PARTNER SERWISU
pezfjnum

WIG-Media

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 21 września 2008 20:44:21
Napisałem wypracowanko (przeredagowałem ze starego bloga):
www.stockwatch.pl/edukacja/pos...

A w żołnierskich słowach: w mediach są straszne turbulencje. Bez nadziei na poprawę.
Źródło: raptownie przesuwa się postrzegana wartość, za którą płaci konsument. To znaczy, znika.
Informacja przestaje być towarem, a staje się nadmiarem. Komunikowanie masowe wygasa. Grupy docelowe odchodzą do lamusa. Przez zmiany w konsumpcji mediów, zmienia się też rozdział budżetów marketingowych: w ślad za konsumentami przechodzą do internetu.
Tego się nie zmieni, można tylko gonić. Z różnym powodzeniem próbują duzi i mali. Duzi mają zasoby, mali mają mobilność. Duzi mają koszty stałe, mali nie mają. Trend jest silny, oczywisty i trwały.
Edytowany: 21 września 2008 20:48

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość



Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,066 sek.

hxubislo
fdobinve
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 634,22 zł +383,17% 96 634,22 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +57 011,41 zł 241,54% 124 772,41 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 578,99 zł 22,80% 24 699,73zł
eotxeziv
ublehqya
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat