pixelg
Krzysztof Król - wiceprezes 7Levels SA - start 1 października o 13:00
AD.bx ad0a
AD.bx ad0b

Czat inwestorski z Krzysztofem Królem, wiceprezesem 7Levels SA

Dyskusja odbyła się dnia: 01.10.2020, godziny 13:00
Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels SA: Fani gatunków gier, które tworzymy, to nie tylko posiadacze konsol Nintendo Switch Krzysztof Król - wiceprezes 7Levels SA
7LEVELS

Zapraszamy na prezentację inwestorską oraz czat z Krzysztofem Królem, wiceprezesem 7Levels SA, które odbędą się 1 października o godz. 13:00. Tematem spotkania będzie podsumowanie ostatnich miesięcy oraz przybliżenie najnowszych planów spółki.

7Levels to krakowski producent i wydawca gier, który działa od 2014 r. tworząc nie tylko autorskie projekty, ale także służąc pomocą innym, mniejszym studiom, realizując ich pomysły, portując ich produkcje i wydając je na Nintendo Switch. Dotychczas spółka wydała 3 własne gry na konsolę Nintendo Switch - Castle of Heart, Jet Kave Adventure oraz Destrobots. Obecnie kontynuuje prace nad nowym oryginalnym projektem. Dodatkowo w planach studio jest poszerzenie rynku zbytu o nowe platformy: Xbox, PC a w przyszłości także PlayStation. Pierwszą grą 7Levels, która pojawi się na PC oraz konsolach Microsoft Xbox będzie Jet Kave Adventure, a jej premiera na tych urządzeniach przewidziana jest jeszcze w czwartym kwartale 2020 roku.

Spółka otrzymała także dofinansowanie NCBR na projekt zatytułowany „Innowacyjny system do półautomatycznego tworzenia poziomów do gier platformowych”. Kwota dofinansowania wynosi ponad 1,6 mln zł, a narzędzie posłuży do optymalizacji oraz skrócenia czasu prac nad tworzonymi obecnie i w przyszłości projektami. 7Levels jest notowane na rynku NewConnect od 2018 r.

W razie problemów z otworzeniem filmu na stronie StockWatch.pl, transmisja jest dostępna również na Facebooku >>Link i YouTubie >>Link.

Zapis dyskusji
  • Moderator: Witam na czacie inwestorskim z Krzysztofem Królem, wiceprezesem 7Levels SA. Tematem spotkania będzie podsumowanie ostatnich miesięcy oraz przybliżenie najnowszych planów spółki.
  • Moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • Moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • Moderator: Już można zadawać pytania, na które nasz Gość zacznie odpowiadać po prezentacji wideo. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Krzysztof Król: Dzień dobry, serdecznie zapraszam do zadawania pytań.
  • frey: Dzień dobry, jaki jest łączny przewidywany budżet (z podziałem na produkcję i marketing) obecnie produkowanej przez 7levels gry?
    Krzysztof Król: Budżet, który zakładamy na produkcję, to około 4 mln zł. Budżet marketingowy nie został jeszcze dokładnie określony, ze względu na zbyt wczesny etap produkcji. Zależeć on będzie również od tego, czy grę wydamy samodzielnie (taki jest wstępny plan), czy przy współpracy z wydawcą.

    Budżet marketingowy przy self-publishingu powinien zawrzeć się w kwocie nie większej 1/4 budżetu produkcyjnego.

    W przypadku wydania gry przy współpracy z wydawcą, budżet marketingowy w dużej mierze będzie zależeć od niego.
  • frey: Czy 7levels swoją kolejną grę będzie wydawało samemu, czy też rozważa współpracę z większym wydawcą?
    Krzysztof Król: Grę planujemy wydać sami przy współpracy z doświadczonymi agencjami PR/marketing. Niemniej, jako plan B, rozważamy także opcje wydawnictwa przy współpracy z zewnętrznym publisherem. W związku z tym prototyp gry został już pokazany kilku firmom i prowadzone są wstępne rozmowy w tym temacie.
  • frey: Czy planowana jest druga część Castle of Heart?
    Krzysztof Król: Grę planujemy wydać sami przy współpracy z doświadczonymi agencjami PR/marketing. Niemniej, jako plan B, rozważamy także opcje wydawnictwa przy współpracy z zewnętrznym publisherem. W związku z tym prototyp gry został już pokazany kilku firmom i prowadzone są wstępne rozmowy w tym temacie.
  • frey: Jaki wzrost zatrudnienia przewiduje spółka w ciągu następnego roku?
    Krzysztof Król: W ciągu najbliższych miesięcy, biorąc pod uwagę zwiększenie zespołu produkcyjnego, chcemy zatrudnić dodatkowo co najmniej kilka osób. Będą to głownie graficy, programiści oraz osoby wspomagające dział designu.
  • frey: Jak idzie sprzedaż Destrobots? Czy doszło już do zwrotu kosztów produkcji?
    Krzysztof Król: Do tej pory koszty związane z produkcją i marketingiem Destrobots jeszcze się nie zwróciły. W najbliższym czasie planujemy jednak szereg akcji promocyjnych, którą mają na celu znaczne zwiększenie sprzedaży tytułu.
  • frey: Czy zamierzają Państwo wzmocnić jakoś marketing, który póki co - leży, poprzez bądź to zwiększenie nakładów, bądź znalezienie wydawcy - choćby przy wydawaniu gier na inne platformy niż Switch, co będzie dla Państwa nowością?
    Krzysztof Król: W tej chwili rozpoczęliśmy współpracę z profesjonalną agencją marketingowo-PR'ową specjalizującą się w branży gier. Pierwszym projektem, który wydamy korzystając z ich pomocy będzie Jet Kave Adventure na Xbox One oraz Steam.
    Jeżeli nawiążemy satysfakcjonującą nas współpracę z wydawcą to rzecz jasna będziemy posiłkować się jego działaniami marketingowymi.
  • Wiko22: Dlaczego Pana zdaniem nie udało się zrealizować 100 tys. sztuk Castle of Heart w ciągu roku? Dlaczego gra zebrała raczej mało pochlebne recenzje?
    Krzysztof Król: Był to nasz pierwszy projekt, którego produkcję zaczęliśmy nie znając dokładnej specyfikacji konsoli Nintendo Switch. Ponadto, z perspektywy czasu wiemy, że popełniliśmy kilka błędów, które potem staraliśmy się poprawić wydając patche a doświadczenie wykorzystaliśmy przy pracy nad kolejnymi projektami. Finalnie gra osiągnęła sukces sprzedając się w liczbie ponad 200 tys. egzemplarzy.
  • Gość: Działalność rozpoczęliście jako producent i wydawca gier na Switch, natomiast obecnie chcecie wydawać gry także na inne, wydajniejsze i mocniejsze konsole i PC. Z reguły w takim układzie gra powstaje najpierw na PC, czy u Was będzie tak samo?
    Krzysztof Król: Jeśli chodzi o nasz najnowszy projekt, staramy się optymalizować go tak, aby móc wydać go jednocześnie na wszystkie platformy przy zachowaniu jak najlepszej jakości dla każdej z jego wersji.
  • Gość: Czy któraś z gier była w top30 Nintendo e-shop? Jak długo się tam utrzymywała?
    Krzysztof Król: CoH w Top 30 był wielokrotnie. Zarówno w Europie, jak i w Stanach Zjednoczonych. Gra plasowana była nawet na podium.
  • Gość: W jaki sposób zostały osiągnięte zyski? Czy wraz z większymi przychodami ze sprzedaży gier ograniczono także koszty własne?
    Krzysztof Król: Zyski wypracowywane są przede wszystkim ze sprzedaży zarówno własnych, jak i zewnętrznych tytułów. W ostatnim czasie staraliśmy się inwestować w rozwój zespołu, dlatego koszty własne nie były ograniczane w stosunku do lat ubiegłych.
  • Gość: Kto będzie wydawcą Jet Kave Adventure na innych konsolach? 7Levels?
    Krzysztof Król: JKA na Xbox oraz PC wydajemy sami. Niemniej ze względu na niewielkie doświadczenie z tymi platformami posiłkujemy się pomocą profesjonalnej firmy PR-owo-marketingowej.
  • Primko: W jaki sposób spółka weryfikuje pomysł na grę przed wprowadzeniem jej do produkcji?
    Krzysztof Król: Przede wszystkim analizujemy pomysły konkurencji oraz archiwalne tytuły, które znajdują się w podobnym segmencie. Dodatkowo tworzymy odpowiedni pitch, który przedstawiany jest tak potencjalnym wydawcom, jak również platformholderom. Naszej analizie poddawane są także obecne trendy na rynku gier oraz opłacalność produkcji.
  • Gość: Jakie kroki zostaną podjęte w przypadku nadsubskrypcji? Czy nastąpi redukcja?
    Krzysztof Król: Wszystkie zasady dotyczące oferty, w tym także nadsubskrypcji opisane są w dokumencie ofertowym. Jednak w dużym skrócie, w przypadku nadsubskrypcji inwestorom akcje zostaną przydzielone na zasadzie proporcjonalnej redukcji.
  • Bru: Dlaczego odeszliscie od modelu wyłączności na switch?
    Krzysztof Król: Fani gatunków gier, które tworzymy, to obecnie nie tylko posiadacze konsol Nintendo. Ponieważ zauważamy to coraz bardziej, chcemy poszerzyć nasze horyzonty również o nowe platformy. Dodatkowo, daje nam to możliwość dywersyfikacji przychodów i pozwala nabrać bardzo cennego doświadczenia, które zaprocentuje przy kolejnych produkcjach.
  • Gosc: Czy są jacys zainteresowani wydawcy?
    Krzysztof Król: Prowadzimy szereg rozmów z potencjalnymi wydawcami i widzimy zainteresowanie, niestety nie możemy w tej chwili zdradzić szczegółów.
  • frey: Jeśli chodzi o potencjalnych wydawców to bierzecie Państwo pod uwagę polskie podmioty czy zagranicznych partnerów?
    Krzysztof Król: Skłaniamy się ku zagranicznym podmiotom, ale jeśli któraś z polskich firm wydawniczych przedstawi dobre warunki, na pewno weźmiemy to pod uwagę.
  • Gość: Emisja akcji i rozszerzenie działalności to pośrednio negatywna ocena dotychczasowej strategii. Co Pan dziś zrobiłby inaczej znów wchodząc na rynek?
    Krzysztof Król: Rozszerzenie działalności jest naturalną koleją rzeczy. Branża gier jest jedną z najbardziej dynamicznych na rynku i ciągłe szukanie nowych rozwiązań jest niejako wpisane w rozwój studia. Emisja pozwoli nam przyspieszyć ten proces.
  • Gość: Jaką część przychodów otrzymujecie w działalności wydawniczej, a jaka jest należna właścicielowi IP? Czy to wartości zbliżone do Forever?
    Krzysztof Król: Wszystkie nasze umowy wydawnicze objęte są tajemnicą i nie możemy zdradzać takich informacji.
  • Gosc: Czy nie obawiacie się problemow z pozyskanieM pracowników?
    Krzysztof Król: Biorąc pod uwagę popularność jaką cieszy się branża gier, bierzemy pod uwagę ryzyko związane z pozyskiwaniem nowych pracowników. Staramy się jednak zapewniać atrakcyjne warunki pracy nie tylko pod kątem wynagrodzenia, ale też atmosfery panującej w zespole. Dotychczas udawało nam się unikać rotacji pracowników.
  • P1otr: Jakie macie unikalne kompetencje w zakresie wydawnictwa, których nie posiadają inne podmioty? Czym rywalizujecie z takimi wydawcami jak Forever, Sonka, czy Ultimate?
    Krzysztof Król: Do każdego wydawanego tytułu podchodzimy niezwykle indywidualnie. Nie wydajemy masowo gier zewnętrznych deweloperów. Dodatkowo sami zajmujemy się portowaniem większości tych gier, dzięki czemu mamy pełną kontrolę nad ich jakością
  • Daria: W jakiej cenie będzie dostępna gra Jet Kave Adventure na Xbox?
    Krzysztof Król: Finalna cena nie została jeszcze ustalona. Szacujemy jednak, że będzie zbliżona do wyjściowej ceny gry w wersji na Nintendo Switch (19,99 EUR/USD).
  • Maciej: Czemu właśnie teraz spółka postanowiła na porty swoich produkcji na inne konsole niż Switch?
    Krzysztof Król: Ze względu na dużą dynamikę, jaką charakteryzuje się branża gier, postanowiliśmy poszerzyć nasze horyzonty i rozpocząć produkcję gier także na inne platformy. Rzecz jasna jest to podyktowane chęcią zwiększenia i dywersyfikacji przychodów, na co pozwalają nowe rynki zbytu.
  • Magda: W prezentacji poruszony był temat dodatkowych etatów - Ile docelowo osób ma liczyć zespół 7Levels?
    Krzysztof Król: Na tę chwilę jest 9 osób zatrudnionych na stałe oraz kilku kontraktorów. Docelowo chcemy, aby zespół produkcyjny liczył między 15 a 20 osób.
  • Stary: Czy poza zarządem zespół posiada osoby z długim doświadczeniem, które są w stanie zapewnić wysoką jakość projektów?
    Krzysztof Król: Średnie doświadczenie kluczowych członków naszego zespołu to około 10 lat. Wierzmy, że ze względu na ich pracę nad szeregiem projektów zarówno w naszym studio, jak również na poprzednich stanowiskach zapewni powodzenie przy produkcji nowej gry.
  • inwes: Spółka zdecydowała się na emisję bez pomocy Domu Maklerskiego. Dlaczego?
    Krzysztof Król: Wierzymy, że nasze doświadczenie na rynku kapitałowym oraz pomoc Autoryzowanego Doradcy, jak również Kancelarii Prawnej, z którymi współpracujemy, wystarczą, aby z sukcesem przeprowadzić emisję nie ponosząc dodatkowych kosztów związanych z obsługą domu maklerskiego.
  • dekorn: Jaki budżet produkcyjny ma obecnie realizowana gra własna, większy od JKA?
    Krzysztof Król: Szacujemy, że budżet produkcyjny zamknie się w okolicach 4 mln zł, czyli będzie ponad dwukrotnie większy niż JKA.
  • Gość: Czy zamierzacie wydać Castle of Heart na inne platformy?
    Krzysztof Król: Na te chwilę nie mamy planów względem IP Castle of Heart. Niemniej na bieżąco analizujemy sytuację i jeśli będzie to uzasadnione, podejmiemy odpowiednie działania.
  • Maras: Jaką do tej pory sprzedaliście liczbę kopii Jet Kave Adventure?
    Krzysztof Król: Ze względu na podpisaną z Nintendo umowę, nie możemy podawać szczegółowych danych dotyczących sprzedaży. JKA w wersji na Nintendo Switch sprzedał się poniżej naszych oczekiwań. Jednak dzięki wdrażaniu nowych działań promocyjnych oraz wydaniu gry na kolejne platformy wierzymy, że liczba sprzedanych egzemplarzy znacznie wzrośnie w ciągu najbliższych miesięcy.
  • Gość: Czy 7Leveles otrzymała jakąś płatność od 1st Press Games za podełkowego CoH, a jeśli tak to w którym kwartale rozliczyła, albo rozliczy tę płatność? Jaki procent ze sprzedaży pudełek dostaniecie?
    Krzysztof Król: Oczywiście, 7Levels otrzyma wynagrodzenie za wersję pudełkową CoH. Szczegółowe informacje dotyczące umowy z 1st Press Game są jednak objęte tajemnicą. Gra obecnie trafia do pierwszych klientów. Wkrótce spodziewamy się pierwszych przychodów.
  • carver: W jaki sposób zostanie wyznaczona cena emisyjna akcji serii D?
    Krzysztof Król: Cena emisyjna zostanie ustalona przez zarząd spółki, przy uwzględnieniu zapotrzebowania spółki na kapitał oraz bieżącej i prognozowanej sytuacji na rynku kapitałowym w Polsce. Zarząd został upoważniony do ustalenia ceny emisyjnej na podstawie Uchwały Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia z 4 września 2020 r. Treść Uchwały 5 Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia. Cena emisyjna akcji serii D wymaga zatwierdzenia w drodze odrębnej uchwały przez radę nadzorczą spółki.
  • Gość: Dzień dobry Czy Jet Kave wyjdzie tylko na Steam, czy rozmawiacie także z Epic Games, albo GOG?
    Krzysztof Król: Obecnie, jeśli chodzi o PC, skupiamy się na dopracowaniu wersji przeznaczonej na Steam. Nie wykluczamy jednak, że w przyszłości gra pojawi się także w innych sklepach włączając w to GoG czy Epic Games.
  • frey: Kiedy zamierzają Państwo umieścić Jet Kave Advantures na Steam - żeby zacząć budować grupę i społeczność?
    Krzysztof Król: Obecnie trwają prace nad budową i optymalizacją karty Steam dla JKA, która w bardzo niedługim czasie zostanie opublikowana.
  • Gość: Jet oraz Football miały wyjść w 3Q, ale ani jedna ani druga gra nie została wydana. Z czego wynikają opóźnienia?
    Krzysztof Król: Niewielkie opóźnienie dotyczące dat premiery obu gier związane jest między innymi z sytuacją spowodowaną przez pandemię wirusa SarSCov-2.
  • Gość: Ile Was przeciętnie kosztuje port i promocja gry, którą wydajecie?
    Krzysztof Król: Koszty związane z portem oraz promocją gry oscylują średnio w przedziale między 20 a 40 tys. zł.
  • Gość: Na co konkretnie zostaną przeznaczone środki z emisji i co w przypadku, kiedy emisja nie dojdzie do skutku?
    Krzysztof Król: Podstawowym celem emisji jest rozszerzenie bieżącej działalności spółki. Pozyskane środki pieniężne będą w dużej mierze przeznaczone na produkcję najnowszego projektu, który przeznaczony będzie nie tylko na konsolę Nintendo Switch, ale także na inne konsole (Xbox, PlayStation) oraz komputery PC. W przypadku nie dojścia emisji do skutku, będziemy chcieli podpisać odpowiednią umowę z potencjalnym wydawcą.
  • anty_teresa: Dlaczego Wy nie kapitalizujecie kosztów produkcji?
    Krzysztof Król: W naszej ocenie prezentowane dane finansowe w rzetelny sposób odzwierciedlają bieżącą sytuację spółki. Obecny sposób przedstawiania kosztów naszym zdaniem jest właściwy i zgodny z aktualną sytuacją.
  • Krzysztof Król: Dziękuję Państwu za poświęcony czas. Cieszę się, że miałem okazję spotkać się z Państwem i odpowiedzieć na pytania. Do zobaczenia :)
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +135,80% +27 160,25 zł 47 160,25 zł
Ostatnio zaktualizowane dane
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy