Grupa Żabka utrzymuje tempo wzrostu segmentu cyfrowego zgodne z planem zakładającym pięciokrotne zwiększenie skali DCO do 2028 r. Kluczowe inicjatywy to rozwój platformy delio+ oraz Żabka Ads.
Grupa Żabka zwiększyła zysk netto do 192 mln zł w II kwartale 2025 r., a skorygowana EBITDA wzrosła o 20 proc. r/r do 1,06 mld zł. Spółka poprawiła również marżę EBITDA i podtrzymuje ambitne cele rozwojowe, w tym podwojenie sprzedaży do klienta końcowego do 2028 r. W środę rano akcje Żabki drożeją momentami nawet o ponad 9 proc.
FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl
Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.