PARTNER SERWISU
qasjtbpc
1 2

Optymalny termin kupna obligacji

Kamil Gemra
0
Wpisów: 3 001
Wysłane: 3 maja 2011 14:19:20
Dokładnie, trzeba wszystko sprawdzać!

Ja wybrałem dlatego XTB jako jedno z biur w których mam rachunki, że tam autentycznie jest najtaniej. Coś jednak za coś...

marcinpl87
0
Wpisów: 1
Wysłane: 28 października 2012 21:10:45
Odświeżam temat optymalnego momentu kupna (jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość ;) ), ponieważ chciałem kupić coś z banków, np. alior (www.gpwcatalyst.pl/instrument?...) lub getin (www.gpwcatalyst.pl/instrument?...) przejrzałem jednak tabele odsetkowe na www.gpwcatalyst.pl/tabele_odse... ale nie widzę tam tych papierów żebym mógł sprawdzić dzień ustalenia praw do odsetek. Czy mógłbym prosić o informacje jak tego szukać? albo może są obligacje innych banków których dzień ustalenia praw do odsetek przypada jakoś w listopadzie?

Marcin Osiecki
PREMIUM
0
Grupa: SubskrybentP1
Wpisów: 855
Wysłane: 29 października 2012 00:54:38
Obligacje Alior Banku przynajmniej na razie odpadają, bo nie ma na nich kompletnie żadnej płynności - zero zleceń sprzedaży, kupna zresztą też. Poza tym te papiery są notowane na rynku hurtowym BS ASO i jednostką transakcyjną jest pakiet na 100000 zł. Ale jeśli chodzi o obligacje Getin Noble Banku to jest kilka papierów, które można kupić po w miarę rozsądnych cenach i można je kupić na GPW ASO, czyli detalicznie. Nie skupiałbym się tak bardzo na tym optymalnym momencie kupna. Mam wrażenie, że za dużą wagę do tego wiele osób przykłada. Liczy się rentowność przede wszystkim, która wynika z ceny, po której się kupi. A wpływ niekorzystnych przepisów podatkowych świetnie liczy nasz kalkulator - wartość efektywnej stopy opodatkowania.

W naszej bazie jest większość obligacji Getin Noble Banku (brakuje jednej, którą niedługo dodam):
www.stockwatch.pl/obligacje/em...

gauss
0
Wpisów: 111
Wysłane: 7 lipca 2013 12:48:37
Mam pytanie do Pana Marcina.