PARTNER SERWISU
ulvmvcrd
17 18 19 20 21
1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 244
Wysłane: 22 kwietnia 2022 15:19:31 przy kursie: 38,50 zł
Po poniższej informacji z chata jakoś nie mam przekonania że przesunięcie premiery na 4 maja to dobry pomysł.
Prehistoric Kingdom (PK) to jedyny tytuł o tematyce związanej z dinozaurami i może zabrać cześć klientów DFH jeżeli premiera będzie udana. Obecnie PK jest na 89 na WS (około 180 tys. zapisów) i ma ponad 45 tys. followersów.


Cytat:
Rzeczywiście gra Prehistoric Kingdom zaskoczyła nas w ostatnich dniach, ogłaszając swoją datę premiery na ten sam dzień, co wymusiło zmianę. Choć ta gra nie była jedynym powodem, końcówka kwietnia obfituje w duże premiery: Terraformers, Dune, Stanley Parable i inne. Wybraliśmy 4 maja jako optymalny termin, dzięki któremu jest szansa na dłuższą widoczność naszej gry na liście Steam Upcoming.

Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 4 maja 2022 23:39:56 przy kursie: 38,70 zł
oceny DFH na chwile obecną to 53%
premiera bardzo bardzo słaba...

przy takich ocenach, gra leci w otchłań niepamięci sklepu steam
Edytowany: 4 maja 2022 23:40

jqn
jqn
64
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 374
Wysłane: 5 maja 2022 08:05:17 przy kursie: 38,70 zł
@Vox, szybko wyciągasz wnioski - wiadomo jak jest trend i 4h od premiery to jeszcze nie moment na podsumowanie. Obecnie jest 73% pozytywów, Spółka wypuściła Day 0 patch, zobaczymy jak dalej.
To be a rock and not to roll


1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 244
Wysłane: 5 maja 2022 10:04:51 przy kursie: 37,90 zł
DFH to gra bardzo niszowa, ale jak widać ma swoich fanów. Prezes nakreślił plan minimum na zwrot kosztów produkcji, które wyniosły około 1 mln zł. WS wynosiła około 100 tys. więc założenie Prezesa, co do zwrotu kosztów wydają się być niezagrożone.

Cytat:
Całościowy koszt produkcji wyniósł około 1 miliona złotych.


www.wnp.pl/tech/pyramid-games-...

Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 5 maja 2022 11:48:03 przy kursie: 37,90 zł
fakt, ładna szybka reakcja z tym paczem.
weekend rozstrzygnie.


1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 244
Wysłane: 5 maja 2022 14:54:49 przy kursie: 37,90 zł
Reakcja ładna tylko dlaczego występują takie problemy jak poniżej. Dział jakości jakoś słabo się spisał:

Cytat:

The mouse sensitivity doesn't even work.



Procent pozytywnych ocen rośnie, więc sytuacja wydaje się opanowana.


jqn
jqn
64
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 374
Wysłane: 6 maja 2022 08:01:53 przy kursie: 37,90 zł
To tak jak z problemami na mocniejszych sprzętach / lepszych monitorach - tu bardziej liczyłem na PlayWay Testing Center.

Niemniej jednak oceny na teraz to 77% pozytywów, wczoraj lekko poprawili peak (758 vs. 745). Dziś powinien być kolejny patch łatający tego typu issues o których wspomniałeś wyżej.
To be a rock and not to roll
Edytowany: 6 maja 2022 08:02

Jaras1
9
Dołączył: 2015-02-27
Wpisów: 49
Wysłane: 9 maja 2022 20:56:54 przy kursie: 34,30 zł
Właśnie podali raport sprzedaży DFH

biznes.pap.pl/pl/news/simple/i...

Sprzedaż po 4 dniach od premiery ponad 11 tyś, licząc bardzo zgrubnie zwróciła się połowa kosztów gry. Będą portować na konsole. Można powiedzieć umiarkowany sukces.

Jaras1
9
Dołączył: 2015-02-27
Wpisów: 49
Wysłane: 10 maja 2022 08:16:24 przy kursie: 34,30 zł
nie moge wyedytować swojego postu więc poprawka poniżej:
troche przeszacowałem dochód, policzyłem jeszcze raz i wychodzi mi bliżej 330k zysku wiec około 33% kosztów gry na dziś. Poniżej podaje wyliczenia, proszę o merytoryczny komentarz jeśli coś pominąłem/źle policzyłem

Sprzedaż minus zwroty 11210szt, średnia cena sprzedaży 16$, daje to 800k PLN minus prowizja GOG (liczyłem 30%) minus 40% dla PlayWay daje 330k PLN.
Edytowany: 10 maja 2022 08:19

jqn
jqn
64
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 374
Wysłane: 10 maja 2022 09:50:55 przy kursie: 33,00 zł
40% dla Playway? Playway kasuje bodajże 1%, natomiast Inwestor projektowy ma 40% udział, ale w zyskach - czyli jak rozumiem, dopiero po pokryciu kosztów gry, bo nie są to udziały w przychodach. Taki jest zapis w DI:

Cytat:
Zawarcie umowy z podmiotem inwestującym w branży gamingowej na współfinansowanie
produkcji gry na PC pt. Dinosaur Fossil Hunter. Zgodnie z aneksami do umowy z dnia 14 lutego 2019
r. i 28 sierpnia 2019 r. za łączny wkład na poziomie 155 tys. zł płatny w ratach zgodnie z ustalonym
harmonogramem inwestorowi przysługuje 40% w zyskach z dystrybucji gry, pod warunkiem
uiszczenia przez Inwestora terminowych wpłat na produkcję gry (przed datą wydania gry).


Zdziwił mnie natomiast poniższy Tweet p. Wyszyńskiego (CEO Spółki):
twitter.com/Andrzej41757469/st...

Wynika z niego, że Inwestor za 40% udziału w zyskach pokrył jednak 40% kosztów gry, które wynosiły ponad 1 mln zł.
To be a rock and not to roll
Edytowany: 10 maja 2022 09:51


1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 244
Wysłane: 10 maja 2022 10:31:10 przy kursie: 33,00 zł
Cytat:
Wynika z niego, że Inwestor za 40% udziału w zyskach pokrył jednak 40% kosztów gry, które wynosiły ponad 1 mln zł.


Czy wiesz gdzie w Dokumencie informacyjnym spółki jest ta informacja?

jqn
jqn
64
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 374
Wysłane: 10 maja 2022 15:55:16 przy kursie: 33,00 zł
@1ketjoW, tej informacji nie ma w DI, pochodzi ona z wypowiedzi CEO Spółki p. Jacka Wyszyńskiego, poniższy Tweet:
twitter.com/Andrzej41757469/st...

Użytkownik zapytał:
Cytat:
Gra została stworzona przy udziale finansowym inwestora projektowego, który w zamian za wkład w jej produkcję uzyska 40% zysku z gry. Gra została wydana w 14 wersjach językowych. Łączny koszt wytworzenia, testów i lokalizacji gry wyniósł ponad 1 mln zł-> jaki % kosztów pokrył inwestor?


Odpowiedź p. Wyszyńskiego:
Cytat:
Procent zgodny z udziałem w zysku, szczegóły są w naszym Dokumencie Informacyjnym


Jest to dla mnie na tyle mało jasne, że próbuję dopytać, ale na razie bez odpowiedzi:
twitter.com/jqn_jqn/status/152...
To be a rock and not to roll

jqn
jqn
64
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 374
Wysłane: 10 maja 2022 22:36:07 przy kursie: 33,00 zł
@1ketjoW, jest odpowiedź:
twitter.com/pyramidlab/status/...

Cytat:
Inwestor pokrył 40%, oczywiście były aneksy podnoszące budżet ze względu na inflację i rozbudowę zakresu gry. Pamiętajmy DI powstawał w 2019.


Tym samym można zakładać, że przy Occupy Mars jest podobnie.
To be a rock and not to roll
Edytowany: 10 maja 2022 22:36

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 244
Wysłane: 10 maja 2022 23:08:06 przy kursie: 33,00 zł
Wiem jak to brzmi, ale tak myślałem.

Jaras1
9
Dołączył: 2015-02-27
Wpisów: 49
Wysłane: 12 maja 2022 09:10:16 przy kursie: 26,20 zł
W międzyczasie wpadły wyniki kwartalne, jest nawet lekki zysk co mnie zakoczyło , spodziewiałem się straty.

wyniki 1 kwartal Pyramid

Ciekawe jak się dalej sytuacja rozwinie na kursie, DFH da zarobić więc pieniedzy nie powinno zabraknąć na dokończenie OM, którego wczesny dostęp planują na Q3/Q4

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 23 maja 2022 16:16:01 przy kursie: 27,90 zł
Próby przed finalnym aktem – omówienie sprawozdania Pyramid Games po I kw. 2022 r.


Pyramid Games to dość wyjątkowa spółka w branży gier nie tylko z powodu wysokich oczekiwań w stosunku do Occupy Mars. Zarząd podchodzi do biznesu bardzo ostrożnie, żeby nie powiedzieć, że wręcz strachliwie. Portfel gier własnych spółki finansuje częściowo zewnętrzny inwestor a sam Pyramid cały czas angażuje zasoby w prace informatyczne i produkcję gier na zlecenie.


kliknij, aby powiększyć


Trzeba jednak dodać, że działalność usługowa na rzecz podmiotów trzecich gdzie spółka nie dysponuje IP nie jest typowa. Budżety gier zewnętrznych są dość niskie i wydaje się, że spółka alokuje także własne środki w produkcję żeby zwiększyć potencjał sprzedażowy i przynależny jej ewentualnie zysk.

Rok 2021 r. był pierwszym sprawdzam dla spółki, bo przypadły nań premiery dwóch gier zewnętrznych. W maju wydano Castle Flipper, który sprzedał się w ciągu 7 dni w nakładzie 16 tys. sztuk. Gra znajdowała się na końcu drugiej setki Steam Global Wishlist, a grupa Steam wynosiła nieco ponad 5 tys. osób. W tym kontekście sprzedaż nie wypadła szczególnie źle, choć z pewnością była niższa niż można było oczekiwać jeszcze rok wcześniej. Ostatnie premiery z podobnego zakresu społeczności i miejsca na globalu wypadły jak poniżej.


kliknij, aby powiększyć


To co mogło zmartwić to relatywnie niskie oceny – w tej chwili 63 proc. pozytywów. Po udanym i dobrze ocenianym Rover Mechanic jest to z pewnością rozczarowaniem. Oczywiście gdy budżet zamawiającego jest stały i w dodatku niski, to pewnych rzeczy się nie przeskoczy. Tym niemniej mając 40 proc. partycypacji w zysku dopracowanie gry nawet własnym kosztem nie byłoby złą decyzją.

Znacznie gorzej wypadła niestety druga premiera, czyli Farming Life – wydana na początku IV kwartału. Z aktualności na stronie spółki wynikało, że prezes wydaje się mocno wierzyć w ten projekt, a sama spółka dorzucała do niego własne środki (alokowała więcej zasobów niż planowała), co w kontekście znacznie mniejszego udziału w zyskach (15 proc.) było pewnym zdziwieniem. Być może zarząd chciał pokazać się z lepszej strony po pomrukach niezadowolenia po poprzedniej premierze, ale efekt jest raczej opłakany. Oceny graczy na Steamie to niskie 66 proc., a co gorsza po 7 miesiącach mamy raptem 100 komentarzy. Gra się najprawdopodobniej nie zwróciła. Przychody Gaming Factory ze Steam wyniosły w całym 2021 r. 639 tys. zł z czego Castle Flipper wygenerował 563 tys. zł – reszta przypada na 5 gier wydanych na PC…

Rozkład przychodów może niektórych dziwić. Jak widać poniżej premiera Castle Flippera nie wpłynęła mocno na sprzedaż w II kwartale – w porównaniu do I kw. było płasko. Stało się tak, gdyż wydawca przedstawił spółce raport sprzedażowy jedynie za maj, więc znacząca część przychodów z okresu tuż po premierze została zaraportowana dopiero w III kw, który jak widać poniżej niestety nie wypadł zbyt okazale. Wzrost przychodów odnotowano dopiero w IV kw. kiedy premierę miała Farming Life – być może wtedy rozliczono jakieś milestony w umowie z Gaming Factory, bo z pewnością sprzedaż nie pochodzi z tantiem od tego tytułu. Wydaje się, że nieźle sprzedawać się musiał Castle Flipper, gdyż w całym kwartale gra była ponad 1 miesiąc na obniżkach rzędu 50-55 proc. Możliwe także, że dobrze wypadła premiera Rover Mechanica na PS4. Oczywiście oceniam przychody w kontekście innych kwartałów, bo de facto one są w tej chwili marginalne – w żadnym z kwartałów nie udało się przekroczyć sprzedaży na poziomie 0,5 mln zł, poza kwartałem premiery Rover Mechanica.


kliknij, aby powiększyć


Koszty spółki są dość stabilne. Nie ma tutaj jakiegoś dynamicznego wzrostu, ale zmienia się struktura. Coraz więcej spółka wydaje na wynagrodzenia, a coraz mniej kosztują ją usługi obce. Dzieje się tak prawdopodobnie dlatego, ze rośnie zespół (od prospektu w połowie 2020 r. to 50 proc.), a jednocześnie maleją koszty związane z podziałem zysków z inwestorem zewnętrznym za Rover Mechanica. Widać także, że coraz większa część kosztów jest kapitalizowana na bilansie, a nie obciąża rachunek wyników. Niestety pomimo dwóch premier zewnętrznych, wydania RM na konsolach spółce ciężko się oderwać od ziemi i cały czas balansuje na granicy rentowności. Przypomnę tutaj, że koszty produkcji gier nie obciążają zysków. Niskie wyniki to efekt braku odpowiedniego sukcesu, który jest w stanie pokryć koszty utrzymywania biura, administracji, czy działań marketingowych. Prawdopodobnie sytuacja zmieni się w końcu w II kw. br. kiedy premierę miał Dinosaur Fossil Hunter (dalej DFH).


kliknij, aby powiększyć


W bilansie spółki obserwujemy dwa zjawiska – ciągły wzrost skapitalizowanych kosztów produkcji gier i spadek salda gotówki. Stan zapasów na koniec I kw. to 4,3 mln zł gier, z czego jak już wiemy ok. 1 mln zł to koszty produkcji DFH. Reszta przypada na OM i pozostałe projekty. Niestety spółce kończyła się gotówka – na koniec kwartału było jej tylko niecałe 200 tys. zł. Być może ten fakt zdecydował o tym, że DFH ma przeciętne oceny i nie został dopracowany - > trzeba było wydać grę w takim stanie w jakim była, żeby zapewnić dopływ tlenu.


kliknij, aby powiększyć


W pasywnej stronie bilansu zwracają uwagę rozliczenie międzyokresowe. Z raportu rocznego wiadomo, co tam się kryje. Są to najprawdopodobniej środki z kickstartera i od inwestora. W momencie premier spółka przeksięguje je na przychody. Proszę zwrócić uwagę, że w RM pojawiają się tytułu do tej pory nie komunikowane szerszemu rynkowi jak AirCraft Mechanic, czy Criuser Ship.


kliknij, aby powiększyć


Już po raporcie okresowym premierę miała kolejna własna gra, czyli DFH. Zgodnie z raportem sprzedało się w ciągu 3 dni 13 tys. egzemplarzy co jest wynikiem pozostawiającym lekki niedosyt, przynajmniej na tle ostatnich premier na podobnych parametrach (pozycja Steam Global Wsihlist i społeczność)


kliknij, aby powiększyć


Skoro w 72h sprzedało się 13 tys. brutto, to oznacza, że netto sprzedaż mogła wynieść ok. 11 tys. egzemplarzy. Do dziś od dnia premiery mamy 350 komentarzy, co przy przeliczniku 50 dawałoby sprzedaż netto na poziomie ok. 17 tys. kopii. Oznacza to, że pomiędzy okresem 3 dni od premiery do dziś, czyli trochę więcej niż 2 tygodnie sprzedało się ok. 6 tys. kopii - > dziennie ok. 400 kopii. A zatem do końca maja sprzedaż może wynieść łącznie ok. 20-21 tys. kopii. Przy cenie 20 USD oznacza to przychody na poziomie 800-900 tys. zł. Ile kopii sprzeda się w czerwcu? Nie wiem, bo to mocno zależy od gry. Na podstawie starych hitów od PlayWay, kiedy jeszcze działał steamspy.com można było szacować wolumen na mniej więcej 50 proc. obecnego, ale wiemy, że gra hitem nie jest, więc bezpieczniej założyć 40 proc. Oczywiście dojdzie jakaś obniżka ceny – zakładam, że 20 proc., co implikowałoby przychody ze sprzedaży samej gry w granicy 300 tys. zł, czyli łącznie 1,2 mln zł. Z tego na Pyramid przypadnie 60 proc. czyli 720 tys. zł. Dodając do tego 350 tys. leżące na RM dostaniemy łącznie 1-1,1 mln zł przychodów. Z tego można wnioskować, że gra zwróci się w okolicy Steam Summer Sale. Niestety DFH obrazu spółki nie zmieni, a przynajmniej nadziei zawartych w kapitalizacji.

Kapitalizacja spółki budowana jest głównie w oparciu o Occupy Mars i całkiem słusznie.

Gry na zlecenie jak dotąd pozwalały tylko i wyłącznie utrzymywać wynik bliski zera i pewnie nie zmieni się to ani w przypadku ZooKeeper, ani Car Mechanic Manager, czy też projektu District.
Choć spółka wymienia też całkiem sporo innych gier własnych to można mieć wątpliwości w ich rychłe premiery. Pyramid oficjalnie przyznał, że wstrzymał prace nad Soyuz Constructors, a Kingslayer Tactics wypadł z planu premier (być może to przeoczenie).


kliknij, aby powiększyć


Pyramid podkreśla wishlistę Urban Explorer, ale potencjał tego tytułu wydaje się wielokrotnie mniejszy niżeli Occupy Mars -> OM dwa lata temu miała WL na poziomie ponad 100, a skoro UE ma być wydany w 2023 r. to zainteresowanie tytułem jest parę razy niższe, na poziomie DFH.


kliknij, aby powiększyć


Społeczność Steam dla OM zbliża się powoli do 40 tys. osób, natomiast Wishlista przekracza 240 tys. osób. To spory kapitał żeby myśleć pozytywnie o przyszłych wynikach, ale wątpliwości zasiały ostatnie premiery, z których żadna nie osiągnęła ocen na poziomie 80 proc. Warto jednak pamiętać, że ponad 30 proc. zysku z gry zabierze inwestor zewnętrzny. Na koniec roku w rozliczeniach międzyokresowych w pasywach wisiało prawie 0,5 mln zł, które to środki są prawdopodobnie wkładem inwestora, co przy podziale zysków 0,69/0,31 oznacza całkowity budżet na poziomie 1,4 mln zł na koniec 2021 r. Do premiery może spokojnie pojawić się kolejne 0,5 mln zł, co w sumie da nam ok. 1,9 mln zł kosztów produkcji. Raczej te koszty nie powinny być problemem, ale pytanie czy Pyramid dowiezie produkt o odpowiedniej jakości. Spółka wydaje się dbać o marketing, mozolnie buduje zainteresowanie, pozostaje tylko jedno – zrobić dobrą grę ;)


>> WYCENY< WSKAŹNIKI I DANE FINANSOWE SĄ TUTAJ
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 360 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 2 czerwca 2022 13:47

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 244
Wysłane: 23 maja 2022 17:38:04 przy kursie: 27,90 zł
DFH od dnia premiery do 18 maja 2022 r. był w promocji -10%. Nie wydaje mi się, aby następna promocja była planowana w związku z tym w najbliższym czasie.

Myślę, że DFH na dziś sprzedał się w okolicy 17 tys. sztuk netto.


Edytowany: 23 maja 2022 17:38

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 23 maja 2022 18:15:29 przy kursie: 27,90 zł
1ketjoW: tytuł może być przeceniony już 28 dni po zakończeniu promocji premierowej. Czyli w przypadku DFH, mogą to zrobić jeszcze przed Steam Summer Sale.

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 244
Wysłane: 23 maja 2022 19:14:03 przy kursie: 27,90 zł
Ciekawe czy skorzystają z tej możliwości. Gdyby to zrobili to gra musiałaby się sprzedawać chyba cały czas w promocjach, bo na to czekaliby gracze. Premiera gry - promocja, 28 dni i kolejna promocja. Najbardziej dziwi mnie sprzedaż DFH w Turcji za ca. 9 zł.

Dla mnie DFH i tak jest do zakopania, a decyzja o porcie tej gry to stracony czas, zasoby i pieniądze z biznesowego punktu widzenia. Oczywiście być może chcą budować sobie kompetencje do portowania gier, ale wydaj mi się, że sytuacja spółki nie pozwala na takie ruchy. Konieczne jest szukanie interesujących tematów dla graczy i robienie dobrych gier i zarobienie kasy i dopiero wtedy jak ma się kasę można budować kompetencje mając zaplecze finansowe. Wyszyński sporo ryzykuje obecnie biznesowo z mojego punktu widzenia przy tej jakości gier jaką serwuje spółka z wyjątkiem RMS, który ma 78% pozytywnych komentarzy. Na szczęście prolog OC radzie sobie całkiem nieźle - oceny pozytywne około 80%. Mam nadzieję, że strona techniczna tej gry nie zniszczy jej gameplay-a.

Nie widzę prawdę powiedziawszy jasnego kierunku w jakim podąża prezes jeżeli chodzi o rozwój spółki. Raczej próbuje złapać wiele wróbli za ogon i dlatego wychodzi to tak sobie. Problemem jest kasa i działania Prezesa powinny w pierwszej kolejności iść w kierunku zarabiania i zapewnienia funkcjonowania spółce. Dziś balansujemy na linie. Z chata-a rozumiem, że są zdeterminowani aby OC wyszła w trybie EA w tym roku. Czy to będzie przełom? Bardziej liczę na coop-a, chyba że ktoś znany zareklamuje grę bo temat kolonizacji Marsa w USA jest jak sądzę popularny dzięki Elonowi.





Edytowany: 23 maja 2022 19:23

jqn
jqn
64
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 374
Wysłane: 8 czerwca 2022 08:33:16 przy kursie: 27,70 zł
Po miesiącu doczekaliśmy się zwrotu kosztów Dinosaur Fossil Hunter:
biznes.pap.pl/espi/pl/reports/...

Cytat:
(...) w ciągu pierwszego miesiąca od premiery do dnia publikacji niniejszego raportu sprzedała się w sklepach Steam i EPIC w liczbie około 22 tys. egzemplarzy. Tym samym, wg. szacunków Emitenta, na moment publikacji niniejszego raportu z nadwyżką zwróciły się koszty poniesione przez Emitenta na produkcję gry po uwzględnieniu prowizji Steam, podatków u źródła, witholding produkcji oraz wcześniejszych przychodów z tytułu wpłat inwestorskich oraz kampanii Kickstarter.

(...) Spółka pracuje obecnie nad dużą aktualizacją rozszerzającą grę o dodatkowy content, która zostanie opublikowana jeszcze w tym miesiącu. Na zakup gry w serwisie Steam oczekuje obecnie około 130 tys. osób zapisanych na liście życzeń.


Obecnie oceny 74% pozytywne.
To be a rock and not to roll

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość


17 18 19 20 21

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,002 sek.

eqdkgvzj
riomrsly
yhiqtjgm
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
utmezyzs
paivbxbe
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat