Outdoorzy - Spółki od A do Z - NewConnect - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

OUTDOORZY [OUT]

AKTUALNY KURS: 0,52 zł (-0,94%) 12-08-2019 15:43
dwaPLUSdwa
Dołączył: 2014-03-06
Wpisów: 135
Wysłane: 10 grudnia 2016 20:12:04 przy kursie: 0,38 zł
Witam, widzę że spółka nie ma jeszcze wątku, więc zakładam gdyż wg mnie to bardzo ciekawy typ, godny obserwacji.

Powód numer 1. Branża.
e-commerce rośnie w siłę i chyba nikt nie ma wątpliwości, że tu niewiele nowego się może wydarzyć "in minus". Ciężko oczekiwać spadku zainteresowania handlem internetowym, a do tego spółka ma bardzo rozległe kontakty handlowe i szeroką ofertę. Pokazała, że potrafi robić biznes i z zaangażowaniem się rozwija. Polacy się bogacą i uprawiają spoty. Często nawet na spacerki w przykładowo Dolinie Kościelisko można zobaczyć dobrze, profesjonalnie ubranych turystów. Spóła siedzi w branży, gdzie w Polsce z pewnością będzie rosło zapotrzebowanie na wysokiej jakości produkty. Wersja e-handu w tym sektorze wydaje się dobrym pomysłem. Gadżetów turystyczno podróżniczych ludzie będą potrzebowali zawsze. Oczywiście sieci handlowe też mają swoje e-sklepy i ciężko tu o łatwe trofea, ale łatwiej niż w handlu tradycyjnym. Przynajmniej dla zawodowej kadry i ludzi związanych z branżą.

Powód numer 2. Sektor i oferta.
Muszę przyznać, że po niespełna 4 latach od powstania wejście do czołówki sklepów oudoorowych to nie lada wyczyn. O jakości samego sklepu nic złego powiedzieć nie mogę, choć w detalach poprawek potrzeba wiele. Wersja responsywna potrzebna na już. Jako nowy klient dostałem rabat 10% na pierwsze zakupy. Zawsze jakiś pomysł. Ilość fanów na facebooku niepokojąco niska - widać złe zarządzanie kampanią w tym zakresie. Jak dla mnie brakuje akcesorii ubraniowych dla wędkarzy (spółka jest powiązana z Robinsonem - producentem w tej branży) i można by wykorzystać korzenie spółki matki, jakiś wspólny mariaż, impresy, targi itd. Co do braków w ofercie to poza wędkarzami są myśliwi. Jak by nie patrzeć też outdoor! Dla nich oferty brak. Dla paintballistów również oferty brak. Strona relacji inwestorskich to niestety istna kaszanka. Panowie prezesi - czas na szybkie zmiany ! Własna marka i to obecna w wielu miejscach, w tym na allegro to dobry pomysł. Ogólnie plus i wiele do poprawy. Liczę że obecność na giełdzie będzie determinować całą spółkę, zarząd, pracowników do poprawy wizerunku. To się po stokroć zwróci.

Powód numer 3. Akcjonariat.
Powinno być dobrze. Robinson Europe SA to główny udziałowiec powiązany z założycielami Outdoorzy SA. Od dawna spółka notowana i o dobrej reputacji. Gorzej z wynikami, ale nieźle ze sprzedażą. Z resztą choroba obu spółek jest dziwnie zaraźliwa. Duże przychody, a małe zyski na poziomie netto. zmiany na dobre są i to mnie przekonuje do głębszej oceny. ABS Investment SA też ciekawy podmiot i również w strukturach właścicielskich Robinsona. Kilka razy pokazał dobre typy inwestycyjne i sądzę że tym razem może być podobnie. Do tego można się doszukać elementów współpracy spółek z portfela ABS ceo.com.pl/inbook-s-a-po-3-kw-... Na ile Inbook SA również z e-commerce będzie współpracował z Oudoorzy SA? Zobaczymy. Przynajmniej jedno jest pewne główni akcjonariusze powinni stanąć na wysokości zadania aby wspomóc e-biznesy w zakresie poprawy marży jeśli oczekują wzrostu wartości.

Powód numer 4. Etap dojrzałości biznesowej.
Spółka już zaczęła zarabiać i można powiedzieć, że przestała być start`upem. Bez wątpienia jest to dla mnie kryterium wyjątkowo ważne. Co prawda marże są jw. wspomniałem niskie, ale ostatni kwartał to już 1,99 mln zł przychodów netto - historyczny rekord spółki i zanosi się, że będzie to już standard przychodów kwartalnych. Jeśli się nie mylę to możemy za rok / dwa oczekiwać przebicia 10 mln zł przychodów rocznie i może ok 1 mln zł zysku netto. Wygląda na realny, bobrze rozwijający się biznes.

Powód numer 5. Płynność.
Spółka po debiucie nie spuszcza z tonu. Cały czas cena akcji mocno ponad cenę z emisji; 25 groszy. Duży popyt. Można powiedzieć, że to kandydatka do gwiazdeczek NewConnect.

Powód numer 6. Kapitalizacja.
Obecna kapitalizacja 3,99 mln zł jak na biznes e-commerce z czołówki... Uważam, że mocno rozwojowa.
Edytowany: 10 grudnia 2016 20:25

dwaPLUSdwa
Dołączył: 2014-03-06
Wpisów: 135
Wysłane: 10 grudnia 2016 20:40:21 przy kursie: 0,38 zł
Outdoorzy S.A., Spółka zajmująca się sprzedażą odzieży oraz sprzętu sportowego za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, zadebiutowała we wtorek 6 grudnia 2016 roku na rynku NewConnect, kończąc pierwszy dzień notowań 72% wzrostem kursu. Emitent zamierza realizować przyjęty plan rozwoju i umacniać swoją pozycję rynkową.

Kurs odniesienia podczas wtorkowego debiutu Spółki na rynku NewConnect wynosił 0,25 zł, a na zamknięciu sesji kurs wzrósł do 0,43 zł. Wartość obrotów akcjami Outdoorzy S.A. przekroczyła 188 tys. zł. Był to tym samym jeden z najbardziej udanych tegorocznych debiutów na alternatywnym rynku. Emitent pozyskał w trakcie przeprowadzonej oferty prywatnej środki w wysokości 625 tys. zł, które przeznaczył m.in. na zwiększenie zatowarowania swojego magazynu, aby móc realizować zamówienia w opcji wysyłki w ciągu 24 godzin. Outdoorzy S.A. planuje także wprowadzić responsywną wersję sklepu, która umożliwi korzystanie z niego użytkownikom urządzeń mobilnych. Zarząd Spółki jest przekonany, że debiut na rynku NewConnect wpłynie bardzo korzystnie na zaufanie jej partnerów biznesowych do niej oraz pozwoli umacniać pozycję rynkową.

Cieszymy się z tak udanego debiutu oraz zaufania inwestorów, jakie zostało nam okazane. Uważam, że po tak dobrym debiucie inwestorzy z pewnością będą uważnie obserwować Spółkę. Nasze działania w najbliższych tygodniach będą koncentrowały się na maksymalizacji sprzedaży w okresie świątecznym, który jest dla nas niezwykle istotny oraz dopięciu kilku ważnych projektów na sezon wiosenny, a związanych z produktami własnej marki TOTEM. Bardzo nam zależy, aby zintensyfikować także prace nad nową wersją sklepu.” – ocenia Paweł Miśkiewicz, Członek Zarządu Spółki Outdoorzy S.A.

Spółka zakończyła 4 kw. roku obrotowego 2015/2016 najwyższymi w historii kwartalnymi przychodami netto ze sprzedaży, które ukształtowały się na poziomie prawie 1.999 tys. zł i wypracowała zysk netto w kwocie 32 tys. zł. W analogicznym okresie poprzedniego roku obrotowego wartość przychodów netto ze sprzedaży sięgnęła 1.338 tys. zł, a strata netto przekroczyła 30 tys. zł. Wyraźny wzrost przychodów Emitenta był wynikiem pozyskania przez niego środków z emisji akcji serii C, które pozwoliły zwiększyć stany magazynowe oferowanych towarów. W ten sposób Outdzoorzy S.A. zmniejszyli liczbę zamówień wycofywanych przez Klientów z realizacji z powodu zbyt długiego czasu oczekiwania na dostarczenie towaru. Spółka przeniosła się już do nowej siedziby, która jest znacznie większa i dostosowana do potrzeb. Pozwala na sprawną obsługę znacznie większej ilości zamówień niż dotychczas. W całym roku obrotowym 2015/2016 Emitent wypracował zysk netto w wysokości 52 tys. zł przy przychodach netto w sprzedaży na poziomie 5.817 tys. zł.
„Jeśli chodzi o naszą najbliższą perspektywę to wystartował już praktycznie sezon zimowy oraz świąteczny, który jest dla nas okresem intensywnej sprzedaży. Wkrótce rozpocznie się sezon wyjazdów narciarskich oraz ferie zimowe, więc liczymy na udany 1 kw. roku obrotowego 2016/2017. Nasze plany na przyszły rok zakładają podwojenie liczby odwiedzających sklep, co powinno przyczynić się do wzrostu przychodów ze sprzedaży. Chcemy także zwiększać osiągane marże poprzez rozwój własnej marki produktów TOTEM.” – dodaje Łukasz Golonka, Członek Zarządu Spółki Outdoorzy S.A.

Outdoorzy S.A. jest podmiotem, który powstał w 2013 r. z przekształcenia spółki cywilnej Outdoorzy Spółka Cywilna Paweł Miśkiewicz i Łukasz Golonka. Głównymi Akcjonariuszami Spółki są ABS Investment S.A. oraz Robinson Europe S.A. Emitent działa w branży e-commerce i prowadzi sklep internetowy – www.outdoorzy.pl który pozycjonuje się w pierwszej piątce największych sklepów o profilu outdoorowym. Posiada on w swojej ofercie produkty prawie 250 najlepszych oraz najpopularniejszych marek, co stanowi jego znaczącą przewagę konkurencyjną. Strategia rozwoju Spółki zakłada dalsze zwiększanie zasięgu działalności oraz umacnianie wizerunku marki, co powinno pozwolić na dotarcie do dużej liczby użytkowników i budowanie grupy klientów powracających, którzy będą wielokrotnie dokonywali zakupów w sklepie. Spółka opiera swoje inwestycje na 4 głównych filarach: kapitale ludzkim, marketingu, technologii oraz ofercie.

Źródło : ceo.com.pl/outdoorzy-s-a-licza...

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,300 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d