
Vivid Games miał wstępnie 0,6 mln zł straty netto w 2024 r. (Fot. Vivid Games)
Przychody ze sprzedaży za grudzień 2024 roku spodziewane są na poziomie 1,3 mln zł. Wynik netto wyniósł wstępnie 0,05 mln zł, podano.
– Miniony rok był dla naszej firmy przełomowy. Pozyskaliśmy strategicznego inwestora, który wsparł nas nie tylko finansowo, ale także biznesowo. Odnotowaliśmy znaczące postępy w pracy nad flagowym tytułem – ‚Real Boxing 3’, a także z sukcesem wprowadziliśmy na rynek grę ‚Zozole Run’ – nasze pierwsze rozwiązanie łączące wirtualne doświadczenie z fizycznym produktem – powiedział CEO Vivid Games Piotr Gamracy, cytowany w komunikacie.
– Zmiany wprowadzone w ‚Real Boxing 2’ przyniosły wymierne efekty – ostatni kwartał zamknęliśmy z zyskiem, co potwierdza wieloletni cykl życia naszych tytułów. Wchodzimy w nowy rok wzmocnieni pozytywnymi wynikami soft launchu ‚Real Boxing 3’, przeprowadzonego w IV kwartale w USA. Wkrótce planujemy kolejne testy, które powinny potwierdzić trafność naszej strategii – dodał prezes.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.