PARTNER SERWISU
lvbvkdbo

Webinar i czat inwestorski z Dawidem Wójcickim, prezesem zarządu Vee SA - start 3 kwietnia o godz. 13:00

Dyskusja odbyła się dnia: 03.04.2024, godziny 13:00
Dawid Wójcicki, prezes zarządu Vee SA:Nasze rozwiązania różnią się od wszystkich dostępnych na rynku modeli AI wysoką efektywnością Dawid Wójcicki, prezes zarządu Vee SA
W środę, 3 kwietnia, o godz. 13:00 zapraszamy na webinar i czat inwestorski z Dawidem Wójcickim, założycielem i prezesem zarządu Vee SA. W trakcie spotkania przedstawiona zostanie działalność Grupy Vee i jej aktualne kierunki rozwoju w kontekście strategii na lata 2024-2026.

Vee jest liderem obsługi klienta w całości opartej o sztuczną inteligencję. Swoje usługi kieruje do sektora enterprise, w którym zapewnia klientom wysoki poziom efektywności i customer expierence w realizacji kampanii outboundowych, w tym takich procesów jak miękka windykacja, badanie zainteresowania i ankiety satysfakcji.

Od kilku lat grupa rozwija technologie i produkty, które zamierza skierować do nowego segmentu klientów, SOHO/SME. W zeszłym miesiącu pierwsza wersja produktu dla nowego segmentu zaczęła być testowana u pierwszych klientów biznesowych. Cieszący się dużym zainteresowaniem Vee Desk w ciągu najbliższych kilku miesięcy ma być sprzedawany za pośrednictwem dużych sieci sprzedaży.


Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na na webinarze i czacie inwestorski z Dawidem Wójcickim, założycielem i prezesem zarządu Vee SA. W trakcie spotkania przedstawiona zostanie działalność Grupy Vee i jej aktualne kierunki rozwoju w kontekście strategii na lata 2024-2026.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Dawid Wójcicki: Szanowni Państwo, serdecznie zapraszamy do zadawania pytań i dzielenie się ciekawymi sugestiami. Dziękując za udział w dzisiejszej prezentacji pozostaję do Państwa dypozycji ja (Dawid Wójcicki) i Aleksander Sobina (wiceprezes ds. relacji inwestorskich).
  • Rob: Dzień dobry panie prezesie, na stronie IR piszecie: "Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić inwestorom, analitykom giełdowym i wszystkim zainteresowanym możliwie najpełniejszy ogląd naszej działalności biznesowej. Zależy nam na płynnej wymianie danych i konstruktywnej interakcji między zarządem spółki a inwestorami." A jednocześnie nie ma niej (jest środa 27 marca) tegorocznych raportów bieżących, ani okresowych. Nie wstyd troszkę?
    Dawid Wójcicki: Odsyłamy na stronę https://vee.ai/relacje-inwestorskie/ w zakładce komunikaty znajdują się tegoroczne raporty bieżące i okresowe.
  • Rob: Zajrzałem do raportu Q4. Znalazłem tam nie tylko list prezesa, ale jeszcze list wiceprezesa. To chyba innowacja, bo nie znam przykładu innego spółki w którym listy piszą WSZYSCY członkowie zarządu i to jeszcze w raporcie kwartalnym, gdzie nie jest to obowiązkowe. Bardzo dużo danych w tym raporcie zresztą zawarto, fajne zdjęcia, ale żeby dowiedzieć się jaki był zysk (a raczej strata) netto trzeba się przebić na stronę 47 (wpływ na środowisko jest widocznie ważniejszy). Czy poważnie uważacie, że tak wygląda rzetelna komunikacja z rynkiem?
    Dawid Wójcicki: Faktycznie nie ma takiego obowiązku, ale z drugiej strony list do akcjonariuszy pozwala pokazać szerszy kontekst działalności spółki zarówno od strony jej organizacji i produktów, jak i miejsca na rynku. Raport zawiera spis treści i można bezpośrednio przejść do danych finansowych.
  • Dawid: Dzień dobry, czym Virtualna Asystetka różni się od dobrze wytrenowanego Agenta Głosowego opartego na LLM, którego dzisiaj każdy może w dość prosty sposób stworzyć wytrenować na swoje potrzeby. AI rozwija się bardzo dynamiczne w ostatnim roku, kolejne wersje chatów GPT będą do nas mówiły, nie tylko płynnie i gramatycznie ale też w różnych dialektach i wybranych stylach. Już dzisiaj możliwe jest zlecanie zadań Agentom AI. Jakie są zatem przewagi Vee i jak strategia rozwoju produktów Vee wpisuje się dynamiczny rozwój AI?
    Dawid Wójcicki: Rozwiązania Vee różnią się od wszystkich dostępnych na rynku modeli AI swoją wysoką efektywnością oraz unikalną sumą doświadczeń i poziomem customer experience. Kluczową rolę dla firmy ,,zatrudniającej’’ AI pełni EFEKTYWNOŚĆ. W naszym przekonaniu tylko dostawcy rozumiejący, że płynność dialogu, głos, scenariusze obsługi, dobór słów, etc. to jedynie środki do realizacji KPI w obsłudze klienta będą w stanie odegrać istotną rolę na rynku praktycznych zastosowań AI. A z tą realizacją jak jest, każdy widzi - nawet Google potrafiło zademonstrować w 2018 roku, że technologia nie rozumie obsługi klienta, kiedy to do żywego człowieka w salonie fryzjerskim zadzwoniło AI, a nie na odwrót.
  • Gość: Witam interesuje mnie kwestia dywidend czy jest w planach w kolejnych latach wypłata dywidendy a jeśli tak to czy to będzie % z wypracowanego zysku z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam
    Dawid Wójcicki: Spółka przedstawi politykę dywidendową kiedy bieżące potrzeby rozwojowe będą realizowane z osiąganych przychodów.
  • Carbone : Cześć. Konkurencja nie śpi, wręcz jest niesamowita. Czy jest szansa aby Wasze avatary, z którymi będziemy rozmawiać na żywo w recepcji wirtualnej będą konkurencyjnie najlepsze?
    Dawid Wójcicki: Trudno nam jest się obecnie dogadać z samochodami czy lodówkami, więc tym bardziej na ten moment niepraktyczne jest instalowanie rozgadanych lecz merytorycznie niedostosowanych technologii na infoliniach. W kontekście powyższych kwestii warto zrozumieć dokładnie, co to znaczy ,,najlepsze’’. Od lat rozwiązania Vee specjalizują się w obsłudze klienta - trafnej interpretacji jego potrzeb tak, aby znaleźć najwłaściwsze w danej sytuacji rozwiązanie. Jesteśmy firmą AI, zatem oczywiście kluczowe są dla nas dane i statystyki, a te mówią, że obecnie najważniejsze jest zrozumienie niuansów dotyczących np. zapytań o ofertę, niż tematów nie związanych z obsługą klienta. Jeśli na infoliniach lub w recepcjach zaobserwujemy zmianę tychże statystyk - będziemy reagować.
  • Piotr : Witam. Jak postępują prace w Korei i zapowiadanym joint venture z partnerem.
    Dawid Wójcicki: Na tym etapie nie możemy ujawniać żadnych, związanych z tym tematem informacji.
  • Piotr : Witam. Czy Vee będzie potrzebowało dodatkowego finansowania na swoją działalność.
    Dawid Wójcicki: Jak najbardziej, w branży technologicznej finansowanie zwykle pozwala na przyspieszony rozwój.
  • Lolek: czy nie obawiacie się że dostępność AI zniweczy Wasze dotychczasowe działania i firmy amerykańskie Was zjedzą?
    Dawid Wójcicki: Nie należy bagatelizować żadnego zagrożenia (w tym tego, że ktoś dużo bogatszy stworzy świetne rozwiązanie do realnej obsługi klienta), ale też nie należy utożsamiać w zbyt prosty sposób rozwoju AI - z rozwojem rynku obsługi klienta. Vee jest łącznikiem tych dwóch segmentów i ma to, co kluczowe w obu.
  • Zainteresowany: Czy jeśli uda Wam się wejść do polskiego oddziału jakiejś firmy, to spółka matka wdraża wasze rozwiązanie w pozostałych oddziałach?
    Dawid Wójcicki: Tak, tak się zdarza.
  • CzystaPrawda: Czy mógłby Pan wyjaśnić kontrowersje Pana spółki związane z drastycznym spadkiem wyników po 2019 roku. Według raportu BTFG Advisory gdyby spółka "(...) prowadziła działalność operacyjną w zakresie jakim była faktycznie realizowana, to prawdopodobnie poprzednich latach obrotowych wykazywałaby stratę netto, a wartość kapitałów własnych na dzień 30 czerwca 2019 roku byłaby ujemna."
    Dawid Wójcicki: Temat, do którego Pan referuje został wielokrotnie omówiony wcześniej. Po 5 latach uznajemy, że wszelkie niejasności zostały wytłumaczone, a spółka poniosła wystarczające i wielokrotne konsekwencje (w tym finansowe) nienależytej komunikacji.
  • zeusik: Ile zarabia zarząd spółki i jaki jest to % zysków spółki?
    Dawid Wójcicki: Spółka jeszcze nie generuje zysku, zatem trudno mówić o procencie.
  • gość: Kto jest waszą największą konkurencją (top5 poproszę)?
    Dawid Wójcicki: Dziś na rynku są firmy, które albo zajmują się obsługą klienta, albo rozwojem technologii dialogowej. Nie identyfikujemy firm zajmujących się jednocześnie obydwoma obszarami (czyli Customer Service AI).
  • Artur: ile osób liczy dział sprzedaży? czy zagranicznych klientów obsługujecie/będziecie obsługiwać z Polski czy zamierzacie tworzyć lokalne oddziały?
    Dawid Wójcicki: Aktualnie staramy się doprowadzić do tego, aby powyżej 100 osób zajmowało się sprzedażą rozwiązań Vee.
  • Ellka: czy dobrze rozuiem, że Vee to taki chatbot?, a jeśli źle to proszę o kilkuzdaniowe wytłumaczenie produktu
    Dawid Wójcicki: Serdecznie odsyłamy na stronę vee.ai, tam znajdzie Pani przykłady naszych rozwiązań w działaniu :)
  • Ellka: Chatboty zazwyczaj, wykładają się na 4-5 trudniejszym pytaniu. Jaka jest przewaga Vee i w czemu jest lepsza?
    Dawid Wójcicki: Nie robimy chatbotów. Obsługujemy telefonicznie klientów.
  • Gość: Ile wart jest rynek na którym działacie, jaki udział macie w tym torcie i gdzie chcecie być za 3-5-10 lat?
    Dawid Wójcicki: Nasz udział w polskim rynku telefonicznej obsługi klienta szacujemy na ok. 0,03 proc. Za 5 lat chcielibyśmy, aby było to 3 proc. (średnio co trzydziesta rozmowa pomiędzy klientem a dowolną firmą przechodziłaby wówczas przez Vee).
  • zainteresowany: pudełkowe kampanie outbandowe, czy bazy zapewniacie Wy czy to jakoś klient musi mieć swoje bazy klientów?
    Dawid Wójcicki: Klient zawsze zapewnia bazy, które obsługuje Vee. Te bazy od początku do końca pozostają jego własnością.
  • GOŚĆ: Różnice kulturowe, jak nad tym pracujecie, jak je poznajecie i wdrażacie?
    Dawid Wójcicki: W ramach naszej usługi, klienci otrzymują także od nas weryfikację odsetka zrealizowanych rozmów - to pozwala nam nie tylko na głębszą weryfikację dostosowania procesu do bazy, ale także zapoznanie się ze statystykami reakcji na poszczególne zapowiedzi i tym samym wyznacza nowe kierunki A/B testingu w celu optymalizacji kampanii.
  • GOŚĆ: Jak docieracie do swoich klientów? sami czy macie jakiś dealerów?
    Dawid Wójcicki: Do części klientów docieramy sami, za część nowych kontraktów w segmencie korporacyjnym odpowiadać za chwilę będą nowi partnerzy, zaś do klientów biznesowych docieramy już dzięki integracjom z partnerami technologicznymi.
  • Lechu: jak wielu klientów jestescie w stanie obsługiwać/wdrażać jednocześnie? czy to nie będzie ewentualne wąskie gardło?
    Dawid Wójcicki: Tak, mamy świadomość, że nagły wzrost liczby klientów stwarza istotne wyzwanie. Pracujemy nad automatyzacją procesu onboardingu, zapewnieniem dodatkowych kanałów utrzymaniowych i pakietem odpowiednich procedur.
  • Lechu: Vee Mobile czy dobrze rozumiem, że chcecie zostać takim kolejnym Play'iem czy Orange'em?
    Dawid Wójcicki: Bardziej wyobrażamy sobie partnerstwo z operatorem jako MVNO.
  • Andrzej: Jakie jest Pana ocena dot. kursu akcji, czemu spółka jest wyceniana tak nisko?
    Dawid Wójcicki: Odnosząc kurs akcji Vee do notowań niewielkich spółek technologicznych na rozwiniętych rynkach (Seul, Hongkong, Nowy Jork, etc.) należy jednoznacznie stwierdzić, że spółka jest niedowartościowana.
  • Andrzej: Co zamierzacie Państwo zrobić, aby przenosiny na główny parkiet się powiodły? rzeczywiście byłby to bardziej uwiarygadniający rynek
    Dawid Wójcicki: Pracujemy nad tematem wielowątkowo - z jednej strony nad przychodami, z drugiej nad komunikacją z rynkiem.
  • Darek67: Jakie są Wasze potrzeby kapitałowe? czy bieżące przychody pokrywają w pełni potrzeby kapitałowe? czy możemy się spodziewać jakiś emisji?
    Dawid Wójcicki: Bieżące przychody z dużą nawiązką pokrywają koszt realizacji usług na rzecz klienta, natomiast są zdecydowanie niewystarczające do realizacji inwestycji (dalszego rozwoju technologii i produktów). Rozważane są różne warianty dokapitalizowania prac rozwojowych, w tym także w spółkach celowych.
  • Gość: Witam. Jak postępują prace w Korei i zapowiadanym joint venture z partnerem.
    Dawid Wójcicki: Niestety, na tym etapie nie możemy udzielić żadnych informacji na temat projektu w Korei.
  • Gość: Wdrożenia w obcych językach - co stoi za wyborem tych wymienionych?
    Dawid Wójcicki: To właśnie w tych krajach telefoniczna obsługa klienta jest aktualnie najpilniej potrzebna. Dokonując wyboru rozwiązań, staramy się szacować czas jego wpływu na przychody.
  • Dawid Wójcicki: Serdecznie Państwu dziękujemy za pytania i udział w dzisiejszej prezentacji. Zapraszamy do kontaktu na adres investors@vee.ai Let's vee kind!
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty
rafsqcwm
lxcrzutj
polkxjhv
Portfele StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
iwesjegs
tptpsrqg
strefa bezpieczna AAA AA A BBB
332
strefa niepewna BB B
106
strefa zagrożona CCC D
202

Przykłady wyszukiwania spółek:

  • Zadłużenie > 80% - znaleziono 64
  • ROE > 30% - znaleziono 69
  • Free float < 20% - znaleziono 102

Dane aktualne na 05.09.2025


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat