
Fot. materiały prasowe
Real Boxing 3 odnotował znaczne postępy w porównaniu do technicznego soft launchu z kwietnia tego roku, a także imponujące wyniki względem Real Boxing 2. Kluczowe wskaźniki, takie jak ukończenie samouczka, zaangażowanie graczy i stabilność techniczna, przekroczyły oczekiwania. Wskaźnik ukończenia samouczka wyniósł aż 95,3 proc., przewyższając zarówno rezultaty z technicznego SL, jak i Real Boxing 2. Dodatkowo gra osiągnęła wskaźnik użytkowników bezawaryjnych na poziomie ponad 95 proc., co podkreśla jej dopracowaną technicznie konstrukcję i gotowość do szerszej dystrybucji.
– Zespół produkcyjny zgromadził cenne informacje z testów, wskazujące na możliwość ulepszenia procesu wdrażania graczy, dostosowania poziomu trudności oraz dalszej optymalizacji zaangażowania w trybie PVP. Wszystkie wnioski z SL będą implementowane w grze w kolejnych sprintach – podkreśla Bartosz Biniecki, game director w Real Boxing 3.
– W mojej ocenie soft launch udowodnił, że dzięki angażującej rozgrywce, stabilności technicznej i obiecującym wskaźnikom początkowym, Real Boxing 3 jest na najlepszej drodze, by zrewolucjonizować gatunek gier bokserskich na urządzenia mobilne i dostarczyć graczom na całym świecie wyjątkowych emocji. Będziemy dalej rozwijać tytuł i tak jak podkreślałem przy okazji ostateniego czatu inwestorskiego – gra trafi do globalnej dystrybucji w najlepszym dla siebie momencie, tak by od samego początku maksymalnie wykorzystała potencjał komercyjny. Kolejne fazy soft launch pozwolą nam ten moment precyzyjnie wyznaczyć – dodaje Piotr Gamracy, prezes Vivid Games.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.