PARTNER SERWISU
tmgfsrvw
jawaz

jawaz

Ostatnie 10 wpisów
Kurs Coalenergy / CLE ok. 500 % / 2 mc-e ( na piątek ).

Pozycja TOTO stojąca. I jakby licząca na naiwność w asekuracji..

Bardzo zależy aby fakty nie ujrzały światła dziennego.................

Dziś to tutaj opublikowałem ale już po zaledwie 0,5h zniknęło.

Zobaczmy tym razem czy i ja-moje konto razem z tymi niewinnymi faktami z linkiem też szybko znikną...

kresy24.pl/ukrainskie-skarby-z...

Moderator:
Pewnie, że zniknie. Zapoznaj się z regulaminem forum, zanim zaczniesz narzekać na pracę moderacji. Nie twórz wątków innych niż wątki spółek w dziale Spółki od A do Z - GPW. Wrzucając link, wrzuć też cytat.

Póki co kurs spółki BACT zdaje się zależeć od powiewów. W ok. 3 tygodnie kurs ponad 36 % bez żadnego komunikatu, raportu. Nie wiadomo też czy za IVq jest strata..

Ps. Po korupcyjno-mafijnych doświadczenia PL-Ukr z tym samym "rządem" po str. polskiej do 2015r. czy znajdzie się ryzykant w Ukr aby - tym bardziej w budowlance szarżować z umowami.
To przebąkiwanie medialne, że Polska będzie mieć minimalny udział w ewentualnej odbudowie Ukrainy, może jest swoistym przygotowywaniem opinii publicznej...

Vrfabric 21/24.02.2025 www.bankier.pl/wiadomosc/VRFAB...

z raportu za IV kwartał 2024r.;
Warto zaznaczyć, że 20 listopada 2024 roku odbyła się premiera trzech gier Emitenta na rynku tajwańskim, w tym Gardenia VR na platformach Oculus Rift oraz Meta Quest 3, co może znacząco wpłynąć na sytuację finansową Emitenta. Ceny gier ustalono na 19,99 USD, a Emitent, jako odpowiedzialny za porting, zachowuje 100% wpływów ze sprzedaży po odliczeniu 20% prowizji sklepu Meta Horizon Store. Właścicielem praw do gier jest spółka SimFabric SA (wspólny skład zarządów), która udzieliła Emitentowi wyłącznej licencji na portowanie tych tytułów. Dodatkowo, Emitent finalizuje wersję gier przeznaczoną na urządzenia PlayStation VR oraz PlayStation VR 2, a szczegółowe informacje na temat daty wydania w języku angielskim będą na bieżąco publikowane.
Jesteśmy zadowoleni z postępu prac wykonanych w czwartym kwartale 2024 roku i optymistycznie patrzymy w przyszłoć. Czwarty kwartał 2024 roku to kontynuacja współpracy z wydawcą azjatyckim. Współpraca z partnerami wydawniczymi w Chinach, Hongkongu, Japonii, Korei Południowej, Singapurze, Indonezji oraz Tajwanie stanowi kluczowy element strategii rozwoju naszej firmy. Kontynuacja umowy wydawniczej z Wydawcą w czwartym kwartale 2024 roku oraz kolejne zamówienia na cyfrowe kody do gier potwierdzają rosnące znaczenie Emitenta na tym rynku i mogą pozytywnie wpłynąć na jego przyszłą wycenę finansową.

- kuriozalnie na vrfabric/vfa ; przychody 1765 %/ IIIq, zysk netto 991 % a kurs w dół. - najlepsze wyniki finansowe w historii Spółki.
W 3 kwartale i po 3 pierwszych kwartałach 2023 roku możemy powiedzieć, że udało się wypracować historycznie najlepsze wyniki finansowe w historii Spółki. Od tego czasu dynamicznego wyniesienia dochodów stabilizacja biznesowa z lekkim progresem przy kursie historycznego minimum.
W III kwartale 2023 r. Spółka VRFabric S.A. wypracowała przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi na poziomie 1.095.167,13 zł przy 58.697,91 zł uzyskanych w analogicznym okresie 2022 r., co oznacza wzrost o 1765,77 %r/r. Na poziomie przychodów ze sprzedaży produktów, w okresie od lipca do września 2023 r., Emitent osiągnął kwotę równą 1.095.167,13 zł, natomiast, w porównywanym okresie 2022 r., Spółka osiągnęła niniejsze przychody w wysokości 58.697,91 zł, co oznacza wzrost o 1765,77 %r/r. W okresie od lipca do września 2023 r.
najświeższe espi vrfabric (07.01.2025r.)
W nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI 7/2023 z dnia 13 lipca 2023 roku, Zarząd VRFabric S.A. z siedzibą w Warszawie [dalej jako: Spółka, Emitent] informuje, iż w dniu 7 stycznia 2025 r. otrzymał kolejne zamówienie od partnera wydawniczego [dalej jako: Wydawca].
Zamówienie jest kontynuacją umowy wydawniczej [dalej jako: Umowa] podpisanej przez Emitenta z Wydawcą w dniu 30 czerwca 2023 roku. Przedmiotem Umowy jest określenie współpracy pomiędzy Emitentem a Wydawcą przy dystrybucji wszystkich gier [dalej jako: Gry] Emitenta na gogle wirtualnej rzeczywistości na terytorium Azji w tym w szczególności: Chiny, Hong Kong, Japonia, Korea Południowa, Singapur, Indonezja, Tajwan.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony z założeniem regularnych kwartalnych zamówień ze strony Wydawcy na kody cyfrowe do Gier Emitenta. www.bankier.pl/wiadomosc/VRFAB...

W III kw. 2024 r. Emitent wypracował przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi na poziomie 1 012 500,00
zł przy 1 095 167,13 zł w analogicznym okresie poprzedniego roku.
W dniu 4 września 2024 roku miała miejsce premiera gry Gardenia VR na urządzenia wirtualnej rzeczywistości Meta Quest 3
w sklepie Meta Horizon Store. Emitent rozszerzył umowę z koncernem Meta, na wydawanie gier VRFabric bezpośrednio na platformę Meta Horizon Store. Aktualne i przyszłe gry Emitenta będą publikowane bezpośrednio w sklepie Meta Horizon Store bez pośrednictwa okresu przejściowego App Lab.
Spółka aktualnie kończy testy certyfikacyjne gry My Demon Wife VR, która powinna się ukazać w IV kwartale 2024r. na urządzaniach VR (Rift, Quest 3 oraz HTC Viveport). Emitent finalizuje również wersję Gardenia VR przeznaczoną na urządzenia PlayStation VR i PlayStation VR 2 w sklepie PlayStation Store.
Równolegle Spółka przygotowuje pierwszą grę własną Sport Shooter VR i finalizuje rozmowy z potencjalnymi partnerami wydawniczymi i licencyjnymi.
Emisja akcji serii D trwała od 27 czerwca 2024 roku do 8 lipca 2024 roku i zakończyła się przydziałem 336.814 akcji po cenie objęcia 7 zł/akcję jedenastu akcjonariuszom. Aktualnie Emitent jest po podpisaniu umowy z autoryzowanym doradcą, z którym
Jesteśmy zadowoleni z postępu prac wykonanych w III kwartale 2024 roku i optymistycznie patrzymy w przyszłość.
Dziękujemy za Państwa zaufanie i wsparcie. Liczymy na dalszą owocną współpracę i kolejne sukcesy, jak również zachęcamy do zapozaniania się z pełną treścią raportu, a także do odwiedzenia naszej strony internetowej https://www.vrfabric.info/
Z poważaniem Julia Leszczyńska Prezes Zarządu VRFabric S.A

Zarząd VRFabric S.A. z siedzibą w Warszawie [dalej jako: Spółka, Emitent] informuje, iż w dniu 19 sierpnia 2024 roku podpisał umowę [dalej: Umowa] z amerykańskim koncernem NVIDIA Corporation z siedzibą w Santa Clara, California, USA [dalej: NVIDIA].
Umowa określa zasady współpracy pomiędzy NVIDIA a Emitentem w ramach wsparcia tworzenia rozwiązań developerskich w grach w oparciu o technologię Sztucznej Inteligencji oraz Uczenia Maszynowego. Emitent w oparciu o podpisaną Umowę planuje wdrożyć do gier Emitenta rozwiązania NVIDIA, w tym: chatboty, algorytmy naśladujące zachowania i mowę ludzką oraz rozwiązania rozpoznające mowę ludzką, a także cyfrowe postacie, budujące narrację na żywo w trakcie interakcji z graczem. Na mocy Umowy Spółka otrzymała dostęp do narzędzi i rozwiązań technologicznych NVIDIA w wysokości 100.000 USD.
Równocześnie w ramach Umowy Emitent przystąpił do programu NVIDIA Developer Program [dalej: Program]. Przystąpienie do Programu otworzyło Spółce dostęp do programu grantowego, w którym poprzez system NVIDIA, złożony został wniosek o grant w wysokości 1.000.000 USD. W przypadku pozyskania grantu, Emitent planuje stworzenie wirtualnego asystenta sprzedaży w oparciu o technologię AR/VR i technologię NVIDIA. Wirtualny asystent sprzedaży AR/VR będzie generował przychód dla NVIDIA oraz Emitenta.
www.bankier.pl/wiadomosc/VRFAB...
skupowanie akcji VFA / vrfabric przez insider od ok. 1 roku
www.bankier.pl/wiadomosc/VRFAB...

No i już do ;

Warszawa, 24.02.2025 (ISBnews) - Akcjonariusze wyrazili zgodę na zmianę nazwy spółki E-Shopping Group na MedTech Solutions, która jest spójna z jej nowym profilem działalności w obszarze wyrobów i technologii medycznych, podała spółka.
Nowe kierunki rozwoju MedTech Solutions to: dystrybucja implantów medycznych, rozwój zaawansowanych rozwiązań diagnostycznych (bazujących na AI, analizie danych medycznych i automatyzacji procesów klinicznych) oraz technologiczne wsparcie placówek medycznych, podano.
"Jednym z kluczowych kierunków naszego rozwoju będzie dystrybucja implantów medycznych i systemów wspomagających leczenie schorzeń układu kostno-szkieletowego. Planujemy też wprowadzić na rynek autorskie produkty, które umożliwią zbudowanie silnej pozycji rynkowej w obszarze AI dla sektora medycznego. Głęboko wierzę, że konsekwentna realizacja tych celów przełoży się na wzrost przychodów i wartości spółki, wsparcie personelu medycznego oraz poprawę jakości życia pacjentów" - powiedział prezes MedTech Solutions Jarosław Kaim, cytowany w komunikacie.


www.bankier.pl/wiadomosc/E-Sho...

Dziś już nowa umowa. Kolejna bujająca biznes e-shopping a kurs odwrotnie w dolinie.
www.bankier.pl/wiadomosc/E-SHO...

W biznesie, z kasą a kurs ESG w głębokiej dolinie ;
E-shopping Group spółka akcyjna | Jednostkowy raport okresowy za IV kwartał 2024r.
| Strona 10
ZESTAWIENIE ZMIAN W KAPITALE WŁASNYM
Wyszczególnienie Stan na 31.12.2024 Stan vs na 31.12.2023 (ponad 72 x wyższy na 31.12,2024r.)
I.a. Kapitał własny na początek okresu (BO) po 31.12.2024r = 830 029,45 zł vs po 31.12.2023r. = 11 466,23 zł
I.a. Kapitał własny na początek okresu (BO), po korektach 830 029,45 cs 11 466,23
1. Kapitał podstawowy na początek okresu po 31,12,2024r. = 14 000 000,00 zł vs po 31.12.2023r. = 12 380 000,00 zł.

Zanurkować gdy firma wchodzi na wyższy poziom wartości firmy, biznesu pod wodzą ludzi, którzy kilka mc-y temu objęli za ok. 10 mln zł obligacje z klauzulą zamiany ich na akcje ESG po cenie 1,4 zł / szt. Notabene; perfekcja logo firmy ( e-shopping ) warta jest miliony w świecie z ucywilizowanym handlem.

Zarząd E-shopping Group S.A. informuje, iż Emitent przystąpił do realizacji Umowy poprzez złożenie w dniu 30.01.2025r. pierwszego zamówienia na towar od Dostawcy.
Pierwsze zamówienie, które jest już w trakcie realizacji, obejmuje produkty medyczne, w tym implanty ortopedyczne, materiały chirurgiczne oraz urządzenia medyczne w łącznej kwocie plasującej na poziomie ok. 10% wartości całej Umowy. Zamiarem Emitenta jest wprowadzenie towaru na rynek krajowy do placówek medycznych w lutym br. W ramach nawiązanej współpracy Emitent będzie podejmował dalsze działania związane z realizacją kolejnych zamówień. W ocenie Spółki przychody z tytułu realizacji Umowy i w/w zamówienia oraz sprzedaży zamawianych produktów będą uzyskiwane już w I kwartale 2025r. www.bankier.pl/wiadomosc/E-SHO...
E-Shopping Group zawarła umowę inwestycyjną z Global Corporate Finance Opportunities 30, która obejmie emisję obligacji o wartości do 10 mln zł z możliwością zamiany na akcje, po cenie nie niższej niż aktualny kurs akcji wynoszący obecnie 0,10 zł, a po relistingu 1,40 zł - podała spółka w komunikacie prasowym. www.bankier.pl/wiadomosc/E-Sho...
www.bankier.pl/wiadomosc/E-SHO...
biznes ;
www.bankier.pl/wiadomosc/E-SHO...

Kurs 11BIT - 58% / 2 mc-e vs zyski ok. 1000%/IIIq 2024r r/r.

Wszelkie zyski 11 BIT po III kwartałach 2024r ok. 1000 % r/r, a nawet przychody za III kwartały 2024r ponad 210 % vs kurs 11BIT ok. - 58 % / 2 mce.
11 bit studios miało w III kwartale 2024 roku 48 mln zł zysku netto wobec 2,7 mln zł straty netto rok wcześniej - podała spółka w raporcie kwartalnym. Konsensus PAP Biznes zakładał 38,5 mln zł zysku netto.
Spółka zanotowała w III kwartale zysk operacyjny w wysokości 58,4 mln zł wobec 2,3 mln zł straty w analogicznym okresie 2023 roku. Rynek oczekiwał 41,4 mln zł zysku.

Z kolei przychody spółki wyniosły prawie 76 mln zł i okazały się wyższe od konsensusu, który zakładał 64,6 mln zł.
Narastająco po trzech kwartałach 2024 roku, producent gier zanotował 106,6 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli 211,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Zysk operacyjny wyniósł 53 mln zł, a zysk netto 47,6 mln zł. Przed rokiem firma miała 1,7 mln zł straty z działalności operacyjnej i 1,4 mln zł zysku netto.
Jak podano, kluczowe znaczenie dla wyników 11 bit studios za I-III kwartał 2024 roku miała premiera gry „Frostpunk 2”. Przychody z tego źródła, uzupełnione o część płatności od Microsoftu z tytułu udostępnienia produkcji w usłudze GamePass, wyniosły prawie 52,33 mln PLN, czyli odpowiadały za 49,1 proc. przychodów spółki ogółem w okresie I-III kwartału 2024 roku. www.bankier.pl/wiadomosc/11-bi...

Autor: ~ErnestNaleśnik [37.47.121.*] 2024-10-23 07:43
Tu nie chodzi o źle rozliczania z wydawcami. Gdyby tak było to zamiast 50tys książek w ofercie jak zakomunikowane wczoraj przez spółkę byłoby max kilka set bo każdy wydawniczy by odszedł. Odeszło dwoje przedstawicieli wydawnictw, w tym Virtualo. Szefem virtualo od czerwca tego roku jest … były dyrektor ds digital content w empikgo. Łączcie kropki a nie bzdurnie powielacie że chodzi o złe rozliczenia. Ostatnio wydawnictwo tajfun dało wypowiedź, że oni sobie bardzo chwalą rozliczenia z legimi. Plus na Twitterze latają wypowiedzi autorów że to właśnie w empikgo byli bardziej krojeni na kasę niż w legimi.

Autor: ~Radosny [37.225.19.*] 2024-10-23 00:00
Informacje są publikowane np na blogu: https://www.legimi.pl/blog, odpowiadają też na Facebooku. Na swoim blogu wyjaśnili na przykład o co chodziło z bibliotekami pracowniczymi. Ciężko chyba o to aby wszystko opisywali w EBI/ESPI.

Autor: ~Patrycja [77.79.237.*] 2024-10-23 11:52
Rzeczywiście, 100% właścicielem Virtualo jest Empik, także im jest na rękę to zamieszanie i będą je podgrzewać...

to taka gra konkurencyjnego virtualo pod zwiększenie udziału u konkurencji-legimi


Informacje
Stopień: Ośmielony
Dołączył: 23 kwietnia 2020
Ostatnia wizyta: 7 marca 2025 22:19:11
Liczba wpisów: 10
[0,00% wszystkich postów / 0,01 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,382 sek.

nwsaiwkm
ljkkemsj
fspkazwi
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
xsxwngcr
ldmzunyw
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat