Temat:
11BIT
|
|
Temat:
11BIT
"anty_teresa" napisał(a):Święta racja. Aby znać dokładny zysk z kopii trzeba znać sprzedaż do końca świata... Natomiast można przyjąć pewne szacunki. Tak samo można je przyjąć na inne produkty i w końcu przyjąć na podstawie szacunków jakąś wycenę... Chodziło mi o oszacowanie ilości sprzedanych kopii TWOM o co pytał Mr Exclusive. W raporcie zobaczymy zysk ze sprzedaży łącznie, ale część tego zysku generują inne produkty (np. Anomaly, które pojawiło się w rankingach w okresie świątecznym). Moim zdaniem ciężko będzie oszacować z dokładnością do 5% jaka była wielkość sprzedaży konkretnego produktu przy tylu niewiadomych.
|
|
Temat:
11BIT
Oprócz TWOM 11b ma jeszcze inne produkty, a poza tym nie znamy dokładnego zysku z kopii
|
|
Temat:
11BIT
Czy spółka podała do wiadomości, że w raporcie znajdzie się informacja o wielkości sprzedaży? (liczby szt.) Z tego co wiem, przy wcześniejszych grach nie znaliśmy ilości w jakiej się rozchodziły.
|
|
Temat:
11BIT
polygamia.pl/Polygamia/1,10716...Cytat:fakty na temat gry wynikają z opublikowanej przez studio 11 bit infografiki wiele nowego to nie wnosi, ale wrzucam jako ciekawostkę
|
|
Temat:
11BIT
www.gpwinfostrefa.pl/palio/htm...Cytat:Zarząd 11 bit studios S.A. z siedzibą w Warszawie (Emitent) informuje o wpłynięciu do siedziby spółki w dniu 16 lutego 2012 roku Zawiadomienia Akcjonariusza [...] od Członka Rady Nadzorczej 11 bit studios S.A. - Pana Marcina Przasnyskiego. Akcjonariusz poinformował, iż składa zawiadomienie w związku z ogłoszoną przez Emitenta informacją (ogłoszenie EBI z dnia 15.02.2012 r.) o rejestracji przez Sąd podwyższenia kapitału zakładowego Emitenta w drodze emisji akcji serii D. Niniejszym informuje, że w dniu 23 grudnia 2011r. zawarł umowę objęcia 5.500 sztuk Akcji zwykłych na okaziciela serii D po cenie emisyjnej 9,00 zł za jedną akcję, tj. za łączną kwotę 49.500,00 zł. www.gpwinfostrefa.pl/palio/htm...Cytat:Zarząd 11 bit studios S.A. z siedzibą w Warszawie informuje o wpłynięciu do siedziby spółki w dniu 16 lutego 2012 roku Zawiadomienia Akcjonariusza [...] od Prezesa Zarządu 11 bit studios S.A. - Pana Grzegorza Miechowskiego. Akcjonariusz poinformował, iż składa zawiadomienie w związku z ogłoszoną przez Emitenta informacją (ogłoszenie EBI z dnia 15.02.2012 r.) o rejestracji przez Sąd podwyższenia kapitału zakładowego Emitenta w drodze emisji akcji serii D. Niniejszym informuje, że w dniu 23 grudnia 2011r. zawarł umowę objęcia 5.000 sztuk Akcji zwykłych na okaziciela serii D po cenie emisyjnej 9,00 zł za jedną akcję, tj. za łączną kwotę 45.000,00 zł.
|
|
Temat:
11BIT
swego czasu pytalem jak to jest z tym rankingiem i taka oto odpowiedz otrzymalem: Cytat:<che> czy w wersji Mac jest tez ranking? i jesli tak to czy w rankingu na PC 'konkuruje sie' z ludzmi z Mac? <11b> na Steamie - tak <che> czyli ranking dotyczy wylacznie ludzi ze steam, a nie np tych co kupili pudelko? <11b> Tych co kupili pudelko tez, ale dopiero w momencie jak wykorzystali z pudelka kod i zdobyli jakies punkty w rankingu <11b> tzn. zainstalowali z pudelka wersje Steam (w pudelku jest kod do wersji Steam) takze z grubsza mozna powiedzec, ze ranking dotyczy wszystkich (dystrybucja internetowa poza steam podejrzewam ze jest raczej marginalna) jednak pamietajmy, ze nie kazdy gra 'na wyscigi' i chce w owym rankingu uczestniczyc...
|
|
mnie się wydaje, że na przesunięcie mógł mieć właśnie wpływ spór z namco. nie wiadomo kiedy sąd go rozstrzygnie, a działania marketingowe trzeba rozpocząć w jakimś określonym czasie przed premierą. pierwsza rozprawa ma się odbyć na przełomie września i października. osobiście zakładam, że nie zostanie wtedy jeszcze nic rozstrzygnięte. więc następne spotkanie w sądzie zapewne dopiero kod koniec roku. nie wiadomo komu ostatecznie przypadnie dystrybucja i kiedy będzie mógł zacząć reklamę produktu. w tym wszystkim widzę problem który powstrzyma jakiekolwiek wzrosty na długi okres ;/
z inne beczki - uważam, że wiedźmin ma już swoich odbiorców, którzy kupią grę bez względu na to czy wyjdzie na rynek w grudniu czy w czerwcu... a ci przypadkowi klienci, którzy kupiliby grę dziecku pod choinkę i tak zrobiliby nam antyreklamę, jak w przypadku premiery na PC z wyszukiwanymi na siłę problemami przy instalacji.
|
|
Temat:
11BIT
@pablo_n dlatego napisalem ze jeśli to nie jest zbyt kosztowne no i czasochłonne.. jeśli chodzi o hardware to market androida nie wyszukuje aplikacji jeśli urządzenie jej nie obsluzy. podejrzewam, ze tablety z chin by sobie poradziły z gra, a jest ich coraz więcej na rynku..
|
|
Temat:
11BIT
chetnie zobaczylbym jak prezentuje sie to na ekranie iPhone'a i ogolnie jak wyglada tam rozgrywka z racji mniejszego ekranu... co do wersji androidowej wydaje mi sie ze jesli koszta produkcji nie bylyby zbyt wysokie to nie ma sie nad czym zastanawiac... podobno ilosc urzadzen z androidem moze niedlugo wyprzedzic ilosc tych z iOS-em. dodatkowo w markecie androida zdaje sie ze jest jeszcze stosunkowo malo aplikacji, wiec latwiej byloby trafic na nasza anomaly :)
|
|
Temat:
11BIT
na wątku optimusa wyczytałem, ze: piotrch napisał(a):Jeszcze taka kwestia gwoli wyjaśnienia. Wyników sprzedaży przez kanał cyfrowy pewnie nie poznamy nigdy – z prostej przyczyny. Steam obecnie posiada ok. 80% dystrybucji elektronicznej, i mimo tego, że pewne organizacje zapewne oferowały im grubą kasę, ich polityką jest nieujawnianie ile sztuk jakiej gry sprzedali. Jeśli więc potentat nie widzi takiej potrzeby, mniejszy dystrybutorzy także nie widzą takiej potrzeby. także podejrzewam, że nie mamy też co liczyć na ujawnienie ilość sprzedanych gier u nas...
|
|
Temat:
11BIT
pytanie ile osob posiada monitor dotykowy... chyba ze mowimy o tabletach z windowsem, to praktycznie mozna powiedziec ze powinna to byc juz wersja gry ktora bedzie rowniez na ipadach itp.
|
|
Temat:
11BIT
myslicie ze przed wza moze pojawic sie jakies ciekawe info? czy raczej malo prawdopodobne by premiera odbyla sie wczesniej?
|
|
przeglądając dział FAQ na stronie http://www.pl.thewitcher.com/ widać, ze większość problemów z jakimi borykają się niedoszli gracze to problemy wynikające z ich sprzętu tj. brak sterowników, złe ustawienia systemu, niedziałający napęd DVD itd... takie problemy dotyczą praktycznie każdej gry na rynku... producent nie odpowiada bowiem za to że użytkownik nie zainstalował sterowników do procesora, DirectX czy też nie działa mu napęd. inna sprawa to problem z aktywacja, tutaj faktycznie dali ciała
|
|