SPÓŁKA: vivid
-
Vivid Games planuje przetestować 10 nowych gier mobilnych w 2021 r. i szacuje, że 4-6 z nich może trafić później do globalnej dystrybucji, poinformował prezes Remigiusz Kościelny.
-
Vivid Games odnotowało 0,12 mln zł skonsolidowanego zysku netto w III kw. 2020 r. wobec 0,57 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Kurs akcji producenta gier rośnie w środę rano o ponad 4 proc., a za jeden walor płacono 1,87 zł.
-
Narastająco do końca października bieżącego roku producent gier wypracował ponad 23,6 mln zł przychodów ze sprzedaży, wynika ze wstępnych wyników finansowych opublikowanych przez spółkę. To o ponad 160 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Zysk bydgoskiego studia wzrósł po 10 miesiącach do 2,15 mln zł.
-
Sąd Rejonowy w Bydgoszczy wydał postanowienie o zatwierdzeniu układu w dotyczącym Vivid Games przyspieszonym postępowaniu układowym z układem częściowym. Kurs akcji spółki rośnie w środę przed godz. 15 o prawie 4 proc.
-
W czwartek na pierwszym planie znalazła się jedna z tegorocznych gwiazd "covidowej sceny" - Biomed Lublin, a także koncerny energetyczne i CCC. Wiele mniejszych firm notowanych w Warszawie opublikowało natomiast raporty finansowe, co w kilku przypadkach skutkuje mocnymi wahaniami ich kursu.
-
Vivid Games odnotował 1,89 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2020 r. wobec 0,98 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
-
Skonsolidowany zysk netto Vivid Games w restrukturyzacji za sierpień 2020 spodziewany jest na poziomie 0,02 mln zł (narastająco 1,82 mln zł zysku od stycznia 2020), podała spółka, prezentując szacunkowe wstępne dane. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży za sierpień 2020 spodziewane są na poziomie 2,15 mln zł (18,4 mln zł narastająco od stycznia 2020).
-
Do ponad 16,2 mln zł wzrosły narastająco przychody Vivid Games po siedmiu miesiącach bieżącego roku. Bydgoska spółka jest bliska realizacji prognoz sprzedaży zakładających w 2020 r. przychody na poziomie 19 mln zł. Systematycznie poprawia się również sytuacja finansowa developera. Na koniec lipca stan gotówki w kasie przekroczył 7 mln zł.
-
Akcje spółek potocznie określanych jako "covidowe" niezmiennie pozostają w centrum uwagi inwestorów, szczególnie że liczba nowych przypadków koronawirusa w Europie wyraźnie rośnie. W środę tematem numer jeden jest XTB, którego kurs akcji spada po publikacji wyników.
-
Vivid Games odnotował 1,01 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I kw. 2020 r. wobec 0,66 mln zł straty rok wcześniej. Kurs akcji studia rośnie w środę rano o 11,06 proc, a za jedną akcję płacono 2,46 zł.
-
-
Rosnąca po odmrożeniu gospodarek liczba nowych zarażeń koronawirusem i powrót strachu przed nową odsłoną wojny handlowej między USA a Chinami, psują nastroje na globalnych rynkach akcji. Spadki nie omijają Warszawy. Pod kreską znalazły się wszystkie indeksy.
-
Vivid Games zanotował 0,11 mln zł straty netto w czerwcu 2020 roku oraz 1,96 mln zł zysku netto narastająco w okresie styczeń-czerwiec, podała spółka, prezentując wstępne wyniki. Spółka podtrzymała też prognozę na 2020 rok.
-
Vivid Games odnotowało 0,42 mln zł skonsolidowanego zysku netto w 2019 r. wobec 5,45 mln zł straty rok wcześniej.
-
Wystarczył mały gest ze strony Fed, żeby inwestorzy zapomnieli o strachu przed drugą falą epidemii, a na światowych giełdach ponownie się zazieleniło. GPW nie jest tu wyjątkiem. Akcje PKN Orlen, PKO BP i PZU ciągną warszawską giełdę w górę.
-
Koncerny energetyczne drożeją kolejną sesję. Tym razem wspierane przez raport kwartalny Enei. To jednak za mało, żeby pociągnąć w górę indeksy. Giełda w Warszawie czeka na wyniki posiedzenia Fed... i długi weekend.
-
Ponad 11 mln zł przychodów ze sprzedaży i ponad 2 mln zł zysku netto wypracował Vivid Games narastająco na koniec maja bieżącego roku, wynika ze wstępnych wyników finansowych opublikowanych przez spółkę. Bydgoski wydawca i developer przedstawił również zaktualizowaną strategię. Przewiduje ona m.in. powiększanie portfolio o 2-3 wysokiej jakości gry z segmentu mid-core rocznie oraz komercjalizację poza platformami mobilnymi.
-
Vivid Games ocenia, że w optymistycznym scenariuszu przyspieszone postępowanie układowe (PPU) może zakończyć się już we wrześniu, poinformował ISBtech prezes Remigiusz Kościelny. W jego ocenie, portfolio gier ma wysoki potencjał skalowania, a wzrost przychodów wskazuje na "otwartą drogę" do realizacji prognoz finansowych.
-
Vivid Games zanotował 0,42 mln zł zysku netto w kwietniu 2020 roku oraz 1,44 mln zł narastająco w okresie styczeń-kwiecień, podała spółka, powołując się na wstępne wyniki. Jednocześnie spółka podtrzymała prognozę na cały rok 2020.
-
Sąd Rejonowy w Bydgoszczy otworzył przyspieszone postępowanie układowe Vivid Games z układem częściowym obejmującym jedynie wierzytelności wynikające z obligacji serii A.
-
Zarząd Vivid Games zdecydował o podwyższeniu kapitału zakładowego spółki w ramach kapitału docelowego w drodze emisji 2.542.374 akcji zwykłych na okaziciela serii H w drodze subskrypcji prywatnej.
-
Vivid Games skierował do Sądu Rejonowego w Bydgoszczy wniosek o otwarcie przyspieszonego postępowania układowego z układem częściowym obejmującym jedynie wierzytelności wynikające z obligacji serii A.
-
Sprzedaż gry "Pocket Mini Golf" na konsoli Nintendo Switch przekroczyła 115 tys. kopii w ciągu miesiąca od premiery w Ameryce Północnej i Europie, podały Vivid Games i Qubic Games we wspólnym komunikacie. Gra na licencji Vivid Games jest dotychczas najszybciej sprzedającym się tytułem wydanym przez QubicGames na platformie Nintendo Switch, a przychody ze sprzedaży gry przekroczyły 12-krotność poniesionych kosztów produkcji gry w wersji na platformę Nintendo.
-
Bydgoski producent gier lada moment złoży w sądzie wniosek o otwarcie przyspieszonego postępowania układowego (PPU) z układem częściowym obejmującym jedynie wierzytelności wynikające z obligacji serii A.
-
Vivid Games w związku ze złożeniem żądania wykonania opcji określonej w umowach pożyczek przez Remigiusza Kościelnego i Jarosława Wojczakowskiego wyemituje nowe akcje.
-
Indeks WIG20 balansuje na granicy 1.600 pkt., zupełnie ignorując wczorajszą słabość z końcówki notowań i spadki na głównych europejskich indeksach. W centrum uwagi spółki gamingowe i sama GPW.
-
Od spadków rozpoczął się kwiecień na światowych giełdach. Inwestorzy sprzedają akcje w obawie przed negatywnymi ekonomicznymi konsekwencjami pandemii koronawirusa. Wiele wskazuje na to, że trwające dwa tygodnie korekcyjne odbicie na giełdach właśnie dobiegło końca.
-
Vivid Games zanotował narastająco blisko 0,4 mln zł zysku netto przy 2,7 mln zł przychodów na koniec lutego. Prognoza na 2020 r. zakładająca wypracowanie 19 mln zł przychodów i 3 mln z zysku netto nadal jest aktualna.
-
Spłatę obligacji serii A w 12 kwartalnych ratach zaproponuje Vivid Games na Walnym Zgromadzeniu Obligatariuszy zwołanym na 23 kwietnia 2020 r. Spółka umożliwi zdalne głosowanie bez konieczności osobistego udziału.
-
Zarząd Vivid Games zdecydował o odstąpieniu od oferty publicznej obligacji serii B rozpoczętej 9 marca 2020 i niedokonywaniu przydziału obligacji, na które złożone zostały zapisy.