Podobają mi się dwie kandydatury na członków Rady Wierzycieli , pana Radka i jeszcze jednego z innej grupy, czy można wysłać wnioski na dwie kandydatury do RW na adres p. Kamila Hajduka ?
|
|
avenger82 napisał(a):[quote]Biedacy nie wiedzą albo nie chcą wiedzieć, że wszystko co do zasady jest tam zapisane w podpisanych papierach albo potwierdzone w nagranych rozmowach. Ja nic nie podpisywałem, elektroniczny formularz do zapisu wypełnił za mnie pracownik banku. Nie przypominam sobie także w rozmowie tel. abym musiał potwierdzać świadomość braku gwarancji kapitału. Za to mam w mailach zapewnienia o bezpieczeństwie inwestycji , spółka w rozkwicie, odpowiada całym swoim majątkiem i mogę spać spokojnie itd. Ja nie jestem i nigdy nie chciałam być odbiorcą produktów o wysokim ryzyku, nie znam się na finansach , obejmowałam obligacje jako substytut depozytu, mój doradca z Lion’s Bank doskonale o tym wiedział , dlatego przekonywał mnie o pełnym bezpieczeństwie, mam zapewnienie w mailu ze obligacje GBK maja zagwarantowany kapitał i odsetki...
|
|
Nie sądzicie że w Naszym przypadku - obligatariuszy nie lepiej byłoby dążenie do upadłość Spólki, wtedy byłaby chociaż szansa na odzyskanie części naszych środków, w obecnej sytuacji GBK może tylko zyskać czas na opłacenie Swoich i wyprowadzenie pozostałych pieniędzy ze Spółki , potem już może być za poźno ! Ja nie wierze w to przedstawienie które teraz odgrywają ....
|
|
Restrykturyzacja to nic innego jak proces naprawczy, to nic dobrego dla Nas nie wróży, GBK chce zyskać na czasie, a z obligami obecnie nic nie można zrobić...
|
|
YaPaE napisał(a):Ktoś wie co to oznacza ta restrukturyzacja dla obligatariuszy? Coś warto zrobić z swoimi obligacjami czy cierpliwie czekać?
|
|
Sądze że mają świadomość tego ze my obligatariusze straciliśmy do nich zupełnie zaufanie i uważamy ze maja Nas w głębokim poważaniu  .....
|
|
Temat:
CAPITEA