PARTNER SERWISU
zuakpytc
bronex16

bronex16

Ostatnie 10 wpisów
ty bergman tak udajesz czy jak? Umiesz czytać ze zrozumieniem? Przelicznik od 7.12 za nowe komentarze wynosi x98. Co w tym trudnego jest do zrozumienia? Kto tu pisał, że dla wszystkich od początku sprzedaży? A uwzględniasz np. takie coś jak festiwal i nominacje gry np. w Q4? Co zaburza współczynnik?

Matematyka się kłania, no ale cóż. Przelicznik dla komentarzy to prawie x100 od update'u coop.

PS. Kończąc dyskusję, ja tu dyskutuje o grze i potencjalnych zyskach. Nikogo nie namawiam, a kup akcje bo tanio jest, a sprzedaj, bo drogo... wodospada... niagara

Patrząc na to w co Ty zainwestowałeś typu FARM, STA, PYRAMID to ja nie mam żadnych wątpliwości :)

Mamy twarde dane powyżej z którymi się nie dyskutuje. Nie komentarze, a pozycjonowanie decyduje o sprzedaży. Przelicznik ten może czasami być wyznacznikiem, ale jak widzisz on się zmienia? Czy zawsze w dół ? :)

Ja nie będę ci kolejny raz tłumaczył, że dodatek (to nie jest nowa premiera) ma inny przelicznik np. do Cyberpunka x500 (oczywiście tu jest dużo mniejszy), że jak kupuje grupa 4 osób lub para to nie wystawia każdy z nich komentarza. Przyjmij to :)

Pozdrawiam

Twarde dane:

19k HF2 w 34h spędzone na 10-15 miejscu przy praktycznie 2 x wyższej cenie, to macie teraz odpowiedź ile mniej więcej się sprzedawało MD w top18-25 podczas promocji. Czy to VOXowe 4-5k? Hmmm

Przeanalizuj pozycjonowanie poprzednie, a terazniejsze i wszystko masz odpowiedź.
2025/26 nie będzie gorszy.

Obecna sprzedaż to 7k na dobę, czytaj że zrozumieniem. Podczas promo szło dwa razy więcej minimum.

Elaborat spory. Kup sobie obligacje, a teraz fakty

Obecnie peak wynosi ponad 24000 graczy, co oznacza, że gra bardzo wciąga i przyciąga kolejnych nowych ($). TOP62 w prime time w weekend.

Przypomnę, że przed co-op:
-> na promocji gra była najczęściej na 5-10 stronie (TOP100-250)
-> po promocji gra lądowała na stronach 20-30 (!) (TOP500-750)
-> im dalej od zakończenia promocji tym bardziej pozycja się poprawiała, ale i tak była to 15-20 strona
Koniec końców i tak takie pozycjonowanie dało ~250k egzemplarzy sprzedanych przez 9 miesięcy tego roku.

Do tego dojdą konsole i VR. Kolejny update, który ma dodać mechaniki walki co przyciągnie kolejnych nowych graczy.
Obecnie mamy top62 w prime time. Sprzedaż pięknie się stabilizuje. Można szacować ok 7k / dobę. Od momentu coop ok 120k kopii poszło jak ciepłe bułeczki.

Co to oznacza?

Zatem można powoli estymować sprzedaż na same PCty w ilości 850-950k co da spółce ok 23-24 mln zysku
Konsole mogą dorzucić kolejne 4-5 mln
VR w okolicach 3-4 mln

Suma sumarum mówimy o zysku na poziomie 25-30 mln w roku 2024

bo mają inną politykę informacyją? I tylko właściwie grupa PLW o tym informuje?
Dlaczego CRJ nie raportował po 72h?

dziś koniec promocji i miejsca 50-60 z rana.
niestety większa sprzedaż wynikała w dużej mierze z upustu 25%"

Eureka, myślałem, że po to się robi promocje, ale co ja tam wiem :)

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego co udało nam się osiągnąć. Uważam, że tryb Co-Op do Medieval Dynasty to w tym roku jedna z lepszych premier po dodatku do Cyberpunka."

wiesz jaki przelicznik dla dodatku Cybera? x500, tutaj takiego nie ma, ale no widzisz jaką małą wiedzę posiadasz.

"Zainteresowanie naszą grą jest ogromne i dosłownie przerosło nasze oczekiwania. Jesteśmy wysoko na liście globalnych bestsellerów Steam. Pokazuje to nam, że Medieval Dynasty nadal ma długi ogon sprzedażowy na kolejne lata. Przed nami sporo ważnych milestonów. W I/II kwartale 2024 roku chcemy wydać tryb kooperacyjny na konsole. W pierwszej połowie przyszłego roku gracze mogą otrzymać również wersję VR-ową Medieval od Spectral Games. Będziemy również dostarczać aktualizacje gry i myślimy o dodatkach."

mambiznes.pl/wywiady/mozna-wyp...

tak, teraz to 100 szt / dobę się sprzedaje :)

No to Ty oblicz i uzasadnij przelicznik komentarzy :) udowodnij to że taki jest po aktualizacji coop. Bo ja np. wiem że wolumen na poziomie 4-5k na dobę to TOP80-90

bronex16 napisał(a):
bronex16 napisał(a):
@Vox może odniesiesz się do tego

https://ibb.co/3C9LhB1


Vox zero komentarza? Jak się to ma do Twoich przeliczników?


To w końcu jak przelicznik się ma do twardych danych z tabelki. Skup się na pytaniu, ja nie pytam o kurs

bronex16 napisał(a):
@Vox może odniesiesz się do tego

https://ibb.co/3C9LhB1


Vox zero komentarza? Jak się to ma do Twoich przeliczników?

@Vox może odniesiesz się do tego

https://ibb.co/3C9LhB1

Aha czyli th2 będąc na gorszych pozycjach steam przy premierze sprzedał 43k w 72k to ile to wam wychodzi od 7.12 w przypadku MD ? :)
Rozumiem, że będąc non stop praktycznie w top25 na dobę idzie 5k kopii?

Czy ktoś analizował w ostatnim czasie nadchodząca premierę Tribe?

strefainwestorow.pl/wiadomosci...

"Lubawa podpisała z Agencją Uzbrojenia umowę wieloletnią w częściach gwarantowaną i opcjonalną na łączną kwotę ponad 200 mln zł brutto i nie więcej niż 350 mln zł brutto - podała Lubawa w komunikacie."

crn.pl/wywiady-i-felietony/odz...

"Chcemy rosnąć co najmniej 5–7 procent szybciej niż rynek, żeby z każdym kolejnym kwartałem systematycznie odrabiać stracone w nim udziały” – mówi Wojciech Buczkowski, prezes Grupy Komputronik."

aktualnosci.komputronik.com/23...

"Wszystkie placówki medyczne mogą ubiegać się o środki z Narodowego Funduszu Zdrowia, które pozwolą podnieść im poziom cyberbezpieczeństwa. My jako Komputronik Biznes oferujemy instytucjom z sektora medycznego pomoc w ubieganiu się o te pieniądze oraz wdrożenie niezbędnych rozwiązań."

a linia bessy nie była w okolicach ~3.10?

dobre info :) jeśli LC będzie chciał wyciągnąć dywidendę, to może być sowita, a to daje potencjalny wzrost kursu.

infostrefa.com/infostrefa/pl/w...

piękne szacunki

biznes.pap.pl/pl/news/espi/inf...(30-2021)-wstepne-dane-o-przychodach-netto-ze-sprzedazy-oraz-o-wynikach-finansowych-emitenta-za-pierwsze-polrocze-2021-r-

Jednostkowy zysk operacyjny Emitenta za pierwsze półrocze 2021 r. wyniósł 141.332 tys. zł, co stanowi wzrost o 132.896 tys. zł w stosunku do pierwszego półrocza roku poprzedniego.

Jednostkowy wynik finansowy netto Emitenta za pierwsze półrocze 2021 r. wyniósł 103.953 tys. zł, co stanowi wzrost o 101.814 tys. zł w stosunku do pierwszego półrocza roku poprzedniego.

@cooper, dzięki za info, no to jeszcze poczekamy trochę na zwrot :)

nie wiem. Moim zdaniem coś się zadziało dzisiaj w nocy był wysoki peak od 3-6, więc coś z Azją, ale czy to była pełna premiera? Moim zdaniem nie skupiają się tylko na steam, bo Tencent to gigant na tamtym rynku.

Na WeGame nie potrafię znaleźć Mecha.

@jqn tu może być odpowiedź

www.biznesradar.pl/a/96387,pol...

Umowa z HeartBeat Interactive Entertainment zawiera m.in. sposoby rozliczania wynagrodzenia. Polyslash będzie otrzymywało 70 procent przychodów ze sprzedaży Alchemist Simulator pomniejszonych o podatki oraz koszty dystrybucji. Z kolei z tytułu sprzedaży Mech Mechanic Simulator krakowski producent otrzyma wynagrodzenie w wysokości 10 000 USD, a także 70 procent przychodów ze sprzedaży (przed pomniejszeniem o podatki i koszty dystrybucji) po przekroczeniu poziomu 10 000 USD. Polyslash pozostaje pełnym właścicielem praw majątkowych gry.

niestety nie mam pojęcia jak wygląda podział zysków w tym przypadku

W mojej opinii bardzo dobra premiera. Powyżej moich oczekiwań. Brawo.

Obawiałem się peaku na poziomie 200-300, a tu ponad 600.
Opinie 92%

Jestem bardzo zadowolony.

Brak rozrzutności $$$ + bardzo dobra jakość gier to dobry kierunek.

Czekamy na wisienki jak Primitive Builder Similuator, Police shootout (mobile), Drug Dealer Manager oraz nowy tajemniczy tytuł.

Jeszcze zobaczymy jak Azja. Premiera ma być na chińskiej platformie.

jak widać nie powiedziano jeszcze ostatniego słowa

591, pewnie dolączą niedługo stany, ale najbardziej ciekaw jestem Azji

jak na razie 576, ciężko się przebić przez to promo, ale może w weekend?

ja liczyłem/liczę na 500-600 jak satysfakcjonujący. Wszystko powyżej to niespodzianka.

Dziś premiera The Bus - startowała z 3 setki WISHLISTY, dziś TOP1

https://gaminganalytics.info/gb_last

Tyle w temacie tych ogromnych jak i rzekomo małych wishlist

Jutro premiera o 16:00 CET

Obecnie społeczność wynosi 6100

steamcommunity.com/games/10449...

Ocena: 81% pozytywów na 81 komentarz - PROLOG

Wishlista: 161 pozycja.

Bardzo jestem ciekaw jak to wypadnie.

nowy trailer: www.youtube.com/watch?v=wqGvr_...

Prawie jak cp2077 ;)

dobrze powiedziane, jakby to pierwsza emisja była w historii gpw

niech to będzie sukces na skalę CyberMechu ;) Tzn. jak tu bęzie 1k peak to będzie super jak dla mnie :)

Tak na serio to jestem bardzo ciekawe te premiery, bo fakt, niby czasami wielkie wishlisty, a mała gierka zaskoczy. Ale jak pisałem, ja tu na nic się nie nastawiam jeśli chodzi o Cyber Mecha. Mam nadzieję, że da spółce po prostu zarobić i umożliwić rozwój kolejnych tytułów.


cooper do tego dzięki tym mini grom można rozwijać jakieś pomysły graczy, pole bitwy itp. itd.

Nowy trailer

www.youtube.com/watch?v=qXw0aP...

wygląda na to, że będzie można toczyć jakiegoś rodzaju walkę?

No mech should leave the workshop without proper tests! The basic task is to hack into a mech's security system, which allows to take control over it and go for a "test drive". Depending on the scope of the test, three mini-games will allow you to check the mech's agility and its mining and combat abilities. Just be careful - don't get too hooked on these big machines, customers will definitely want them back!

a na czym mieli zarobić? A ile mieli premier oprócz We. The Revolution 2 lata temu? A ile będą mieć na przestrzeni kolejnego roku?

No może nie liczy aż na taki sukces finansowy Mecha, bo to nie jest wielki tytuł, a może chce przyspieszyć rozwój?

Emisja "aż" 165 k akcji!!! Masakra. 7% rozwodnienie, zmiana kapitalizacji spółki przy wzroście akcji o 10 pln to aż 1,65 mln.

Pewnie, że lepiej jakby jej nie było, ale po co robić taki cyrk?

Jaki kapitał jest potrzebny, żeby tą hiper wielką emisję wciągnąć przy obecnej kapitalizacji?

mnie to nie interesuje, ja pracuję w firmie, gdzię opinie wyglądają podobnie, a jestem bardzo zadowolony. Wszystko zależy z kim pracujesz, kto jest klientem itp. itd. Byle kto nie może zmieniać koncepcji gry.

O We. The Revolution to nikt nie musi pisać, bo liczby są znane (sprzedaż), prawda? Więc na co mi taka opinia?

zobaczymy gdzie się znajdzie na wishlist przed samą premierą

strefainwestorow.pl/wiadomosci...

Ja trzymam akcje przynajmniej do czasu Primitive Builder oraz ogłoszenia nowego roboczego tytułu "Song of War"

daleka, niedaleka, PSH musi sprzedać ok. 35k sztuk w ciągu roku, żeby wybronić obecną kapitalizację.
Ja nie oczekuję niczego wielkiego od Mecha, bo gra pójdzie o PBS. Shootout police to też ciekawy temat.

Jedno jest pewne, potrafią gry robić tj. dotrzymać jakość, teraz muszą trafić z jakimś tytułem, żeby zrobić duży krok w przód.

Premier Mech Mechanic Simulator ogłoszna na 25.03.2021

Aktualizacja planu wydawniczego - 3 premiery jeszcze w tym roku

infostrefa.com/infostrefa/pl/w...

Czekamy szczególnie primitive builder simulator - niech to będzie taki mały green hell

Leszekmr napisał(a):
Z całym szacunkiem, ale czuję jakbym czytał forum bankiera...
Wszystko sprowadza się do tego, że jak C/Z CRJ spadnie do poziomu 10 to będzie to zgodne z oczekiwaniami rynkowymi, Come On d'oh!


Na grubasa widzę jedziemy. Myślę, że gaming to może C/Z = 5 haha

To niedowiarki niech sobie spojrzą na C/Z polskich spółek giełodowych, albo jak już się tak odnoszą do "świata" to proponuję sprawdzić średnią C/Z dla gamingu w USA :)

Rif napisał(a):
bronex16 napisał(a):
po pozycjonowaniu możemy stwierdzić, że kupuje głównie Europa od czasu coop'a :)
W QI pozycjonowanie zdecydowanie było lepsze podczas życia w Chinach - u nich lockdown.
U nas to się zaczęło dopiero na koniec Q1, więc właściwie cała premiera COOP'a.


Bazując tylko na obserwacjach po udostępnieniu CO-OPa, jasno wynika, że to nie Chiny generują największe przychody, bo w godzinach ich szału zakupowego gra spada znacznie w rankingach, a dopiero godziny europejskie ciągną wynik. Ponieważ nie śledziłem rankingów wcześniej, to zostałem zaskoczony "chińskim" wynikiem za egzemplarz gry z raportu wczorajszego. Jak widać kooperacja zmieniła wiele, ale jak to jest naprawdę dowiemy się dopiero w sierpniu.

W temacie konwersji na "pstryczka", to mam nadzieję, że Forever nie strzeli sobie w stopę i od początku udostępni wersję zawierającą kooperację. Widać po jego przyjęciu, że nie ma sensu wypuszczać produktu wybrakowanego, pozbawionego jego największego atutu, zwłaszcza na tak kooperacyjną zabawkę.

Szkoda, że CRJ szuka wydawcy na kolejne konsole, bo to jednak dzielenie się kasą, a że można spokojnie wydać grę samemu pokazało Beam Team od "Stanged Deep"/


na 99% GH nie będzie od początku z COOP na NS

po pozycjonowaniu możemy stwierdzić, że kupuje głównie Europa od czasu coop'a :)
W QI pozycjonowanie zdecydowanie było lepsze podczas życia w Chinach - u nich lockdown.
U nas to się zaczęło dopiero na koniec Q1, więc właściwie cała premiera COOP'a.

Dla mnie poziom 25 PLN to jakaś abstrakcja. Liczę średnio na min. 40 PLN

piękne wyniki CLC.

Jestem pewien, że już niedługo jakaś część torcika zacznie trafiać do GTS :)

czyli rozumiem, że zakładamy C/Z = 1 ?

GLIWICE wygrane - 5.5 mln w konsorcjum na 12 miesięcy.

Zapraszamy do podpisania umowy:

platformazakupowa.pl/transakcj...

ładnie, ładnie, pewnie mała, ale na 6 miechów

chris_martin napisał(a):
ustawa daje możliwość przyjęcia oferty:

"Stwierdzić jednakże należy, iż kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie musi być tożsama z kwotą, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W toku postępowania może okazać się bowiem, że zamawiający będzie w stanie przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę wyższą od podanej przed otwarciem ofert. W konsekwencji, gdy cena najkorzystniejszej oferty jest wyższa od kwoty jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowania zamówienia, zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę wyższą od podanej przed otwarciem ofert i udzielić zamówienia. Wówczas kwota jaką zamawiający przeznacza na udzielenie zamówienia będzie przekraczała kwotę określoną w art. 86 ust. 3 ustawy."

www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/int...

:

i będzie tak:

www.lublin112.pl/urzednicy-chc...

tak przychód netto, mniej więcej się pokrywa z zyskiem. Mniejsze umowy to ~70%
Czyli mamy podział ~ 30% duże + 70% małe

tu masz wszystko co zebrałem i o czym mi wiadomo


kliknij, aby powiększyć


https://imgur.com/a/X9SN0jr

pamiętaj, że maja w cholerę mniejszych tematów, a do tego projekty rekultywacji.

jest moc!! ale mogliby się w końcu trochę pokonsolidować przed drogą na 40 PLN :)

Moderator:
posty zawierające ceny docelowe bez podania uzasadnienia fundamentalnego lub technicznego będą usuwane z wątków spółek, podobnie jak wpisy o własnych transakcjach do których służą kroniki inwestycyjne. Proszę o uzupełnienie, lub post zostanie usunięty

to ja odkryłem przy 5 PLN, także spokojnie, bez tej analizy

proste, eureki nikt tu nie odkrył

obliczyli pewnie pi * drzwi ile poszło komunikatów oficjalnych >500k do przychodów z raportów kwartalnych - to jest ta tajemna wiedza za kilka stówek

slawek_wr napisał(a):
Niedźwiedź . Nie masz wiedzy , a zabierasz zdania.

4 tygodnie do wyników. Po nich , zysk na akcję wyniesie ok. 1,4 zł. Co daje c/z przy obecnej cenie ok. 13.

Ale ...... w 2020 r . drastycznie rosną ceny wywozu śmieci, na czym geo bardzo skorzysta, sądzę że ostrożnie można szacować zyski na ok. 15 mln zł netto. Co daje 3 zł na akcję.
Ostrożnie przy c/z = 10 masz 30 zł , OSTROŻNIE.

P.S.
Duże umowy (w zeszłym roku stanowiły ok. 20 % przychodów)

https://imgur.com/wO6P6AJ


tu jest mój update jak co

https://imgur.com/a/XzW7DIP

zyski mają lepsze niż NVV i inne spółki z OZE, więc pójdzie. Do tego inne segmenty, dzięki temu dywersyfikacja

do balona to brakuje jeszcze z 200 mln CAP :)

mogliby w końcu trochę wyhamować i się pokonsolidować :D

może to i to, ale patrząc na moc papiera i płytkie korekty tu może być jazda jak na columbus. Dodatkowo mamy na prawdę dobre fundamenty i perspektywy!

jakby ktoś był zainteresowany to zrobiłem zestaweinie kontraktów o których mi wiadomo.
Wartości netto


kliknij, aby powiększyć

na to licze, poniewaz Q4 bedzie rekordowy!

i kolejne dwie umowy na 1.2 mln na ten rok :)

www.bankier.pl/wiadomosc/GEOTR...

www.bankier.pl/wiadomosc/GEOTR...

Czekamy na kolejne :)

no właśnie moda :) jak gaming itp. itd.

Ja się nie obraże na CAP jak chłopaki wyceniają (bez Q4) fair value na prawie 48 PLN :D

simplywall.st/stocks/pl/commer...

zgadza się, a 2020 widać, że może być dwa razy lepszy :)

myślisz, żę potrzebna im emisja? W tym roku wykręcą z 7 mln zysku netto.
Wiadomo w ogóle ile trzeba być z tym CAP ~48 MLN, żeby przejść na główny?

czyżby kolejny temat na ponad 6 mln!!!?

aquanet.ezamawiajacy.pl/pn/aqu...

Umowa na 8 miesięcy! Czekamy na ostateczne wyniki!

i kolejna ładna umowa się szykuje ;)

Na ESPI pewnie 3.01

www.zwik.zgora.pl/2019/11/uslu...


i kolejna umowa :)

www.bankier.pl/inwestowanie/pr...

Treść raportu:
Zarząd Geotrans S.A. z siedzibą we Wrocławiu („Emitent”, „Spółka”) informuje, iż w dniu 25 listopada 2019 r. do siedziby Spółki wpłynęła obustronnie podpisana umowa, zawarta pomiędzy Konsorcjum z przewodnią rolą Emitenta („Konsorcjum”) a podmiotem z branży wodociągowo-kanalizacyjnej. Powyższa umowa dotyczy realizacji przez Konsorcjum usług odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów poprocesowych w postaci ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych.

Wartość wynagrodzenia z tytułu realizacji powyższej umowy oszacowana została na kwotę 1.320.000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta dwadzieścia tysięcy złotych) netto, przy czym ostateczna jego wysokość może ulec zmianie w zależności od kształtowania się przyszłych warunków rynkowych. Przedmiot umowy realizowany będzie w sposób ciągły w okresie od 2 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2021 r. Płatność wynagrodzenia następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktur wystawianych przez Emitenta. Pozostałe warunki umowy nie odbiegają od stosowanych powszechnie standardów.

Zarząd Emitenta podjął decyzję o publikacji powyższej informacji z uwagi na istotną wartość zawartej umowy, prawdopodobnie znaczący wpływ na kształtowanie się przyszłej sytuacji majątkowej, finansowej oraz gospodarczej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.

nic dodać, nic ująć. Właśnie o to mi chodzi...

nie jesteś w stanie ocenić top1, bo wolumen może być 100k/dobe jaki i 20k.
Nie wiem skąd takie wnioski, że wolumen się zmniejszył. Jest wiele czynników, które powodują, że ruch jest mniejszy tj. np. lipiec. Reasumując pozycjonowanie w lipcu, a we wrześniu może mieć całkiem inną sprzedaż niż w niskim sezonie. Tak samo bycie w top25 w weekend, a w tygodniu to duża różnica.

dzięki za wyjaśnienie, ale kompletnie to się nie sprawdza na gamedev, a przykładów jest kilkanaście.

Pozdrawiam

anty_teresa napisał(a):
Na tle polskiej historii exitów z EA to z pewnością sukces. Parę poprzednich jakie widziałem było w zasadzie niezauważalnych. Wygląda także na to, że jako jedna z nielicznych polskich gier dowiozą prognozę sprzedaży z dokumentu informacyjnego. To co mnie martwi to peak graczy. Tam przecież nabywców w EA było prawie 200k. Druga rzecz jaka mnie dziwi to mała liczba recenzji na metacritic - na razie jest jedna. To trochę mało aby zrobić hype...

To czy wycena jest atrakcyjna czy wręcz przeciwnie zależy od tego jakie wolumeny i ceny sprzedaży się zakłada w kolejnych kwartałach - nie ma żadnego absolutu w tej kwestii. W 150 mln market value jest oczekiwanie na 10-15 mln powtarzalnego średniorocznego zysku netto. Gra sprzedawana jest w cenie 25 USD, co oznacza, że efektywnie w ciągu roku do spółki z każdej kopii spłynie ok. 10 USD, czyli 40 zł.


a można wiedzieć skąd 10-15 mln dla kapitalizacji 150 mln?

6 mln przy c/z = 25 lub 7 przy c/z = 20
Zysk z jednej sztuki spokojnie wyniesie ~50 pln

Daimyo napisał(a):
Odświeżam temat bo troche cicho, a premiera gry tuż, tuż... Z najnowszego raportu można wyczytać:

Cytat:
Na dzień sporządzania raportu stronę GREEN HELL na Facebooku polubiło ponad 54 tys. osób, na platformie
STEAM, śledziło ją ponad 108 tys. osób a także, co bardzo istotne już ponad 420 tys. osób nadal oczekujących na
zakup, dodało ją do swojej wishlisty. Liczba Twitter followers przekroczyła 3,6 tys. osób. Biorąc pod uwagę tylko
dziewięciu najbardziej popularnych youtuberów filmy związane z GREEN HELL obejrzało ponad 5 mln
użytkowników.


Jak widzicie potencjał sprzedażowy tej gry i przyszłość spółki ?


potencjał jest bardzo duży. Wishlist'a to ponad 420k. GH jest portowane na nowy silnik unity, co polepszy optymalizację oraz lepszą możliwość rozbudowy gry poprzez DLC.
Co do EA? Z wielu raportów wynika, że tylko ok. 20% graczy kupuję grę w EA, więc bazując na obecnej społeczności szacuję sprzedaż w ciągu roku po FR na 300k (bez COOP) x ~55-60 PLN (cena ma wynosić ~29$) daje 15-18 mln. Jest jedno ale... będzie dodatek DLC coop (multi), a przy dobrym przyjęciu, to może podwoić/potroić wynik.

A gdzie konsole nintendo, Xbox i PS4?

Tu jest ogromny potencjał, a obecna wycena bierzę pod uwage ultrakonserwatywny scenariusz, czyli sprzedaż na poziomie 120k na PC z coop oraz wszystkie konsole.


Wydaje mi się to być kuriozalne :) Już za niecałe 4 tygodnie - SPRAWDZAM

A jeszcze jedno... rok temu podczas premiery GH w EA, tego dnia odbyła się premiera SCUM oraz pokazany został gameplay CP77, co odwrócilo uwagę wielu potencjalnych graczy :)

Informacje
Stopień: Obeznany
Dołączył: 25 sierpnia 2016
Ostatnia wizyta: 19 stycznia 2024 14:00:21
Liczba wpisów: 78
[0,02% wszystkich postów / 0,02 postów dziennie]
Punkty respektu: 4

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,813 sek.

xpzxeelz
dpivslci
rzqptzhu
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 827,68 zł +384,14% 96 827,68 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
sidtzljy
rjcuzvoj
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat