pixelg
Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

filolof

filolof

Ostatnie 10 wpisów
Amatorskie pytanie, ale: czy da się gdzieś obserwować jak dobrze gra radzi sobie na konsolach? Na PC jest steamdb, a tutaj?

Cytat:
Sam nie rozumiem takiego podejścia, że studio za wszelką cenę nie pragnie rozwoju pod względem siły roboczej


Dorzucanie ludzi do zespołu nie równa się automatycznie zwiększeniu wydajności. Wręcz przeciwnie, niedoświadczeni pracownicy mogą wręcz przeszkadzać. Że po jakimś czasie się nauczą? Może, jeśli mają odpowiedni potencjał. Ale żeby takich znaleźć to nie wystarczy z łapanki nabrać kogo się da. Więc myślę, że powolne zatrudnianie dodatkowych osób o odpowiednich umiejętnościach, przy odpowiednim dbaniu o obecnych pracowników, jest lepszym wyjściem. Jakość ponad ilość.

Kiedy sprzedawali? Coś mnie musiało ominąć.

Jasne, może kolejne przełomowe wyniki to nie jest kwestia miesięcy, ale w perspektywie kilku lat wygląda to bardzo obiecująco.

Zarząd kupuje akcje. Polecam też niedawny wywiad z prezesem (www.youtube.com/watch?v=II821l...), gdzie opowiada o tym, że umowa z Galapagos to tylko początek – można spodziewać się więcej podobnych sucesków. Mnie się wydaje że aktualnie jest jeszcze wybitnie tanio.

Czy wczorajsze odbicie z dołka to przypadkiem nie reakcja na ogłoszenie Green Hell Board Game? Świetny news jak dla mnie – kampania marketingowa na której jeszcze coś pewnie zarobią.

Usprawnienia pracy kontrolera, no nieźle, to na pewno się przyda do wersji konsolowej. Wygląda na to, że wszystko w firmie zmierza w dobrym kierunku, szkoda tylko, że kurs osuwa się w otchłań.

Dziwna mi się wydaje spółka, która przejmuje się tym, co anonimowi ludzie piszą na najbardziej niepoważnym forum w polskim internecie. Tak jakby bardziej przejmowali się kursem swoich akcji niż robieniem dobrego biznesu?

Wie ktoś może czy na na nowej generacji (PS5/XSX) gra będzie działała w 60fps?

Cytat:
[Square Enix] +1.56% na zamknięciu, więc można powiedzieć, że bez większej reakcji na premierę.


Oni mają kapitalizację w przybliżeniu równą 30 miliardów PLN (15x więcej niż PCF), więc taka jedna gierka do drastycznej zmiany kursu to chyba za mało. Poza tym to Japonia; zgaduję, że tam inwestorzy są bardziej stonowani niż gdzieś indziej.

Obejrzałem wszystkie najpopularniejsze anglojęzyczne filmiki na yt o grze (>100 tyś. wyświetleń) i wszyscy są zgodni co do tego, że gra jest świetna i polecają – jedyny problem to niewyrabiające serwery i crashe/glitche (to drugie akurat jest dość niepokojące i źle świadczy o programistach PCF). Ale z tego co słyszałem dzisiaj już jest dużo lepiej (I played Outriders today. All day. With no interruptions).

To chyba ironia? FP i TWOM to gry typowo PC-towe (strategie najlepiej działające na myszce i klawiaturze), Green Hell na TV i padzie powinien czuć się dobrze. Chociaż mnie osobiście gry FPP na padzie nie leżą, dla zaprawionych graczy takie sterowanie nie jest chyba problemem.

Tylko te oceny biorą się z problemów technicznych, które pewnie za kilka dni zostaną rozwiązane. Liczba graczy i zainteresowanie jest bardzo duże, oceny prasy branżowej bardzo dobre. Wygląda na to, że gra jest sukcesem.

Cytat:
mam peceta, mam obydwie duże konsolki i nie czuję się wyczulony


Może jakbyś miał tylko jedną konsolę bez PC-ta to byś był wyczulony :P

A wracając do tematu: jedyna wada braku SOA jaką mogę sobie wyobrazić, to że ktoś przeszedł podstawkę na PC i czekał z SOA do konsol, bo może wolał dodatek przejść na konsoli. To teraz bez SOA nie kupi.

Cytat:
szkoda jednak ze konsole zaczna bez soa


To nie ma żadnego znaczenia. SOA to niezależny dodatek, który nie zmienia nic w grze dla nowych graczy. Zgoda, być może podtrzymuje zainteresowanie tytułem, napędzając sprzedaż przez bannery itp., ale jego brak na nowej platformie nie powinien mieć wpływu na decyzje kupujących, oni i tak najpierw będą grali w podstawkę. Ważne że będzie co-op.

Gra jest przeznaczone głównie do multi i ma cross-play, więc zapewnienie sobie ogromnej bazy graczy na jednej platformie powinno zmultiplikować sprzedaż na wszystkich pozostałych. Dobry ruch wydawcy.

Komunikację z graczami mają opanowaną na piątkę: www.reddit.com/r/outriders/com... Odnieśli się do wszystkich najpopularniejszych wątpliwości (przede wszystkim cover system) i zapewnili że będą poprawiać je zgodnie z sugestiami. W komentarzach zachwyt. A demo zostało pobrane 2M razy.

Trzeba przyznać, że gra wygląda kozacko. Marketing też solidny. Może PCF za wiele na niej nie zarobi skoro jest tylko producentem na zlecenie, ale znając naszą giełdę, do premiery w kwietniu szykuje się euforia na kursie. Jedynie zły odbiór dema mógłby to zmienić, jutro się okaże.

Na razie na r/outriders jest 8k użytkowników, więc zainteresowanie spore. Dla prównania, r/GreenHell ma 7.3k a r/themedium marne 1k.

Niby debiut miał być dzisiaj ale nie widzę tego nigdzie w maklerze ING Think

Eldest Souls zapowiada się naprawdę dobrze. Tu są wrażenia eksperta od gier soulslike, gdzie stwierdza "I'm pretty impressed": https://youtu.be/L_A_WSljKbM?t=644 (btw. filmik ma ponad milion wyświetleń).

Ktoś wie jaka była cena akcji w IPO?

Scarry napisał(a):
w sumie to nie wiadomo po co w ogóle tego coopa wydawali, przecież z grubsza gra jest taka sama jak przed, w sumie to powinni ją już dawno porzucić i zająć się obiecywaniem złotych gór....

kolega z tych co inwestują w Farm51? Jakoś tak stylem wypowiedzi mi pasuje....


Heh, miałem pisać, że co-op to co innego, bo akurat grę i target zmienił diametralnie, ale uznałem, że to oczywiste i nie napisałem. Jak widać niesłusznie.

Nie inwestuję w Farm51 tylko w głównie akurat w CRJ bo liczę na potencjał wersji konsolowych. Natomiast wciąż nie bardzo widzę dlaczego SoA miałoby nagle podbić sprzedaż na PC.

Co do tych dodatków (SoA), to one mają być darmowe, prawda? Więc jedyne co będą robić, to nieco podnosić jakość gry. Ale chyba nie powinny znacząco wpłynąć na sprzedaż? Bo gra zostanie z grubsza taka sama, więc kto miał kupić to już kupił, a kto jeszcze kupi to pewnie kupiłby tak czy inaczej.

1ketjoW napisał(a):
Czyli jeżeli wychodzi gra AAA to zawsze muszę robić upgrade kompa. Jakoś nie mam tyle wiary aby w to wierzyć. Przecież taki sposób postępowania hamuje popyt na grę. Ilu rodziców wyda 1-2 tys. zł na grę i lepszy komp?


Rodzice kupują dzieciom konsolę za 2k raz na 7 lat i mają spokój. A PC master race sobie poradzi. Żaden popyt nie jest w ten sposób hamowany.

Moim celem też nie było sianie paniki, bardzo dziękuję za wyjaśnienie!

Shock napisał(a):
Akcje dla inwestorów indywidualnych będą pochodziły z emisji nowych akcji. Czyli zakupione poprzez IPO akcje, zostaną dopuszczone do notowań ok. 4 tygodnie po starcie notowań na GPW akcji już istniejących?


Na to wygląda. Słabo, po 4 tygodniach to cena pewnie już zdąży wrócić do bazy.

MrBlue2 napisał(a):

allegro 85%
gameFactory 89%

Należy spodziewać się redukcji ponad 90%


A jaka była wartość akcji oferowanych w IPO allegro i gameactory, a jaka jest tutaj? Jeśli tu spodziewasz się jeszcze większej redukcji, to zakładam, że tutaj akcji jest mniej? Czy chodzi tylko o hype?

Jeśli dobrze rozumiem komunikat, to nie jest to emisja, tylko właściciele firmy przekazali swoje własne akcje na ten program motywacyjny.

Co to za gra ta "Together", ktoś ją kiedyś widział? Bo ja ani na ich stronie, ani na yt nic nie mogę znaleźć. O inkwizytorze coś wiadomo poza tym, że planują go zrobić? Jakoś nie chce mi się wierzyć, że wyjdzie z tego nowy Wiedźmin...

Tylko jeśli Ghostrunner okaże się bublem, ale chyba się nie zapowiada? Ludzie demem byli zachwyceni, followersów na steamie dużo, filmiki oglądają setki tysięcy. A gra sam w sobie też wygląda świetnie, to nie jakiś tam "bum simulator" dla gimbazy.

Z tego co czytałem, to przed debiutem powinni cię spytać o twój rachunek i tam przypiąć twoje akcje. Więc nie powinieneś musieć zakładać nowego.

Pierwsza recenzja jest fantastyczna:

Cytat:
I expected some rushed cash-grab type of game especially in this price but i must say im shocked.
Game is very very solid with lots of statistics, graphs and options. I haven't seen any bugs yet.

I would describe it as grand strategy-ish reverse plague inc.

I recommend it for all Paradox games fans as fun game to chill in the evening. Also its good because devs support cure research with 20% of earings from sales!

If i had to point out cons i would say that some things might be a bit illegible and confusing at the begining but after 30 mins its not a problem.


Ale to niewiele zmienia, grą muszą zainteresować media żeby cokolwiek się rozkręciło.

Temat numer jeden – możliwe (sam coś tam pamiętam przecież), ale na jak długo? Kilka dni, tydzień maksymalnie? Co do szrotu: jednak Outbreak wygląda z tego wszystkiego zdecydowanie najlepiej, poza tym ma otoczkę szlachetności: walor edukacyjny plus przekazanie części dochodów na walkę z wirusem. To może mu zjednać dużo zwolenników. Ale wiadomo że to tylko gdybanie, już niedługo się okaże co z tego wyjdzie.

A jakie znaczenie ma tutaj Kursk? Nikogo jakiś tam stary zatopiony okręt podwodny nie obchodzi, bo mało kto nawet o nim słyszał, a o covidzie słyszeli wszyscy. Pytanie jak będzie wyglądał marketing – jeśli o grze w dniu premiery napiszą serwisy branżowe i jacyś youtuberzy puszczą filmy, ergo jeśli o grze w ogóle będzie słychać – to może być ciekawie. Jeśli nic takiego się nie stanie to oczywście nie, bo trudno kupić coś, o czym się nie wie.

20% idzie na walkę z COVID-em, jest to pierwsza gra o tej tematyce, tematyce, dodajmy, która dotyczy KAŻDEGO, poza tym wygląda dość casualowo, tak że będzie mógł grać każdy. Przewiduję pierwsze miejsce na Steam.

To chyba jest tak, że rośnie jak ogłoszą coś obiecującego (w tym przypadku: nowe gry, film) a potem emocje opadają i spada. Trzeba poczekać na jakiś lokalny dołek i wtedy kupić. Na premierę PS5 (chyba mają jakąś grę wydać na start) się zacznie szaleństwo.

Informacje
Stopień: Oswojony
Dołączył: 12 maja 2020
Ostatnia wizyta: 11 czerwca 2021 23:18:02
Liczba wpisów: 33
[0,01% wszystkich postów / 0,08 postów dziennie]
Punkty respektu: 10

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,019 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +165,97% +33 194,87 zł 53 194,87 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło