PARTNER SERWISU
zkjpvwza

Praca licencjacka na temat analizy technicznej

Jelo
0
Wpisów: 23
Wysłane: 22 lutego 2010 02:24:48
Witam,

Chciałbym się do was zwrócić z mała prośbą. Postanowiłem pisać pracę licencjacką na temat analizy technicznej, niestety mam pecha ponieważ mój promotor nie ma na ten temat zielonego pojęcia a sam jestem w tej materii zielony aczkolwiek chciałbym poznać to narzędzie. Mój problem wyglada mianowicie, jak każdy z was wie ze to temat rzeka, a ja jestem ograniczony jeżeli chodzi o długość, wiec musze się skupić na najważniejszych aspektach i wybrać jakieś konkretne zagadnienie. Moja praca będzie się składać z 3 rozdziałów, 1 pierwszy to ogólny wstęp, drugi to przegląd literatury a trzeci ma być praktyczny. Z pierwszym rozdziałem nie mam najmniejszego problemu, w drugim opisuje co to jest trend, teoria dowa, linie wparcia i oporu, tunele, wyznaczanie linii trendu oraz rodzaje wykresów wykorzystywane przy analizie technicznej. Największy problem mam z trzecim rozdziałem, chciałbym was prosić o jakieś szczegóły o czym mógłbym tutaj pisać, na dzień dzisiejszy zastanawiałem się nad efektywnością paternów cenowych na gpw w oparciu o spółki z wig20 albo może nawet w oparciu o któryś z indeksów wig. Bardzo będę wdzięczny za jakie kol wiek wskazówki.

Pozdrawiam
Piotrek

szooler
0
Wpisów: 2 112
Wysłane: 25 lutego 2010 12:26:06
Nie wiem jak Ci pomóc,bo teorię AT znam "z praktyki",a nigdy się jej nie uczyłem.
Praktycznie to możesz na przykład prześledzić historyczne notowania spólek z wig20,załóżmy,bo są najpłynniejsze,i wskazać zależność między obrotami,wolumenem "obróconych"(kupionych/sprzedanych akcji),a zmianą trendu,jeśli taka zależność jest do udowodnienia,albo jej się dopatrzysz.To Twoja praca domowa. :).Roboczy tytuł brzmiałby:wolumen(obrót)a zmiana trendu,najlepiej na wzrostowy.Czyli badanie wyprzedanych rynków,wtedy gdy budzi się byk Angel .
Było,nie było,w końcu jakiś optymizm w tych niepewnych czasach.salute
"Fortuna favet fortibus"

mathu