Temat:
MORIZON
edit: Rightmove PLC notowany na London Stock Exchange to cap ponad 1mld ale funtow, nie pln.
|
|
Temat:
MORIZON
Jestem. Oczywiście też widzę i również cieszy mnie zwiększone zainteresowanie, obroty i kurs akcji. Z oczywistych względów nie znam szczegółów dot. Ostatnich transakcji, ale wygląda na to, że albo któryś z obecnych inwestorów zwiększa swoją inwestycje, lub/i pojawił się nowy lub kilku nowych. W Spółce bardzo dobrze się dzieje, rentowność już osiągnięta w drugim kwartale, co jest szybciej niż to było wstępnie zakładane. Biznes się rozwija i w ostatnich miesiącach uruchomiliśmy kilka nowych, ciekawych projektów, jak np. współpraca z brytyjskim rightmove (lse ponad 1 mld zl cap)... wszystko to składa się na rosnącą wartość Spółki, co widać właśnie we wzroście zainteresowania jej akcjami.
|
|
Temat:
MORIZON
Witam Na tą chwilę mogę jedynie polecić: newconnector.pl/morizonpl-wywi...a w odpowiedzi na pytanie polecam ostatnią część ww. wywiadu: P.M: Spotkania z potencjalnymi inwestorami zakończyły się w styczniu. Kiedy spodziewać się można harmonogramu wejścia na rynek i dokumentu informacyjnego? B.D.Uwzględniając duże zainteresowanie ze strony inwestorów instytucjonalnych oraz indywidualnych prywatną ofertą, Spółka szacuje, że w najbliższych kilku/kilkunastu dniach dojdzie do transakcji, a sam debiut PDA może nastąpić jeszcze w lutym. Na tą chwilę jest jednak jeszcze za wcześnie na szczegóły dotyczące wyników emisji, ponieważ proces pozyskiwania kapitału jeszcze się nie zakończył. Dokumentu informacyjnego, po jego akceptacji przez GPW, można się spodziewać w drugiej połowie lutego.
|
|
Temat:
MORIZON
Vox napisał(a):spółka na pewno ciekawa, jednak konkurencja na rynku silna:
otodom.pl gratka.pl
etc... zgadza się, serwis gratka.pl miałem okazję prowadzić przez ostatnie trzy lata przed przejęciem Morizon.pl w czerwcu 2010. Warto tu jednak zwrócić uwagę przede wszystkim na unikalny model biznesowy Morizona, który w przeciwieństwie do tradycyjnego modelu w którym działają obecni liderzy i de facto wszystkie pozostałe liczące się serwisy na polskim rynku. Model Morizona nie ma sufitu przychodowego, albo dokładniej ujmując, jest on znacznie wyższy i płynniejszy. Stary model, czyli abonamentowy to, który polega na stałej miesięcznej opłacie, przez każdą agencję nieruchomości, kwoty rzędu 100-200zł nie zależnej od jakiegokolwiek efektu takiej reklamy. W takim modelu, ilość łączna promujących się agencji w Polsce (ok 4tys), razy możliwy do osiągnięcia abonament daje nam sufit przychodowy. Morizon rozlicza się za ruch, unikalnych użytkowników którzy zapoznają się ze szczegółami oferty danego ogłoszeniodawcy. Ruch razy stawka jaką ogłoszeniodawcy będą gotowi płacić za takiego użytkownika to nasz przychód. Taki koszt dla agencji powstaje nie za sam 'fakt promocji', ale za jej wymierny efekt, który później można przekładać dalej, na ilość zapytań do oferty czy nawet transakcje (do czego zachęcamy naszych klientów i w czym i pomagamy) Dokładnie taki sam model zadziałał dla Google, gdzie niemal cały przychód Google pochodzi właśnie z programu Google AdWords (w powiązaniu z Google AdSense). Jest jeszcze wiele innych zalet tego modelu, ale główne to efektywność i rentowność dla klientów oraz wysoka korelacja ruchu z przychodami dla serwisu. Razem daje to długotrwały potencjał turbowzrostu.
|
|
Temat:
MORIZON
|
|