Vrfabric 21/24.02.2025
www.bankier.pl/wiadomosc/VRFAB...z raportu za IV kwartał 2024r.;
Warto zaznaczyć, że 20 listopada 2024 roku odbyła się premiera trzech gier Emitenta na rynku tajwańskim, w tym Gardenia VR na platformach Oculus Rift oraz Meta Quest 3, co może znacząco wpłynąć na sytuację finansową Emitenta. Ceny gier ustalono na 19,99 USD, a Emitent, jako odpowiedzialny za porting, zachowuje 100% wpływów ze sprzedaży po odliczeniu 20% prowizji sklepu Meta Horizon Store. Właścicielem praw do gier jest spółka SimFabric SA (wspólny skład zarządów), która udzieliła Emitentowi wyłącznej licencji na portowanie tych tytułów. Dodatkowo, Emitent finalizuje wersję gier przeznaczoną na urządzenia PlayStation VR oraz PlayStation VR 2, a szczegółowe informacje na temat daty wydania w języku angielskim będą na bieżąco publikowane.
Jesteśmy zadowoleni z postępu prac wykonanych w czwartym kwartale 2024 roku i optymistycznie patrzymy w przyszłoć. Czwarty kwartał 2024 roku to kontynuacja współpracy z wydawcą azjatyckim. Współpraca z partnerami wydawniczymi w Chinach, Hongkongu, Japonii, Korei Południowej, Singapurze, Indonezji oraz Tajwanie stanowi kluczowy element strategii rozwoju naszej firmy. Kontynuacja umowy wydawniczej z Wydawcą w czwartym kwartale 2024 roku oraz kolejne zamówienia na cyfrowe kody do gier potwierdzają rosnące znaczenie Emitenta na tym rynku i mogą pozytywnie wpłynąć na jego przyszłą wycenę finansową.
- kuriozalnie na vrfabric/vfa ; przychody 1765 %/ IIIq, zysk netto 991 % a kurs w dół. - najlepsze wyniki finansowe w historii Spółki.
W 3 kwartale i po 3 pierwszych kwartałach 2023 roku możemy powiedzieć, że udało się wypracować historycznie najlepsze wyniki finansowe w historii Spółki. Od tego czasu dynamicznego wyniesienia dochodów stabilizacja biznesowa z lekkim progresem przy kursie historycznego minimum.
W III kwartale 2023 r. Spółka VRFabric S.A. wypracowała przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi na poziomie 1.095.167,13 zł przy 58.697,91 zł uzyskanych w analogicznym okresie 2022 r., co oznacza wzrost o 1765,77 %r/r. Na poziomie przychodów ze sprzedaży produktów, w okresie od lipca do września 2023 r., Emitent osiągnął kwotę równą 1.095.167,13 zł, natomiast, w porównywanym okresie 2022 r., Spółka osiągnęła niniejsze przychody w wysokości 58.697,91 zł, co oznacza wzrost o 1765,77 %r/r. W okresie od lipca do września 2023 r.
najświeższe espi vrfabric (07.01.2025r.)
W nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI 7/2023 z dnia 13 lipca 2023 roku, Zarząd VRFabric S.A. z siedzibą w Warszawie [dalej jako: Spółka, Emitent] informuje, iż w dniu 7 stycznia 2025 r. otrzymał kolejne zamówienie od partnera wydawniczego [dalej jako: Wydawca].
Zamówienie jest kontynuacją umowy wydawniczej [dalej jako: Umowa] podpisanej przez Emitenta z Wydawcą w dniu 30 czerwca 2023 roku. Przedmiotem Umowy jest określenie współpracy pomiędzy Emitentem a Wydawcą przy dystrybucji wszystkich gier [dalej jako: Gry] Emitenta na gogle wirtualnej rzeczywistości na terytorium Azji w tym w szczególności: Chiny, Hong Kong, Japonia, Korea Południowa, Singapur, Indonezja, Tajwan.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony z założeniem regularnych kwartalnych zamówień ze strony Wydawcy na kody cyfrowe do Gier Emitenta.
www.bankier.pl/wiadomosc/VRFAB...W III kw. 2024 r. Emitent wypracował przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi na poziomie 1 012 500,00
zł przy 1 095 167,13 zł w analogicznym okresie poprzedniego roku.
W dniu 4 września 2024 roku miała miejsce premiera gry Gardenia VR na urządzenia wirtualnej rzeczywistości Meta Quest 3
w sklepie Meta Horizon Store. Emitent rozszerzył umowę z koncernem Meta, na wydawanie gier VRFabric bezpośrednio na platformę Meta Horizon Store. Aktualne i przyszłe gry Emitenta będą publikowane bezpośrednio w sklepie Meta Horizon Store bez pośrednictwa okresu przejściowego App Lab.
Spółka aktualnie kończy testy certyfikacyjne gry My Demon Wife VR, która powinna się ukazać w IV kwartale 2024r. na urządzaniach VR (Rift, Quest 3 oraz HTC Viveport). Emitent finalizuje również wersję Gardenia VR przeznaczoną na urządzenia PlayStation VR i PlayStation VR 2 w sklepie PlayStation Store.
Równolegle Spółka przygotowuje pierwszą grę własną Sport Shooter VR i finalizuje rozmowy z potencjalnymi partnerami wydawniczymi i licencyjnymi.
Emisja akcji serii D trwała od 27 czerwca 2024 roku do 8 lipca 2024 roku i zakończyła się przydziałem 336.814 akcji po cenie objęcia 7 zł/akcję jedenastu akcjonariuszom. Aktualnie Emitent jest po podpisaniu umowy z autoryzowanym doradcą, z którym
Jesteśmy zadowoleni z postępu prac wykonanych w III kwartale 2024 roku i optymistycznie patrzymy w przyszłość.
Dziękujemy za Państwa zaufanie i wsparcie. Liczymy na dalszą owocną współpracę i kolejne sukcesy, jak również zachęcamy do zapozaniania się z pełną treścią raportu, a także do odwiedzenia naszej strony internetowej
https://www.vrfabric.info/Z poważaniem Julia Leszczyńska Prezes Zarządu VRFabric S.A
Zarząd VRFabric S.A. z siedzibą w Warszawie [dalej jako: Spółka, Emitent] informuje, iż w dniu 19 sierpnia 2024 roku podpisał umowę [dalej: Umowa] z amerykańskim koncernem NVIDIA Corporation z siedzibą w Santa Clara, California, USA [dalej: NVIDIA].
Umowa określa zasady współpracy pomiędzy NVIDIA a Emitentem w ramach wsparcia tworzenia rozwiązań developerskich w grach w oparciu o technologię Sztucznej Inteligencji oraz Uczenia Maszynowego. Emitent w oparciu o podpisaną Umowę planuje wdrożyć do gier Emitenta rozwiązania NVIDIA, w tym: chatboty, algorytmy naśladujące zachowania i mowę ludzką oraz rozwiązania rozpoznające mowę ludzką, a także cyfrowe postacie, budujące narrację na żywo w trakcie interakcji z graczem. Na mocy Umowy Spółka otrzymała dostęp do narzędzi i rozwiązań technologicznych NVIDIA w wysokości 100.000 USD.
Równocześnie w ramach Umowy Emitent przystąpił do programu NVIDIA Developer Program [dalej: Program]. Przystąpienie do Programu otworzyło Spółce dostęp do programu grantowego, w którym poprzez system NVIDIA, złożony został wniosek o grant w wysokości 1.000.000 USD. W przypadku pozyskania grantu, Emitent planuje stworzenie wirtualnego asystenta sprzedaży w oparciu o technologię AR/VR i technologię NVIDIA. Wirtualny asystent sprzedaży AR/VR będzie generował przychód dla NVIDIA oraz Emitenta.
www.bankier.pl/wiadomosc/VRFAB... skupowanie akcji VFA / vrfabric przez insider od ok. 1 roku
www.bankier.pl/wiadomosc/VRFAB...