PARTNER SERWISU
naipjdsl

Czat inwestorski z Marcinem Zaleńskim i Piotrem Figarskim, CEO oraz COO Image Power SA

Dyskusja odbyła się dnia: 23.11.2023, godziny 11:00
Marcin Zaleński, CEO, Piotr Figarski, COO, Image Power SA: „Dołek” to najlepszy moment do kupowania, więc wychodzimy z ciekawą propozycją do inwestorów Logo

W czwartek, 23 listopada o godz. 11:00 odbędzie się czat z Marcinem Zaleńskim i Piotrem Figarskim, CEO oraz COO Image Power SA. Tematem spotkania będzie omówienie aktualnych wyników i planów w kontekście trwającej emisji akcji spółki.

Początki Image Power sięgają 2012, kiedy powstała pierwsza w Polsce szkoła concept artu i digital paintingu Potęga Obrazu. W 2019 roku już jako spółka akcyjna, Image Power rozszerzyło profil działalności o produkcję oraz wydawanie gier, a w kwietniu 2021 roku zadebiutowało na rynku NewConnect w Warszawie.

W produkcji gier Image Power SA korzysta zarówno z zespołów wewnętrznych, jak i współpracuje z zewnętrznymi studiami. W założeniach strategicznych mieści się wydawanie 3-4 tytułów w skali rocznej, zarówno na platformę PC, jak i konsole z rodziny PlayStation, Xbox oraz Nintendo Switch. Dotychczas spółka wprowadziłą na rynek pięć oryginalnych tytułów, a w przygotowaniu są obecnie cztery kolejne tytuły, w tym trzy zupełnie nowe IP i kontynuacja jednej z kluczowych marek spółki.

Strategia studia zakłada eskalację możliwości produkcyjnych i poziomu rozbudowania gier w kierunku produkcji z kategorii AA. Obecna pozycja spółki pozwala na rozwój firmy silnie ukierunkowany na przygotowanie tytułów znacznie wykraczających technologicznie i jakościowo ponad dotychczas wydane gry. Nowe produkcje są przygotowywane z założeniem takiego rozszerzenia skali.

Czat odbywa się w ramach jedenastej edycji projektu #GamingNaGiełdzie, który organizowany jest przez portal StockWatch.pl oraz agencję PR Strict Minds. Celem projektu jest edukacja środowiska inwestorskiego w zakresie tematyki gier wideo. Skierowany jest przede wszystkim do inwestorów, ale także do przedstawicieli branży, prasy oraz wszystkich entuzjastów gier.

Prezentacja inwestorska

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na czacie inwestorskim z Marcinem Zaleńskim i Piotrem Figarskim, CEO oraz COO Image Power SA. Tematem spotkania będzie omówienie aktualnych wyników i planów w kontekście trwającej emisji akcji spółki.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gości czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasi Goście zaczną odpowiadać o 11:00. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Zarząd Image Power: Dzień dobry. Z tej strony Marcin Zaleński, prezes zarządu Image Power, oraz Piotr Figarski, wiceprezes zarządu Image Power. Dziękujemy za Państwa zainteresowanie naszym czatem inwestorskim i zapraszamy do zadawania pytań!
  • inwestor_2k: Witam, ciekawi mnie ile kopii Creature Lab sprzedało się do tej pory? Ta liczba uzasadnia sens robienia drugiej części?
    Piotr Figarski: W momencie premiery gry mieliśmy bardzo duży peak sprzedaży i zainteresowania na platformie Steam. Po usunięciu występujących błędów i rozwinięciu gameplayu o nowe elementy spodziewamy się dobrego odbioru drugiej części od graczy.
  • Gość: branża gamedev jest w dołku, dlaczego akurat teraz idziecie po pieniądze od inwestorów? Nie lepiej poczekać na lepszy moment i wyższa wycenę?
    Marcin Zaleński: Zdajemy sobie sprawę z obecnej sytuacji na rynku. Z jednej strony spółka znajduje się w miejscu, w którym musimy określić liczbę produkowanych gier. Z drugiej strony „dołek” to najlepszy moment do kupowania, więc wychodzimy z ciekawą propozycją do inwestorów.
  • P5: Cena emisyjna jest niższa niż rynkowa. Dlaczego? Czy zlecaliście jej przygotowanie zewnętrznemu podmiotowi? Jakie były założenia jej przygotowania?
    Marcin Zaleński: Cena emisyjna uwzględnia dyskonto do uśrednionego kursu akcji spółki, jak jest to zwyczajowo przyjęte na rynku.
  • Bartłomiej: Pytanie do p. Marcina, co z pożyczkami których udzielił Pan spółce? Będzie konwersja na akcje?
    Marcin Zaleński: Tak. Przy założeniu powodzenia emisji zakładam konwersję pożyczki na akcje.
  • Pedro: Dzień dobry. W pierwszej kolejności życzę zarządowi powodzenia w plasowaniu emisji. Ponieważ jednak sentyment do gamingu jest obecnie jaki jest, chciałbym zapytać czy macie Państwo plan awaryjny na wypadek jej niepowodzenia?
    Marcin Zaleński: W takim przypadku skupiamy się tylko na produkcji jednej gry, Haunted House Renovator. Dopiero po jej debiucie będziemy planować kolejne produkcje.
  • Pedro: Moje drugie pytanie częściowo bierze się z pierwszego - jak wygląda Wasza aktualna sytuacja płynnościowa? Czy poza wpływami z wydanych gier macie Państwo inne źródła finansowania dla realizowanych projektów?
    Marcin Zaleński: Tak, obecnie prowadzimy zaawansowane rozmowy z wydawcą w sprawie dodatkowego finansowania Haunted House Renovator.
  • Gość: Wasz flagowy tytuł to Haunted House Renovator. Dostaliście 250 k na demo od PlayWaya. Jakie są warunki tej współpracy? Będziecie teraz takim podwykonawcą dla PlayWaya? Ile % przychodów z gry zostaje u was?
    Piotr Figarski: Haunted House Renovator to nasz projekt. Umowa na wersję demonstracyjną nie zakłada dzielenia się z nikim zyskiem, więc na chwilę obecną 100 proc. przychodów zostaje u nas.
  • Gość: Które gry zostaną sfinansowane z aktualnej emisji akcji, oraz czy będzie je tworzył zespół wewnętrzny?
    Piotr Figarski: Według kolejności, Haunted House Renovator, jeżeli nie będzie dodatkowego finansowania wydawcy. Dalej Ambulance Simulator oraz produkcja wersji demonstracyjnych Offroad Survival i Creature Lab 2.
  • Gość: Dlaczego emisja akcji na początku roku została odwołana? Co się zmieniło od tamtej pory i dlaczego uda się teraz?
    Marcin Zaleński: Wiosną pozyskaliśmy finansowanie, więc nie było konieczności emisji akcji. W międzyczasie wydaliśmy trzy gry, co poprawia bieżącą płynność spółki i pokazuje, że nasz system się sprawdza.
  • Gość: Panie prezesie, w ciągu kilku lat na tym stanowisku widzieliśmy kilka osób. Dlaczego dopiero teraz wziął pan sprawy w swoje ręce? Czy może szuka Pan jednak kogoś do tej roli?
    Marcin Zaleński: Ja i Paweł Graniak jesteśmy we władzach spółki od samego jej początku. Wyjątkiem jest tutaj Łukasz Mach, który został zatrudniony 2 lata temu i nie spełnił oczekiwań RN, i po roku odszedł dobrowolnie. Wówczas jako główny akcjonariusz postanowiłem objąć stery spółki. Będąc wcześniej w zarządzie jak i w RN zdobywałem doświadczenie w zarządzaniu spółką gamedevową. Na tę chwilę nie przewiduję żadnych zmian.
  • Piotr: Czy PlayWay jako jeden z głównych akcjonariuszy deklarował chęć udziału w emisji?
    Marcin Zaleński: Nie posiadam takiej informacji.
  • Gość: Panie Marcinie, czy z okazji emisji akcji deklaruje Pan lock up?
    Marcin Zaleński: Ponad dwa i pół roku jesteśmy na giełdzie. Do tej pory skupowałem akcje. Nie zamierzam ich sprzedawać. Po takim czasie nie wydaje mi się, żeby lock up był potrzebny aby potwierdzić moje zaangażowanie w spółkę.
  • Gość: Jak idzie praca na silniku UE5?
    Piotr Figarski: Idzie bardzo dobrze. UE5 pozwala nam tworzyć gry o lepszej jakości wizualnej przy jednocześnie dużo lepszej wydajności, co ma szczególne znaczenie przy produkcji gier z rodzaju open world, takich jak Ambulance Simulator.
  • Gość: Co PlayWay na wasze plany współpracy z innymi wydawcami?
    Piotr Figarski: PlayWay wspiera nas na każdym poziomie rozwoju. Jako akcjonariuszowi spółki zależy mu na jak najlepszych wynikach gry i promocji. Jeżeli nowy wydawca jest w stanie je zagwarantować, wszyscy na tym zyskujemy.
  • Gość: Na osi czasu HHR wskazujecie Kickstartera. Możecie powiedzieć coś więcej na ten temat?
    Piotr Figarski: Mamy pozytywne doświadczenie z kampaniami na Kickstarterze. Wszystkie trzy poprzednie zostały ufundowane. Dla nas najbardziej wartościowy jest wymiar zasięgu marketingowego jaki one niosą. Liczymy, że również w przypadku Haunted House Renovatora znacznie zwiększy rozpoznawalność gry i wishlista.
  • Gość: Czy ubiegacie się o jakieś granty lub dofinansowania?
    Marcin Zaleński: Tak, planujemy wystąpić w najbliższym czasie o finansowanie.
  • Waldi: Witam, proszę poprawić mnie jeśli się mylę, wydaliście w tym roku 3 gry i wszystkie trzy sprzedały się w łącznym nakładzie 25 tys. egzemplarzy? Czy któraś z gier zwróciła koszty produkcji i marketingu?
    Piotr Figarski: W tej chwili jeszcze nie, ale zakładamy, że po premierach wersji konsolowych dwie z nich zaczną przynosić zyski.
  • Waldi: HHR zamierzacie wydać własnymi siłami czy przy wsparciu wydawcy?
    Piotr Figarski: Prowadzimy rozmowy z wydawcą, natomiast jesteśmy również gotowi wydać ją samodzielnie.
  • Gość: Jak z Panów perspektywy wygląda aktualna sytuacja na rynku gier. Jest trudniej? Ostatnie premiery różnie sobie radziły
    Marcin Zaleński: Nie komentujemy premier innych deweloperów. Skupiamy się na podnoszeniu naszych możliwości produkcyjnych i jakości naszych gier.
  • Gość: Ile miesięcznie “przepala” studio? O jakim rzędzie kwot mówimy?
    Marcin Zaleński: W związku z zakończeniem naszych wydanych w tym roku produkcji zmniejszyliśmy koszty stałe, co pokazują szczegółowe dane w raporcie kwartalnym dostępnym na naszej stronie internetowej.
  • Gość: Jak wygląda sytuacja gotówkowa studia? Na ile posiadane środki wystarczą?
    Marcin Zaleński: Wszelkie informacje finansowe są dostępne w aktualnym raporcie kwartalnym. Mamy zabezpieczone środki na dokończenie produkcji demo Haunted House Renovator.
  • sasky: Jak wyglądają wasze relacje z PlayWayem i prezesem Kostowskim?
    Marcin Zaleński: Bardzo dobrze. Nie mamy żadnych problemów.
  • Gość: Czy rozważacie wydawanie gier w EA i szlifowanie po premierze? To też może być dobry sposób na finansowanie produkcji.
    Piotr Figarski: Tak, bierzemy pod uwagę możliwość wydawania gier w Early Access. Sentyment graczy do takiej formy udostępniania wydaje się pozytywny, a jako studio udowodniliśmy wielokrotnie, że jesteśmy w stanie wspierać nasze tytuły na wiele miesięcy po premierze.
  • Gość: Prosze powiedzieć coś więcej o funduszu, który pojawił się niedawno w akcjonariacie spółki? Czy prywatnie zna się Pan z jego właścicielami?
    Marcin Zaleński: Zakładam, że fundusz dostrzegł potencjał w naszych grach, stąd jego zaangażowanie. Nie, prywatnie nie znam się z jego właścicielami.
  • Gość: Planujecie produkować 4 gry rocznie. Jaki zespół jest do tego potrzebny? Ile osób zatrudniacie w tej chwili?
    Piotr Figarski: W tej chwili pracujemy zespołem kilkunastu osobowym. Do produkcji czterech gier będziemy potrzebować kilkudziesięciu pracowników. Dopuszczamy możliwość współpracy z zewnętrznymi studiami, jak to miało miejsce przy wcześniejszych produkcjach.
  • Piotr: Jak wziąć udział w emisji? Czy muszę mieć konto w jakimś domu maklerskim?
    Marcin Zaleński: Proszę wejść na naszą stronę www, znajduje się tam zakładka emisja, która poprowadzi przez całą procedurę. Tak, konto w biurze maklerskim jest wymagane w związku z tym, że jesteśmy Spółką notowaną na rynku NewConnect.
  • Zarząd Image Power: Dziękujemy za udział w rozmowie i zapraszamy na naszą stronę www https://imagepower.pl/, by zapoznać się z produkcjami Image Power oraz poznać szczegóły obecnej emisji akcji. W razie dalszych pytań zapraszamy serdecznie do kontaktu bezpośredniego!
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
tyxswgui
htykipdl
sjdyfesp
Portfele StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
sgswdhcz
etyxbcod
strefa bezpieczna AAA AA A BBB
332
strefa niepewna BB B
106
strefa zagrożona CCC D
202

Przykłady wyszukiwania spółek:

  • Zadłużenie > 80% - znaleziono 64
  • ROE > 30% - znaleziono 69
  • Free float < 20% - znaleziono 102

Dane aktualne na 05.09.2025


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat