Spółka: vivid
-
-
Spółka Vivid Games zawarła umowę z Apple w sprawie wydania odrębnej wersji gry „Real Boxing 2” w subskrypcyjnym modelu Apple Arcade. Premiera planowana jest na pierwszy kwartał 2026 roku. Kurs akcji spółki rośnie w środę po południu o blisko 20 proc.
-
Vivid Games postanowił o rozpoczęciu przeglądu opcji strategicznych, w wyniku których wyłoni, do końca lipca br., najbardziej optymalne źródło finansowania do czasu rozpoczęcia dystrybucji gry "Real Boxing 3".
-
Vivid Games zdecydowało o zmianie harmonogramu prac nad grą "Real Boxing 3" - według oceny zarządu istnieje "uzasadnione ryzyko", że premiera gry nie odbędzie się w 2025 r.
-
Vivid Games miał 1,1 mln zł przychodu i 50 tys. zł zysku netto w styczniu 20205 r. Real Boxing kontynuuje soft-launch dla użytkowników iOS w USA.
-
Vivid Games miał 0,6 mln zł straty netto przy przychodach ze sprzedaży ok. 13,8 mln zł w 2024 r., podała spółka, prezentując wstępne dane. Wynik EBITDA wyniósł wstępnie 2,2 mln zł.
-
Vivid Games wygenerował w listopadzie sprzedaż na poziomie 1,3 mln zł (wzrost o blisko 25 proc. wobec października) oraz dodatni wynik netto. EBITDA wynosi narastająco 1,8 mln zł. Kluczowym wydarzeniem listopada był soft launch Real Boxing 3 w USA, który zespół ocenił pozytywnie. Wzrost przychodów to zasługa aktualizacji w Real Boxing 2 oraz pokłosie zwiększonego zainteresowania tematem walk bokserskich w związku z szeroko komentowanym starciem Mika Tyson’a i Jacka Paul’a.
-
Vivid Games zakończył soft launch gry Real Boxing 3 w Stanach Zjednoczonych. Testy miały miejsce w dniach 21–30 listopada 2024 roku i udowodniły zdolność gry do angażowania użytkowników dzięki funkcji walk Player vs. Player (PVP) w czasie rzeczywistym. Podczas testów rozegrano ponad 32.500 bijatyk, a proces dopasowywania graczy działał bez zarzutu.
-
Vivid Games odnotowało 0,43 mln zł jednostkowej straty netto w III kw. 2024 r. wobec 0,37 mln zł straty rok wcześniej.
-
Vivid Games odnotowała sprzedaż na poziomie 1,03 mln zł (wzrost wobec września o 27 proc.) oraz niewielką stratę netto. EBITDA za 10 miesięcy wynosi 1,6 mln zł. Zespół Real Boxing 3 pracuje nad wersją gry na kolejny soft - launch, który powinien rozpocząć się jeszcze w listopadzie na platformie Android, wśród użytkowników z kluczowego dla marki rynku, tj. USA.
-
Piątkowa sesja na giełdzie w Warszawie rozpoczęła się od spadków. W centrum uwagi inwestorów znalazły się m.in. Kęty, Pepco, Żabka, Mirbud, Mentzen i Vivid Games.
-
Rada nadzorcza Vivid Games powołała Andriusa Pstininkasa na stanowisko wiceprezesa zarządu - z dniem 23 października 2024 r. - na 5-letnią kadencję.
-
Bydgoska spółka zaprezentowała wstępne wyniki finansowe za wrzesień oraz trzeci kwartał 2024 roku, notując przychody ze sprzedaży za wrzesień na poziomie 0,8 mln zł oraz stosunkowo niewielką stratę netto. Narastająco, EBITDA za trzy kwartały wyniosła 1,43 mln zł. Wyniki te są zgodne z wcześniejszymi prognozami i odzwierciedlają obecny etap cyklu produkcyjnego kluczowych projektów.
-
Czwartkowa sesja na warszawskiej giełdzie przebiega pod znakiem osuwania się indeksów WIG i WIG20. Nastrojów na rynkach europejskich poprawić nie zdołał nowy rekord na giełdzie nowojorskiej, a w Warszawie wyraźnie tracą m.in. akcje Cyfrowego Polsatu oraz JSW.
-
Gościem środowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl był prezes spółki Vivid Games, Piotr Gamracy. Tematem spotkania było pozyskanie inwestora, postępy w realizacji kluczowych projektów oraz strategia rozwoju spółki.
-
Vivid Games odnotowało 0,34 mln zł jednostkowej straty netto w I poł. 2024 r. wobec 0,5 mln zł zysku rok wcześniej.
-
Spółka ogłosiła zakończenie przeglądu opcji strategicznych i zawarcie z inwestorem umowy, w efekcie której nowy akcjonariusz obejmie ponad 40 proc. akcji spółki. Pozyskane środki, w kwocie 5,23 mln zł spółka przeznaczy na rozwój Real Boxing 3 i nowych projektów.
-
W październiku 2023 r. Vivid Games zawarła umowę na stworzenie gry typu endless runner ze spółką z branży FMCG. Na partnerstwo biznesowe zdecydowała się spółka Mieszko SA - producent słodyczy, takich jak takich Zozole, Amoretta, Cherrissimo czy Cheers. Stworzona w ramach współpracy gra - Zozole Run łączy fizyczny produkt ze światem cyfrowym, zwiększając zaangażowanie graczy, jednocześnie pogłębiając rozpoznawalność marki.
-
Vivid Games wypracował w czerwcu przychody ze sprzedaży na poziomie 1,13 mln zł i odnotował zysk netto w wysokości 41 tys. zł. Narastająco EBITDA za pierwsze półrocze wynosi 1,11 mln zł. Spółka jest w trakcie procesu przeglądu opcji strategicznych, który z powodu okresu urlopowego może wydłużyć się do końca sierpnia.
-
Spółka otrzymała zawiadomienia o transakcji na 5 mln akcji, od Piotra Gamracego - obecnego prezesa zarządu Vivid Games, oraz Jarka Wojczakowskiego, założyciela i wcześniejszego CEO. Były prezes sprzedał obecnemu, większość posiadanych przez siebie akcji Vivid Games.
-
Vivid Games rozpoczął przegląd opcji strategicznych w związku z sytuacją finansową oraz chęcią wypracowania wzrostu wartości dla akcjonariuszy.
-
W kwietniu Vivid Games wygenerowała 1,12 mln zł przychodów. Narastająco, EBITDA wyniósł 0,55 mln zł. Obok rozwoju projektów z obecnego portfolio spółka pozostaje skupiona na pracy nad Real Boxing 3, który pod koniec kwietnia trafił do technicznego soft-launch.
-
Vivid Games odnotowało 2,52 mln zł jednostkowej straty netto w 2023 r. wobec 0,69 mln zł zysku rok wcześniej.
-
Vivid Games wygenerował w marcu przychody ze sprzedaży na poziomie 1,3 mln PLN i niewielki zysk netto. Wpływ na zwiększenie rentowności miała m.in. modernizacja monetyzacji w Real Boxing 2. Real Boxing 3 trafi do fazy soft-launch w kwietniu.
-
Vivid Games zdecydował o aktualizacji wartości bilansowej gier "Mobbles Cards" i "The Cash", a w związku z tym o utworzeniu rezerw na należności na 31 grudnia 2023 w łącznej szacunkowej kwocie 1,18 mln zł. Jednocześnie zarząd postanowił o dokonaniu odpisów aktualizujących na 31 grudnia 2023 na łączną kwotę 2,91 mln zł wynikających z utraty wartości głównie projektu technologicznego PHY Game.
-
Spółka wypracowała w styczniu 1,32 mln zł przychodów. EBITDA jest na poziomie 0,14 mln, a stan środków na rachunkach bankowych pozostaje zbliżony do grudniowego.
-
Vivid Games miał 0,18 mln zł straty netto przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 21 mln zł w 2023 r., podała spółka, powołując się na wstępne dane.
-
Vivid Games chce zaprezentować potencjalnym partnerom biznesowym na początku nowego roku prototyp "Real Boxing 3", który przedstawi jego potencjał komercyjny i technologiczny, zapowiedział prezes Piotr Gamracy. W I kwartale prototyp trafi do pierwszych testów w ramach soft-launch.
-
Vivid Games odnotował 0,37 mln zł jednostkowej straty netto w III kw. 2023 r. wobec 2,84 mln zł zysku rok wcześniej.
-
Vivid Games zawarł umowę z polską spółką z branży FMCG. Bazując na doświadczeniu zebranym podczas produkcji wcześniejszych gier, Spółka stworzy grę free-to-play typu endless runner, bazując na IP znanej marki z branży FMCG. Właściciel marki zapłaci za produkcję 250 tys. USD i będzie opłacać przygotowanie aktualizacji tytułu.
-
Gościem środowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl był Piotr Gamracy, prezes zarządu Vivid Games SA. Tematem spotkania były wyniki za pierwsze półrocze 2023 roku, realizacja strategii oraz rozwój nowych projektów.
Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu
Sprawdź