pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

dynamics

dynamics

Ostatnie 10 wpisów
Ja to raczej jestem artystą grafikiem i designerem, ale w lutym widziałem to tak, że dzisiaj staję się inwestorem, i 3 dni ślęczałem co należy kupić. Wyszło mi Groclin, Prosper i Ambra. Ją wybrałem, bo w całym okresie życia spółki na GPW była tylko jedna świeca w górę na 19 zł, reszta czasu to tak na prawdę 8-9 (a więc wg mnie właściwa wartość) - dlatego też kupiłem ją średnio po 1,38. Gdybym kupił Groclin zarobiłbym nieco więcej, ale Ambrę znam osobiście. W sumie wszystkie spółki poszły od 200-300% w górę. To niezła analiza jak na początek. Teraz sprzedałem tyle, aby wyciągnąć co włożyłem, a że zostało dużo, to będzie taka emeryturka... Tyle od serca dla Was i pamiętajcie cena to 9 zł !!!
dynamic since 1989

Będzie dobrze - możesz to nazwać przeczuciem, ale w istocie to nie ważne. IV kwartał roku to dla nich połowa roku księgowego, bo liczą się od czerwca do czerwca ... Spokojna głowa, do WK możecie kupować.
dynamic since 1989

rośnie i rosnąć będzie gdyż wyniki rekordowo dobre będą w tym roku ... binky
dynamic since 1989

rynek wina rośnie ... zobaczcie na metody wyceny choćby w tym portalu. 6 zł to absolutne minimum, 9 optimum. Za 10 oddam wszystkie akcje ;-)
dynamic since 1989

SlawekW napisał(a):
Naprawde dobry artykul money.cnn.com/2009/05/29/marke...

Cytat:
If you sold in May and went away, you'd have missed out on more decent gains for stocks. It just goes to show that trying to time the market is a silly idea.

Klasyczny "obalacz mitów". Jeślie będzie powszechne zapotrzebowanie i nie naruszę praw autorskich, to chętnie stworzę polska wersję....

przetłumacz proszę, to pewnie moja ostatnia wola na tym portalu ... przed egzekucją WaDog-a
dynamic since 1989