pixelg
JUJUBEE - Spółki od A do Z - NewConnect - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

1 2 3 4 5 6 7

JUJUBEE [JJB]

AKTUALNY KURS: 2,67 zł (+8,98%) 22-10-2019 16:47
mayamak
Dołączył: 2014-10-30
Wpisów: 168
Wysłane: 25 maja 2015 10:22:16
newconnect.pb.pl/4054220,82265...


Cytat:
Katowicki producent gier wideo - Jujubee jeszcze w tym półroczu zamierza zadebiutować na rynku NewConnect. Środki, które chce pozyskać z planowanej na koniec maja oferty (w wysokości ok. 1,5 mln zł) przeznaczy na dokończenie dużej gry przygodowej, której premiera odbędzie się w 2016 r., podała spółka.

"Potrzebujemy zastrzyku gotówki na realizację gry, która moim zdaniem wielkością i potencjałem zbliżona jest do innych dużych tytułów polskich developerów. Premierę największej naszej dotychczasowej produkcji na PC, Mac, PS4 i Xbox One, planujemy pod koniec 2016 r." - powiedział prezes spółki Michał Stępień, cytowany w komunikacie.

Z oferty, która przeprowadzona zostanie na pod koniec maja spółka zamierza pozyskać ok. 1,5 mln zł.

Jujubee tworzy swoje własne tytuły, jak również pracuje na zlecenie wydawców zagranicznych. Dotychczas najważniejsze produkcje w dorobku katowickiej firmy to m.in.: Flashout 3D, Suspect in Sight, Flashout 2 i Spellcrafter. Premiera tego ostatniego miała miejsce dwa tygodnie temu.

"Oprócz tytułu, na realizację którego potrzebujemy zewnętrznego finansowania, pracujemy obecnie nad dwoma innymi projektami. Pierwszy z nich to gra na zlecenie wydawcy zagranicznego, który w pełni finansuje produkcję. Drugi to gra strategiczna, nad którą pracujemy od końca ubiegłego roku" - wyjaśnił prezes.

W 2014 r. spółka wypracowała niespełna 0,5 mln zł przychodów oraz zysk netto na poziomie kilkudziesięciu tysięcy złotych.

Dotychczas gry Jujubee zostały pobrane ponad 2 mln razy. Produkty spółki obecne są m.in. w USA, Kanadzie, Chinach, Japonii, Rosji i terenie całej Unii Europejskiej. Około 30% dotychczasowych przychodów Jujubee pochodzi z Chin.

Jujubee S.A. to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników studiów CD Projekt RED (Wiedźmin 2), Traveller's Tales (LEGO Indiana Jones, LEGO Batman) oraz Infinite Dreams (Let's Create! Pottery, Jelly Defense) - Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego.



TERMINY
Publikacja Memorandum Informacyjnego - 21 maja 2015
Budowa Księgi Popytu - 21-26 maja 2015 (do godz. 17:00)
Podanie do publicznej wiadomości Ceny Emisyjnej - 26 maja 2015
Przyjmowanie Zapisów na Akcje - 27 maja -1 czerwca 2015
Dzień Przydziału Akcji - 2 czerwca 2015


CEL EMSJI: realizacja gry KURSK (PC, Mac, PS4, Xbox One) https://youtu.be/Au4_3ZwQy2g



Cytat:
Od dnia utworzenia Spółki (2012 rok), odnotowuje ona rokrocznie znaczący wzrost przychodów, zaś od 2013 roku generuje zysk netto. Dane z I kwartału br. wskazują, że także rok 2015 będzie rekordowy jeśli chodzi o przychody i osiągnięty zysk.

WYNIKI FINANSOWE ZA 2014 ROK
 
Przychody ze sprzedaży: 451.406,92 zł
Koszty działalności operacyjnej: 397.505,77 zł
Zysk netto: 34.816,48 zł


Cytat:

Zarząd Spółki

Michał Stępień - Magister politologii, absolwent Kolegium Języka Biznesu w Sosnowcu, Międzynarodowej Szkoły Nauk Politycznych w Katowicach oraz studiów MBA w Wyższej Szkole Zarządzania
w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży gier oraz IT. Współpracował m.in. przy tworzeniu wielu doskonale przyjętych tytułów wydanych na urządzenia mobilne, takich jak The Big Roll in Paradise (Nokia N-Gage), Let’s Create! Pottery (iOS, Android, Nindendo DS), iQuarium (iOS, Android) czy Jelly Defense (iOS, Android).

Przebieg kariery zawodowej:
2002-2004 - AcceNT S.C. - współwłaściciel, spółka zajmująca się m.in. tworzeniem oprogramowania, prezentacji
multimedialnych i serwisów internetowych. Zakres obowiązków: zarządzanie projektami, marketing,
prowadzenie negocjacji;
2004-2007 - Cube Multimedia - założyciel, grupa developerska zajmująca się tworzeniem oprogramowania i gier
na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Symbian (Nokia, Sony Ericsson). Zakres
obowiązków: planowanie i zarządzanie projektami, marketing, współpraca z zagranicznymi
dystrybutorami oprogramowania dla urządzeń mobilnych (USA, Chiny, Niemcy, itd.).
2006-2011 - miesięcznik PSX Extreme (Grupa 69) - redaktor, największy miesięcznik o grach video na konsole w
Polsce. Zakres obowiązków: pisanie artykułów i recenzji, uczestnictwo w imprezach branżowych;
2007-2012 - Infinite Dreams Sp. z o.o. - project manager, spółka zajmująca się tworzeniem mobilnych gier video.
Zakres obowiązków: zarządzanie pracą zespołu, design, przygotowywanie dokumentacji projektów,
marketing;
2012-nadal - Prezes Zarządu Jujubee S.A.- Prezes Zarządu

Arkadiusz Duch - Magister Historii Sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada wieloletnie doświadczenie przy produkcji gier komputerowych i na konsole nowej generacji oraz na urządzenia mobilne. Pracował jako grafik m.in. nad LEGO Indiana Jones 2, LEGO Batman: The Videogame, Wiedźmin 2.

Przebieg kariery zawodowej:
2006-2007 - freelancer - prace zdalne i na zlecenie (m.in. realizacja grafiki 3D na potrzeby projektu "Time Ace"
dla firmy The Farm 51, wydanego na konsolę Nintendo DS;
2007-2008 - The Farm 51, praca na stanowisku grafika 3D przy realizacji projektu gry "Necrovision";
2008-2009 - TT Games (Warner Bros), praca na stanowisku grafika 3D na potrzeby gier "LEGO Indiana Jones 2"
oraz "LEGO Batman"';
2010-2011 - CD Projekt RED, praca na stanowisku grafika 3D na potrzeby gry "Wiedźmin 2";
2012-nadal - Wiceprezes Zarządu Jujubee S.A.

Igor Zieliński - Absolwent Wydziału Informatyki w Instytutucie Informatyki Uniwersytetu Śląskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w produkcji gier komputerowych na takie urządzenia jak PC, Xbox 360, NDS, Wii, PS2, PS3, PSP, iOS, Android. Pracował nad znaną serią gier familijnych dla Travellers Tales/Warner Bros UK: LEGO Star Wars The Complete Saga, LEGO Indiana Jones The Original Adventures, LEGO Batman: The Videogame. W latach 2008-2011 pracował jako członek zespołu CD Projekt RED biorąc udział przy tworzeniu gry Wiedźmin 2.

Przebieg kariery zawodowej:
2006-2007 - The Farm 51, praca na stanowisku grafika 3D, tworzenie grafiki na potrzeby projektu „Necrovision"
oraz (w 2006 roku) współpraca z CD Projekt RED jako zewnętrzny podwykonawca grafiki 3D na
potrzeby gry "Wiedźmin".
2006 - Trainwreck Studios, praca na stanowisku grafika 3D, wykonywanie oprawy graficznej do gry "Time
Ace" na konsolę Nintendo DS.
2007-2008 - Traveller's Tales, praca na stanowisku grafika 3D, tworzenie grafiki na potrzeby projektów: „LEGO
Batman", „LEGO Indiana Jones" oraz „LEGO Star Wars".
2008 - The Farm 51, praca na stanowisku grafika 3D, tworzenie grafiki na potrzebę projektu "NecroVisioN:
Lost Company"
2008-2011 - CD Projekt RED, starszy specjalista (grafik 3D i projektant lokacji), praca nad grą "Wiedźmin 2";
2012-nadal Jujubee S.A. - Wiceprezes Zarządu



Cytat:

* 6 gier wyprodukowanych od dnia założenia Spółki;
* Około 2.000.000 pobrań produktów;
* Ponad 1.000.000 pobrań produktów tylko na platformach Apple (iOS, Mac);
* Obecność na 7 platformach sprzętowych (iOS, Android, Mac, PC, OUYA, Leap Motion, Windows Phone);
* Produkcja gier docenianych przez graczy i branżę (m.in. wyróżnienie „Editor’s Choice” przez Apple czy * * * „Finest Game Publisher March 2014” przez Quality Index);
* Bezpośrednie kontakty z osobami odpowiedzialnymi za promowanie gier w sklepach dedykowanych (iOS, Android);
* Obecność produktów Spółki na wszystkich znaczących rynkach na świecie
(m.in. USA, UE, Chiny, Japonia, Rosja, Kanada);
* Gry lokalizowane na wiele języków (angielski, hiszpański, niemiecki, francuski, włoski, portugalski, chiński, japoński, rosyjski);
* Produkcja gier własnych oraz gier tworzonych na zlecenie podmiotów zewnętrznych;
* Ponad 30% dotychczasowych przychodów Spółki wygenerowanych zostało na rynku chińskim.
Edytowany: 25 maja 2015 10:40

mayamak
Dołączył: 2014-10-30
Wpisów: 168
Wysłane: 25 maja 2015 13:01:39
"krewa" napisał(a):
Spółka wykazuje się niezwykłym talentem w doborze tematyki gier - teraz płodzą survivalową grę opartą na katastrofie Kurska.


Nie do końca. Kursk jest celem emisyjnym, chcą na to zdobyć finansowanie. To co robią aktualnie to:

Cytat:

4.5.3. Rok 2014
IV kwartał:Zawarcie umowy z niemieckim dystrybutorem gier Astragon Software na wyprodukowanie przez Emitenta gry na zlecenie. Kontrakt obejmuje cały proces wytworzenia gry, okres realizacji wynosi 15
Memorandum Informacyjne Jujubee S.A. 41miesięcy, a wynagrodzenie stanowi ryczałt (nie jest zależne od poziomu przychodów z gry uzyskanych przez dystrybutora).

4.13.6. Strategia rozwoju Emitenta
w I kwartale 2016 – Zakończenie prac i wydanie gry tworzonej dla niemieckiego wydawcy Astragon Software
(platformy iOS i Android)
• w I kwartale 2016 - Rozpoczęcie pracy nad kolejnymi projektami zleconymi przez partnerów zewnętrznych (stała
współpraca z wydawcą Astragon Software)


Dodam jedynie, że ostatnio wydany symulator przez Astragon Software to Construction Simulator 2014 . Na androidzie jest dosepny w wesji płatnej - 1$. Ten rynek charakteryzuje się głównie grami F2P, także każda gra która jest płatana i cieszy się zainteresowaniem jest ogromnym sukcesem. Construction Simulator 2014 ma 500,000 - 1,000,000 instalacji, oraz średnią ocen 4.3 (55,578).

Trailer Kursk został wypuszczony 20 maja, na youtube dobija już do 200k wyświetleń, w Rosji wzbudził ogromne poruszenie (wystarczy poczytać komentarze pod filmem). Możliwe, że szykuje się kolejny po "Haterd" hit medialny, jednak tym razem bardzo polityczny.

mayamak
Dołączył: 2014-10-30
Wpisów: 168
Wysłane: 25 maja 2015 19:35:00
www.gry-online.pl/S022.asp?ID=...

Cytat:
O Jujubee – katowickiej firmie, która jeszcze do niedawna znana była głównie z gier na telefony – można powiedzieć po zapowiedzi Kurska całkiem sporo, ale przede wszystkim to, że na pewno nie brakuje jej odwagi.
Edytowany: 25 maja 2015 19:37


mayamak
Dołączył: 2014-10-30
Wpisów: 168
Wysłane: 26 maja 2015 20:25:27
Informacja o Cenie Emisyjnej Akcji Serii D JUJUBEE S.A.

Cytat:
W wyniku procesu Budowy Księgi Popytu w ofercie publicznej akcji zwykłych na okaziciela serii D JUJUBEE S.A. z siedzibą w Katowicach, Zarząd Spółki dokonał w dniu 26 maja 2015r. wstępnego przydziału akcji i ustalił Cenę Emisyjną na poziomie 2,10 zł (słownie: dwóch złotych dziesięć groszy).

drago
Dołączył: 2013-09-09
Wpisów: 3
Wysłane: 30 maja 2015 20:22:06
7mln przy 35k netto to jest c/z= 200? oO chyba sobie podaruje zapis na to IPO

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 9 781
Wysłane: 30 maja 2015 21:38:09
Ta spółka nie sprzedaje obecnego biznesu, tylko przyszły, więc nie ma sensu odnosić ceny do obecnych wyników. To jest tak naprawdę startup, choć ludzie w spółce mają doświadczenie.

GRAF78
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 081
Wysłane: 30 maja 2015 21:59:04
drago napisał(a):
7mln przy 35k netto to jest c/z= 200? oO chyba sobie podaruje zapis na to IPO

dla porównania 11Bit w 2010r przed debiutem (tez jako start up) wycenił się troche poniżej 4mln

mayamak
Dołączył: 2014-10-30
Wpisów: 168
Wysłane: 30 maja 2015 22:06:54
może być tak, że wycena poszybowała tak wysoko ze względu na hype wśród prasy gamingowej oraz mass media w sprawie celu emisyjnego, czyli gry KURSK.

materiał video TVP Info

materiały video z wiadomości rosyjskich
https://youtu.be/jmuwSpxxWdY
https://youtu.be/E0krwoCvam4

Polska gra KURSK wywołała lawinę negatywnych komentarzy w Rosji

PS. do admina - wklejam linki youtube a mimo to nie pokazują się jako filmy w poście tylko nadal jako linki. Co z tym zrobić?

drago
Dołączył: 2013-09-09
Wpisów: 3
Wysłane: 30 maja 2015 22:29:48
No tak ale wtedy trzeba będzie poczekać rok w niepewności. Całkiem wysoko się wyceniają albo tylko mi się tak wydaje nie posiadam jeszcze tak sporego doświadczenia.A w temacie gry Kursk hmm jakoś nie bardzo wiem w jaki target oni chcą celować z tą grą. Mnie osobiście nie rusza tematyka Kurska w ogóle a przygodówki o ile ja się orientuje nie mają aż tak sporego wzięcia jak inne gatunki. Być może jest jakaś nisza do wypełnienia o której oni wiedzą. Patrząc na skład firmy Jujubee wyobrażam sobie i fantazjuje, że mogli by swoje umiejętności i talenty wykorzystać w lepszy sposób. Czas pokaże rynek zweryfikuje. Zastanawiam się tylko na ile warto brać subskrypcję a na ile będzie szansa dokupić taniej w czasie nie krótkiego w końcu oczekiwania na grę a być może cena zacznie już od początku rosnąć a oczekiwania bedą rosły hmmm Think

mayamak
Dołączył: 2014-10-30
Wpisów: 168
Wysłane: 30 maja 2015 22:55:27
Moim zdaniem diabeł tkwi w szczegółach, a czarnym koniem tego debiutu jest zawarcie umowy z niemieckim dystrybutorem gier Astragon Software. Na pewno wielu z was ostatnimi czasy czytało o The Witcher 3: Wild Hunt is the biggest UK launch of 2015. Zobaczcie co jest na miejscu #2 - Farming Simulator 15. Symulatory w tym momencie są cichą niszą na rynku, która jest bardzo dochodowa. Kolejne przykłady to Euro Truck Simulator 2 czy też Cities: Skylines, wszystkie wymienione gry utrzymują się od dłuższego czasu w top100 Steam bestsellers.



kliknij, aby powiększyć
Edytowany: 30 maja 2015 22:55


ChiefMike
Dołączył: 2012-10-10
Wpisów: 575
Wysłane: 31 maja 2015 12:39:44
Cities: Skylines - wymiata, dużo modów społecznościowych, możliwość tworzenia własnych budowli - edytory, super możliwości, Skylines to gra na lata moim zdaniem zjada Sim City 'nowe' i 'stare- SC4' oraz Wiedźmina na dzień dobry.

Nie mam czasu na 'giercowanie', ale dla Skylines rozważył bym zakup nowego komputera.

Symulatory miasta nie są niszą, są bardzo popularne, na rynku brakowało dobrego symulatora - duże mapy, duże możliwości budowania - podstawy i oczywiste oczywistości których nie miało 'nowe' Sim City (brak możliwości budowania mostów,metra, po postawieniu dwóch budynków nie ma miejsca, brak możliwości edycji budynków, problemy z serwerami) i Skylines ją wypełnił.

Rynek symulatorów miasta był praktycznie 'od zawsze' i wiadomo było, że Skylines to będzie sukces a jak będzie w przypadku 'Kurska' ?

mayamak
Dołączył: 2014-10-30
Wpisów: 168
Wysłane: 31 maja 2015 20:26:25
Tak jak pisałem w tym momencie Kursk jest jedynie punktem zaczepienia oczu inwestorów. Według mnie prawdziwa inwestycja i potencjał siedzi w umowie z Astragon. Co zresztą zostało potwierdzone w wywiadzie ze StockWatch. Przy okazji dzięki za ten wywiad, w końcu można przeczytać coś poza gamingowym hypem pod kątem inwestycji.

Cytat:

Z dwóch tytułów wydanych w 2014 r. wypracowaliście Państwo przychody w wysokości 451 tys. zł wobec 366 tys. zł w roku 2013. Jaka część tych przychodów pochodziła z własnych tytułów?

Szacujemy, że z własnych tytułów wypracowaliśmy ok. 80 proc. przychodów. Umowę na realizację gry dla Astragon Software zawarliśmy na przełomie października i listopada 2014 roku – największą część przychodów z tego zlecenia zaksięgujemy w obecnym roku.


Po samym wydźwięku wypowiedzi widać, że są pewni swego i przypuszczam że raport (kwartalny lub roczny 2015) skieruje mocno kapitał na tą spółkę.
Edytowany: 31 maja 2015 20:27

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 9 781
Wysłane: 31 maja 2015 21:37:59
Spółka prawdopodobnie ma tutaj wynagrodzenie ryczałtowe, bo o ile pamiętam produkcję finansuje w całości wydawca. Skoro nie ma ryzyka, to nie ma profitów zależnych od sprzedaży. Z resztą to także chyba nie pierwsza produkcja dla tego wydawcy, a jakoś do tej pory nie przełożyło się to na kokosy dla spółki. Ewentualny sukces i wzrost wartości leży we własnych produkcjach, w zasadzie w tyj na którą spółka chce pozyskać kasę z emisji...
Aby był sukces to:
1. Trzeba pozyskać gotówkę, a spółka sprzedaje akcje 10 razy drożej niż w parę miesięcy temu w private placement. Wcale nie jest pewne, czy po takiej cenie uda się zebrać kapitał.
2. Trzeba napisać grę, która będzie się czymś wyróżniać. Choć 2 ludzi pracowało przy Wieśku, to robili to jako graficy. Owszem, Prezes był kimś więcej, ale już nie przy takich hitach.
3. Trzeba produkt SPRZEDAĆ. Jeśli założymy, że spółka pozyska kasę i zmieści się w budżecie, to powinna zarobić co najmniej 1,5 mln zł, bo wtedy mamy uzasadnienie dla kapitalizacji. Stąd prosty wniosek, że musi sprzedać swoją grę za co najmniej 3 mln zł (przychód minus budżet pisnia), co przekłada się na licząc po cenach pułkowych na sprzedaż w kwocie około 6 mln. To nie jest takie proste i oczywiste.


mayamak
Dołączył: 2014-10-30
Wpisów: 168
Wysłane: 31 maja 2015 21:53:22
ad1
Cytat:
Wcale nie jest pewne, czy po takiej cenie uda się zebrać kapitał.


Zakładam, że już wiedzą ile kapitału pozyskali skoro zamieszczają ogłoszenia o pracę przy projekcie KURSK
www.skillshot.pl/jobs/1865-gra...
www.skillshot.pl/jobs/1866-pro...

mayamak
Dołączył: 2014-10-30
Wpisów: 168
Wysłane: 31 maja 2015 22:40:57
anty_teresa napisał(a):
Spółka prawdopodobnie ma tutaj wynagrodzenie ryczałtowe, bo o ile pamiętam produkcję finansuje w całości wydawca. Skoro nie ma ryzyka, to nie ma profitów zależnych od sprzedaży. Z resztą to także chyba nie pierwsza produkcja dla tego wydawcy, a jakoś do tej pory nie przełożyło się to na kokosy dla spółki.


Odsyłam do Memorandum Informacyjnego

Cytat:
4.5. Krótki opis historii Emitenta
Jujubee S.A. została zawiązana w dniu 27 stycznia 2012
[...]
2012 - brak współpracy z Astragon
2013 - brak współpracy z Astragon
4.5.3. Rok 2014
IV kwartał: Zawarcie umowy z niemieckim dystrybutorem gier Astragon Software na wyprodukowanie przez
Emitenta gry na zlecenie. Kontrakt obejmuje cały proces wytworzenia gry, okres realizacji wynosi 15
Memorandum Informacyjne Jujubee S.A. 41 miesięcy, a wynagrodzenie stanowi ryczałt (nie jest zależne od poziomu przychodów z gry uzyskanych przez dystrybutora).

Z tego wynika, że aktualny projekt realizowany dla Astragon to pierwsza produkcja dla tego wydawcy.

dalej
Cytat:
Skoro nie ma ryzyka, to nie ma profitów zależnych od sprzedaży

Cytat:
4.13.6. Strategia rozwoju Emitenta
w I kwartale 2016 – Premiera niezapowiedzianej gry symulacyjnej (iOS, Android). Produkcja tego tytułu jest
finansowana przez Wydawcę, który samodzielnie podejmie decyzję o dokładnej dacie premiery. Spółka, oprócz
wynagrodzenia otrzymywanego za realizację projektu, będzie otrzymywać tantiemy od przychodów ze
sprzedaży już od chwili pojawienia się gry na rynku
.


Z tego wynika, że będą profity/tantiemy (podział % z góry ustalony pewnie został w umowie) od przychodów z gry. Zresztą zostało to także opisane w wywiadzie przeprowadzonym przez StockWatch.

"wywiad StockWatch" napisał(a):
W najbliższym roku planujecie Państwo dokończyć realizację gry na zlecenie dla Astragon Software, ale także wydać niezapowiedzianą jeszcze grę strategiczna. Jaki jest budżet tego projektu i na jakich platformach ukaże się gra?

Wielkość budżetu tytułu realizowanego na zlecenie Astragon Software kilkakrotnie przewyższy nasze największe dotychczasowe produkcje. Ukaże się na platformach iOS i Google Play i od chwili ukazania się na rynku będzie generował dodatkowe przychody dzięki tantiemom[...]
Edytowany: 31 maja 2015 22:42

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 9 781
Wysłane: 1 czerwca 2015 07:21:04
Cytat:
Z tego wynika, że aktualny projekt realizowany dla Astragon to pierwsza produkcja dla tego wydawcy.

Zgoda. Widocznie pamięć mnie zawiodła. Tym niemniej wcześniej już spółka realizowała projekty dla innych wydawców.

Cytat:
Z tego wynika, że będą profity/tantiemy (podział % z góry ustalony pewnie został w umowie) od przychodów z gry. Zresztą zostało to także opisane w wywiadzie przeprowadzonym przez StockWatch.

Szkoda, że nie czytasz nie do końca dokładnie, bo sam zacytowałeś:

Cytat:
4.5.3. Rok 2014
IV kwartał: Zawarcie umowy z niemieckim dystrybutorem gier Astragon Software na wyprodukowanie przez Emitenta gry na zlecenie. Kontrakt obejmuje cały proces wytworzenia gry, okres realizacji wynosi 15 Jujubee S.A. 41 miesięcy, a wynagrodzenie stanowi ryczałt (nie jest zależne od poziomu przychodów z gry uzyskanych przez dystrybutora).


Cytat:
Model: tworzenie gier na zlecenie
Doświadczenie, efektywność i wysokie standardy produkcji gier umożliwiły Spółce nawiązanie istotnych kontaktów w branży, dzięki czemu znaczącym elementem działalności Emitenta jest produkcja gier na zlecenie podmiotów zewnętrznych, szukających atrakcyjnych pod względem jakości i ceny twórców gier video. W tym modelu Spółka odpowiada za stworzenie produktu od koncepcji do całkowitego wykonania gotowej gry, otrzymuje za to ryczałtowe wynagrodzenie (wypłacane w miarę postępu prac nad grą), natomiast całkowite ryzyko handlowe ponosi zamawiający kontrahent, który plasuje produkt na rynku. Z dotychczasowego doświadczenia Emitenta wynika, iż tego typu kontrakty (zlecenia) charakteryzują się bardzo wysoką rentownością, co za tym idzie Emitent planuje realizować podobny model współpracy w przyszłości.


Jeśli nawet pojawią się z tego projektu dodatkowe wpływy, bo spółka nie jest spójna co do komunikacji, to będą one znikome. Tak po prostu jest w branży gier. Śmietankę zgarnia wydawca i dystrybutor. Żeby zarobić kokosy trzeba ponosić ryzyko.


Proponuję także zerknąć do tego wywiadu w obliczu liczb, które przytoczyłem i planów sprzedażowych co do Kurska.
Edytowany: 1 czerwca 2015 07:25

shimatsu
Dołączył: 2010-08-14
Wpisów: 11
Wysłane: 3 czerwca 2015 10:00:25
Edytowany: 7 lipca 2019 18:00

mayamak
Dołączył: 2014-10-30
Wpisów: 168
Wysłane: 3 czerwca 2015 10:13:24
Przedmiotem oferty było wyemitowanie 830.000 akcji po cenie emisyjnej 2,10 zł. Akcje zostały przydzielone 126 inwestorom. W trakcie Oferty zapisy złożyło 126 inwestorów na łączną ilość 1.327.286 akcji. W rezultacie zapisano się na więcej akcji niż zakładała sama oferta.

Stopa redukcji wśród inwestorów, którzy nie brali udziału w procesie book buildingu wyniosła 53,34%. Ta redukcja jest wyznacznikiem tego ilu inwestorów zrezygnowało z zakupu akcji w akcji promocyjnej podczas budowania księgi popytu, w której należało podać cenę po której chce nabyć się akcje. Widełki w book buildingu wynosiły 1,80 - 2,40. Cena akcji ostatecznie została ustanowiona na 2,10 zł, jeżeli ktoś mieścił się w tej cenie otrzymał zaproszenie do zakupu akcji "w pierwszym życie" korzystając z przywilejów book buildingu, jeżeli ktoś zdeklarował się poniżej tej ceny mógł wysłać deklarację na przyjmowanie zapisów na akcje które odbywało się 27 maja -1 czerwca. Rezultatem czego inwestorzy, którzy brali udział w book buildingu zredukowali się 53,34%, natomiast w trakcie przyjmowania zapisów na akcje po ustalonej cenie 2,10 inwestorzy zapisali się na więcej akcji niż zakładała oferta.
Edytowany: 3 czerwca 2015 10:19

Scarry
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 390
Wysłane: 11 czerwca 2015 19:56:06
anty_teresa napisał(a):
Spółka prawdopodobnie ma tutaj wynagrodzenie ryczałtowe, bo o ile pamiętam produkcję finansuje w całości wydawca. Skoro nie ma ryzyka, to nie ma profitów zależnych od sprzedaży. Z resztą to także chyba nie pierwsza produkcja dla tego wydawcy, a jakoś do tej pory nie przełożyło się to na kokosy dla spółki. Ewentualny sukces i wzrost wartości leży we własnych produkcjach, w zasadzie w tyj na którą spółka chce pozyskać kasę z emisji...
Aby był sukces to:
1. Trzeba pozyskać gotówkę, a spółka sprzedaje akcje 10 razy drożej niż w parę miesięcy temu w private placement. Wcale nie jest pewne, czy po takiej cenie uda się zebrać kapitał.
2. Trzeba napisać grę, która będzie się czymś wyróżniać. Choć 2 ludzi pracowało przy Wieśku, to robili to jako graficy. Owszem, Prezes był kimś więcej, ale już nie przy takich hitach.
3. Trzeba produkt SPRZEDAĆ. Jeśli założymy, że spółka pozyska kasę i zmieści się w budżecie, to powinna zarobić co najmniej 1,5 mln zł, bo wtedy mamy uzasadnienie dla kapitalizacji. Stąd prosty wniosek, że musi sprzedać swoją grę za co najmniej 3 mln zł (przychód minus budżet pisnia), co przekłada się na licząc po cenach pułkowych na sprzedaż w kwocie około 6 mln. To nie jest takie proste i oczywiste.



nie wziąłem udziału w emisji, spółka mnie kompletnie nie przekonuje. Trochę skok na kasę. Produkty sa niedopracowane, długo pozostają w fazie irytujących błędów i generalnie nie widzę tu pola na drugie CDP czy 11bit. Za małe doświadczenie i za mało myślenia quality over quantity.


widze dużo obietnic w fazie deklaracji bez rzetelnego pokrycia, zdecydowanie za dużo dla mnie. Ludziom najaranym na hype branży może pasować, mi za bardzo przypomina spółki jak NicolasGames czy Farm51, tyle że jest mniejsza trochę.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to jest luksus w życiu." J. Walkiewicz
Edytowany: 11 czerwca 2015 20:03

mayamak
Dołączył: 2014-10-30
Wpisów: 168
Wysłane: 11 lipca 2015 12:06:43
Jujubee będzie na tegorocznym Gamescom. Są dwie możliwości, będą reklamować projekt dla Astragon lub własny projekt Kursk.

www.gamescom-cologne.com/games...


kliknij, aby powiększyć

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
1 2 3 4 5 6 7

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,370 sek.

AD.bx ad3a
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d