pixelg
ONEMORE - Spółki od A do Z - NewConnect - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

1 2 3 4 5 6 7

ONEMORE [OML]

AKTUALNY KURS: 5,53 zł (-5,15%) 12-04-2021 15:21
transformers
0
Dołączył: 2014-05-01
Wpisów: 72
Wysłane: 24 maja 2017 21:23:00 przy kursie: 0,80 zł
Sporo zmian w tej spółce. Sprzedali aktywa związane z dotychczasową działalnością (medycyna estetyczna) i przyjęli nowy kierunek rozwoju (gry komputerowe i mobilne). Mają już nawet list intencyjny z One More Level w sprawie połączenia spółek - biznes.pap.pl/espi/pl/reports/...
Edytowany: 2 października 2018 11:57

malarz
0
Dołączył: 2014-04-25
Wpisów: 97
Wysłane: 31 sierpnia 2017 20:38:15 przy kursie: 0,69 zł
Moda na spółki z branży gier robi się coraz większa. W lipcu Laser-Med podpisał term sheet w sprawie połączenia z One More Level - www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

One More Level zaprezentowało na Gamescom grę "God's Trigger", której wydawcą jest Techland:
www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

Można znaleźć dużo bardzo pozytywnych recenzji dla tej produkcji w mediach growych. Sentyment rynkowy do branży będzie można ocenić po wynikach IPO Cherrypicks i The Dust.

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
191
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 550
Wysłane: 31 sierpnia 2017 21:34:38 przy kursie: 0,69 zł
malarz, do momentu przejęcia OML i wysokości faktycznej emisji nie ma o czym tutaj rozmawiać. A już promowanie podmiotu przejmowanego przed przejęciem pachnie mega dużym rozwodnieniem i defacto odwrotnym przejęciem. Spółka chwali że OML dostał nagrodę na Gamescom. A wystarczy chwilę pogrzebać i...
Cytat:
Gra otrzymała nagrodę w kategorii Best Puzzle / Skill Game, choć złośliwi powiedzą, że produkcja nie miała po prostu żadnej konkurencji.

www.gram.pl/artykul/2017/08/26...


Utnapisztim
24
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 746
Wysłane: 1 września 2017 07:55:56 przy kursie: 0,69 zł
malarz napisał(a):
Moda na spółki z branży gier robi się coraz większa.
Shame on you

Dramat się robi coraz większy a nie moda. CIG 70% niżej od szczytu, F51 60% niżej, BLO minus 50% , JJB też 50% w dół, IF4 60% niżej, ART minus 40%, QUB 45%, VVR 60% spadku od szczytu, trzymają się tylko spółki które są przed swoimi największymi tegorocznymi premierami i PLW który jako jedyny z branży miał te premiery udane pod względem sprzedażowym. Moda owszem kiedyś była ale w końcu spekuła zrzuciła napalm na drobnicę i teraz same zgliszcza pozostały (i w sumie dobrze, bo to już chore było).
Edytowany: 1 września 2017 07:58

Magiel
2
Dołączył: 2015-02-26
Wpisów: 177
Wysłane: 5 grudnia 2017 21:08:52 przy kursie: 0,60 zł
Nie jestem specjalistą od techniki ale myślałem, że z jednej sesji może być albo sygnał pozytywny albo negatywny. A tu po dzisiejszej mamy w skanerze:

Cytat:
2017-12-05 Spadkowe Porzucone Dziecko Negatywna
2017-12-05 Młot Pozytywna



anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
191
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 550
Wysłane: 5 grudnia 2017 22:18:52 przy kursie: 0,60 zł
Urok automatu i niskiej płynności. Wszystko zależy od sztywno zdefiniowanych danych, a formacje takich nie mają. Czasem może wkraść się sytuacja nieprzewidziana i są takie kwiatki
Edytowany: 5 grudnia 2017 22:19

beggus
1
Dołączył: 2018-05-19
Wpisów: 23
Wysłane: 22 maja 2018 20:51:46 przy kursie: 1,60 zł
Czy coś się zmieniło w powyższej spółce? Idzie na fali wzrostowej dla sektora. Dzisiaj 40tys akcji sprzedał jeden z członków zarządu. Niby Techland wziął ich pod sowje skrzydła odnośnie wydania Gods Trigger i podobno premiera ma się odbyć na E3. Ktoś coś wie więcej czy temat całkowicie wyczerpany ?

bratekm
0
Dołączył: 2018-09-02
Wpisów: 4
Wysłane: 22 września 2018 10:41:08 przy kursie: 1,39 zł
Idzie do przodu gra jest coraz popularniejsza, stopniowo, powoli rośnie zainteresowanie na steam. Fani Hotline Miami oczekują premiery Gods Trigger z niecierpliwością, a sam hotline odniósł spory sukces. Sądzę, że gra zostanie ciepło przyjęta, jednak aby odczuć wzrost na giełdzie, potrzebne są jakiekolwiek informacje o premierze.

Teoretycznie według portalu gry-online premiera ma nastąpić w grudniu, jednak podchodziłbym do tej informacji z dystansem. Nie mniej coś się dzieje ponieważ gra będzie prezentowana na Poznań Game Arena 2018. Źródło biznes.pap.pl/espi/pl/reports/...

Ale w sumie ciekawszą informacją jest fakt, iż spółka planuje w 2019 zapowiedzieć grę bazującą na... Unreal Engine. Prawdopodobnie będzie to produkcja aaa, budżet projektu zakontraktowany został w umowie na kwotę 4 500 000 zł. Źródło: biznes.pap.pl/espi/pl/reports/...

Tymczasem wczoraj chwilowy wzrost o 10% dobrze wróży, zainteresowanie inwestorów tą spółką wzrasta.

Prośba do admina,aby zmienił tytuł wątku na One More Level S.A.

beggus
1
Dołączył: 2018-05-19
Wpisów: 23
Wysłane: 28 września 2018 19:53:19 przy kursie: 1,35 zł
Chciałbym napisać coś dobrego, ale ciężko znaleźć pozytywy.
Strategia informacyjna spółki leży, brak jakichkolwiek informacji.
GT był podobno już prawie gotowy w zeszłym roku, a do dziś nie ma informacji o premierze. Niby Techland jest wydawcą, ale nie widać, żeby mu jakoś zależało na kampani marketingowej. Nadal nie ma ustalonej daty premiery. Na Steam zero komunikacji z użytkownikami.
Może ktoś ma więcej informacji?

bratekm
0
Dołączył: 2018-09-02
Wpisów: 4
Wysłane: 28 października 2018 12:09:18 przy kursie: 1,25 zł
Przez FB komunikacja jest całkiem dobra. Odpowiadają sprawnie i rzeczowo. Niestety w sprawie premiery GT odsyłają do Techlandu, no ale zawsze to jakaś odpowiedź.
Ponadto szukają programistów UE4.
Zobaczymy co pokażą w najbliższym sprawozdaniu. Przynajmniej wiemy, że nie mają długów (w odróżnieniu od F51).


krystian5476
0
Dołączył: 2018-06-22
Wpisów: 8
Wysłane: 25 lutego 2019 14:34:30 przy kursie: 1,98 zł
W czwartek podadzą datę premiery i rozpoczynają kampanię marketingową.

sasky
sasky PREMIUM
31
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29
Wpisów: 2 650
Wysłane: 28 lutego 2019 16:08:55 przy kursie: 1,95 zł
Premiera 18 kwietnia

Cytat:
Gra God's Trigger trafi 18 kwietnia br. do sprzedaży na platformach PC (Steam), Microsoft Xbox One oraz Sony Playstation 4. Dzisiaj rozpoczyna się kampania marketingowa tej produkcji w Europie oraz w Ameryce Północnej.


www.stockwatch.pl/wiadomosci/o...

krewa
krewa PREMIUM
343
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 7 837
Wysłane: 29 stycznia 2020 08:37:14 przy kursie: 1,54 zł
ONEMORE - analiza techniczna na życzenie


Płynność marna, toteż w analizie technicznej musimy ograniczyć się do podstawowych technik i narzędzi. Z nadejściem 2020 roku kurs akcji wybił górą z obszaru 5-miesięcznej konsolidacji. Przeszło 65% zwyżka nadwyrężyła nieco siły kupujących i mamy kolejną konsolidację w obszarze 1,45-1,60 zł. Patrząc na rozkład wolumenu, możemy traktować obecną strefę zagęszczenia cen jako formację kontynuacji trendu z potencjałem zwyżki do poziomu 2,20 zł. Również układ średnich względem siebie pozwala na optymistyczne spojrzenie w kierunku północnym.

Ten pozytywny scenariusz przestałby obowiązywać w przypadku zejścia poniżej poziomu 1,29 zł.

kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

Dzwiedz
0
Dołączył: 2019-08-14
Wpisów: 10
Wysłane: 4 lutego 2020 20:34:21 przy kursie: 1,87 zł
Myślicie ze będzie pompowanie do premiery czy po wynikach trochę się schłodzi?

Xavy
1
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2017-01-17
Wpisów: 50
Wysłane: 13 lutego 2020 17:47:33 przy kursie: 2,32 zł
Wie ktoś z czego wynika dzisiejszy wystrzał kursu?

tomekstan24
0
Dołączył: 2010-03-25
Wpisów: 70
Wysłane: 13 lutego 2020 21:38:58 przy kursie: 2,32 zł
nagromadzenie pczkiwań , szczęsliwy traf ze dzisiaj akurat kupiło kilku grubszych , to jedna z form zwiazanch z jr holdin . wieć trudno sie dziwić , holding poszedł z 3 na 13,70 więc , no aktywa poinny dobrić do wycen ywłościciela hehehe . .

mnie zastanawia ta gra strzelanka w któresj sie nie strzela , hym ? co to moze być z tego ma ktoś jakiś pomysłgra ktos ma opinie ???

krewa
krewa PREMIUM
343
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 7 837
Wysłane: 14 lutego 2020 09:53:47 przy kursie: 2,60 zł
Xavy napisał(a):
Wie ktoś z czego wynika dzisiejszy wystrzał kursu?


Wrzucę fragment analizy technicznej z końca stycznia

Cytat:
Patrząc na rozkład wolumenu, możemy traktować obecną strefę zagęszczenia cen jako formację kontynuacji trendu z potencjałem zwyżki do poziomu 2,20 zł. Również układ średnich względem siebie pozwala na optymistyczne spojrzenie w kierunku północnym.

Dzwiedz
0
Dołączył: 2019-08-14
Wpisów: 10
Wysłane: 14 lutego 2020 10:00:24 przy kursie: 2,60 zł
Cytat:
mnie zastanawia ta gra strzelanka w któresj sie nie strzela , hym ? co to moze być z tego ma ktoś jakiś pomysłgra ktos ma opinie ???


Wg mnie gra ma duży potencjał , i zgadzam się w pełni z youtub-erem Mestre:
www.youtube.com/watch?v=ObSt5W...
Edytowany: 14 lutego 2020 18:56

Utnapisztim
24
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 746
Wysłane: 14 lutego 2020 10:39:22 przy kursie: 2,60 zł
Duży potencjał przy 5k społeczności na steam? Trochę wygląda jak 155 mln kapitalizacji za marzenia pisane palcem na wodzie... CFG miał zdaje się taką samą wycenę w szczycie. Ale gratulacje dla zarobionych.
Edytowany: 14 lutego 2020 10:55

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
191
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 550
Wysłane: 14 lutego 2020 16:10:15 przy kursie: 2,60 zł
Czary, mary, January – omówienie sytuacji finansowej i fundamentalnej One More Level po IV kw. 2019 r.

W związku z popularnością spółki wśród użytkowników StockWatch zdecydowałem się popełnić ten tekst, choć ochoty na to nie miałem żadnej. A nie miałem jej, bo spółka podchodzi do inwestorów jako zła koniecznego o czym świadczy najlepiej strona emitenta – ostatnie aktualności są z… 24.01.2018 r. Spółka nie bardzo chce się komunikować także w raportach okresowych, bo znajdziemy tam tylko uproszczony rachunek przepływów pieniężnych i uproszczony rachunek zysków i strat.

One More Level (dalej OML) posiada rachunek zysków i strat w układzie rodzajowym, a to oznacza, że przychody ze sprzedaży są korygowane o zmianę stanu produktów, czyli kapitalizację kosztów produkcji niezakończonych gier. W raportach kwartalnych jako przychód spółka podaje sumę i tak naprawdę nie wiadomo za bardzo ile faktycznie ma przychodów ze sprzedaży.

W trakcie ostatnich dwóch lat OML wyprodukowała tylko jedną grę – God’s Trigger, która została wydana przez Techland w II kw. 2019 r. Wcześniej aktywność spółki na rynku gier miała miejsce w III kw. 2015 r. kiedy to OML wydał Warlock vs. Shadows produkcji Frozen District. Gra ta nie odniosła sukcesu rynkowego (186 komentarzy do tej pory), więc jej wpływ na przychody spółki był raczej znikomy. Mimo to OML w 2018 r. pokazywał znaczące przychody ze sprzedaży – po III kw. wynosiły one 3,2 mln zł. Raportowane przychody zawierały jednak przychody ze sprzedaży produktów, zaliczki od Techlandu jako wydawcy i w końcu zmianę stanu produktów. Taka prezentacja nie spodobała się jednak audytorowi, który na podstawie zawartych umów uznał, że spółka nie ma prawa owych zaliczek prezentować jako przychodów. W raporcie rocznym wpływy z Techlandu (1,8 mln zł) zostały wyksięgowane i zaprezentowane w rozliczeniach międzyokresowych jako przychody przyszłych okresów. Faktyczna sprzedaż netto w 2018 r. wyniosła zaledwie 272 tys. zł, natomiast zmiana stanu produktów 1,8 mln zł. W efekcie nieprawidłowej prezentacji przychody w IV kwartale były ujemne.

W 2019 r. premierę miała najważniejsza jak dotąd gra spółki, czyli God’s Trigger (dalej GT). Produkcja ta zyskała dość przychylne oceny (wg metacritic: PC 75/100, PS4 71/100, X1 79/100, ocena użytkowników Steam 78/100), ale raczej nie wygenerowała dużej sprzedaży - według danych steamspy liczba posiadaczy na Steam nie przekracza 20 tys. kopii. Biorąc pod uwagę, że gra ta została wydana także na konsole sumaryczna sprzedaż mogła wynieść ok. 60 tys. sztuk, co oznacza, że wpływy Techlandu wyniosły ok. 2 mln zł. Skoro wydał on na produkcję minimum 1,8 mln zł to raczej OML dodatkowych przychodów z podziału wpływów nie zobaczył, choć pewności tutaj nie ma. Proszę zauważyć, że w I kw. br. zapasy spółki zwiększyły się o prawie 0,5 mln zł, natomiast przychody i równe z nimi wyniosły 1 mln zł.


kliknij, aby powiększyć


To sugerowałoby, że spółka miała przychody ze sprzedaży produktów na poziomie 0,5 mln zł. Można się domyślać, że to efekt kolejnych milestonów od Techlandu. Skoro tak, to wydatki naszego niegiełdowego giganta wyniosłyby 2,3 mln zł. I to się mniej więcej zgadza z przychodami raportowanymi za półrocze – 2,2 mln zł. Wtedy też z bilansu zniknęły rozliczenia międzyokresowe.

Nieco zaskakuje raportowana sprzedaż w III kw. Zaskakuje, bo jak napisałem wyżej Techland raczej nie zrekompensował sobie jeszcze wydatków, a rozliczanie przychodów z deweloperem bez pokrycia kosztów to raczej rzadki zabieg. Zapasy zwiększyły się o 0,3 mln zł, więc raczej przychodem nie jest sama zmiana stanu produktów. Być może to zaliczki od wydawcy na produkcję kolejnego tytułu. Jeszcze ciekawiej jest w IV kwartale roku, kiedy przychody wyniosły…. Zero. O ile same przychody ze sprzedaży mogły takie być właśnie ze względu na brak rozliczeń z Techlandem to powinna się pojawić zmiana produkcji w toku, a takiej…. nie było – nie zmienił się stan zapasów. To tak jakby spółka nic w IV kwartale nie robiła, a przynajmniej nie kapitalizowała wydatków.
Raport nie był badany przez biegłego rewidenta więc można się spodziewać wszystkiego.

W 2019 r. spółka pokazała sumarycznie 3,3 mln zł przychodów i wynik na sprzedaży w kwocie 0,27 mln zł. Możliwe jednak, że wynik powtarzalny jest nico wyższy, bo należałoby skapitalizować więcej kosztów dotyczących kolejnej gry czyli Ghostrunner’a. Na poziomie operacyjnym mamy stratę w wysokości 0,93 mln zł. Ta kwota jednak nie do końca oddaje ekonomiczny wynik okresu. Spółka raportuje według UOR i „płaci” za swoją historię. Przypomnę, że w latach poprzednich, jeszcze pod nazwą Lasermed, spółka dokonała akwizycji One More Level i rozpoznała na tym wartość firmy, czyli nadwyżkę zapłaconej ceny ponad wartość aktywów netto. Zgodnie z UOR wartość firmy się amortyzuje, ale ta amortyzacja jest nieco sztuczna i nie powoduje (a także, co istotniejsze, nie powodowała,) wypływu gotówki ze spółki.


kliknij, aby powiększyć


Nieco martwi brak gotówki w kasie spółki. Na koniec roku było jej dokładnie 1703 zł i 65 groszy. Należności krótkoterminowe wyniosły 1 mln zł, więc jakaś gotówka do spółki pewnie spłynie, ale warto zauważyć, że kwota ta wisi w bilansie od 3 kwartału roku. Być może to należność od wydawcy Ghostrunnera. Tak czy owak nie wiemy kiedy owa kwota skonwertuje się na gotówkę. Na razie wygląda na to, że spółka nie ma jak finansować bieżącej produkcji sama i posiłkuje się kapitałem obcym – rosną zobowiązania krótkoterminowe. W tej chwili kapitał obrotowy jest ujemny, więc należy brać pod uwagę emisję akcji spółki. Z taką tezą zgadzałby się wzrost kapitalizacji jaki ostatnio obserwujemy na rynku.


kliknij, aby powiększyć


Obecnie spółka jest warta ok. 150 mln zł, czyli tyle co Bloober, czy Farm 51. Wydaje się, że to kwota całkiem spora biorąc pod uwagę dotychczasowe „sukcesy”. W tym kontekście nie bez znaczenia wydaje się obecność w akcjonariacie pana Januarego Ciszewskiego, którego podmioty na NC bardzo mocno zyskują na wartości. Czy to działania a’la Patrowicz pozostawiam użytkownikom, ale Pan January za raporty innych swoich spółek nie ma u mnie najwyższych notowań.

Od fundamentalnej strony liczy się przyszłość, czyli Ghostrunner. Gra została zaprezentowana w połowie roku na Gamescom i zebrała dość dobre recenzje, w szczególności za grafikę (współpraca z nVidia). Mimo zachwytów na cyberpunkowym, dobrze zrobionym światem część recenzentów zwraca uwagę na słabą fabułę:

Cytat:
I tylko jedna rzecz mi zgrzyta – fabuła. Dwa razy twórcy mi tłumaczyli, że to cyberpunkowa post-apokalipsa, że jest jakiś zły w wieży, że my jesteśmy bohaterem, który idzie go zabić. Drogie One More Level. Skorzystajcie z dobrodziejstwa książkowych i RPG-owych pierwowzorów, wyciśnijcie soki z możliwości, jakie oferuje ten setting. Jeśli ta jedna rzecz dostanie doszlifowana, czuję, że "Ghostrunner" będzie wymieniało się jednym tchem obok "Hotline Miami" i "Superhota".

gry.wp.pl/ghostrunner-gamescom...

Może spółce uda się ją poprawić, a może nie. W pierwszej chwili bardzo słabo wyglądała sprawa wydawcy. Widać, że gra celuje wysoko, a pierwotnie wydać grę miała spółka All in Games, której największymi dotychczasowymi hitami są „came from space and eat your brain” ze 142 komentarzami na Steam, i Tools up! z 156 komentarzami i sprzedażą na poziomie 60 tys. w ciągu 3 miesięcy. www.stockwatch.pl/komunikaty-s...


kliknij, aby powiększyć


Wydawca bez sukcesów, bez rozpoznawalności i prawdopodobnie bez wystarczających kompetencji słabo pasował do Ghostrunnera i taki wybór ze strony OML dziwił. Gdy jednak zerknąć na udziałowców wydawcy to większość spraw staje się jasna – czary, mary znów pan January.


kliknij, aby powiększyć


Żeby nie zmarnować potencjału potrzebny był ktoś znacznie większy i takowego spółka, a w zasadzie jej wydawca, znalazł – 3D Realms, przy czym do produkcji została włączona jeszcze Slopgate. Taki mariaż z jednej strony daje szansę, że gra będzie miała odpowiedni marketing i że nie zaliczy przy premierze takiej wpadki jak WW3 od The Farm 51. Trzeba sobie jednak zdawać sprawę, że OML za udział w produkcji i zapewnienie marketingu musiał pewnie słono zapłacić oddając większą część przychodów.

Obecnie kapitalizacja spółki mówi, że spółka powinna zarabiać średniorocznie około 10+ mln zł. Czyli przed podatkiem ok. 12 mln zł. Skoro średniorocznie, to przy cyklu produkcyjnym na poziomie 2 lat mamy 24 mln zł zysku brutto. Koszty OML nie są duże i powiedźmy, że taki wynik może zapewnić przychód na poziomie 26 mln zł. I teraz podstawowe pytanie brzmi jaki udział w przychodach posiada OML? Założenie optymistyczne to udział 3DR na poziomie 40 proc., przy czym ze swojej części OML musiałby oddać minimum 10 proc. wydawcy czyli Allin. Wobec powyższego do spółki trafiłoby 54 proc. przychodów ze sprzedaży. Inaczej mówiąc Ghostrunner musiałby wygenerować sprzedaż netto na poziomie 48 mln zł. i wolumen na poziomie 1,3 mln sztuk (cena sprzedaży to 19,99 USD minus 10 proc. podatku, 10 proc. na rozkład geograficzny, 20 proc. na obniżki cen, 30 proc. dla dystrybutorów).
Bardziej prawdopodobne jest jednak, że spółka będzie musiała oddać jeszcze więcej. Zakładam, że około połowy pójdzie do głównego wydawcy, natomiast do spółki trafi 40 proc. – wtedy sprzedaż gry musiałaby dać wolumen na poziomie 1,8 mln sztuk, aby uzasadnić obecną wycenę. W wariancie pesymistycznym, ale nadal realnym 3D Realms zgarnie 70 proc. przychodów a do spółki trafi finalnie 27 proc. przychodu netto. To implikuje oczekiwanie sprzedaży gry na poziomie większym niż 2,5 mln sztuk.

Proszę zwrócić uwagę na wyceny takich spółek jak Creepy Jar czy Creative Forge Game. To spółki które miały na koncie znacznie większe sukcesy niż OML (CFG – Hard West) lub bardzo doświadczony zespół (duża część Techlandu w przypadku Creepy Jar) i ich produkcje także celowały wysoko. Na debiucie pierwsza z nich była warta 90 mln zł, natomiast druga 60 mln zł. Obecną kapitalizację OML raczej należy wiązać z obecnością w akcjonariacie pana Ciszewskiego i sentymentem do gemedevu, niż wartością fundamentalną, bo nawet w optymistycznym udziale w sprzedaży uzasadniający wycenę wolumen jest mało prawdopodobny, a podobne spółki ze znacznie większymi zasobami na wiele miesięcy przed premierami wyceniane były niżej. Oczywiście nie oznacza to, że kurs jeszcze nie urośnie, ale paliwem do wzrostu nie jest wartość fundamentalna.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 365 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 17 lutego 2020 10:54

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
1 2 3 4 5 6 7

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,870 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +160,14% +32 028,74 zł 52 028,74 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d