pixelg
Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

kjujik

kjujik

Ostatnie 10 wpisów
Od 11 marca wchodzą do obrotu akcje serii A-F. Zwiększy się płynność. Mam nadzieje, że wzrosną obroty - no i mam nadzieje, że spółka niedługo podzieli się większą informacją o projekcie bo marketing gry wg. mnie narazie jest zbyt dyskretny.

Dużo się dzieje ostatnio. Pojawiło się info o dopuszczeniu przez GPW akcji seri a-f.


Spółka podzieliła się informacją o wejściu oficjalnym funduszu i kilka słów od Prezesa o celu emisji.

www.stockwatch.pl/wiadomosci/f...
"– Zarząd rozważa szerokie spektrum wykorzystania pozyskanych środków. Bierzemy pod uwagę zwiększenie budżetu marketingowego gry, zwiększenie budżetu developerskiego gry, przeprowadzenie prac koncepcyjnych dotyczących kolejnej gry jeszcze przed premierą The Invincible oraz pozyskanie praw autorskich lub licencji do nowych utworów do adaptacji. Finalne decyzje pozostają przed nami – komentuje Marek Markuszewski, prezes zarządu Starward Industries."


PS. Tak sobie sprawdziłem, że KKR jest udziałowcem w Epic - firmy na silniku której powstaje gra od Starwardu :)

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Zastanawiam się po co spółce dodatkowe środki? Czy to znaczy, że gra będzie większa? Czy chodzi o wykorzystanie ich do dodatkowej promocji?

Znalazłem w sieci

www.youtube.com/watch?v=yduHwe...

Tutaj jest w miarę wszystko co wiadomo do tej pory (po angielsku). Pytanie czy gra obroni się mając dość dużą konkurencję w tej kategorii.


Dla zainteresowanych.
www.visualcapitalist.com/50-ye...
W dużym skrócie PC master race 40 miliardów dol. rocznie
Konsole 33 miliarda dol. rocznie

Zbiega się to z podziałem preorderów CP 60/40



Wg. mnie wyważona analiza gry w porównaniu do zapowiedzi. Troszkę mi to przypomina HYPE zbudowany pod Fyre Festiwal. Bardzo piękne zapowiedzi, gwiazda promująca wydarzenie. Mega promocja przez wszelakich influenserów i budowanie mega oczekiwań kolejnymi obietnicami, których nie dało się zrealizować. W przypadku festiwalu przyczyną był brakie profesjonalizmu i zły rachunek ekonomiczny. W przypadku CDR trudno narazie zawyrokować (Czy zawiódł Red Engine, zarząd, czy zarządzanie zespołem)



Gratulacje Michał, widzę, że nieobca jest Ci branża gier bo od niedawna testujesz Star Citizena :) Mam nadzieje, że będziesz dobrze reprezentował głos mniejszościowych. PLS jaki jest do Ciebie kontakt oprócz STW aby można było zgłosić pytanie, wniosek? Jeszcze raz powodzenia.

Pojawił się też wywiad Prezesa w gamesradarze. Można tam znaleść dodatkowe grafiki z gry.

www.gamesradar.com/the-invinci...

Cytat:
The studio that's breaking that pattern is Starward Industries, a new team based out in Cracow, Poland, made up of 12 veteran developers who hail from CD Projekt Red, Techland Games, and other household names from around the rest of the country.


Moderator:
Proszę dodawać krótki cytat


Ponieważ od jakiegoś czasu jestem poza giełdą (jednak sprzedałem w okolicach 12,65 i okolice 0% netto mój pakiet JSW) nie będę pisał kroniki. Zbyt szalone czasy na to. Życzę powodzenia każdemu i cierpliwości.

Moje obawy się nie zmaterializowały i w związku z tym przeprosiłem się z rynkiem.
Zakup za ok. 12,57 powoduje że mój pakiet jest mniejszy o ok. 20 procent. Natomiast weekend w spokoju był bardzo potrzebny.


https://stooq.pl/mol/?id=10209
"Kiedy surowce radzą sobie najlepiej? Podczas rosnącej inflacji. A taką zafundować nam mogą dodruki na masową skalę (dewaluacja zadłużenia), zwłaszcza jeśli strumień pieniędzy zostanie wreszcie skierowany na ulicę (helicopter money). Przez ostatnią dekadę z okazji QE i niskich stóp puchły głównie portfele najbogatszej części społeczeństwa, bo to ona ma w największej mierze ekspozycję w aktywach finansowych, co najdobitniej widać było za oceanem. Teraz w imię ratowania gospodarki przed globalnym kryzysem pieniądze zaczną płynąć do sfery realnej (zapewne niebawem uruchomione zostaną potężne programy o charakterze fiskalnym), choć powszechną staje się opinia, że wzrostu to za bardzo nie pobudzi, a co najwyżej uruchomi inflację (a więc spędzimy kolejne lata w środowisku stagflacji)."

Zatem obecnie ok.
95 proc. JSW
5 proc MLT

No i po solidnym dniu zmienności na JSW musiałem się wycofać na pozycje gotówkowe. Dosłownie w ostatniej chwili. Zysk na tej spekulacji to ok. 3 % ale obawa o wprowadzenie stanu wyjątkowego w USA zniechęciła mnie na long. Dalej oceniam JSW na tanią spółkę ale w takich okolicznościach wolę płynne aktywa.

cash 95 proc
MLT 5 proc

Pozdro

Muszę się przyznać, że zmieniłem podejście do inwestycji w sektory po ostatnich wydarzeniach.

Ze względu na extremalnie niską wycenę i panikę na Wig 20. Mając na uwadze przede wszystkim płynność tranzakcji obecnych i przyszłych zdecydowałem się na zakup za całą pozostała mi gotówkę którą mogę poświęcić w najbliższych miesiącach na zakup.....


JSW po ok.9,8 PLN

wg. mnie FED uruchamiając QE4 tak jak pozostała stymulacja innych banków centralnych spowodują presję inflacyjną na surowce. Więc na najbliższy czas jest to okazja inwestycyjna.

Obecnie w portfelu

95 proc JSW
5 proc MLT

Witam kolegów i koleżanki.

Z małym opóznieniem ale jednak też z ciężkim sercem musiałem się pożegnać z walorami 11B w okolicach 450 PLN. Lata spędzone na giełdzie nauczyły mnie żeby się pozbywać bez sentymentów w momencie kiedy mi się sytuacja nie podoba. Wielki plus że są płynną w miarę spółką.

Co do MLT pozostaje na pokładzie bo mały pakiet i mała płynność

CRJ - pożegnałem się - mam nadzieję na krótko po ok 205 PLN


Czas skonfrontować się z rzeczywistością i podsumować rok 2019. W sumie to był piękny rok nie zapomnę go nigdy :) wynikowo na portfelu zysk brutto to ok. 40 proc.
Bez szału w stosunku do gamedevu w Polsce nie ma (średnio cały rynek na polskim GPW wzrósł o 80 proc.) natomiast liczę że bieżący rok pozwoli mi na większą stopę zwrotu.

Obecnie w portfelu są 3 spółki notowane na polskiej giełdzie:
75 proc. wartości stanowi 11 Bit
18 proc. CRJ
7 proc. MLT

PS. Mam też część kapitału ok. 20 proc. zainwestowane w spółce która planuje dopiero zadebiutować na NC.

Życzę wszystkim koleżankom i kolegom na forum udanego w każdym względzie 2020

Goscie znalezli ok 70 nowych inwestorow. Redukcja wyniosla ok 20 proc. Rynek zaufal pomimo malej ilosci info o szczegolach samego projektu. Ciekawe co przyniesie przyszly rok. Licze na mase nowych info przed debiutem.

www.youtube.com/watch?time_con...

Narazie pochwalili się 2 projektami

Digital Sun i Fool's Theory

Dzisiaj pojawił się artykuł na gry online

www.gry-online.pl/S018.asp?ID=...

Cytat:
Spodobało mi się to, z jakim zaangażowaniem twórcy opowiadali o swoim projekcie. Jako fan Lema doceniłem również to, jak starannie i ostrożnie podchodzą do samej adaptacji. Taki szacunek do oryginału to podejście, które spodoba się wielu fanom science fiction, ale my jako gracze potrzebujemy też po prostu dobrej gry. To, co zobaczyłem w Starward Industries, i to, o czym usłyszałem od twórców Projektu I, rozbudziło moje nadzieje. Jeśli studiu uda się przełożyć tę skomplikowaną literacką i erudycyjną duszę polskiego pisarza na nowoczesne medium gry, to już będzie duży sukces. Myślę, że Stanisław Lem na to zasługuje. Gdy zauważy się, jak wiele się zmieniło w ostatnich latach w polskim gamedevie, to naprawdę ciężko nie mieć nadziei i nie patrzeć z optymizmem w przyszłość. Kiedy dowiedziałem się, jacy ludzie pracują nad grą, pomyślałem, że to może się udać. – Myślę, że mamy naprawdę dobrą, silną rzecz – powiedział mi na zakończenie Michał Gałek. Zgadzam się – i oby ta rzecz za niecałe dwa lata wystrzeliła nas w kosmos.

Disco jest super fajna gra. I nie ma co sie spierac. Chlopaki z Estonii pokazali ze mozna samemu wydac fajna gre oparta o wspolczesna grafike uzytkowa i symulacje tripa w klimacie sojuzu i czarnego kota ... kustoricy. No i fajny pomysl na miksowanie osobowosci. Bardzo swierze. Wg mnie Starward bedzie mial wieksza kase na marketing. Pytanie czy sami wydadza czy z kims z topu. Warto czekac na info od chlopakow.

Dla mnie każde studio gamedev można opisać kilkoma prostymi zmiennymi. Siła IP, jakość zespółu, zastosowana technologia, marketing plus platformy docelowe. Powyższe w tej firmie oceniam wysoko. Kwestia wyceny to każdorazowo indywidualna ocena inwestora.

Witaj kolego Masa,

U mnie po latach szukania skutecznej strategii inwestycyjnej sprawdziło się proste "inwestuj w biznesy na których się znasz".

Jestem graczem od czasów 8 bit kiedy obecni luminarze polskiej (światowej) branży gier zaczynali swoją przygodę z developmentem. Czytanie przez lata prasy no i oczywiście granie w gry pozwala mi w miarę szybko ocenić potencjał miodności gier oraz potencjał komercyjny. Przyznam się szczerze że branża jest tak ogromna, że widzę też swoje słabe strony (rynek gier mobilnych). Więc nie inwestuje w firmy z rynku mobile. Choć nadrabiam powoli zaległości i jestem otwarty porozmawiać z mądrzejszymi kolegami o tym sektorze - bo to jest rynek z ogromnymi możliwościami,

Oczywiście jestem otwarty na nowe sektory ale tylko pod warunkiem, że się znam na biznesie (logistyka, transport) i generuje on ponadprzeciętną marżę z działalności (niestety nie TSL).

PS. Chciałbym się znać na biotechnologii i branży kosmicznej (tutaj pozostaję otwarty na sugestie kolegów gdzie warto poszukiwać wiedzy)


Witam,

Jestem obecnie zaangażowany w 3 spółki:

11B - średnia zakupu ok. 301 PLN
Creepy Jar - średnia zakupu ok. 101 PLN
Moonlit - średnia 2,5 PLN

PS. Zastanawiam się nad wejściem w emisję akcji spółki Starward Industries - Albert Rokicki w jednym z ostatnich wywiadów dla Graczpospolitej wskazał ich jako najciekawszy debiut w branży w przyszłym roku.

Będę tutaj odnotowywał swoje transakcje oraz postaram się pod koniec każdego roku publikować wynik na portfelu. Zapraszam koleżanki i kolegów do dyskusji.


Panowie, mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów. Czy znacie jakieś rozsądne metody obliczania wyników sprzedaży gier w formie elektronicznej na konsolach? Chodzi mi o ocenę sprzedaży COM.

Trzeba to jasno powiedzieć, że debiut jak na ostatnie New Connectowe - szczególnie gamedev udany. Mam nadzieje, że firma sprosta oczekiwaniom graczy i będzie się rozwijać nie tylko w developmencie własnych produkcji ale również zdobędzie wiedze z zakresu wydawania i marketingu. Mają dobrego partnera do nauki.

Spoko. Moze to kwestia mojej staroswieckosci. i PC.

Kto grał w demo COM?
Dla mnie to Diablo 1 w nowym wydaniu z mechanikami z gier wspolczesnych. Sterowanie kulawe i walka nudna ale gra ma potencjal.

info z dzisiaj, chłopaki z Moonlit byli odpowiedzialni za portowanie jednej z gier nagrodzonych przez Graczpospolitą. Jest mocna ekipa.

www.facebook.com/moonlit.games...

"Ordery Graczpospolitej przyznane, wielkie gratulacje dla zwycięzców! :)
My możemy się pochawlić sukcesem Apocalipsis od PUNCH PUNK jako najlepszej gry mobilnej - portowanie na urządzenia mobilne to dzieło naszych programistów🥳"

A ja znalazłem w sieci stronke https://moonlit.games/games/ Whistle

Ciekawa nam się przyszłość rysuje - szczególnie mnie intryguje The Thief na mobilki. Może z tego być chleb wg. mnie dla spółki.


Mała spółka z potencjałem wg. mnie. Ciekawy wydaje się przede wszystkim projekt Buran. Studia ze stajni PLW mają duży know-how w tym gatunku i liczę na wsparcie merytoryczne z ich strony.

przeslij do spolki zeby to zbadali z allegro, Pewnie kupione na kradziona karte kredytowa... To swiadczy ze "handlarze" zauwazyli popyt i chca szybko przytulic kilka tysiakow.

businessinsider.com.pl/finanse...

A dokładnie to obawiają się i pewnie jest utrata klientów ich funduszy.

W sumie to duży nawis - Trigon ma ok 130 k akcji CRJ. Może być ładny zrzut. Co o tym myślicie?

Nie dziwie się. Gra bez bannera na głównej steam a jest w pierwszej 25 najlepiej sprzedających się gier na świecie.

Firma bardzo szybko adresuje zgłaszane requesty - pierwszy patch z nowymi jezykami po 3 dniach
w tym tygodniu kolejny patch zaplanowany.

Wygląda to naprawdę dobrze.


Równie dobrze Pani Babieno może skarmiać akcjami - mają jeszcze 53 k ponad.

Ciekawy artykuł o sukcesie Moonlightera


www.gamasutra.com/view/news/32...

"
At the time of this writing, Moonlighter has almost 1,400 reviews on Steam, with 74 percent of them ranking positive. If we go by the ratio thought up by Jake Birkett of Grey Alien Games, then this equates to around 89,000 sales. It’s important to note that the scale can vary wildly and Steam doesn’t release sale numbers, so this may not be accurate."

www.polityka.pl/tygodnikpolity...

"Warszawska firma tworząca i wydająca gry wideo, założona w 2009 r. przez grupę ludzi jeszcze młodych, ale już doświadczonych w tej dziedzinie. Weszli na rynek przebojem, strategiczną grą „Anomaly: Warzone Earth”, ale jeszcze większy światowy rozgłos przyniósł im tytuł wprowadzony w roku 2014 – „This War of Mine”. Rozgrywka również zawiera elementy strategiczne i polega na zapewnieniu przetrwania grupie cywilów, mieszkańców oblężonego podczas wojny miasta. Dla zagłodzonych i zmarzniętych bohaterów wojna nie jest wielką batalią o zwycięstwo, tylko prowadzoną z dnia na dzień walką o przeżycie. W pewnym stopniu przełamało to rozrywkową konwencję opowiadania o wojnie w grach i spotkało się z doskonałym przyjęciem mediów. „Mroczne antidotum na »Call of Duty«” – pisał „Guardian”. Magazyn „Time” umieścił „This War of Mine” na liście 15 najlepszych gier 2014 r."

Super, to się nazywa reklama/publicity na polskim rynku.

Jakoże drobnych było 3, w tym król watku, to napiszę kilka słów o walnym.

Generalnie wszystko co już zostało wcześniej powiedziane.

Nowa siedziba od wrzesnia.
Beda na targach najbliższych razem z partnerem i promocja Beat Cop.
Potencjał tej gry może wpłynać na wynik w tym roku
Cały zysk idzie na kapitał zapasowy - inwestycje głównie w pion wydawniczy.
Firma widzi potencjał w tym segmencie i tutaj Beat Cop może być proof of concept dla małych studiów, że Panowie potrafia nie tylko wydać ale i genialnie monetyzować.
Wizja firmy, to iść droga Paradoxa, który kilka lat temu był na podobnym poziomie rozwoju co 11 bit.
Nowa gra będzie pokazana we wrześniu i firma już mocno skupia się na tym tytule.
W głosie osób odpowiedzialnych za tytuł nie było buńczucznych zapowiedzi ale spokojne podejście i raczej błysk oka na wzmiankę o tytule jak i promocji.

Więcej grzechów nie pamiętam.
Pozdrawiam

@ lelo

Tylko zgaduję ale różnica pomiędzy wartością sprzedaży, a ilością użytkowników może wynikać z różnic kursowych... oraz np. ze zwrotów...


Natomiast wartość applikacji w sensortower zawiera następujące elementy:

user estimates - jasna sprawa szacunkowa ilosc pobrań razy cena (nie dotyczy F2P)
user activity - tutaj się liczy ze wszystkich aktywnych aplikacji główny składnik zarobku F2P - u nas przychod 0 lub minus jesli zwrot
international reach - u nas 25 proc. uzytkownikow US - każda inna app ma inny udział.
Revenue estimates - u nas tylko liczba pobrań ekstrapolowana w czasie (reszta + procent placacych uzytkownikow aplikacji) - początkowo wartość app TWOMA była chyba na poziomie 700K dolarów (założyli coś) w ciągu 5 dni zmiana do 2,3 M dolarów. Liar
sensor tower secret sauce (pewnie dotyczy głównie F2P - nie wiem)

Podsumowując wartosc aplikacji TWOM moze byc przeliczany tylko z pobranych licencji, podobnie chyba Minecraft (nie moj typ gry wiec nie wiem czy maja mikroplatnosci)

Może tak to wygląda?




Drogi kolego,

TWOM zarabia na ściągnięciach gry, więc posiłkuję się dostępnymi danymi za ilość sciągnięć.

Zakładając, że są prawdziwe, to przy ilości jaką nam się podaje przychody tak wyglądają (oczywiście jest to tylko szacunek)

Przy założeniu rynku w Ipad w ilości ok 250 000 000 sztuk ( a dobrych do grania w TWOM 150 000 000)

ilość sciągnięć 10-20 K dziennie, to chyba nie przesadzony szacunek.

Grossing games nie powinniśmy brać pod uwagę, bo zawiera Iphony i free to play. I tutaj mamy 2 dodatkowe niewiadome. Plus ilość przychodu jest liczone od wszystkich appek na urządzenia mobilne które już są zainstalowane.

Aby obliczyć nową sprzedaż, wolę założyć sprzedaż bazująć na ilości pobrań.

Poczekajmy na info ze spółki - powinno ono się pojawić niedługo i wtedy będziemy mieli jakieś pojęcie o wynikach.

Dla mnie 100 - 200 K z Appstore
ok. 60 - 120 K z Google Play dziennie brutto

wcale nie wydaje się przesadzonym wynikiem.



Czy zatem dobrze rozumiem:

17 i 18 lipca Don't Starve pocket edition miał śednio 2500 pobrań w samych USA przy miejscu ok. 50 w top paid games.

Dla TWOM nie ma informacji za ten okres ale możemy założyć, że jeżeli jest wyżej, to sciągnięć jest więcej niż 2500 w USA dziennie.

Przy założeniu, że USA odpowiada, za 25 procent użytkowiników aplikacji, możemy założyć, że ilość sciągnięć w App Store to minimum 10 000 dziennie a optymistycznie, że 20 000.

To z Appstore daje dziennie ok. = 100-200 K dolarów brutto.

Proszę o Wasze zdanie

Co o tym myślicie?

m.youtube.com/watch?v=TQP-Bgrw...

Znalazlem ciekawą akcję, może się włączycie w pomoc dzieciakom?

Myślę, że moglibyście zrobić coś czego jeszcze w grze nie pamiętam, tzn. Wgrać do gry kampanie społeczne. Np. Przy okazji wejścia na tablety.

Np. W pokoju dziadków postawić tv z oczkiem na nim jak się podgląda przez dziurkę i kliknie na tv, toobejrzymy reklamę savethechildren.... Myślę, że mogłoby to zrobić wrażenie na graczach.

Ukryć plakat warchild.org w jakimś miejscu...

Itp.

Po odkryciu reklam wszystkich przezg gracza dać achivement np. Not everyone is a solider.

Myślę, że mielibyście niezłe publicity w mediach za coś takiego....

Dotarlibyście też z ciekawymi akcjami do większej ilości ludzi - pomoglibyście zatem akcjom stać się bardziej widocznymi może część by pomogła. Czyli dobry uczynek...

rockq napisał(a):



Przy okazji raportu za I kwartał już pisałem, że, moim zdaniem, spółka nie idzie tropem CDRu, tylko Paradox Interactive. Portfolio wydawnicze tej szwedzkiej spółki fajnie ilustruje potencjał wydawnictwa 11bit. Zerknijcie na cyferki sprzedaży tego wydawnictwa na steamspy:

steamspy.com/dev/Paradox+Inter...





Tutaj muszę potwierdzić, że podczas spotkania Grzegorz Miechowski wskazał Paradox jako jednego z jego ulubionych wydawców.

Również producenci tacy jak Croteam są w gronie ulubionych.

Po pobycia na walnym mam obawę, że tutaj może jeszcze przez dłuższy czas być oczekiwanie zarządzających fundami z większą akumulacją.

Przez możliwą dziurę w IV i może Iq. Możemy się doczekać wzrostów dopiero w przyszłym roku...

- monster sale TWOMA na gamesrepublic 50 % :) kto nie ma, to super okazja.
- na alexie widoczny wzrost wejść na GR - TWOM w takiej cenie, to super okazja na promocję.
- Spacecom - gracze (ja też) mieli problemy z black screen na IOS - wczoraj w nocy był już update. Dobra robota.
- promocja na humble store 25 % i są w pierwszej 30 w sprzedaży

Digital Entertainment Cluster: Do koordynowanego przez Krakowski Park Technologiczny klastra dołączyły: Incuvo, Serious Impact, Duckie Deck, Vrizzmo, Anshar Studios, 11 Bit Studios, Ars Thanea, Grupa Onet.pl oraz World-Loom. Na mocy porozumienia partnerzy klastra podjęli się m.in.: tworzenia odpowiednich warunków dla wykorzystania potencjału instytucji działających na rzecz m.in. branży gier.

Dobrze, że współpracują. Naprawdę fajnie to wygląda jeżeli chodzi o nowe kontakty. Może skorzysta na tym launchpad.

A teraz coś z zupełnie innej beczki. Dla wszystkich którzy narzekają na brak komunikacji ze spółki polecam oficjalnego twittera 11 bit studios. Możecie tam Państwo np. znaleźć info o tym, że Twom jest na 3 miejscu w rankingu magazynu Time oraz mase info na bieżąco od ludzi oraz firmy. Enjoy 😄

wyborcza.pl/1,75478,17199090,A...
Cytat:
Na warszawskim parkiecie namieszał mały producent gier komputerowych notowany na alternatywnym rynku New Connect - 11 Bit Studios

I taki to nam rok minął. Dla Wszystkich przeszłych, obecnych i przyszłych akcjonariuszy przesyłam najlepsze życzenia noworoczne. Oby Nowy Rok był dla nas równie łaskawy. Dobrej zabawy. W rankingach najlepszych gier roku w PL jesteśmy w czołówce. hello1
Kod:
mod: cytat, TWOja Mordko, cytat - nie umieszczamy gołych linków

Koszulka do wrrsji hardcore fan issue

www.youtube.com/watch?v=8yove2...

Nowy filmik od 11 bit studios

Z wersją chińską powinno być łatwiej. Podobno sami gracze zrobili wersje pirackie z językiem chińskim. Więc nie wiem czy to jest tak duży problem. Oprócz piractwa tam oczywiście.

Patrząc na sprzedaż przez steam to tam jest bardzo biednie ze sprzedażą przez ten kanał.
Ale może są jakieś sklepy stricto na rynek chiński. Może ktoś zna... Ja nie.

Zła wiadomość. Chciałem dziś kupić grę w Empiku w Krakowie pudełko. Bardzo miły Pan, którego kolega pracuje w 11 bit sprawdził w bazie i w calłym Krakowie nie ma i nie będzie dostępnych gier ani dziś ani jutro. Bardzo się rozczarowałem. Albo zawaliła Cenga albo taki duży popyt na pudełko. Nie wiem ale sprzedaż pudełek w Empik opóźniona d'oh! Albo tak idzie, że 3some

Dla mnie najważniejsze obecnie, to że wyszedł wczoraj kolejny patch (likwidują bugi asap) - to pokazuje, jak powinien pracować profesjonalny gamedev. Gratulacje za profesjonalizm. thumbright No i czekamy na sprzedaż pudełek w PL> ten hype chyba pozwoli na niezłą sprzedaż salute

Na allegro handel lewymi kluczami kwitnie. W bieżących aukcjach już 340 lewych kluczy sprzedanych.

dmn napisał(a):
Witam wszystkich
Więc na pewno nie tylko nasi słowiańscy kuzyni kupują z mniejszą marżą... ciekawe jaka jest skala tego


Za coś takiego traci się konto steam. Chociaż z tego co czytałem, to jest to rzadko stosowane.

Co Wy na to aby zgłaszać do Steam użytkowników, którzy sprzedają takie lewe "prezenty"

@pieniek1 byś się do tego świetnie nadał. Piszę poważnie.

Sorki za zaśmiecanie forum, sprawdziłem i kody steam z Rosji dzialają tylko w strefie rosyjskiej. Więc problemu nie ma. Oprócz poziomu ceny jaki jest pop przeliczeniu z rubli na dolary. Czy steam aktualizuje przeliczanie ceny z dolara np na lokalne waluty w jakims normalnym okreie czy w ogóle?

Firma musi cos zrobic z rozliczeniem z rosyjskim klientem. Z tego co kojarze to gra kosztuje tam stale 300 rubli. Przy ich problemach, w dolarach to jest smieszna suma. Mozna np. Kupowac gre z rosyjskiego steama z mega promocja. Czy 11 bit nie moze zmienic sposobu rozliczania na rynku rosyjskim?

Jeden z użytkowników dał fajny pomysł na usprawnienie.
Żebyśmy mogli dać nową postać, tzn. zdjęcie twarzy,edycja figury postaci, zmiana imienia. Wtedy użytkownicy dodawali by np. siebie, kumpli i wtedy walka o przetrwanie nabiera zupełnie innego wymiaru...

Wg. mnie super pomysł... Nazwa This War of mine zobowiązuje...

PS. Olałem uzewnętrznianie się tutaj i mają rację koledzy. Zmiany racjonalizatorskie :) będę składał na forum spółki

Żeby nie być gołosłownym oto opinia o nowym COD - od Angry Joe
www.youtube.com/watch?v=T78CJ1...

A Total bisquit w swojej opini o TWOM napisał, że w tej grze nie naciskasz F żeby włączyć uczucie (feel) tylko to uczucie jest.

A ja uważam, że TWOM miał sporego farta, ponieważ wielkie produkcje zawiodły w czasie premiery TWOM.

Assasin Creed Unity - wielki hate wsród graczy na całym świecie (wielka ilość gliczy i błędów) - ludzie byli gotowi kupować ale nie zrobili tego i mieli dodatkowe środki na coś innego.

nowy COD podobnie + hate wsród graczy + znudzenie tym samym + jedyna nowa zmiana, to skakanie (sic)

Gra wpadła w dobry okres polityczny z tematyką gry także.

Co do powtórzenia sukcesu inną grą, to trudno wyrokować dopóki nie będziemy widzieli jakiegoś nowego trailera.

Jak CDR pokazał Cyber Punk trailer to byłem pod wrażeniem. Jakiś hype jest w Polsce na to napewno.

Industrial ze Steam Punk też ciekawy pomusł ale zanim coś wićęcej napiszę, to muszę zobaczyć materiał o tej grze.




Hej, Jeszcze za dużo nie wiemy ale już się podniecamy. Spokojnie.

Z tego na co obecnie czekam, to:

1. informacja o ewentualnym wejściu funduszu (kto inny brał akcje w takiej skali)
2. dołożenie wersji hiszpańskiej do TWOM
3. wejście na Mac App store
4. ciekawa akcja marketingowa przy czarnym piątku
5. sprzedaż pudełek w Media Markt de + wejście do sklepów
6. Stonowanie komentarzy i mniejsze floodowanie.

To szóste, to chyba najważniejsze.

PS. A ta sprawa z dofinansowaniem, to już ile ma pół roku?

Przyszłość przed nami ale bez paniki/gorącej głowy


gry.onet.pl/this-war-of-mine-w...

No i się potwierdziło, pudełko 5/12 w PL. Artykuł bardzo pozytywnie opisujący grę i twórców.

A co do dyskusji odnośnie kto ma racje przy wycenie, to odpowiem jeszcze raz, rynek. Nie kłóćmy się o metodologe. Każdy ma prawo do własnego głosu i decyzji. Bez emocji, merytorycznie i z obopólnym szacunkiem.

www.pcgames.de/Steam-Software-...

Aktualnie za 16-22 gra jest na 2 miejscu w top 10. Do przewidzenia było ale cóż...

Tutaj już jak u Hitchcocka. Najpierw szok i później napięcie rośnie.

Obecnie szukamy wyceny bieżącej wartości spółki. Przyszłość będzie dyskontowana przez poważnych graczy dopiero po informacji o sprzedaży. A przed nami najlepszy okres w branży gier. Niektórzy wydawcy wtedy dopiero generują do 70 % rocznej sprzedaży. Poczekajmy na oficjalne wyniki. Wg. mnie o tej przygodzie i firmie będziemy rozmawiać z naszymi wnukami.

Po prostu tutaj teraz jest tzw. american dream (większość sprzedaży też tam zresztą się odbędzie)

@ Scarry

Teraz dopiero do mnie dotarło, że TWOM jest DRM free. tzn., że Twoje wyliczenia mogą mieć sens.

Przyznaje się lekkiego niedoszacowania. Ale to tak trochę z przekory.


W podanym prze ze mnie linku jest cena za preorder. Czyli 10 procent pewnie mniej niż cena docelowa czyli tak jak koledzy wskazują ok 54 PLN.

Wg. mnie jak na polski rynek cena jak najbardziej ok.

Prezent na Mikołaja na ten rok już znalazłem. Czekam na działania PR-Marketing. Może teraz po nowej umowie z dystrybutorem - będzie to widać bardziej.

A tak dodatkowo, to pewnie i tak większość sprzedaży tego tytułu odbędzie się elektronicznie. Wiec pudełko to taka wisienka na torcie będzie + za szybkę i na ścianę dla niektórych :)

Znalazłem info w sieci, nie wiem na ile pewne, że wersja pudełkowa będzie dostępna od 5/12

konsoleigry.pl/gry-na-pc-w-pud...

Co do życzeń, to dla wszystkich posiadaczy dłuższych, krótszych :) powodzenia - bo jest i niech trwa jak najdłużej :)

@pieniek1

Chyba tutaj im na 1 slajdzie chodziło o 18 razy większą sprzedaż w USA niż w ostatnim 10 miejscu w Austrii.

Nie widzę informacji o sprzedaży związanej z miejscem w bestsellers na steam.

20 K ocen pozytywnych (z założeniem 2 procent piszących) = 1 M sprzedaż nieszczęsnego SE
1,7 K ocen TVOEC = ok. 70 000 kopii pewnie teraz.
1,7 K ocen TWOM (to samo założenie) ok. 70 000 wg. mnie.

Czas pokaże. Powodzenia.


Na chwilę obecną ilość godzin gry TWOM ok 700 k.

Zakładając 10 godzin średnią. Ilość sprzedanych ok. 70 000 sztuk + 30 K z innych źródeł = 100 000 sztuk.

Myślę, że nie jest to zbyt optymistyczne założenie.

TWOM sprzedaje się od 1 tygodnia. Wydaje mi się, że porównywanie okresów miesięcznych do tygodniowych jest niedokładne.
Oczywiście spekulujemy tutaj ale nie powinniśmy chyba zakładać zbyt optymistycznie.

Dla mnie jeżeli sprzedadzą milion kopii, to będzie tak jak w Space Engeneers, tzn: 21 000 000 godzin gry i około 20 k pozytywnych opinii na steam. Narazie możemy pomarzyć o zbliżonym wyniku ale za rok... może.
Obecną sprzedaż szacuję na ok. 100 k sztuk

51,000 worlds on the Steam Workshop
52 new weekly updated since launch
1,300 mods on the steam workshop
230,000 weekly active players
675,000 monthly active players
21 MILLION in-game house played by the community.
17,000+ Forum Members
24,000 positive reviews making it overwhelmingly positive on steam!


piotrch napisał(a):
flesz napisał(a):
skąd macie dane, że sprzedaż daje im 0,5-1,0 mln dziennie?

musieliby sprzedawać 10-20 tys gier dzinnie.

aż takie sprzedaże generuje ten STEAM ?


Tego nie wie nikt, każdy z nas bazuje na swoich założeniach i zmiennych. Ale pewne rzeczy można próbować oszacować. Popatrz na ostatni komunikat zarządu. Gra, które koszt wyniósł 1-2 mln pln zwróciła się w dwa dni. Oczywiście, dalej nie wiadomo, czy zwróciła się po jednym dniu, czy po dwóch, czy kosztowała bliżej 1 mln czy bliżej 2 mln oraz czy wchodzą w to pre-ordery. Ale coś tam można próbować założyć, uśrednić itp...



To tylko spekulacje, ale obecnie licznik godzin gry użytkowników na steam zamyka się w ilości ok 600 k godzin.
Załóż średni czas trwania gry dla 1 użytkownika podziel i zobacz ile Ci wyjdzie.

+ GOG + Humble Bundle + Media Markt.de (pudełka) + klucze

Powodzenia.

Scarry napisał(a):
kolejne grupy inwestorów zauważają firmę, to jest tak:

* przez 2 lata: tak naprawdę tylko nasza niewielka grupka inwestorów wierząca w sukces (tak jak pisalem - znajduje grupy piszące soft, które uważam że mają wysokie prawdopodobieństwo sukcesu, i stawiam na nie.. większość z nas przez te 2 lata kupiła sobie spokojnie akcje w przedziale 8-9 zł). Ta grupka już zarobiła 300-400% i zarobek rośnie szybko. [gratuluje tutaj reszcie osób, które równiez wytypowały 11bit na potencjalną rakietę inwestycyjną rok,dwa, trzy temu i wytrwały w zamiarze inwestora długoterminowego]

* potem doszła druga grupa, która przeczytała o tym że da się "zagrać" pod TWOM, to Ci, którzy kupili za ok 10 zł, sprzedali za 15-17 i robili na forach wielkie napisy "BUAHAHAHA, sprzedałem frajerzy za 17, podstawiam sie za 10 , zaraz Wam spadnie"... popatrzyli na kurs sobie w kazdym razie ;p

* sukces gry - od razu wpadają zawodowi spekulanci, nastawieni na 50-100% szybko, i spadać dalej, Ci mielą akcje na maxa... kiedy Tu naprawdę wystarczy potrzymać ;)

* druga fala inwestorów fundamentalnych - już widac jak ogromny będzie zarobek na 11bit, wchodzą duzi inwestorzy i instytucje.. to żadna filozofia, przecież tu naprawdę wpada teraz między 0,5 a milionem PLN netto dziennie, i wpada cały czas..póki pozycja oscyluje na Steamie piędzy 2 a 5 to wpadać będzie.... a mało firm na rynku tak pokazało że potrafi rewelacyjnie trzymać w ryzach koszty produkcji gier jak 11bit. Drugiej takiej firmy nie znam.

* ... a przy nich znowu spekulanci i od czasu do czasu bedą "BUAHAHAHA" goście, którzy dodają kolorytu i poprawiają humor ;p.






Uważam, że kolega powyżej przedstawił najbliższe miesiące od strony forum. Nie tylko tego ale głownie parkiet itp.

pieniek1 napisał(a):
kjujik napisał(a):
11 Bit jest postrzegana jako firma niezależna - wielu kupujących grę od nich pisze, że to nie tylko zakup komercyjny ale głównie wsparcie dla małych (w domyśle) na dorobku twórców.

Uważam, że tego rodzaju wizerunek pomaga sprzedawać gry, które nie mają wielu fajerwerków.

Aby ten wizerunek umocnić proponuję aby przy następnym DLC lub jakimś dodatku zamiast rozdawać za darmo, dać cenę x Euro z zastrzeżeniem, że zysk przekazujemy na cele fundacji np. War Child. Ponieważ wielu graczy łatwiej wpłaci na akcje charytatywną niż kliknie w grze na baner i wpłaci.

Darmowa akcja społeczna i lepszy wizerunek bezcenny.

Wg. mnie pomysł z soundtrackiem na GR też ciekawy.

Co myślicie o takim marketingu?

dla mnie bardzo ciekawe podejście do tematu.Wrzucić na forum na ich stronie.



Co więcej, duża część graczy ma wyrzuty sumienia po pewnych decyzjach w grze - zabójstwo pary dziadków itp. Możliwość złożenia dotacji to 2 pieczenie na 1 ogniu. Z jednej strony poprawa samopoczucia graczy, z drugiej rzeczywista pomoc w rzeczywistym świecie.

Pieniek, wiem że jesteś zarejestrowany na forum 11 Bit, możesz im to podrzucić albo ktoś, kto jest tam zarejestrowany, komu się pomysł spodobał.

Kolego bbartt, to jest forum spółki 11 Bit, a nie akcjonariuszy spółki. Wydaje mi się, że nie tutaj powinieneś publikować swoje rozterki a np. w pamiętniku lub forach do tego stworzonych.

Riseland to jest dopiero pomysł na grę kilku studentów i nie wiemy o nim nic więcej oprócz tego artykułu sprzed dłuższego czasu.

PS. Mniej emocji przy podejmowaniu decyzji. Powodzenia.

11 Bit jest postrzegana jako firma niezależna - wielu kupujących grę od nich pisze, że to nie tylko zakup komercyjny ale głównie wsparcie dla małych (w domyśle) na dorobku twórców.

Uważam, że tego rodzaju wizerunek pomaga sprzedawać gry, które nie mają wielu fajerwerków.

Aby ten wizerunek umocnić proponuję aby przy następnym DLC lub jakimś dodatku zamiast rozdawać za darmo, dać cenę x Euro z zastrzeżeniem, że zysk przekazujemy na cele fundacji np. War Child. Ponieważ wielu graczy łatwiej wpłaci na akcje charytatywną niż kliknie w grze na baner i wpłaci.

Darmowa akcja społeczna i lepszy wizerunek bezcenny.

Wg. mnie pomysł z soundtrackiem na GR też ciekawy.

Co myślicie o takim marketingu?

No i się pojawiło



Prawie 2 miliony subskrybentów właśnie może obejrzeć.

Któryś z kolegów wskazywał w poprzednich postach, że Totalbisquit może zrobi WTF TWOM. Info z jego twitera sprzed 24 m "This War of Mine video and Far Cry 4 port report all stuck at 360p on YT atm, processing problems"

Walka o prymat na steam?

Informacje
Stopień: Obeznany
Dołączył: 14 lutego 2012
Ostatnia wizyta: 3 kwietnia 2021 16:54:37
Liczba wpisów: 96
[0,03% wszystkich postów / 0,03 postów dziennie]
Punkty respektu: 15

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,773 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +159,18% +31 835,24 zł 51 835,24 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło