pixelg
Tomasz Strzałkowski, prezes i Piotr Strzałkowski, wiceprezes zarządu Duality SA

Czat inwestorski z Tomaszem Strzałkowskim, prezesem zarządu Duality SA i Piotrem Strzałkowskim, wiceprezesem zarządu

Dyskusja odbyła się dnia: 13.04.2021, godziny 12:00
Tomasz Strzałkowski, prezes i Piotr Strzałkowski, wiceprezes zarządu Duality: Planujemy rozwijać zespół, pozyskiwać nowe projekty i zespoły, również z zaangażowaniem kapitałowym w innych spółkach Tomasz Strzałkowski, prezes i Piotr Strzałkowski, wiceprezes zarządu Duality SA

We wtorek 13 kwietnia o godz. 12:00 zapraszamy na czat inwestorski z Tomaszem Strzałkowskim, prezesem zarządu Duality SA i Piotrem Strzałkowskim, wiceprezesem zarządu. Tematem spotkania będzie aktualna sytuacja spółki Duality SA, bieżące działania oraz plany na przyszłość i rozwój spółki.

Swoją działalność studio Duality Games rozpoczęło w 2017 roku. Spółka została utworzona przez weteranów branży gamingowej z doświadczeniem wyniesionym m.in. ze studiów People Can Fly, Flying Wild Hogs czy Platige Image. Biznesowo Duality SA związana jest z Grupą PlayWay, liderem polskiej branży gamedevowej. Strategia spółki skupia się wokół produkcji, wydawania i dystrybucji gier na rynkach międzynarodowych. Flagowym projektem Duality jest utrzymana w stylistyce horroru gra Unholy. W ostatnim czasie jej współwydawcą zostało 505 Games, jeden z największych i najlepszych wydawców na świecie. Tytuł ten został również wyróżniony grantem w ramach programu Epic Grants prowadzonego przez Epic Games, czołowego gracza światowego rynku gamingowego. Duality pracuje obecnie nad dodatkami do bestsellerowej gry Barn Finders oraz kilkoma nowymi produkcjami, o których będą mogli Państwo przeczytać podczas czatu.

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na czacie inwestorskim z Tomaszem Strzałkowskim, prezesem zarządu Duality i Piotrem Strzałkowskim, wiceprezesem zarządu. Tematem spotkania będzie aktualna sytuacja spółki, bieżące działania oraz plany na przyszłość.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gości czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy i biur maklerskich relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasi Goście zaczną odpowiadać o 12:00. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Zarząd Duality: Dzień dobry Państwu, witamy na czacie inwestorskim Duality. Na Państwa pytania odpowiadać będą Tomasz Strzałkowski - prezes zarządu Duality oraz Piotr Strzałkowski - wiceprezes zarządu, którzy postarają się udzielić informacji na każdy temat dotyczący działalności studia Duality Games Zachęcamy do zadawania pytań i aktywnego uczestnictwa w dyskusji.
  • Rob: Jak oceniają Państwo raport roczny za rok 2020?
    Zarząd Duality: Raport oceniamy pozytywnie. Myślimy, że jesteśmy na dobrej drodze do kolejnych sukcesów i że z roku na rok będzie tylko lepiej.
  • Gość: Spółka zdaje się posiadać stabilne źródła przychodów, co pozwala domniemywać, że w przyszłych latach Spółka będzie osiągać zyski. Na co Spółka zamierza przeznaczać ewentualne zyski zatrzymane? Czy Spółka ma w planach w przyszłości budowę szerszej grupy kapitałowej, w tym czy Spółka bierze pod uwagę zaangażowanie kapitałowe w inne spółki (w tym te notowane na GPW / NewConnect)?
    Zarząd Duality: Posiadanie poduszki bezpieczeństwa na pewno jest przywilejem, na który nie każda spółka może sobie pozwolić i zdecydowanie jest to komfortowe. Planujemy rozwijać zespół, pozyskiwać nowe projekty i zespoły, również z zaangażowaniem kapitałowym w innych spółkach. Nie planujemy jednak inwestować w spółki już notowane.
  • jqn: Czy Zarząd Spółki pobiera w Spółce wynagrodzenie, poza wynagrodzeniem wynikającym z umów, które Duality podpisało z podmiotami prowadzonymi przez Panów?
    Zarząd Duality: Nie, zarówno członkowie zarządu jak i rady nadzorczej nie pobierają wynagrodzenia z tytułu pełnionych funkcji.
  • Remi: Czy gra Summer Camp jest już w produkcji czy trwa badanie zainteresowania (budowanie WL)?
    Zarząd Duality: Zdecydowaliśmy już, że gra trafi do produkcji. Obecnie rozmawiamy z zewnętrznymi zespołami w sprawie współpracy deweloperskiej przy tej grze.
  • Gość111: Czy mogą Państwo zagwarantować, że unikniemy przebojów z firmą 505 jakie ma OML? :) Kiedy zaczną wpływać pierwsze transze z podpisanej umowy wydawniczej na Unholy?
    Zarząd Duality: Nie znamy okoliczności i umów pomiędzy 505 Games i OML. Nam współpraca z 505 Games układa się bardzo dobrze i mamy nadzieję, że tak będzie dalej. Pierwszą transzę już otrzymaliśmy.
  • Gość: IPBox – spółka nie korzysta z ulgi, wykonujecie jakieś kroki w tej materii? 9% stawka jest ograniczona wysokością przychodu, wiele Wam do progu w 2020 nie zabrakło.
    Zarząd Duality: Tak, planujemy w najbliższym czasie podjąć kroki w tej sprawie.
  • Marcin: Unholy na pierwszych materiałach wygląda niesamowicie klimatycznie. Martwi mnie tylko to czy nie będzie to kolejny nudny symulator chodzenia-skradania.
    Zarząd Duality: Zdajemy sobie sprawę z tego, że gry z szeroko rozumianego gatunku horroru często okazują się być symulatorami chodzenia, dlatego w Unholy chcemy wpleść również elementy akcji, zróżnicowane zagadki wykorzystujące mechaniki świata przedstawionego oraz możliwości pokonywania niektórych etapów gry na różne sposoby. Przygotowywane właśnie nowe materiały prezentujące rozgrywkę będą dobrym punktem odniesienia do naszej wizji realizowanej w Unholy.
  • jqn: Jakie są Wasze oczekiwania / cele odnośnie sprzedaży Unholy? Czy przygotowywane były prognozy w tym zakresie i czy możecie je przedstawić akcjonariuszom?
    Zarząd Duality: Na razie najważniejsze dla nas jest zrobienie porządnej i atrakcyjnej gry i na tym się skupiamy.
  • Michael88: Czy MD otrzyma więcej niż 20% wpływów z gry? Dlaczego dla takiego dużego wydawcy jak 505 ujawniliście warunki umowy, a dla wewnętrznego studia PlayWay nie?
    Zarząd Duality: Wraz z informacją o podmiocie, który będzie odpowiedzialny za wydanie gry opublikujemy informacje o przysługującym Duality udziale w przychodach.
  • jqn: W jaki sposób Spółka kontroluje czy umowy lock-up nie zostały złamane? Jakie konsekwencje ponoszą akcjonariusze w momencie złamania umów lock-up?
    Zarząd Duality: Zobowiązania w sprawie czasowego wyłączenia zbywalności akcji (lock-up) akcjonariusze składali wobec autoryzowanego doradcy, który jest też uprawniony do kontroli akcjonariuszy objętych takimi umowami. Złamanie umowy lock-up wiąże się z bardzo wysokimi karami i do tej pory nie mieliśmy żadnych informacji, aby którykolwiek z akcjonariuszy naruszył zobowiązanie.
  • George: Kiedy premiera pierwszego DLC Barn Findera?
    Zarząd Duality: Premiera Barn Finders Amerykan Dream zaplanowana jest na bieżący kwartał.
  • jqn: Zarówno na Steam Community gry Unholy, jak i w komentarzach pod zapowiedzią gry Unholy na FB portalu Gamespot, pojawiają się głosy porównujące grę do Agony, a nawet wskazujące, że obie gry produkują/produkowały te same osoby. W jaki sposób planujecie Panowie "odciąć" się od takich porównań i czym gra Unholy ma się wyróżniać, by odnieść sukces w tym trudnym gatunku jakim jest horror survival?
    Zarząd Duality: Mamy wiele pomysłów i swoją wizję na Unholy. Jesteśmy przekonani, że skuteczne “odcięcie” od tych porównań nastąpi wraz z prezentacją nowych materiałów, wspólnie z 505 Games.
  • Marcin: Czy BarnFinders w wersjach na konsole będzie już zawierał dlc Amerykan Dream ?
    Zarząd Duality: Raczej nie będzie dostępny na dzień premiery na konsolach, mogłoby to wpłynąć na termin premiery podstawowej wersji.
  • Gość: Witam, Kiedy przedstawicie kolejne preprodukcje(wspomniane w pierwszych aktualnosciach inwestorskich)?
    Zarząd Duality: W ostatnim czasie zaprezentowaliśmy dodatek do Barn Finders: Bid Wars DLC, który został bardzo ciepło przyjęty przez graczy. W ciągu najbliższych tygodni pokażemy kolejną zapowiedź.
  • Gość: Barn Finders Amerykan Dream oraz Accident zdają się mieć drobne poślizgi w produkcji, odnośnie Accident pojawiła się informacja o zachorowaniu na Covid wśród deweloperów. Czy wymienione produkcje uda się wydać do końca drugiego kwartału oraz czy opóźnienie to wpłynie na przesunięcie kolejnych premier (ToT, Radiance)?
    Zarząd Duality: Rzeczywiście mieliśmy przypadek zachorowania na Covid, na szczęście wszystko skończyło się szczęśliwie. Wpłynęło to na opóźnienie wydania nowej mapy do Accidenta, która jest już w drugiej fazie testów QA i mamy nadzieję, że wkrótce powinna ujrzeć światło dzienne. Jeśli chodzi o Amerykan Dream, premiera zapowiedziana jest na II kwartał i podtrzymujemy ten termin. Na dzień dzisiejszy nie przewidujemy również opóźnień ToT i Radiance, nad którymi prace trwają bez przeszkód. Jednocześnie trzeba pamiętać, że w tej branży wiele zależy od testów QA i ewentualnych błędów wykrywanych właśnie na tym etapie. O wszelkich pojawiających się zmianach dotyczących premier naszych gier informujemy jednak na bieżąco, jeśli takowe się pojawią.
  • Gość: Playstation, Xbox: w lutym była informacja o rychłym ogłoszeniu wydawcy BF na te platformy. Coś poszło nie tak czy dalej czekamy na zakończenie rozmów?
    Zarząd Duality: Czekamy na zakończenie rozmów oraz naszą decyzję - coraz poważniej rozważamy budowanie wartości własnego konta wydawniczego.
  • Gość: Czy Barn finders VR będą na Oculusa 2?
    Zarząd Duality: Jeśli ma Pan/Pani na myśli Oculus Quest 2, to tak :)
  • Gość: Czy Zarząd jest zadowolony z obecnego poziomu kosztów operacyjnych? Czy Zarząd podejmuje jakiekolwiek działania mające na celu redukcję tych kosztów?
    Zarząd Duality: Rozwój spółki wiążę się najczęściej również ze wzrostem kosztów. Zależy nam, żeby stale zwiększać rentowność firmy i mamy nadziej, że kolejne premiery, w tym na platformy konsolowe i VR-owe również się do tego przyczynią.
  • Gość: Zgodnie z informacją dodatkową, w roku 2020 Spółka nie zatrudniała żadnych pracowników na umowę o pracę. Ile osób łącznie pracuje nad grami, których producentem lub wydawcą jest Duality? Jaka jest rotacja zatrudnienia w Spółce? Czy Spółka w najbliższym czasie będzie dążyła do zwiększenia zatrudnienia lub ilości osób współpracujących ze Spółką na podstawie innych umów?
    Zarząd Duality: Zgodnie z raportem rocznym stale współpracujących osób jest 18. Do tego dochodzą osoby współpracujące outsourcingowo oraz zewnętrzne firmy. Rotacja zatrudnienia w Duality naszym zdaniem jest bardzo niska. Staramy się tworzyć atmosferę i warunki, które pozwalają na tworzenie dobrych i dopracowanych gier. Zdecydowanie chcemy rozszerzać zespół, obecnie prowadzimy kolejne dwie rekrutacje. Nie narzucamy formy współpracy, coraz częściej jednak deweloperzy prowadzą własną działalność gospodarczą i taką formę rozliczeń wybierają.
  • Gość: Relatywnie bardzo wysokie koszty usług obcych w czwartym kwartale to tylko efekt jednorazowy? (rozliczenia z tytułu premiery Accident z współproducentem/współwydawcą, zwrot zaliczek do HBG).
    Zarząd Duality: Faktycznie, w IV kwartale nałożyło się dużo kosztów usług obcych, m.in. związanych z recoupem wkładów współproducenta/współwydawcy czy minimum gwarancyjnego do HBG. Niezmiennie jednak płacone są prowizje od sprzedaży do tych podmiotów. Coraz więcej też deweloperów decyduje się na współpracę w oparciu o własne działalności gospodarcze co wpływa również na poziom kosztów usług obcych.
  • G 2077: czy Duality jest w pełni niezależne od Play i stawki i procent za prace dla Play są rynkowe a Duality nie jest wykorzystywane finansowo
    Zarząd Duality: PlayWay jest akcjonariuszem Duality i ściśle współpracujemy w ramach grupy. Pomiędzy Duality a PlayWay nie ma jednak żadnych rozliczeń, bowiem nasze gry są wydawane z własnego konta na Steam, więc wszystkie środki ze sprzedaży trafiają bezpośrednio do Duality.
  • Gość: Zaliczki od Heart Beat Games – udało się je w całości zwrócić do końca 2020? Tego typu zaliczka jest zwracana tylko z przychodu z kopii sprzedanych na rynku chińskim czy ze wszystkich sprzedanych?
    Zarząd Duality: Nie zostały zwrócone w całości do końca 2020 roku. Zwracane są tylko z przychodu kopii sprzedanych na rynku chińskim.
  • Gość: Witam. Czy obecna kapitalizacja Was satysfakcjonuje?
    Zarząd Duality: Mamy nadzieję, że nasze działania spowodują, że rynek nas doceni i kapitalizacja z czasem będzie wyższa.
  • Gość: Jak idą pracę nad chińską wersją Barn Finders? Czy gra jest już w certyfikacji?
    Zarząd Duality: Po stronie deweloperskiej nie ma wielu przeszkód, zmian jest jednak dużo i wymagają poświęcenia sporej uwagi i czasu. Gra jeszcze nie została przesłana do certyfikacji.
  • Gość: Czy w tym roku można się spodziewać debiutu Barn Finders na konsolach Ps, xbox?
    Zarząd Duality: Taki postawiliśmy sobie cel i do niego dążymy.
  • jqn: Gratuluję pozyskania światowej klasy Wydawcy Unholy, 505 Games. Co przekonało Wydawcę o wyborze właśnie tej gry do swojego portfolio?
    Zarząd Duality: Ciężko nam się wypowiadać w imieniu wydawcy, ale na pewno podoba im się unikalny styl Unholy i pomysły na gameplay. Dużo uwagi przywiązywane było również do doświadczenia zespołu.
  • jqn: Jaki jest stan zaawansowania portów Barn Finders na konsole Xbox i Playstation?
    Zarząd Duality: Na ten moment idą zgodnie z planem, dążymy do tego, żeby premiera odbyła się jeszcze w tym roku. Poinformujemy Państwa jak tylko gra zostanie przekazana do certyfikacji.
  • jqn: W jaki okres Wydawniczy celują Panowie przy premierze Unholy? Czy będzie to raczej I czy II półrocze?
    Zarząd Duality: Celujemy w II półrocze, ale jest za wcześnie żeby mówić o ostatecznym terminie.
  • Gość: Witam.Jak wiele zmian trzeba wprowadzić w chińskiej wersji Barn Finders aby mogła ona zadebiutować na tamtym rynku?Czy wersja na tamten rynek jest bliska ukończenia?
    Zarząd Duality: Zmian jest tak dużo, że można by było na ten temat napisać oddzielny artykuł i ciężko opisać to w kilku zdaniach. W skrócie są to kwestie zarówno techniczne jak i zmiany bezpośrednio w zawartości całej gry.
  • Gość: Ile playway - jako wydawca gry Barn Finders na steamie posiada % zysku ze sprzedaży?
    Zarząd Duality: 100 proc. przychodów ze sprzedaży Barn Finders na Steam trafia do Duality. PlayWay jest współwydawcą, akcjonariuszem oraz naszym partnerem, z którym wzajemnie się wspieramy.
  • jqn: Jaki poziom przychodów osiągnęła Spółka ze współpracy z HeartBeat Games w 2020 roku? Jakie są oczekiwania w tym zakresie odnośnie roku 2021?
    Zarząd Duality: Na ten moment nie są to jeszcze istotne przychody. Mamy nadzieję, że się to zmieni w miarę podpisywania kolejnych umów przez zespoły z HBG.
  • Gość: Chciałbym zapytać w jaki sposób będą dokonywane transze od 505 za Unholy. Czy to będą równej wartości transze, w równych odstępach czasu? Kiedy będzie przelana pierwsza transza?
    Zarząd Duality: Transze są zależne od milestone-ów. Pierwszą transzę już otrzymaliśmy.
  • Gość: Kiedy planujecie premierę pełnej wersji Accidenta?
    Zarząd Duality: Premiera pełnej wersji gry zaplanowana jest jeszcze na bieżący kwartał.
  • Gość: Kiedy marketing tot? Gra ma ledwo 500 osób w społecznosci i nie jest w popularnych wishlist
    Zarząd Duality: Wkrótce zaprezentujemy nowe materiały z gry i rozpoczniemy dodatkowe działania promocyjne. Gra z założenia nie jest “dużą” grą, jest jednak bardzo ciekawym projektem, który z pewnością uatrakcyjni nasze portfolio i wpłynie na umocnienie naszych kont wydawniczych.
  • jqn: Czy decydując się na produkcję horroru Unholy nie obawialiście się tego, że jest to trudny gatunek w kontekście komercyjnego sukcesu?
    Zarząd Duality: Gry z gatunku horror odnoszą komercyjne sukcesy od wielu lat, szczególnie w segmencie indie. Na przestrzeni ostatniej dekady pojawiło się mnóstwo świetnie przyjętych horrorów, które odniosły komercyjne sukcesy, nie wspominając nawet o stricte komercyjnych seriach wydawanych przez dużych graczy od przeszło dwóch dekad. Jesteśmy optymistycznie nastawieni do Unholy jako potencjalnego komercyjnego sukcesu i wiążemy z tą produkcją duże plany.
  • Gość: Czy planujecie Państwo udział w imprezach branżowych e3, gamescom, itp?
    Zarząd Duality: Nie wykluczamy jednak takiej możliwości w przyszłości.
  • jqn: Czy planujecie nadal produkować gry na zlecenie czy ToT jest ostatnią taką produkcją?
    Zarząd Duality: Nie mamy obecnie w planach produkcji gier na zlecenie. Mamy stabilną sytuację finansową, bieżące przychody, chcemy powiększać portfolio, a co za tym idzie planujemy sami też zlecać dodatkowe produkcje do zespołów zewnętrznych.
  • Gość: Kiedy możemy się spodziewać nowego otwarcia Unholy razem z 505?
    Zarząd Duality: Jest to kwestia najbliższych miesięcy. Na razie jednak nie możemy ujawniać szczegółów.
  • Gość 2077: kiedy Barni Finders chińska wersja jest planowany aby go wydać na rynek chiński czy to obecny kwartał czy trzeci czy czwarty tego roku czy następny rok poproszę o odpowiedz
    Zarząd Duality: Jesteśmy jeszcze w trakcie zmian w grze przygotowujących grę do certyfikacji. Jest to kompletna nowość, Barn Finders przeciera skomplikowane szlaki wydawania gier lokalnie w Chinach. Co za tym idzie, ciężko się odnieść do powyższego pytania. Wszystko zależy też od tego jak przebiegnie certyfikacja po stronie chińskiej.
  • Gość: Stawiacie sobie za cel zbudowanie w spolce odpowiednio wysokiej i systematycznie powiekszanej poduszki finansowej (srodkow finansowych na koncie)? W tej branzy jest to pewien stabilizator i wyznacznik spolek ktore przeszly na wyzszy etap rozwoju, gwrantujacy spokoj i pelnie zaangazowanie w dostarczanie graczom jakosci.
    Zarząd Duality: Zgadza się, duży w tym udział ma fakt zawarcia umowy z 505 Games. To oprócz ogromnych możliwości rozwoju daje nam też poczucie bezpieczeństwa. Mimo ciągłego rozwoju, inwestowania w nowe projekty i spółki (White Pig Games), zwiększania zatrudnienia, wciąż posiadamy środki na koncie z bezpiecznym zapasem.
  • Gość: Czy planują Państwo zaadoptowania trypu coop do jednej ze swoich gry? Jeśli nie to czy w przyszłości rozpatrują Państwo produkcje gier multiplayer?
    Zarząd Duality: Obecnie nie pracujemy nad żadnym projektem, w którym występuje tryb kooperacyjny lub multiplayer, natomiast osobiście jesteśmy przekonani, że rozgrywka wieloosobowa i sieciowa to przyszłość gier, zatem z pewnością przyjdzie czas na projekt uwzględniający te mechaniki.
  • Gość 2077: dlaczego popularnośc gier Duality tak szybko spada problemy z markietingiem czy może brak tego markietingu kto za to odpowiada czy w najbliższym czasie to się zmieni
    Zarząd Duality: Nie uważamy, żeby popularność naszych gier spadała, wręcz przeciwnie. Mamy stałe przychody ze sprzedaży, wciąż budujemy zainteresowanie wokół wydanych gier, co widać chociażby po ostatnich publikacjach znaczących YouTuberów. Nie zmienia to faktu, że nieustannie szukamy nowych możliwości marketingu oraz utrzymywania jak najdłuższego cyklu życia naszych produkcji.
  • Zenek: Czemu zdecydowaliscie sie na rozliczanie transz od 505 oraz grantu od Epica dopiero w przyszlych raportach finansowych a nie na biezaco? Przyznam ze z perspektywy akcjonariusza nie wyglada to zachecajaco bo te rozliczenia moga być w bardzo dalekiej przyszlosci.
    Zarząd Duality: Z uwagi na to, że koszty bieżącej produkcji trafiają do kosztów produkcji w toku. Rozliczanie transz bezpośrednio w przychód zakrzywiłyby w naszej ocenie obraz spółki. Chcemy, aby nasze raporty odzwierciedlały faktyczną sytuację w spółce.
  • Gość 2077: skoro pomiędzy Duality A Play nie ma żadnych rozliczeń a wydawcą są Duality Play HB to mam rozumieć że 70 procent trafia do DUALITY proszę o odpowiedz
    Zarząd Duality: O ile dobrze rozumiemy pytanie: W pierwszej kolejności przychody z Barn Finders ze sprzedaży na Steam trafiają bezpośrednio do Duality w całości. Następnie z tych przychodów rozliczamy się tylko i wyłącznie z HBG zgodnie z umową (czyli tylko ze sprzedaży w regionach, które są określone w umowie), o której była mowa w raporcie bieżącym.
  • Remi: Czy zamierzacie iść w kierunku gier większych budżetowo z większym potencjałem sprzedażowym (oprócz Unholy) czy raczej to nadal będą gry typu Accident / Radiance / Summer Camp, a następna duża gra po wydaniu Unholy?
    Zarząd Duality: Prawie każdy producent gier chciałby celować w półkę wyższych budżetów i Duality nie jest wyjątkiem. Na dzień dzisiejszy Unholy jest naszym głównym wysoko budżetowym projektem, którym pokażemy, że posiadamy umiejętności i możliwości tworzenia gier “premium”, co otworzy przed nami nowe możliwości. W przyszłości chcielibyśmy z pewnością produkować więcej tytułów o wyższych budżetach. Mamy w tym zakresie bardzo duże ambicje. Warto również zauważyć, że plan rozwojowy Barn Finders może pozwolić tej grze wejść w wyższy segment budżetowy, zatem nasze plany są ściśle związane z ciągłym rozwojem i podnoszeniem poprzeczki coraz wyżej. Jednocześnie będziemy oczywiście nadal produkować gry typu Accident czy Radiance, ponieważ są to produkcje dobrze przyjmowane przez graczy, pozwalające na zachowanie płynności operacyjnej podczas pracy nad większymi tytułami.
  • Paweł: Czy spółka stara się o jakieś inne dofinansowania ?
    Zarząd Duality: Na ten moment nie składaliśmy żadnych wniosków o dofinansowanie i nie prowadzimy w tym zakresie rozmów.
  • Gość: Humble Bundle, GoG, Epic – zabiegacie o dostęp do tych platform, czy też abonamentów w późniejszym cyklu życia poszczególnych produktów?
    Zarząd Duality: Planujemy w najbliższym czasie zabiegać o dostęp do wskazanych platform dla Barn Finders i rozpocząć tam sprzedaż. W przypadku Accidenta dopiero po pełnej premierze na Steam.
  • Gość: Jakie są oczekiwanie odnośnie nowo zapowiedzianej gry (tej z ostatnich aktualności inwestorskich)? Jest to projekt bardziej typu BF czy mniejszy jak ToT?
    Zarząd Duality: Staramy się, aby prezentowane gry miały coraz większy potencjał. Każda nasza zapowiedź jest starannie przemyślana i wielokrotnie omawiana, aby maksymalnie zredukować tytuły, które nie trafią bezpośrednio do produkcji. Po reakcji graczy ocenimy, jak duży potencjał ma dany tytuł i co za tym idzie, w jakich ramach budżetowych będzie tworzony.
  • Gość: Jaka jest kolejność odnośnie aktywności spółki na najbliższy czas? Premiera Accident, zapowiedź nowej gry, premiera ToT, dodatek do BF?
    Zarząd Duality: W pierwszej kolejności prosimy się spodziewać nowej zapowiedzi. Pozostałe tytuły w dużej mierze zależą od naszego działu QA.
  • Gość: Jakie są prognozy zysków za 1 kwartał 2021 rok?
    Zarząd Duality: Nie publikujemy prognoz zysków. Raport za I kwartał opublikujemy już 10 maja.
  • Gość: Jakie wiążą Państwo nadzieje wraz z premierą Barn Finders na rynku chińskim? Czy przychody z gry mogą okazać się wyższe niż na platformie steam?
    Zarząd Duality: Jesteśmy tego bardzo ciekawi. Jest to ogromny rynek i mamy nadzieję, że skutecznie przetrzemy szlaki tej współpracy otwierając też drogę innym producentom. Za wcześnie jest jednak na ocenę przychodów z tego rynku.
  • Gość: QA to Wasz dział czy od PlayWaya? Ile osób liczy?
    Zarząd Duality: Budujemy zarówno nasz własny dział jak i współpracujemy z zespołem z PlayWay. W Duality obecnie mamy na stałe 3 osoby odpowiedzialne za bieżące testowanie naszych produkcji. Jest to dla nas bardzo istotny dział, który również planujemy rozwijać.
  • Gość: Jeśli decyzja w sprawie BF na konsole dalej jest na szali może rozważacie podejście Playwaya z CMS, czyli pudełka dla zewnętrznego wydawcy, a sprzedaż na platformach konsolowych na własnym koncie?
    Zarząd Duality: Tak jak już odpowiadaliśmy wyżej - rozważamy coraz poważniej budowanie własnych kont wydawniczych na konsolach. Nie wykluczamy też możliwości zlecenia wydania wersji pudełkowej.
  • Gość: Czy preferowane w spolce formy zatrudnienienia nie utrudnia Wam organizacji prac popremierowych. Wprowadzanie poprawek i stała praca nad poprawą większych mniejszych bugów to podstawa długoterminowego budowania zaufania u klientów (graczy).
    Zarząd Duality: Mamy zgrany, stały zespół, który niezależnie od form współpracy i rozliczeń świetnie się ze sobą komunikuje. Nie widzimy tu zagrożenia pogorszenia jakości tej współpracy. W przypadku produkcji zlecanych na zewnątrz planujemy dodatkowo zabezpieczać się odpowiednimi zapisami umownymi.
  • Felon: Witam Czy nie boicie się, że Unholy będzie oglądane a nie kupowane?
    Zarząd Duality: Można by tak powiedzieć o każdej grze. Unholy będzie na tyle atrakcyjną wizualnie i gameplayowo produkcją, że w naszej opinii gracze zdecydowanie bardziej będą woleli w nią grać, niż jedynie oglądać. Biorąc pod uwagę, że pracujemy nad horrorem, osobiste przeżycia i bezpośredni odbiór gry będą kluczowymi elementami dla wszystkich fanów tego typu gier, natomiast aspekt wizualny przyciągnie osoby lubiące bardziej artystyczne podejście do gier. Jednocześnie mamy też nadzieję, że Unholy przyciągnie uwagę kreatorów YT i Twitch, którzy będą pokazywali rozgrywkę na swoich materiałach.
  • Tom23: Jaki procent przychodów będzie miało duality z unholy?
    Zarząd Duality: Zgodnie z umową Duality przysługuje 40 proc. przychodów netto ze sprzedaży gry, które należne będzie po przekroczeniu przychodów netto ze sprzedaży gry w wysokości wynagrodzenia stałego.
  • Zarząd Duality: Dziękujemy wszystkim za udział w czacie i ciekawe pytania. Mamy nadzieję, że odpowiedzieliśmy wyczerpująco na wszelkie wątpliwości oraz udzieliliśmy satysfakcjonujących wyjaśnień we wszystkich poruszanych kwestiach. Jeśli nie zdążyliśmy odpowiedzieć na któreś z pytań, zachęcamy do kontaktu przez formularz kontaktowy dostępny na stronie http://dualitygames.eu/strefa-inwestora/. Pozdrawiamy, zarząd Duality SA.
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty w ramach cyklu Gaming na Giełdzie.
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +169,37% +33 874,13 zł 53 874,13 zł
Ostatnio zaktualizowane dane
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy