PARTNER SERWISU
vmpakxbl
425 426 427 428 429
micpl
20
Dołączył: 2010-10-11
Wpisów: 67
Wysłane: 1 czerwca 2021 08:59:07 przy kursie: 168,74 zł
Scarry napisał(a):
eee - właśnie przeczytałem że firma w raporcie odnowuje stratę na GOG 1,9 mln? Że jakim cudem nawet tutaj wtopili ?


Przy okazji przedsprzedaży i premierowej sprzedaży Cyberpunka były przez kilka kwartałów zyski, a teraz mamy powrót do normalności, czyli balansowania na granicy. Po 13 latach od uruchomienia tego interesu bandhead

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 1 czerwca 2021 09:17:19 przy kursie: 153,38 zł
igen napisał(a):
Ciekawi mnie jak na te wyniki (i perspektywy) zapatrują się instytucjonalni.
Kilkadziesiąt takich podmiotów ma akcje CDR.
Być może część z nich postanowi zredukować swoje pozycje w tym roku.
.


Bo wg Ciebie to ulica od początku roku zwaliła kurs do 150 i to ulica generuje dziennie obroty > 100 mln zł ? Czyli 10-20% wig20 ?

szco
22
Dołączył: 2020-04-18
Wpisów: 109
Wysłane: 1 czerwca 2021 11:36:08 przy kursie: 153,38 zł
Cytat:
Pytanie czy są jeszcze jakieś negatywne rzeczy jakie mogą na spółkę spaść?


Tak, wyniki za Q2, hehehe.


Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 1 czerwca 2021 12:12:46 przy kursie: 153,38 zł
CSharpBeginner napisał(a):
Szczerze - nie taka zła ta sesja. Spodziewałem się jakiś -15-20%, a tutaj ledwo -9% w maksie, aktualnie już zaczyna odrabiać, jakby skończyło jakoś -3% to już w ogóle bajka. Może naprawdę w tych cenach to już wiele było, jednak spadek z 450 na 155 robi wrażenie.

nie no sesja rewelacyjna, trochę jak akcjonariusze SimFabric, które przez wiele dni spadało po 10-15% dziennie, i nagle jak zaczęło spadać po 3-4% dziennie to się cieszyli że takie spadki to prawie jak wzrosty.

Cytat:
Pytanie czy są jeszcze jakieś negatywne rzeczy jakie mogą na spółkę spaść?

parę, konkretniej to raporty za Q2, Q3, Q4 2021, potem jeszcze za Q1, Q2, Q3, Q4 2022 i potem za Q1, Q2, Q3 i Q4 2023... a potem to już jakoś to będzie.

mnie jednak najbardziej rozwalił ten GOG.... 13 lat od startu usługi, w drugim kwartale po premierze największego produktu ever firmy (i jednego z największych w branży) dedykowany firmowy sklep zalicza milionowe straty....

ps
swoją drogą maklerzy u tych szorciarzy instytucjonalnych z USA dzisiaj otwierają szampany....
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 1 czerwca 2021 12:17

Koruptos
16
Dołączył: 2017-08-24
Wpisów: 248
Wysłane: 1 czerwca 2021 12:27:25 przy kursie: 153,38 zł
Może ktoś powiedzieć więcej nt. przyczyn strat na GOGu? Pytam z ciekawości, od dawna nie jestem akcjonariuszem CDR, ale za to jestem zadowolonym Klientem (W2, W3). Sporo historycznych gier (niektóre czysto z sentymentu, nawet nie odpaliłem) kupiłem właśnie przez GOG i wydawało mi się to złotym interesem, który przy niewielkich kosztach generować powinien dla spółki dodatkowe przychody. Czego nie widzę?

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 1 czerwca 2021 13:48:16 przy kursie: 153,38 zł
GOG inwestuje mnóstwo pieniędzy w dostosowanie starych gier do obecnej wersji Windowsa. Oprócz tego rozwijają Gwinta oraz GOG Galaxy (nakłładka do organizacji gier + system obsługi rozgrywek sieciowych). W sumie pracuje tam 100 czy 150 osób. Gwint jest projektem b. kosztownym i ciągle trwa jego amortyzacja.

Koruptos
16
Dołączył: 2017-08-24
Wpisów: 248
Wysłane: 1 czerwca 2021 14:42:27 przy kursie: 153,38 zł
@tgolik] dzięki za wyjaśnienie. Wynika z niego wg mnie, że zakres GOGa jest dużo szerszy, niż przeciętnemu klientowi się wydaje. Wnioskuję zatem, że większość kosztów nie jest zatem związana ze sprzedażą i dostosowaniem starszych gier do współczesnych wymagań, lecz z innymi celami, które mają zwiększyć przychody w przyszłości. Jeśli mają na to środki, wydaje się niegłupie. Czy w ostatecznym rozliczeniu zacznie na siebie zarabiać, pożyjemy zobaczymy.

imp-p
81
Dołączył: 2021-04-13
Wpisów: 353
Wysłane: 1 czerwca 2021 19:58:15 przy kursie: 153,38 zł
ciekaw jestem co się wydarzy mamy 5 funduszy grających na spadki jutro raport w knf powie czy skorzystały dzisiaj z nastrojów i zmniejszyły pozycje czy odwrotnie sypały. Pytanie na co teraz czekają fundusze bo wszystkie karty mamy na stole. Wyniki za 1 q nawet nie komentuje. Po takich wynikach gdyby nie gotówka w kasie i marka to 40 zł za akcję to bym powiedział że dużo. Co teraz się może wydarzyć jeśli fundusze mają jeszcze amunicje to mogą sypać aby jeszcze obniżyć kurs akcji albo zacząć wychodzi bo nastroje są beznadziejne więc wyjdą dużo nie podnosząc kursu.

Teraz mamy 2Q i prawdziwe kasyno bo czekają nas następujące rzeczy:
-pozwy albo ciąg dalszy albo odrzucenie (raczej odrzucenie więc może to być neg dla funduszy)
-patch i DLC (to wstępnie po 6 czerwca ) oraz przywrócenie ps store (to wstępnie po 6 czerwca ) neg dla funduszu
-premiera wiedźmina mobilnego wczoraj potwierdzili lato 2021

Więc jedyna negatywna informacja to mogą być pozwy. I pytanie czy fundusze będą czekać.
Moderator:
...


Po wczorajszych wynikach niestety wiara w spółkę upada u mnie.
Edytowany: 1 czerwca 2021 20:08

MartinMix
6
Dołączył: 2019-11-28
Wpisów: 41
Wysłane: 1 czerwca 2021 20:57:47 przy kursie: 153,38 zł
Wczorajszy raport to ostateczny dowód na niekompetencje władz spółki. Widać, że nie dorośli do sukcesu jakiego wszyscy oczekiwali.
Dzisiejsza sesja i spadki na CDR można określić jako łagodne bo po tych fatalnych wynikach można było spodziewać się nawet 2x większego spadku.
Ciekawe kto bronił kursu i jak będzie wyglądać sesja jutro?

CSharpBeginner
45
Dołączył: 2017-09-26
Wpisów: 333
Wysłane: 1 czerwca 2021 21:25:39 przy kursie: 153,38 zł
Może też tak być, że po prostu pełno ludzi wisi na haku 300-450, i skoro i tak już ma się dużą stratę to nie ma sensu sprzedawać. Lepiej potrzymać 4-5 lat akcje, a nóż kolejne gry będą hitami niż sprzedawać teraz z 40-50% straty. Stąd dużo mniejszy spadek niż wielu się spodziewało, większość, która miała sprzedać to już sprzedała, zostali sami holderzy :D


krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 1 czerwca 2021 21:55:02 przy kursie: 153,38 zł
W ramach ciekawostki - wolumen z dwóch lat na osi wartości.


kliknij, aby powiększyć
Edytowany: 1 czerwca 2021 21:55

raffmo
11
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2009-02-01
Wpisów: 49
Wysłane: 1 czerwca 2021 22:27:58 przy kursie: 153,38 zł
lesgs napisał(a):

O porzuceniu produktu pisałem i dyskutowałem kilka miesięcy temu. Nadal uważam to za niezłą opcję. Tylko, jeżeli tak będzie to oni się do tego nie przyznają. Nie mają tyle odwagi. Będą więc marudzić, ze to, że owo.

To klasyczny "case" z zarządzania. Jeżeli tego nie zrobią, dołączą do Kodaka, Polaroid i wielu innych, którzy topili koszty w projekty, które nie miały szans powodzenia.


Skąd wiesz jaki jest efekt finansowy CP w Q1 ? Skąd wiesz jak produkt będzie się sprzedawał w przyszłości ?
Zakopanie produktu, który mocno się zwrócił na tym etapie moim zdaniem nie ma uzasadnienia.

Nie wiem czy to klasyczny case Kodaka i Polaroida, bo łatwo się ocenia przeszłość jak się zna fakty.

Moim zdaniem słaba sprzedaż w Q1 to pokłosie wielkiej fali hejtu w tym czasie.
Edytowany: 1 czerwca 2021 22:28

Ping-Pong
21
Dołączył: 2015-03-14
Wpisów: 140
Wysłane: 1 czerwca 2021 23:17:40 przy kursie: 153,38 zł
@raffmo

Tu chodziło o znacznie większy zwrot niż taki jaki jest....

Prosty przykład:
W3 kosztował 306 mln. Do tej pory przyniósł pewnie już z 2 mld przychodu. Czyli ponad 6x, w blisko 6 lat. CP kosztował 1,2 mld. W kwartale premiery przyniósł (mówię z głowy) pewnie z 1,3-1,4 mld przychodu. W 1Q21 nie było nawet 100 mln. Tak, gry nie ma w jednym bardzo ważnym kanale (Sony), ok. 1 i 3 kwartał roku są sezonowo gorsze, ale po tym co się stało wątpliwe jest, że ta gra będzie generowała średnio kwartalnie blisko 300 mln przychodu - bo tyle mniej więcej potrzeba by w te 6 kolejnych lat zrobić zwrot razy ponad 6x - tyle co poprzedni Wiedźmin...
Przypomnij sobie jak wyglądała ta premiera pół roku temu, te komentarze choćby na Steam'ie. Ci konsumenci poczuli się po prostu zrobieni w bardzo dużego balona... Pomijam już wpisy niektórych forumowiczów sugerujące, że te negatywne recenzje były kupione, bo i takie wpisy się pojawiały... Trzeba serio chyba być mega optymistyczną osobą by wierzyć, że ci gracze po prostu wrócą... Nie, oni wrócą wtedy, kiedy zobaczą, że ta gra ma jakieś życie w sobie. Teraz nie ma na to najmniejszych dowodów.

Także można wierzyć w mityczne odbudowanie sprzedaży po powrocie do sklepu Sony, czy "nową premierę", cóż... dużo osób wierzy tu od grudnia w takie rzeczy... Fakty są takie, że oni pewnie dokończą wersję na nową generację i tyle. CP zwrócił się, ok, ale jeśli ludzie nie będą grali to po co ładować kolejne miliony w coś co nie przyniesie zwrotu. Gra się będzie jakoś sprzedawała, tak jak dalej sprzedaje się np. Wiedźmin 1 - nie mam na myśli wolumenów, żeby nie było.... Nie znaczy to jednak, że porzucą IP - tego nie powiedziałem, po prostu nikt nie będzie już w nią ładował pieniędzy.

lesgs
38
Dołączył: 2012-07-19
Wpisów: 907
Wysłane: 1 czerwca 2021 23:54:20 przy kursie: 153,38 zł
@raffmo

Problem polega na tym, że nikt nie zna przyszłości. I nie da się jej zaczarować.

Od tego są doradcy i zarządzający, by uwzględnić wszelkie obiektywne czynniki i odrzucić wszelkie sentymenty po to by spróbować wydać decyzję najbardziej obiektywną w obecnych okolicznościach i znając obecne dane. To zapewne żmudna i nudna dla laika analiza strumieni finansowych w przyszłości dodatkowo obarczona rosnącymi w czasie błędami związanymi z niepewnością.

Kluczowe jest w tym stwierdzeniu termin "wszelkie sentymenty". Bowiem, to właśnie one zaprowadziły Kodaka, Polaroid i wiele innych na manowce. Ja też nie znam przyszłości, ale opcja porzucenia produktu nie wydaje się mi tutaj całkowicie abstrakcyjna. Przemawiają za tym czynniki związane z jakością gry, ilością wysiłku koniecznego do naprawy, utratą zainteresowania graczy, nowymi produktami pojawiającymi się na rynku, "wypaleniem" się kadry. Tych czynników jest zapewne więcej.

Zresztą, bardzo wiele wpisów na tym wątku jest mocno związanych z tzw. "sentymentem" - do gry, do firmy, no i przywiązaniem do własnej inwestycji. Wielu inwestorów, na własną mniejszą skalę dokonuje takiej samej analizy dotyczącej zainwestowanych pieniędzy. Sentyment jest to jednym z największych wrogów inwestora. Ustawienie Stop Lossa, wyjście z inwestycji z określoną stratą (np. 10%, 20%) jest niczym innym jak porzuceniem produktu, tylko w skali mniejszej niż może to nastąpić na przykład w CDR. Zasada nie zmienia się wraz ze skalą inwestycji, chociaż na poziomie firmy (cDR) czy produktu (CP77) skutki są bardziej dalekosiężne i dotykają więcej osób, niż w przypadku działań jednego inwestora.

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 2 czerwca 2021 00:15:42 przy kursie: 153,38 zł
@lesgs
Myślę, że nie rozumiesz, jak ważne dla CDR jest stworzenie nowej franczyzy. Sama marka Wiedźmin nie wystarczy, żeby spółka mogła się długofalowo rozwijać.
Analizując komunikaty płynące ze spółki (raport, chat, transkrypt webcastu dot wyników za 1Q2021) uważam, że spólka zrobi wszystko, nie licząc się z kosztami, aby doszlifować Cyberpunka 2077. Celem jest zatarcie pierwszego złego wrażenia z premiery i pokazanie większej liczbie graczy niż obecnych 20-30% posiadaczy przyzwoitych pecetów jak genialną grą jest Cyberpunk. Celem nadrzędnym jest przygotowanie gruntu pod kontynuacje Cyberpunka. CD Projekt śpi na forsie i nie musi oglądać się w swoich decyzjach na nikogo a w szczególności na inwestorów. Spokojnie w 2021 roku zrestrukturyzuje firmę, naprawi Cyberpunka i, mam nadzieję, stworzy zapierające dech w piersiach edycje nextgenowe Cyberpunka i Wiedźmina 3.

A co do wyników za 1Q2021. Przychody w tym okresie pochodziły praktycznie tylko z jednego źródła - ze Steama. W przyszłości dojdzie jeszcze (mam nadzieję) store.playstation oraz sprzedaż pudełkowa (o ile sklepy będą chciały wziąć ten towar po obecnej akcji przecen).

@imp-p
Nie cytuj ppe.pl Oni opierają się na słowach A. Kicińskiego z transkryptu webcastu wynikowego. Nie mają żadnych własnych źródeł.
Edytowany: 2 czerwca 2021 00:18

imp-p
81
Dołączył: 2021-04-13
Wpisów: 353
Wysłane: 2 czerwca 2021 00:18:31 przy kursie: 153,38 zł
lesgs napisał(a):
@raffmo

Problem polega na tym, że nikt nie zna przyszłości. I nie da się jej zaczarować.

Od tego są doradcy i zarządzający, by uwzględnić wszelkie obiektywne czynniki i odrzucić wszelkie sentymenty po to by spróbować wydać decyzję najbardziej obiektywną w obecnych okolicznościach i znając obecne dane. To zapewne żmudna i nudna dla laika analiza strumieni finansowych w przyszłości dodatkowo obarczona rosnącymi w czasie błędami związanymi z niepewnością.

Kluczowe jest w tym stwierdzeniu termin "wszelkie sentymenty". Bowiem, to właśnie one zaprowadziły Kodaka, Polaroid i wiele innych na manowce. Ja też nie znam przyszłości, ale opcja porzucenia produktu nie wydaje się mi tutaj całkowicie abstrakcyjna. Przemawiają za tym czynniki związane z jakością gry, ilością wysiłku koniecznego do naprawy, utratą zainteresowania graczy, nowymi produktami pojawiającymi się na rynku, "wypaleniem" się kadry. Tych czynników jest zapewne więcej.

Zresztą, bardzo wiele wpisów na tym wątku jest mocno związanych z tzw. "sentymentem" - do gry, do firmy, no i przywiązaniem do własnej inwestycji. Wielu inwestorów, na własną mniejszą skalę dokonuje takiej samej analizy dotyczącej zainwestowanych pieniędzy. Sentyment jest to jednym z największych wrogów inwestora. Ustawienie Stop Lossa, wyjście z inwestycji z określoną stratą (np. 10%, 20%) jest niczym innym jak porzuceniem produktu, tylko w skali mniejszej niż może to nastąpić na przykład w CDR. Zasada nie zmienia się wraz ze skalą inwestycji, chociaż na poziomie firmy (cDR) czy produktu (CP77) skutki są bardziej dalekosiężne i dotykają więcej osób, niż w przypadku działań jednego inwestora.


Porzucenie teraz produktu to głupota. Jest to jednak produkt który trafił już przynajmniej do 15 mln graczy. A to już duża baza klientów i potencjał. Więc nie można porównywać do kodaka bo firma stworzyła produkt który się dobrze sprzedał. Ale jak każda marka rodzi się w bólach będzie DLC będzie może cyber 2 ta gra ma ogromną rozpoznawalność. Dużo zresztą w mojej ocenie pokaże nam darmowe DLC. Jak będzie dobrze przyjęte plus zobaczymy statystyki steam i oceny na steam to można będzie wyrobić sobie zdanie o przyszłości cyber. Najgorsze to brak komunikacji nikt z nas nie wie kiedy będzie np DLC.

Premier02
PREMIUM
12
Dołączył: 2019-02-24
Wpisów: 315
Wysłane: 2 czerwca 2021 07:30:55 przy kursie: 153,38 zł
Spotkałem się z opinią że ogólnie gaming na świecie przechodzi kryzys no to chyba CP go nie wywołał. Według DM BOŚ kolejna ich gra to nie wcześniej niż 2025 r. Czyli jeszcze cztery lata biadolenia?

Szutnik
153
Dołączył: 2011-10-30
Wpisów: 1 886
Wysłane: 2 czerwca 2021 08:21:43 przy kursie: 153,38 zł
Hmmm....widzę, że nastrój na CDR mocno siadł po wynikach, zresztą nie tylko tutaj
Ja tylko nieśmiało przypomnę, że kiedyś trzeba zamknąć otwarte wyżej krótkie pozycje, a fundusze operujące w tym segmencie wiedzą, że najlepiej to robić na wyprzedanym rynku z kiepskimi nastrojami, zbliżającym się do silnego technicznego wsparcia.
Na CDR to strefa 125-140 PLN.
Mam wrażenie, że wkrótce zobaczymy tu skoki cen rzędu +10%, wynikające właśnie z szybkiego zamykania krótkich pozycji przez część grających short.

"Kupuj akcje, ilekroć zobaczysz na wykresie Wiewiórkę, siedzącą na ramieniu Clowna. To się nazywa Analiza Techniczna" - Dilbert (Scott Adams) :-)

lesgs
38
Dołączył: 2012-07-19
Wpisów: 907
Wysłane: 2 czerwca 2021 09:22:07 przy kursie: 161,58 zł
Zgoda z tym, że kiedyś muszą wyjść z tych pozycji. Większość z nich powstała w strefie ok. 175 i niżej (KNF RSS). Skoki o 10% zobaczymy, jeżeli grający na krótko będą wychodzić z hukiem, czyli pod warunkiem zmiany trendu na CDR (lub zagrywki typu GameStop - co wydaje się być u nas mało prawdopodobne). Dla mnie możliwe to będzie w strefie ok. 130 zł, ale wtedy może to nastąpić po cichu, bo wtedy zwykłe fundusze zaczną skracać swoje pozycje na CDR (chociaż mogą to robić już i teraz). Zresztą, wtedy skoki o 10% może zapewnią powrót do ok. 150 zł, ale do zmiany trendu będzie jeszcze daleko.

Co do komentujących w sprawie porzucenia Produktu:

Traktuję to jako jedną z możliwości, która nie jest całkowicie abstrakcyjna. Jednak najważniejsze jest przy tym wyłączenie czynników emocjonalnych i sentymentu z takiej decyzji. Wtedy miliony graczy, "ruch" CP77 i wszelkie tego rodzaju elementy nie mają jakiegokolwiek znaczenia. Trzeba pamiętać, że jest to świat biznesu, a nie towarzystwa wzajemnej adoracji. Tu liczą się przede wszystkim pieniądze i własny interes. Ci sami "wierni" użytkownicy przesiądą się na kolejny wspaniały produkt, jeżeli tylko powstanie. Potem, przy kuflu piwa będą wspominać jaki wspaniały był świat za czasów np. Minesweepera, ale pieniędzy to żadnych nie przyniesie biznesowi.


Rufusinski
119
Dołączył: 2021-01-14
Wpisów: 512
Wysłane: 2 czerwca 2021 09:40:15 przy kursie: 161,58 zł
Porzucenie produktu byloby przyslowiowym gwozdziem do trumny na tym etapie. Myslicie, ze ta spolka jeszcze by istniala, gdyby porzucila Wiedzmina 1 i 2 zamiast naprawiac i dbac o produkt, marke i wydawac wersje rozszerzone?
Wiedzmin 3 na starcie sprzedal sie duzo gorzej niz Cyperpunk i to wlasnie praca nad jego poprawianiem i rewelacyjne dodatki wypracowaly sukces.
Chyba, ze przewrotnie chcecie utwierdzic ludzi piszacych, ze to spolka jednej gry, ze maja racje i porzucic baze 15mln klientow. Jesli naprawde chcecie zobaczyc lepsze wyniki na spolce w kolejnych kwartalach najkrotsza droga do nich to jak najszybsze wydanie platnych rozszerzen do CP. Bez tego naprawde na kolejny znaczny przychodz bedzie trzeba czekac pare lat.

A tymczasem szansa, ze spelni sie moje osobiste marzenie rosnie:
Cytat:
Do sieci trafiło zdjęcie przedstawiające Piotra Rosińskiego, który najwyraźniej odwiedzić siedzibę polskiego dewelopera.

pl.ign.com/thorgal/40002/news/...
Edytowany: 2 czerwca 2021 09:44

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CDPROJEKT
  • Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco
    Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco

    We wtorek giełda w Warszawie wykonała zdecydowany zwrot w górę i wybroniła się przed 5. spadkową sesją z rzędu. W środę strona popytowa idzie za ciosem i ale finalnie o losach całej sesji i tak najprawdopodobniej zdecyduje reakcja na decyzję RPP i na dane z rynku pracy w USA. W centrum uwagi są dziś Allegro, Vercom i Asseco Poland.

  • 10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas
    10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas

    We wrześniowej odsłonie portfela BM BNP Paribas analitycy stawiają na dotychczasowe spółki, czyli liderów i czołowych graczy w swoich branżach. Oto jak oceniają wyniki za II kwartał poszczególnych top picks i ich perspektywy.




425 426 427 428 429

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,281 sek.

uslqvvey
wilikzqd
rurvrzrk
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ibjkudcb
uoknvpkx
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat