Spółka zajmuje się produkcją i wydawnictwem gier w modelu FTP (free to play). Najbardziej rozpoznawalnym tytułem jest Real Boxing, które początkowo było wydane jako gra premium (płatna), natomiast w 2014 r. spółka zdecydowała się zmienić model sprzedaży na FTP. Strategia spółki zakłada skupienie na ekspansji w kierunku rynków azjatyckich oraz poszerzenie portfolio oferowanych produktów, co ma znacząco zwiększyć liczbę użytkowników gier. Działalność badawczo-rozwojowa skupia się na rozwoju autorskich technologii i analizie danych, dzięki czemu realizowane projekty mają być dostosowane do oczekiwań graczy i rynku. W czerwcu 2012 roku, spółka zadebiutowała na rynku alternatywnym NewConnect, a we 30 wrześniu 2016 r. przeniosła notowania na rynek główny Giełdy Papierów Wartościowych.
Vivid Games planuje przetestować 10 nowych gier mobilnych w 2021 r. i szacuje, że 4-6 z nich może trafić później do globalnej dystrybucji, poinformował prezes Remigiusz Kościelny.
Vivid Games odnotowało 0,12 mln zł skonsolidowanego zysku netto w III kw. 2020 r. wobec 0,57 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Kurs akcji producenta gier rośnie w środę rano o ponad 4 proc., a za jeden walor płacono 1,87 zł.