PARTNER SERWISU
tjfdzwfa
kubax

kubax

Ostatnie 10 wpisów
Wykup to chyba pozytywne info? Jak kurs może zareagować? Mamy tam lukę cenową.

Kurs wrócił niczym wystrzelony z procy ponad opór wyznaczony w analizie krewy(440). Oby to była zmiana trendu. Jeśli się kurs obroni w poniedziałek to chyba można tak zakładać?

Dix22 napisał(a):
Tak swoją drogą - jakie macie przemyślenia na temat polityki informacyjnej zarządu CDR?

Na ile miało to komuś "zaburzyć" plany inwestycyjne? I mam wrażenie jednak, że to taka zemsta dla funduszy z krótką pozycją, którzy są wykazani w raporcie KNF.


Ja osobiście źle oceniam, chyba po to się podaje datę publikacji raportu, żeby podać wyniki tego dnia a nie nagle znienacka podawać szacunkowe dane.

No i gdyby te wyniki były jakimś dobrym zaskoczeniem to mogłyby zaszkodzić shortom, a są bym powiedział neutralne.. co w sumie, może być im na rękę.

rbn01 napisał(a):
Moim zdaniem powinni spisać cyberpunka na straty, no chyba ze pójdą full time w multiplayer ale skoro nie ma takich planów to powinni łatać to jak najmniejszymi kosztami i zamknąć projekt bez dalszego rozwijania rozgrywki. Finansowo zdaje sie i tak nie wyszli na tym źle. Do błędu trzeba sie umieć przyznać, rynek nas tego uczy najlepiej. Im szybciej zakoncza sage pt. cyberpunk tym lepiej dla spółki.


hehe ale w to grało ponad 1 mln osób na steam i 77% poleca grę.

A to nie jest tak, że gra przebija oczekiwania? W przypadku cyberpunka, wtopa polegała na tym, że z grą jest gorzej niż zakładał rynek, a tutaj jest chyba lepiej niż zakładał rynek? :) Ja osobiście nie dawałem wiary, że to będzie mieć nr 1 na steam w sprzedaży i osiągnie taką ilość graczy.

pytek21 napisał(a):


A swoją drogą to czy jeśli takie fundusze mają 0.6% na krótko to faktycznie to oni teraz nie wiszą bo juz sprzedali i uwalili kurs.




Też się dzisiaj nad tym zastanawiałem, bo to 0.6% chyba się pojawiło po wczorajszej sesji, wiec można zakładać, że odkupią akcje przed 19 kwietnia. Przyjmując taki scenariusz, ciekawe co się może dziać z kursem do tego czasu .

pytanie nooba, dzisiejsze otwarcie było z luką ceną, ma to jakieś znaczenie? Zapewne wiecie o czym mówię, domykanie luki cenowej i takie tam.

Ale prawdopodobnie siedzą na sianie bo cyberpunk mimo, ze jest wybrakowany sprzedał się b. dobrze. I dalej się sprzedaje nieźle, w tej chwili 10 miejsce na steam. 13 mln sprzedanych cyberpunków to gigantyczna baza potencjalnych nabywców płatnych dlc i tak dalej. Mimo całej farsy ta sprawa finansowo jest wygrana, imho.

Dobra ukradli, ale nawet jeśli tak to co z tego? Czy to wpłynie na sprzedaż gier cdp? Raczej nie. Ludzie nie chcą grać w gry oparte o technologie CDP ale chcą grać w witchera i cyberpunka. Te marki należą do CDP.

Zresztą na prawdę to tylko technologia, nic więcej, zanim jakieś studio w ogóle przepisze sobie red engine pod siebie to CDP pójdzie już dużo dalej technologicznie. Jakieś ataki hakerskie na grę nie są żadnym zagrożeniem, bo jest dostarczana przez goga, steama itp. To te platformy trzeba złamać, a nie grę.

W ogóle za sukces gier cdp bardziej odpowiadają ich umiejętności miękkie niż techniczne, opowiadanie historii, kreacja świata, design, dialogi, reżyseria - tak zwana wizja artystyczna, kody w c++ to wiecie można sobie napisać zawsze jak się ma kase.

Zresztą nawet to że ukradli te kody to póki co domysły, tak twierdzą hakerzy ale czy to prawda? Wypuścili do sieci tylko gwinta, może mieli tylko to a reszta to blef..

Wiem, że osoby które pracowały przy gwincie były całkowicie odcięte od innych projektów, Gwint nie powstał na red engine. Jeśli kopia gwinta jest z lokalnego kompa to mogą nic więcej nie mieć wartościowego. No ale to tylko moje spekulacje.


vladinho napisał(a):


sam jestem zaskoczony, że po tylu latach (od wiedźmina) użyli tego samego silnik


Sorry tylko ten wyrwany z kontekstu cytat jest sens komentować.

Wiedźmin 3 był na red engine 3 a cyberpunk jest na red engine 4, nowa gra redów powstanie na jeszcze nowszej generacji. A wiesz dlaczego? Bo po to go napisali, po to stworzyli customowy framework do robienia gier żeby właśnie robić na nim swoje gry.

red engine nie jest tak kompletnym narzędziem jak unreal engine. Prawdopodobnie w ogole się nie nadaje do bycia komercyjnym pakietem dla innych firm robiących gry. ale powstał pod strzechą redów i mogą go modyfikować i rozwijać pod swoje gry jak szyty na miarę garnitur.

vladinho napisał(a):
_olo_ napisał(a):


Analizując ten silnik przez pół roku (dla przykładu) studio 11bit mogłoby spokojnie wkroczyć do świata gier AAA. Mniej więcej na zasadzie różnic między Lords of the fallen a Dark Souls, gdzie trochę kiczowata i pozbawiona klimatu IP sprzedaje się w miarę dobrze i odcina kupony z zerżniętego pomysłu.


Akurat wiele gier AAA powstaje na silniku Unreal Engine który jest "darmowy", płaci się % od sprzedaży gry. Powstaje na nim masa topowych gier, zresztą technologie które odpowiadają za różne symulacje w grze itp, to najprawdopodobniej technologie zewnętrzne zaimplementowane do red engine, a nie jakieś pionierskie rozwiązania redów ;). Niektóre firmy same piszą sobie silniki graficzne, żeby nie być uzależnionymi od jakiegoś zewnętrznego developera.

Wydaje mi się, że red engine ma wartość w ręku twórcy, używanie tego raczej jest bez sensu z punktu widzenia innego studia, nie za mln $

Informacje
Stopień: Ośmielony
Dołączył: 7 stycznia 2021
Ostatnia wizyta: 4 czerwca 2021 18:39:11
Liczba wpisów: 12
[0,00% wszystkich postów / 0,01 postów dziennie]
Punkty respektu: 8

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,273 sek.

cfhmvgvc
ccjkhoyo
zzbxbrme
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ibhlcufk
btrblpgm
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat