PARTNER SERWISU
brntkkva
kamilgda

kamilgda

Ostatnie 10 wpisów
Też dostałem wezwanie na policję w sprawie GC Investment

Nie jestem prawnikiem - tego nie wiem.
Cytat:
Jeżeli dla zabezpieczenia praw z obligacji ustanowiono hipotekę na majątku emitenta...

Można się pokusić o interpretację, że z literalnego brzmienia tego warunku (czas przeszły, dokonany) wynika,
że hipoteka ustanowiona została dla zabezpieczenia praw z obligacji na dzień emisji i jest częścią warunków emisji
i stanowi prawo nabyte, a w związku z tym należałoby rozróżniać zabezpieczenie na majątku emitenta i/lub osób trzecich na dzień emisji obligacji.
Tak mi się wydaje, ale wszystko zależy od interpretacji

Cytat:
Jeżeli dla zabezpieczenia praw z obligacji ustanowiono hipotekę na majątku emitenta

PS. no chyba , że ma znaczenie data ustanowienia tej hipoteki na dzień emisji obligacji , to inna sprawa, ale jeśli na moment postępowania restrukturyzacyjnego i głosowania układu, to kicha.
Tutaj musiałby się wypowiedzieć stricte prawnik odnośnie literalnego brzmienia i interpretacji tego zapisu ustawy.

Cytat:
Przepisy prawa restrukturyzacyjnego stanowią że jak mamy zabezpieczenie hipoteczne to obligatariuszy z automatu powinien reprezentować Administrator Hipoteki czyli kancelaria radców Łuć Wojtylak. Trzeba w zastrzeżeniach podnosić że osobnik który głosował w naszym imieniu nie miał do tego prawa. Wnosić o to że głosowanie było bezprawne więc Sąd ma odrzucić układ. No i wnosić o pozbawienie tego osobnika praw do reprezentowania obligatariuszy i ustanowienie w tym celu AH.

Obawiam się, że w tym względzie Seweryn nas ograł bo jak cytowałem w wiadomości na grupie pismo Saleja, to zabezpieczeniem jest hipoteka osoby trzeciej.
Tak, tak - sprawdziłem w-ki emisji i operat i tam hipoteka była na PPUH VIG Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej, ale z księgi wieczystej i z pisma Saleja do mnie wynika , że zabezpieczenie hipoteczne jest faktycznie na mieniu osoby trzeciej, a nie na mieniu dłużnika.