Temat:
AMBRA
Ja to raczej jestem artystą grafikiem i designerem, ale w lutym widziałem to tak, że dzisiaj staję się inwestorem, i 3 dni ślęczałem co należy kupić. Wyszło mi Groclin, Prosper i Ambra. Ją wybrałem, bo w całym okresie życia spółki na GPW była tylko jedna świeca w górę na 19 zł, reszta czasu to tak na prawdę 8-9 (a więc wg mnie właściwa wartość) - dlatego też kupiłem ją średnio po 1,38. Gdybym kupił Groclin zarobiłbym nieco więcej, ale Ambrę znam osobiście. W sumie wszystkie spółki poszły od 200-300% w górę. To niezła analiza jak na początek. Teraz sprzedałem tyle, aby wyciągnąć co włożyłem, a że zostało dużo, to będzie taka emeryturka... Tyle od serca dla Was i pamiętajcie cena to 9 zł !!! dynamic since 1989
|
|
Temat:
AMBRA
Będzie dobrze - możesz to nazwać przeczuciem, ale w istocie to nie ważne. IV kwartał roku to dla nich połowa roku księgowego, bo liczą się od czerwca do czerwca ... Spokojna głowa, do WK możecie kupować. dynamic since 1989
|
|
Temat:
AMBRA
rośnie i rosnąć będzie gdyż wyniki rekordowo dobre będą w tym roku ... dynamic since 1989
|
|
Temat:
AMBRA
rynek wina rośnie ... zobaczcie na metody wyceny choćby w tym portalu. 6 zł to absolutne minimum, 9 optimum. Za 10 oddam wszystkie akcje ;-) dynamic since 1989
|
|
SlawekW napisał(a):Naprawde dobry artykul money.cnn.com/2009/05/29/marke...Cytat:If you sold in May and went away, you'd have missed out on more decent gains for stocks. It just goes to show that trying to time the market is a silly idea. Klasyczny "obalacz mitów". Jeślie będzie powszechne zapotrzebowanie i nie naruszę praw autorskich, to chętnie stworzę polska wersję.... przetłumacz proszę, to pewnie moja ostatnia wola na tym portalu ... przed egzekucją WaDog-a dynamic since 1989
|
|
Temat:
AMBRA