostępnia poziomu WL.

Sam KK, jak napisał @Air mówił o tym, że to się rozjechało. Ale nadal możemy wyciągać jakąś śrendią statystyczną, a nie mocną prognozę. Trzeba też wziąć pod uwagę, że to inny segment gier - tutaj znacznie więcej pójdzie na premierze, tak jak to było choćby w przypadku Frostpunka. No i w tym segmencie są pudełka, które wejdą na wolumen prawie w całości, z dokładnością do rezerw.


Tutaj porównanie Steam Wishlist dla Builders of Egypt, gdzie z raportu PLW znamy poziom - 226 tys. na koniec września. Pewnie tutaj było coś koło 300 tys. Pytanie ile będzie na premierze. Biorąc pod uwagę marketing SE może być pewnie 0,5 mln, co przy przeliczniku PLW dawałoby 1,5 mln kopii w kwartale premiery i pewnie co najmniej drugie tyle z konsol.


kliknij, aby powiększyć


Idąc dalej => koszty produkcji pokryją się w ciągu 90 dni => royalities w II kw. 2021.

Wojtek, jak wyglądają umowy wie tylko partner i spółka. Nikt na forum tej informacji przynajmniej teoretycznie nie powinien posiadać, a jeśli posiada to nie może się podzielić. Można zrobić taki szacunek jak ja, można podeprzeć go wiedzą historyczną o rynku. Nic więcej niestety wyciągnąć się nie da.

Metodologia jest chyba jasna - można dokonać nieco innych korekt we własnym zakresie, ale różnice nie powinny wyjść "dramatyczne".

1ketjoW napisał(a):
Czy ktoś wie jakie % z przychodów dostaje PCF za wyprodukowanie gry? Szacunek mi wystarczy. Z prospektu wynikają jakieś grosze. To znaczy że PCF żyje głównie z kasy za produkcje. Porównania z CDR w mojej ocenie są przesadzwone. PCF ma inny model biznesowy nie wydaje gier. Trochę mnie również martwią wahania na marzy w ciągu 3-4 ostatnich lat. 2020 r. jest super ale trochę tych super wyników się obawiam. Dość niespodziewane i nie wiem czy powtarzalne patrząc na historię. Spółka zamierza rozwijać działalność pod nowe produkcje. Czy jednak nie straci jak będzie próbować działać jako wydawca dotychczasowych kontaktów biznesowych?


Wojtku, odpowiedź na to pytanie jest w analizie na forum - jesteś abonentem, więc możesz przeczytać :)

Nie ma możliwości wykupienia abo do pojedynczych treści, czy na krótszy okres.

Informacje
Stopień: Opętany
Dołączył: 24 października 2008
Ostatnia wizyta: 4 grudnia 2020 00:07:15
Liczba wpisów: 10 366
[2,87% wszystkich postów / 2,34 postów dziennie]
Punkty respektu: 102

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,462 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +126,27% +25 254,60 zł 45 254,60 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d