fzjvgkdd
Advertisement
PARTNER SERWISU
nthxxvxf
Vox

Vox

Ostatnie 10 wpisów
No i mamy 280 000 kopii sprzedane.

Czy to dobry wynik? No raczej nie bardzo. Sprzedaż mocno przeciętna,
i kurs zaczyna to dyskontować.

Jak wyżej policzył Graf, break even to cos kolo miliona kopii (po uwzględnieniu GP pewno tylko ok 800 tys.)
na komunikat o zwrocie kosztów przyjdzie poczekać do 2026...




Wkrótce nastąpi "sprawdzam" jeśli chodzi o wycenę studia.
Czy piątek 13 go to pechowa data?

szarlej81 napisał(a):

Z drugiej strony zwolennicy Trumpa - mówię tu o naszym rodzimym podwórku, bo nie wiem jak z tym jest USA - automatycznie racjonalizują sobie każdą jego decyzję znajdując dla niej jakieś uzasadnienie, wychodząc z aksjomatu, że skoro gość jest milionerem oraz wygrał wybory to doskonale wie co robi. No to też tak chyba nie działa. I wreszcie ignorują to, że nie wszystko z tego jak Trump poprawnie, czy też nie, definiuje interes USA jest dobre również dla nas.


O dokladnie to.
Trump prowadzi polityke America First. Jest o tyle ucziciwy ze robi to co zapowiedzial w kampanii (w odroznieniu od wiekszosci politykow).
Na wiecach ze zwiazkami zawodowymi, czy tez robotnikami panuje euforia.
Ci wszyscy ludzie latami czekali na te taryfy. Na odbudowe przemyslu i tluste place na miejscu.

Dlatego USA zyska, reszta swiata straci. Tak sie to skonczy.

Gielda 3-go swiata.

To i tak nic.

GPW odwiesila o 16.30,
DM Alior nie odwiesil do 17:00:00

To jest skandal

darthdaro napisał(a):
Ciekawe czy uda się uzyskać zwrot składki "solidarnościowej":

biznes.pap.pl/wiadomosci/firmy...


Z punktu widzenia SP bylaby to glupota. Duzo lepiej nie zgodzic sie i za te same pieniadze, objac nowa emisje, kosztem drobnych.

I zakończenie historii

Cytat:

Producent gier, który pozyskał od inwestorów pieniądze i był o krok od debiutu na giełdzie, zamienił się w firmę widmo. Nie ma z nim kontaktu, a prokuratura prowadzi śledztwo m.in. pod kątem doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia mieniem.


www.pb.pl/weird-fish-wplynal-n...

prosimy o przejście na właściwy watek. Szczyt hossy już za nami, teraz szukamy dna bessy.

Trump zakończył erę globalizacji. I to z wielkim hukiem.
Póki co to drobny ząbek korekty na indeksach amerykańskich.

Jeśli nie zmieni kursu, wszyscy będziemy stali w kolejce do garkuchni dla bezdomnych.
Niemożliwe? Niestety wszystko jest możliwe.


kliknij, aby powiększyć


Oby otrzeźwiał w weekend.

2025 = 1929?
wzr.pl/ekonomia/wielki-kryzys-...

tgolik napisał(a):
Łomatko, co stało się z najlepszą spółką na świecie i w gminie?
Odpisy na wszystko jak leci?
A tymczasem najgorsza spółka w galaktyce zarobiła w roku bez premier , na czysto, pół miliarda złotych.


Jeszcze tylko odpis na Alters i stajnia Augiasza zostanie oczyszczona. Ile kosztowała ta gierka Children of Ava, ze pomimo kasy od Microsoftu,
jest 7.5 mln odpisu? 20 mln?

store.steampowered.com/app/230...
189 komentarzy x 50 szt = 10k kopii

Na JSW licza sie fundamenty.

Cytat:
Donald Trump łącznie nałożył na Chiny niemal 60-procentowe cło.

www.rp.pl/dyplomacja/art420612...

Wegiel koksujacy pojedzie bardzo nisko... a za nim JSW. Ogolnie te cla spowoduja wielka inflacje w USA,
i wielka deflacje cen wszedzie indziej.

jeszcze tylko atak 2 Putina na Kijow,
Inwazja Chin na Tajwan,
Pandemia 2.0 - ebola grypa (www.medonet.pl/choroby-od-a-do...)

I mozna spac spokojnie Whistle

Wracamy do Bessy.
Trump wlasnie rozpoczal wojny handlowe... czas na kryzys jak z lat 30" XXw.

wg Zietka kasa sie konczy
Cytat:

5 marca JSW informowała o szacunkowych wynikach za 2024 r.: stracie netto ponad 7,2 mld zł, przy przychodach ponad 11,3 mld zł i wydobyciu 12,25 mln ton węgla.

- W tym roku będzie jeszcze gorzej. Ja się spodziewam, że do końca roku będziemy zmuszeni ogłosić bankructwo tej spółki – oświadczył Bogusław Ziętek w telewizyjnej rozmowie z redaktorem naczelnym „Dziennika Zachodniego” Marcinem Zasadą.

- Matematyka się nie myli JSW ma w tej chwili na funduszu stabilizacyjnym, na który odkładała pieniądze w dobrych czasach, według moich wyliczeń, jakieś 1,7 mld zł. To może być troszeczkę więcej lub troszeczkę mniej. Według mojej wiedzy, JSW przepala miesięcznie 500 mln zł, czyli tyle musi dokładać do bieżącego funkcjonowania i to nic nie daje, bo nie poprawia sytuacji - dodał.


dziennikzachodni.pl/to-czarny-...

Nie zgodze sie. Nikt tego nie wie... nawet redzi.
Cyberpunk byl przekladany 3x.

Ale rynek zaczal gre pod premiere za wczesnie - i mamy teraz tego skutki. spekula ucieka.

jak oceniacie raport roczny? I dywidendę?

topfacet napisał(a):
W tej grze przynajmniej jest jakiś konkretny gameplay.


A do tego jest meaningful - empowering women.
topfacet napisał(a):
Jej bohaterką jest Ro - pogrążona w żałobie matka, która w inspirowanym epoką kamienia łupanego nordyckim królestwie walczy z różnego rodzaju przeciwnikami


topfacet napisał(a):
Warto też zauważyć, że gra dostała spore dofinansowanie rządowe

A to pewnie przyczyna.

Grafika stoi na najwyższym poziomie. Gracze którzy kupili RTX 4090 nie mogą się doczekać tego RayTracingu w rozdzielczości 200x320, 4 bity koloru. No ale przynajmniej nie będzie problemów z optymalizacją.

1ketjoW napisał(a):

Nie sądzę, aby decyzja o spisaniu kosztów gry na straty było podjęta przez zarząd bez jej uzgodnienia z głównymi akcjonariuszami. Czas odpisu był przemyślany.


O to już grubo... A gdzie równy dostęp do informacji? Czemu jedni akcjonariusze są lepsi od innych?

1ketjoW napisał(a):

Opinie osób jakie zostały zwolnione mogą nie być obiektywne.


A co innego pozostaje gdy spółka jedynie komunikuje propagandę?
Jakie to źródła informacji?

zgadzam się z przedmówcą.
Spółka po prostu wymaga małych, lub nieco większych "porządków" i reorganizacji.

Tylko po co przejmujący miałby przepłacać?
Poczeka parę miesięcy... kupi taniej.
Trend jest spadkowy.

P.S
na gowork zaczynają się pojawiać nowe opinie, odnośnie sytuacji wewnętrznej w studio.
www.gowork.pl/opinie_czytaj,20...

Wybrane fragmenty:

Cytat:
Niedoświadczeni ludzie na stanowiskach menedżerskich (producent, lead, dyrektor, zarząd – dalej nazywanych menedżerami), choć są wyjątki. Po zakończeniu prac nad Frostpunk i This War of Mine, firma zdecydowała, że osoby, które pracowały przy tych projektach, zostaną awansowane do roli menedżerów. Jak można się domyślić, wielu z nich nie ma doświadczenia w zarządzaniu ludźmi czy projektami. Opierają się głównie na własnych wyobrażeniach o swojej roli, ponieważ brak im punktu odniesienia. Nie są otwarci na feedback ani na zmiany w swoim podejściu. Większość z nich jest tu zatrudniona „po znajomości” i niewiele sobą reprezentuje.


Cytat:
Ludzie nie czuja sie przywiazani do projektow i do gier ktore robia. Na początku zatrudnienia HR i menedżerowie będą mówić o tzw. „meaningfulness” gier od 11 bit studios i sprzedawać otoczkę, jak wspaniale jest być częścią firmy o robic coś ważnego dla odbiorcy. Jednak szybko zauważysz, że sprowadza się to do traktowania Cię jak wykonawcę zadań typu „zrób tak”.

Cytat:

Niski poziom zarządzania projektami. Jeśli pracowałeś wcześniej w innym studiu, od razu zauważysz, że producenci nie wypełniają podstawowych obowiązków związanych z ich rolą. Analizowanie wyników sprintu czy milestonu, rewizja czy follow-up praktycznie nie istnieją – po prostu przechodzi się dalej. Trzymanie terminów? Nie. Crunch? Tak


Cytat:
Sprzeczność w działaniach firmy. Kilka lat temu zarząd stwierdził, że firma woli mieć mniej doświadczonych, ale „fajnych” ludzi, nawet jeśli oznacza to robienie gorszych gier. Pomijająć fakt, że takie osoby wpływają negatywnie na inne, bo mówiąc dosłownie nie ogarniają. Rok później zwolniono kilkanaście-dziesiat osób, a w kolejnym roku – kolejne. Tutaj niestety winny nie był ich performance czy doświadczenie, a brak pieniędzy przez ciągnące się wiecznie projekty i brak pomyslu co z nimi zrobic, przy czym Ci niedoświadczeni dalej zostają.

Cytat:

Projekty to oddzielne „firmy” w ramach jednego studia. Brak współpracy między projektami. Wymiana doświadczeń czy nauka od starszych i bardziej doświadczonych pracowników praktycznie nie istnieje.


Do samodzielnej oceny, jak to wpłynie na jakość gier.

zwykły outsorcing, work for hire.
upraszczając zapłacą za robociznę FT i to by było na tyle.

zobaczcie na ile wyceniane są studia robiące cudze gry na zlecenie i pod nadzorem, np INCUVO czy PCF
a na ile te co mają własne tytuły.

co do samego remake mam wątpliwości. FT nigdy jeszcze nie zrobiło gry z sensownym system walki,
a to podstawa rozgrywki w wiedźminie.

Wiedźminkę robi najwyraźniej nowa ekipa:

grajmerki.pl/rebel-wolves-byli...

Cytat:
Były reżyser Wiedźmina 3: Dziki Gon oraz szef produkcji i zarazem dodatkowy reżyser Cyberpunka 2077, Konrad Tomaszkiewicz, został w Rebel Wolves dyrektorem generalnym. Szeregi CD Projekt Red opuścił rok temu po oskarżeniach o mobbing, z których został finalnie oczyszczony po wielomiesięcznym śledztwie. W zespole znajdziemy także: Daniela Sadowskiego (dyrektora projektowego Wiedźmina 1). Jakuba Szamałka (scenarzystę Wiedźmina 3: Dziki Gon, Wiedźmińskich opowieści i Cyberpunka 2077), Bartomieja Gawła (dyrektora artystycznego Wiedźmina 3: Dziki Gon), Tamarę Zawadę (dyrektorkę animacji Wiedźmina 3: Dziki Gon), Roberta Murzynowskiego (szefa studia) i Michała Borykę (dyrektora finansowego).


Czy to dobrze czy źle? Czas pokaże.

hal80 napisał(a):

No przecież napisano:
"Jeżeli chodzi o sprzedaż Frostpunka 2, to dalej jesteśmy cały czas lekko powyżej naszych prognoz" - powiedział."
biznes.pap.pl/wiadomosci/firmy...


Rynek i inwestorzy się czepiają, przecież jest świetnie i powyżej prognoz.
W takim razie na jakiekolwiek zmiany bym nie liczył. Nie zmienia się przecież tego co świetnie funkcjonuje.
Zmiany wymusza dopiero puste konto. a kasy na rok - dwa na pewno jest.

P.S
Kiedyś myślałem że STARWARD będzie drugim 11BIT. A teraz widzę że chyba będzie na odwrót, to 11BIT będzie STARWARDEM.
Niesamowite podobieństwo działań prezesów jak się bliżej przyjrzeć - teraz już rozumiem dlaczego 11B zainwestował w STA.
Musieli się świetnie dogadywać.


Jak już kiedyś ustaliliśmy,
JSW to spółka cykliczna.

Cykl zakończy się na poziomach ok 10zl, jak to było poprzednie 2 razy.
Nie ma się czym emocjonować, wystarczy poczekać.

sledzik007 napisał(a):
Też się zgadzam że ukaranie powinno być dla przykładu ale pod względem prawnym będzie ciagneło się to latami.


Ale za co wy chcecie karać spółkę?
Przecież jak ją pozwiecie to sami się ukarzecie bo kurs od tego spadnie jeszcze bardziej...

Na tym myk polega na GPW, że żadnej kary nigdy nie ma i nie będzie.

W obecnym otoczeniu rynkowym muszą je robić, szybciej i taniej.
Problemy dotyczą całej branży, wiec to nie jest w 100% wina 11b.

Ale gdyby zwolnić teraz 1/3 (najsłabiej pracujących pracowników), to z rynku można by dostać nowych,
i to może za niższe pieniądze... Rynek pracodawcy 100%, bo zwolnienia wszędzie.
Nic tylko korzystać.

A ci zatrudnieni w czasach COVID, to niestety statystycznie 2-3ci sort. Bo na rynku nie było nikogo, i brano każdego.
Tak czytam tę część komunikatu o tym jak P8 miał problemy w latach COVID.

baks napisał(a):

Mają takie same pojęcie jak Prezes o zarządzaniu.
To bzdura kto poważny po takim numerze powierzy im większą kasę. Poza tym historia FP pokazuje, że grę można długi sprzedawać..


Wszystko jest kwestią ceny emisji - odpowiednio atrakcyjna a chętni się będą zabijać.
Co do gry, to mam wątpliwości - grałem i uważam FP2 za słabą grę. dzis pozycja #321 top sellers.

baks napisał(a):

Uważam, że gra zarobi na siebie


To jaki jest budżet Alters? Bo niezakończone prace rozwojowe to było ok 100 mln.
P8 odpisany to 50, pozostają DLC FP2 i Alters na pozostałe 50.
Czyli Altersi mogą kosztować pod 40 mln złotych.

Na pewno się spłacą? Jak szybko? Break even 500k kopii? A wyjdą w marcu, czerwcu czy na jesień?

A to że czołowo firma IT w Polsce nie umie swojej własnej domeny wykupić?
Tam jest grajdołek dosłownie wszędzie. czas na restrukturyzację.... najwyższy.

x.com/GSuteniec/status/1869704...

Cytat:
"Jeśli The Alters nie spełni oczekiwań, a "Frostpunkowi 2" nie pomogą obniżki ceny, to w którymś momencie może być konieczna emisja akcji, by sfinansować następny cykl produkcyjny" - uważa jeden z analityków.


Na X już mówią o emisji akcji... szykujcie kapitały, trzeba wspomóc spółkę.

Zakupy insiderów dają nadzieję że dno za nami.
Wystarczy zajrzeć ma konkurencyjne fora - optymizm wraca. wiele nie trzeba było.

nie... PCF chyba odpisywał więcej - 60 melo. 11bit druga lokata.
www.wirtualnemedia.pl/artykul/...
kurs dzisiaj -91% od debiutu.

A ja osobiście uważam Weird Fish za rekordowa wtopę.
steamdb.info/app/1414230/chart...

100 mln wyceny w emisji crowdfundingowej, peak 18.
strefainwestorow.pl/artykuly/c...

topfacet napisał(a):
I znowu przekręcasz fakty - to jest demo, które było już na SNF i dało wysokie przyrosty WL.


To ty masz klapki na oczach.
Pozycja na Globalu przed premiera:

The Invincible #36
The Alters #38

Obydwa tytuły miały demo. Świetnie ocenione - ale co z tego. Nie ma efektu wow jeśli chodzi o ilość
Może będzie sukces, ale na razie nie zapowiada się na to.

topfacet napisał(a):

Vox nie wprowadzaj w błąd, tamta gra jest grywalna, demo zostało świetnie przyjęte przez graczy, teraz mają demo na konsolach


Niestety nie jest świetnie przyjęte przez graczy
o czym świadczy miejsce i przyrosty wishlisty, po opublikowaniu dema.
To jest poziom "The Invincible".

zainteresowanie grą jest mierne, jak na koszt projektu i oczekiwania inwestorów.
STA ma cap <20 mln, tu mamy dzis ~360 mln...

Minał tydzień czas na update potencjalnych wsparć. Strasznie szybko jedzie ta winda.

Vox napisał(a):
Mały update do poziomów wsparcia z 18 listopada 2024 - sytuacja jest dynamiczna, wsparcie 212 pękło dziś jak zapałka.

Vox napisał(a):
A jak to wygląda on strony technicznej?
Wsparcie Covidowe na 256 złotych zostało skutecznie przebite.

Kolejne wsparcia:
- 236, dołek z 2018,
- 212, podwójny szczyt z roku 2017,
- 84, potrójny szczyt lat 2015-2016 (w co trudno uwierzyć - musieliby zepsuć kolejne gry, ale co przecież jest niewykluczone.).

Obstawiam osobiście że 212 wytrzyma do czasu debiutu Alters, tj. nie zobaczymy niższego kursu niż 212 do czerwca 25'.
A czy potem już hossa, to zadecydują gracze.


Wsparcie na poziomie 152-160 było słabej jakości i jest już naruszone. No ale można uznać że jeszcze nie jest połamane.
Kolejne poziomy z Analizy Technicznej:

- 84
- 27
- 14

P.S
Fundamentalnie, myślę że projekt The Alters jest zagrożony. Gra jest "skończona' i ma wyjść już zaraz, za momencik.
Tymczasem ruszają rekrutacje pracowników do tego projektu. dziwne?
www.skillshot.pl/jobs/35535-an...

Albo przełożą... albo...

Przemekn napisał(a):

miałby dotyczyć IV kwarału jako raport rocznego to biorąc pod uwagę fakt, że sprzedaż grudniową zaksięgują dopiero w styczniu to można by założyć, że kwota od Humble Bundle pozwoliła by zakończyć rok z lekkim zyskiem (pokrycie strat z pierwszych 3 kwartałów i kosztów IV kwartału) czyli przychód od HB mógłby wynieść około 1,1 mln.
. Czyżby oczekiwali znacznie więcej niż 1 mln od Humble Bundle czy też może źródeł dodatkowego przychodu w najbliższym czasie ma być więcej niż jedno?


Ponieważ wiadomo że to płatność za 1 miesiąc, wychodziłoby 1.1 mln złotych x12 = 13.2 mln zlotych za rok abonamentu Humble Bundle, dla gry z pozycji:
#1733 in top sellers

sledzik007 napisał(a):
Gdyby nie ilość kasy która posiadają pomyślał bym że nie stać ich na domene


A czy stać ich na rzetelną komunikację z akcjonariuszami?

Kasowanie negatywnych postów, a koniec końców nieopłacenie domeny jest tylko objawem, nie przyczyną.

P.S
W sumie to może i dobrze, bo w naszym grajdołku przymilanie się akcjonariuszom, oznacza zwykle jedno. - rychłą emisję.
Tutaj to najwyraźniej nie grozi. Whistle

Dokładnie jest całkiem nieźle bo mogło być dużo gorzej - mogliśmy dostać na przykład czarne elfy.
Pamiętacie jak to było z adaptacją Netflixa?
Abstrahując już od DEI, i innych tego typu problemów mam jedną uwagę - animacje w trailerze wydały mi się jakieś
takie sztywne, nienaturalne. Może to cecha UE5 a może wczesnej fazy projektu.

a grę na pewno ogram. I tak będzie lepsza niż 90% chłamu który się pcha na rynek.

niedźwiedź napisał(a):
Ale katastrofalny trailer. Zrobienie Ciri główna postacią powoduje, że z bólem serca, ale ta inwestycja traci sens. Nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego poszli w tym kierunku. Wpisują się w scenariusz w jakim poszła Dragon Age Veilguard. Ale szkoda mi tej spółki.


Gra jest tworzona dla tzw. "modern audience"
lgbtqia-characters.fandom.com/...

Co wcale nie musi oznaczać słabej sprzedaży. Nie żyjemy w XIX wieku ani w talibanie,
mamy już 2024 rok.

Jak gra będzie dobra, ludzie będą grać.
Jak będzie słaba, to Ciri będzie gwoździem do trumny.


minorowe nastroje dały dziś paliwo do odbicia.
zobaczymy co przyniesie kolejny tydzień.

wsparcie na 150 z groszami póki co działa.

sledzik007 napisał(a):
Vox najciekawsze w tej informacji jest to że oni dowiedzieli się o tym wieczorem.Jak ? Czy nikt tam nadzoru nie sprawuje?


Podejrzane tylko jeśli wierzysz w komunikacje spółki. ja propagandy nie kupuję, oczywistych kłamstw również.
załóż z góry że kłamią, a będziesz podejmował lepsze decyzje inwestycyjne.
na 99% problem jest od dłuższego czasu a teraz widzimy finał - gdy z jakiegoś powodu nie można było już dalej ukrywać sytuacji.

Napiszę twardo bo to forum kapitałowe, a kapitalizm jest bezwzględny.
Inwestorzy zrozumieją.

Najważniejsza informacja odnośnie P8, nie została wcale podana w ESPI.
Wyszła podczas dyskusji na forum inwestorów 11BIT.

P8 został anulowany ze względu na niemożność dowiezienia kamieni milowych.
świadczy to o głębokich, fundamentalnych problemach w firmie. Na poziomie zespołów i menedżerów średniego
i niższego szczebla.
I bardzo źle to rokuje jeśli chodzi o jakość kolejnych gier, w tym Alters.

Niekompetentny prezes (a może minister nieudolnej propagandy - bo tym się zajmuje), jest tylko wisienką na torcie.

Wniosek:
Spółka wymaga głębokiej restrukturyzacji, wymiany zarządu, oraz redukcji zatrudnienia. Trzeba odsiać ludzi leniwych, wypalonych,
nieproduktywnych. Produkcja trwa za długo i jest za droga.
Oczywiste jest że należy wrócić do produkcji 1 gry na raz. Łapanie kilku srok za ogon jednocześnie nie wypaliło. A konkurencja wzrosła.

Dopóki nie przeczytam o planie naprawczym i powołaniu nowego zarządu, spółka jest dla mnie nieinwestowalna.
Argumenty że spółka ma pieniądze i nic robić nie musi - to tylko kwestia czasu na obecnym kursie wydarzen że dojdą do ściany, rok, dwa.

ostatni "czarny koń" czy też "as w rękawie" po anulacji P8, to The Alters.
Potem długo długo nic - 5-6 lat.... Lepiej dla akcjonariuszy żeby Alters był hitem.

po odpisie 2024 rok zamkniemy ujemnym zyskiem netto. W roku premiery FP2. d'oh!
ciekawe co na to analitycy Trigona, Bosia itd... czas zdjąć różowe okulary?

Mały update do poziomów wsparcia z 18 listopada 2024 - sytuacja jest dynamiczna, wsparcie 212 pękło dziś jak zapałka.

Vox napisał(a):
A jak to wygląda on strony technicznej?
Wsparcie Covidowe na 256 złotych zostało skutecznie przebite.

Kolejne wsparcia:
- 236, dołek z 2018,
- 212, podwójny szczyt z roku 2017,
- 84, potrójny szczyt lat 2015-2016 (w co trudno uwierzyć - musieliby zepsuć kolejne gry, ale co przecież jest niewykluczone.).

Obstawiam osobiście że 212 wytrzyma do czasu debiutu Alters, tj. nie zobaczymy niższego kursu niż 212 do czerwca 25'.
A czy potem już hossa, to zadecydują gracze.


Obecne kolejnw wsparcia to kolejno:

- 156
- 84
- 27

aha, czyli akcja piszemy pozytywne reviews.
Nie należy więc ich liczyć?

No to w takim razie jasne czemu kurs spada

Patch 1.2 mocno podbił oceny gry... za ostatnie 3 dni 93% pozytywnie.
pierwsza jaskółka że sprzedaż nie będzie aż tak słaba?

jakby to się utrzymało, to może zobaczymy overall 80%. A to ma znaczenie jeśli chodzi o kupno DLC.

Christof_martin napisał(a):
Reakcja rynku dziś: premiera SR; oceny Metacritic: 3/10, ocena graczy steam 67% pozytywnych, peak players 789.


Nie ma tu zaskoczenia, gra na dzień dzisiejszy wygląda na biedny produkt. Może dlatego przełożyli premiere o kolejny rok?
Lepiej spojrzeć szczerze teraz, niż udawać do końca, co skończyłoby się katastrofą.
Inne pytanie czemu tak długo rzeźbią grę early access która de facto jest grą typu Tower Defense.
biegamy po platformach i strzelamy z karabinu do hord potworków, oraz budujemy działka.

Coś niesporo te prace idą, również czasowo. 35 mln budzetu za early access to również niemało.

Z pozytywow mamy symboliczne zakupy czlonka zarzadu.
Moze male odbicie przed dalszym spadkiem? Sam zakup na granicy widełek trochę śmieszy,
no ale jakoś trzeba ratować kurs.

P.S
podobny tytuł
store.steampowered.com/app/156...

WatchDog napisał(a):

Kilka z tych gier już się ukazało i miało wyniki kilka- do kilkudziesięciu razy lepsze w rozumieniu konwersji. Bo to można porównać.


Dokładnie tak. wishlista FP2 okazała się zadziwiająco "pusta" tj. gracze z niej ani myślą kupować grę w swojej masie.
Pewnie dlatego że z gry wycięto wszystkie najfajniejsze mechaniki 1-ki. I mówię to jako gracz który grał w obydwa tytuły.

Cytat:
Moim zdaniem powinien tu być najpierw skok na akcje Noobz

to bez znaczenia. Znane postacie na pokladzie pokazuja dobitnie ze POB to skok na kase.
To tak jak ze spolkami Palikota, Malysza czy Lewandowskiego. Powodzenia wave

analiza:
crowdnews.pl/analizy/dwunasta-...

topfacet napisał(a):
Zamieszam ten wpis tu, licząc na to, że cenzura osób z 11bit tu nie sięga.
Wpis został umieszczony wczoraj na forum inwestorskim spółki, nie łamał żadnego punktu regulaminu, a mimo tego został dziś rano stamtąd usunięty.


topfacet napisał(a):
Co zatem spółka powinna tu zmienić? Przede wszystkim przestać okłamywać inwestorów, iż premiera FP2 była sukcesem. Była porażką i trzeba to jasno przyznać


Widzę że kolega w końcu ściągnął różowe okulary.

Żadne pisanie na forach nie ma sensu, czy forum 11bit, czy żalenie się tutaj.
Trzeba działać, jako akcjonariusz, tj. głosować przeciwko absolutorium, wybrać nowego Prezesa.

Powodzenia wave

im niższe ceny tym trzeba więcej kopii sprzedać.
myślę że przecena na autumn steam sale to max 20%.

a poza tym widać że gra będzie tańsza...
to dźwiganie ciał widziałem już w wykonaniu Jasny.

wyraźny recykling assetów/animacji. Pewno na plus. Poprzerabiają trochę invincible,
i będzie gra nr2. po taniości.

Jest pozytywne reko:

Cytat:
Listopad 2024 – “Kupuj”, cena docelowa akcji 423,0 PLN – Rekomendacja Noble Securities


Przewidują 3.4 mln kopii Frostpunka 2 sprzedanych. No to jutro zieleń blackeye


A jak to wygląda on strony technicznej?

Jak dla mnie ostatnia fala wzrostowa została gwałtownie zakończona w sesji po podaniu wyników kwartalnych.
Wszystko odbywa się w kanale spadkowym RSI, na wykresie dziennym, bez dywergencji.

Wsparcie Covidowe na 256 złotych zostało skutecznie przebite.

Kolejne wsparcia:
- 236, dołek z 2018,
- 212, podwójny szczyt z roku 2017,
- 84, potrójny szczyt lat 2015-2016 (w co trudno uwierzyć - musieliby zepsuć kolejne gry, ale co przecież jest niewykluczone.).

Obstawiam osobiście że 212 wytrzyma do czasu debiutu Alters, tj. nie zobaczymy niższego kursu niż 212 do czerwca 25'.
A czy potem już hossa, to zadecydują gracze.


kliknij, aby powiększyć

Będzie jak z Mercatorem od rękawic w pandemii,
albo z Bogdanką z węglem przy wprowadzaniu embarga na węgiel:

- Azoty poniosą koszta inwestycji
- Nastanie pokój i nikomu amunicja potrzebna nie będzie.

P.S
Uważam że jakaś fabryka amunicji w Polsce się przyda.... ale w takim tempie może to wyglądać jak wyżej,
tym bardziej jeśli azoty sfinansują to ze środków własnych/kredytów.
Ta decyzja 3 lata temu byłaby inną decyzją.

Pomyliłem się, jednak Thaumaturge startował z trochę niższego miejsca wishlisty:
Cytat:
Highest (62.) wishlist position


The Alters to odpowiednik The Invincible jeśli chodzi o wishlistę. Czyli 100-200k kopii w rok należy zakładać.
W dniu premiery Invincible miał 36 pozycję, a Alters ma dziś 40 lokatę. I przyrostów absolutnie brak.
A przecież było już demo... co jeszcze mają pokazać żeby wishlista urosła? Brak entuzjazmu po zapoznaniu się z demem jest wyraźny.

sledzik007 napisał(a):
Za mało wiemy o grze stąd pytania o symulatorze chodzenia.Więcej materiałów z gry na pewno by się przydało

Grałeś w demo? Co jeszcze chcesz wiedzieć o grze? Myślisz że puszczą betę jak przy FP2 w przedsprzedaży?

sledzik007 napisał(a):

strategia marketingowa była dobra ,ale muszą bardziej zrozumieć co chcą gracze
nie planują w przeciągu 12 miesięcy żadnego multiplayera


No, zrobić multiplayer to trzeba umieć. Na dzień dzisiejszy 11bit nie ma kompetencji w tym zakresie.

sledzik007 napisał(a):
Jak zrobią po dolarze to sprzedadzą pewnie z 2 mln. Ja sądzę że obniżą o około 30%

dadzą max 15-20%. Widzę po przecenach "The Invincible" jaka jest polityka przecen.

IMHO Tylko P8 może tu zamieszać, jeśli chodzi o notowania. Skoro wydano 50-60 mln na ten projekt do dnia dzisiejszego to musi być jakaś duża gra.
Alters ma zainteresowanie na wishliscie na poziomie Thaumaturge, wiec i sprzedaż powinna być podobna.


Vox napisał(a):
wyniki za 3Q bardzo dobre i powyżej konsensusu.
Jutro pewno wysokie otwarcie. ~300zl?


No i udało się trafić. Euforia po dobrych wynikach 3Q, trwała kilka minut, po czym nastąpił nieunikniony zjazd,
gdy realia 4Q dotarły do ludzi po porannej kawie...

Alters przełożony, brak okienka w 1Q.... Nie idzie znaleźć... Ktoś w to wierzy?
DLC i konsole FP2 czerwiec 25'

sledzik007 napisał(a):
Rozbawiła mnie reakcja na pytanie o sprzedaż 1 mln kopii w ciągu 12 miesięcy . Po prostu wiemy że to się nie stanie


Nie bądź taki pewny. przecena 50% i na luzie będzie milion kopii.

sledzik007 napisał(a):

Vox Ty tak serio że to są dobre wyniki? Dla mnie te wyniki były przewidywalne ,a nawet można było się spodziewać trochę wyższych w zależności ile kto założył wpływów z MS. Jak jutro czegoś ciekawego nie ogłoszą to lipa


Tak, ale to już ostatnie dobre wyniki. w 4Q sprzeda się 120 tys kopii FP2 i to już wszystko. do dziś 70 tys, do końca roku zostało 6 tygodni.
Znacząco wzrosły koszty... usługi obce, premie roczne, zaczną rozliczać amortyzację.

Ciekawostka - 100 mln nierozliczone prace rozwojowe z tego P8 polowa czyli 50 mln. Duża gra z tego musi być...

wyniki za 3Q bardzo dobre i powyżej konsensusu.

Cytat:
14.11.2024, Warszawa (PAP) - 11 bit studios miało w III kwartale 2024 roku 48 mln zł zysku netto wobec 2,7 mln zł straty netto rok wcześniej - podała spółka w raporcie kwartalnym. Konsensus PAP Biznes zakładał 38,5 mln zł zysku netto.


Jutro pewno wysokie otwarcie. ~300zl?

Cytat:
Skąd tak negatywne podejście do polskiej giełdy?


Mysle ze koniec finansowania wojny na Ukrainie przez USA, to poczatek wiekszego finansowania przez nasz kraj,
i rynek to dyskontuje..
Wystarczy spojrzec jak indeksy w USA jada w gore, umacnia sie dolar, kosztem zlotowki.

Rufusinski napisał(a):

To nawet prezesowi glowy nie trzeba zawracac. Kazdy widzi. Nic.
Jakakolwiek zmiana jakosciowa to kwestia nie parunastu tygodni miedzy premierami, a lat.


Mozna podjac decyzje o przelozeniu za rok-dwa. Moze tak zrobia. WL ani drgnie, wiec cos jest nie tak.

Cyberpunk byl przekladany 3x, a The Invincible chyba tez 3, o ile mnie pamiec nie myli.

Wygląda na to że ktoś bierze dużego shorta na Polskę

Cytat:

Miliardy przeciwko polskiemu rynkowi

W czwartek po południu w rejestrze KNF, ujawniającym pozycje o wielkości powyżej 0,5% akcji danej firmy, widnieją 23 rubryki. AHL Partners liczy na spadki notowań spółek: Bank Pekao, PZU, Kruk, CD Projekt, KGHM, Alior Bank, Grupa Kęty, PKO BP oraz LPP. Widać więc, że brytyjski fundusz nie ogranicza się do konkretnych branż, a bierze pod uwagę po prostu największe spółki z warszawskiej giełdy


strefainwestorow.pl/spolki/ahl...

Nie wiem czy chodzi o wybór Trumpa, czy o wciągnięcie nas w wojnę z Rosją, ale na coś szorciarze liczą.

Cytat:
Vox skąd bierzesz dane. Bo jak z steamdb to muszę cię zmartwić . Według moich wyliczeń to się myli (nie znam w jaki sposób to wylicza).


Mam skrypt do tego. Miejsca:

Cytat:
31-10-2024 13:54 220
31-10-2024 14:12 226
31-10-2024 16:09 213
31-10-2024 18:02 216
31-10-2024 20:04 214
31-10-2024 22:02 209
01-11-2024 03:06 225
01-11-2024 03:30 222
01-11-2024 04:06 213
01-11-2024 06:02 215
01-11-2024 08:44 222
01-11-2024 10:02 218


steamdb na pewno dobrze liczy. Pewno zle filtry ustawiles. Albo liczysz w Polsce.

Do tego wskaźniki

na TEN C/Z=8.6
A 11BIT dalej w kosmosie.

I już miejsce 215. słabo to wygląda. promocja 10% nie aktywizuje graczy z wishlisty.
Czas na przecenę 20-30%.

sledzik007 napisał(a):
Skończmy tą dyskusje bo juz wyjaśniliśmy że prezes była zadowolony z sprzedaży. Wszyscy jesteśmy niezadowoleni z sposobu komunikacji i podjętych działań.


Tymczasem pomimo promocji, na globalu mamy dziś miejsce 194.
To jakie miejsce będzie po 4.11 gdy promocja się zakończy? 250? 300?

Dix22 napisał(a):

Więc to spowoduje - mówiąc, że jest to ich finansowy sukces - oczekiwania wobec spółki będą niższe, co przyczyni się to do dalszej deprecjacji wartości 11BIT. angry7


Póki co dało wzrosty. Dzis podczas sesji nawet 5%

W sobotę pojawiły się nowe wiadomości ze spółki:
Cytat:

2024-10-26 17:04

„Jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży Frostpunka 2, ona cały czas utrzymuje się na poziomie, który zakładaliśmy. To jest nasz finansowy sukces” – powiedział prezes 11 bit studios, Przemysław Marszał.


www.bankier.pl/wiadomosc/11-bi...


Przede wszystkim na Kety weszli szorciarze.

https://stooq.pl/mol/?id=5067

Czemu nie pojedziecie na walne? Działajcie.

sledzik007 napisał(a):
Co do amortyzacji to bierzemy pod uwagę 4 kwartał ( wypowiedź z forum że 3 kwartał nie bierze pod uwagę amortyzacji) Ile to będzie to nie wiemy czy 65 lub ok 150 jak z altersami.Rozklada się na 5 lat


A no jak amortyzacja na 5 lat to masz rację. Ale oznacza to że będą chude lata później (zakładając mocno średnią premierę Alters, i P8 o którym nic nie wiadomo).

sledzik007 napisał(a):

Pytanie czy sprzeda się 600?


Przy obecnej trajektorii sprzedaży dokładnie tyle wychodzi. Bardziej ciekawy jestem czy uda się osiągnąć 1 mln kopii w dłuższej perspektywie - sprzedaż pierwszego DLC pokaże. Rynek wycenia spółkę właściwie na chwilę obecną - biorąc pod uwagę to co wiadomo.

P.S
do wyliczeń brałem dosyć niską cenę jednostkową ze względu na geograficzny rozkład nabywców:
gamalytic.com/game/1601580?utm...

32.1 % Rosja - cena bazowa 79zl
9.7% Chiny - cena bazowa 80zl

Dość ciekawe że akurat ten region świata kupuje najwięcej.

micmak napisał(a):
Nie było ani jednego zamknięcia z ceną wyższą niż cena z IPO. Pomijam koszty prowizji. puke_l


To nie wiesz że każde IPO sprzedaje się PKC o 9:00 w dniu debiutu? Wiadomo że dla dobrego PR otwarcie musi być zielone.
no i było 7% do wzięcia. Kto chciał ten zarobił. Debiut na rynku to exit event, a nie moment do zakupu czegokolwiek.

Jaki będzie wynik netto 11bit za rok 2024?

Jak czytamy w artykule stockwatch, każda gra zaczyna być amortyzowana przez 18 miesięcy od debiutu:
www.stockwatch.pl/wiadomosci/1...

Co oznacza że w okresie półtora roku zacznie być rozliczany koszt produkcji, który wynosi ok 60 mln złotych.
daje to 10 mln kosztu na każdy kwartał. Gra zadebiutowała we wrześniu, czyli mamy trochę ponad 3 miesiące, zaokrąglijmy do 1 kwartału.

Jeśli chodzi o przychody, to powinni sprzedać w 2024 ok 600k sztuk gry, co daje 48 mln złotych przychodu. Po uwzględnieniu amortyzacji wynik netto wyniesie
38 mln złotych, co daje przy obecnej kapitalizacji 616 mln, współczynnik C/Z = 16.2.. Nie mało jak na rok premierowy.

Porównawczo:
TEN Square Games, C/Z=9
PLW, C/Z=14.2
RENDER, C/Z=13.3

Wychodzi że obecna kapitalizacja jest adekwatna do wyników. Zapraszam do polemiki względem wyliczeń.


Przemtrad napisał(a):
Dla mnie to bardzo ryzykowana spółka która (przypominam) jest zarejestrowana w Luksemburgu.


Czyli w złodziejskiej jurysdykcji gdzie swoje spółki trzymają oligarchowie. (vide: Kernel).
Szkoda że nie LLC, Delaware. wave

Spółki nie zarejestrowane w Polsce powinny mieć bana na polską giełdę.

Skupiacie się na nieistotnym temacie pozycji krótkich.
Tymczasem co ważne to sprzedaż gry.

Obecnie mamy pozycję 140. To bardzo słaby wynik. Nie trzeba żadnego spisku do dalszych spadków.
To nie tylko nie wygląda jak longseller, ale spada w szybszym tempie niż tytuły referencyjne.

sledzik007 napisał(a):

21.11.2024 - wręczenie nagród Golden Joystick Awards - 11 bit nominowane w trzech kategoriach: najlepsze studio roku, Frostpunk 2 - gra roku, Indika - najlepsze Indie roku


Widzę humory dopisują. Myślę że nagroda dla najlepszej gry roku się należy. Whistle

Lukasz Konopko napisał(a):
Największy wał od lat, miliardy złotych, tysiące ludzi, zamieszane największe firmy w Polsce i na świecie, ale my w StockWatch.pl mamy teraz się tłumaczyć, że pewnie trochę ludzi się zasugerowało tym co pisaliśmy.


A kto wam każe się tłumaczyć? Na pewno nie ja.
Przecież napisałem że wszystko rozumiem. Ot, kolejne rozczarowanie, jakich w życiu wiele.

jutro odbicie techniczne do poziomu ~300 możliwe.

W dłuższej perspektywie, raczej spadki.
Wycena porównawcza nie uzasadnia obecnej kapitalizacji (wciąż).

a ja bym polemizował.
Pamiętam jeszcze ile pochlebnych artykułów o GetBack było na łamach stockwatch.pl.
Jakie to firma miała piękne odzyski, a jakie to super wyniki finansowe lepsze niż wszyscy....

Szkoda tylko że wyniki te były sfałszowane. A z tym cała analiza fundamentalna.

Pewnie trochę ludzi się zasugerowało. I cyk historia się powtarza.
Każdy musi się nauczyć na własnych błędach bo na cudzych się nie da. A portale żyją - (wszystkie branżowe nie tylko stockwatch)
m.in ze sprzedaży akcji inwestorom. Z promocji biznesów. Tak to już jest.

wracając do omnioxy, znamienna jest cisza na wątku, natychmiast po pozyskaniu kapitału. Whistle
do niczego innego inwestorzy potrzebni nie byli.





O nie tylko ja porównuję CRJ z 11B.
Influencerzy z twittera również

Cytat:
Zofia Gambetti | netrunner
@ZofiaGambetti
Ciekawostka, która z pewnością nie pomaga kursowi 11BIT (i niestety całemu sektorowi) - we Frostpunk 2 gra w tej chwili mniej osób niż w poczciwe (ale mocno leciwe) Green Hell… ależ to poszło nie tak…
#CRJ_watch #11B_watch


x.com/ZofiaGambetti/status/184...

baks napisał(a):
W niczym się nie róznią od Bitów .... tyle, że tutaj jest w produkcji kilka gier.


i co to za gry? Alters z WL na poziomie Invincible. Można ostrożnie zakładać że sprzedaż będzie podobna. #43. (już jesteśmy po demie!!!)
P8 który nawet nie ma strony na steam i jest pieśnią odległej przyszłości - kilku lat - bo przecież trzeba czasu na budowę wishlisty.
Co to za wielkie hity są w produkcji? Póki co niczego takiego nie widać.
Może jakieś gry z wydawnictwa zaskoczą? Może. nie można wykluczyć. ale póki co nic nie widać.

Właśnie dlatego CRJ jest moim zdaniem dobrym odniesieniem. Chimera ma wyjść nawet w podobnym terminie co Alters.
Potem CRJ ma robić Green Hell 2, a tu pewnie będą wtedy robić FrostPunka 3.

P.S
Gra w produkcji może być anulowana i odpisana = patrz PCF i projekt "dagger". Więc jak dla mnie marny argument.
cdaction.pl/newsy/people-can-f...

sledzik007 napisał(a):

Ja obstawiam że z gamepass może być ok 20 mln zł co może dać łącznie 42.5 mln co robi c/z 1/17 co jest realne


C/Z=17 w roku premiery głównej gry spółki, robionej wiele lat, to drogo.
Alters ma mniej wiecej miejsce Invincible na WL. Invincible sprzedał ok 120k kopii w rok.
P8 nie ma nawet strony na steam.

CrepyJar, spółka która wydała porównywalną grę:
- Green Hell: 6 mln egzemplarzy
- Frostpunk 1: 6 mln egzemplarzy

ma na dziś kapitalizję: 269 mln 11bit zaś 701 mln Dlaczego niby 11bit miałby być więcej wart od CRJ?

sledzik007 napisał(a):
Baks teraz kluczowe jest jak się wywiną z tego bałaganu z Fp2.Drogi są dwie ,albo udają że tematu nie ma i wydają dlc i poprawiają błędy techniczne, albo wydają darmowe dlc w którym zmienia się rozgrywka dla fanów fp1.


@śledzik007
Niczego nie będa poprawiać, ponieważ są zadowoleni z premiery - jest ona zgodna z planem:

Cytat:
Sprzedaż najnowszej gry i kalkulacje odnośnie Game Passa ocenia jako zgodne z założeniami.

www.pb.pl/11-bit-studios-liczy...

Rif napisał(a):

Fakt, pomerdalo mi się, to było Vivendi. Niemniej tanie akcje i jazda po Ubisoft idealnie pasuje braciom Guillemotom i Tencentowi, by wykupic spółkę i zejść z giełdy. To pasuje do tego, co pisałem, że 11bit też powinien wyjść. Jeśli Ubisoft przestanie być spółką notowaną, skończy się nagonka. Idę o zakład.


Warto nadmienić że C/Z Ubisoft = 8.
ycharts.com/companies/UBSFY/pe...
A w portfolio mnogo marek i tytułów: Assasin Creed, Far Cry...
Nasz polski gamedev jest droższy od zachodniego. Chętni do przejęcia 11b się pojawią w okolicach tej wartości wskaźnika

Przy średniorocznym zysku 50 mln netto, jest to dokładnie 166.66 PLN za akcję. Będzie tyle zysku? Na globalu mamy miejsce #63 w 2 tygodnie od premiery.

baks napisał(a):
Teraz niestety FP2 raczej nie przekroczy 750tyś biorąc pod uwagę 4 promocje - Halloween, Mikołajki, promocja świąteczna i wyprzedaż noworoczna


Przy miejscu 50 na globalu sprzedaż to ok 2tys sztuk dziennie.
teraz maja ok 450 tys sprzedane, do końca roku jest 90 dni, to daje 180 tys.

Łącznie w 2024 FP2 sprzeda ok. 630 tys kopii. Może będzie 1 mln w rok od premiery.

Jak widać przełożenie premiery spotkało się ze zrozumieniem.
Kurs dziś w okolicy 0%, więc przynajmniej część rynku odetchnęła z ulgą.
"sprawdzam" będzie dopiero w marcu 25', o ile nie będzie kolejnych obsuw.

Cytat:
Admin pisze: ↑
pn wrz 23, 2024 9:37 am
Dzień dobry,

Plan wydania "The Alters" w wersji na komputery PC i konsole w kilka tygodni po premierze "Frostpunka 2" jest aktualny. Przygotowania do premiery idą pełną parą i niedługo podzielimy się z fanami informacją, kiedy będą mogli zagrać w ten tytuł.


to z forum inwestorskiego 11bit.

dobra rada = mniej słuchania o tym czym mówi zarząd. Jakiejkolwiek spółki.
Zakładajcie z góry że to kłamstwa.

Liczą się tylko fakty. Z takim nastawieniem dużo lepsze wyniki inwestycyjne będą.
Twarde dane o sprzedaży.
Analiza techniczna.

Reszta to szum.

randomdziad napisał(a):
o super ze przesuwaja premiere, znaczy ze gra bedzie jeszcze lepsza i bardziej dopracowana!!!1


Brzmi dziwnie znajomo. Niejaki prezes o imieniu Marek, przekładał pewną grę, z grupy kapitałowej 11BIT, aby ją powiększyć i dopracować.
Jednocześnie dołożono aż 15 zakończeń.

FP2 się coraz słabiej sprzedaje, na globalu miejsca spadają.
Alters został przełożony. Czy to źle? To się okaże. Z części ludzi zejdzie strach nieudanej premiery,
gilotyna/sukces odłożony w czasie o pół roku.

Osobiście myślę że przełożyli bo gra nie nadaje się w obecnym stanie do wydania, ma niską jakość.
pół roku masa czasu, może naprawią.

Jak uważasz, dla mnie 330 było okazją. Pożyjemy, zobaczymy.

Panowie teraz czas na odbicie bo kurs przereagował.
kolejne pacze i DLC poprawia sytuację.
fundy odbierają najwyrazniej na 330, bo poziom trzyma.

gra się spłaciła w 72h.
gdyby to była spółka PlayWay, byśmy mieli świeto teraz a nie stypę.

TKO 1 grosz to chyba przesada....
puszczą po 350?

1ketjoW napisał(a):
Rozumiem frustrację, ale nie widzę innej drogi poza obniżeniem wynagrodzeń


Póki co szykują się podwyżki
solidarnosckatowice.pl/pracown...

to że gamepass skanibalizuje w części peak/sprzedaż było oczywiste...
nie można zjeść ciastka i mieć ciastka.
oceny można poprawić paczem.

zobaczymy jak to się skończy.

Nie jest wcale aż tak źle jak to niektórzy malują.
11BIT wykonał świetny biznesowy ruch - sprzedał grę Microsoft w GP.

Więc olbrzymia część zysku już jest na koncie spółki, co by się nie działo.
Wkrótce kolejne tytuły a i oceny można poprawić paczem czy innym DLC.

Jutro pewnie trochę zabuja na kursie, ale piłka cały czas jest w grze.

Pozytywy: Peak cały czas rośnie, wieczorem powinien być z 50k.

Negatywy: Oceny gry cały czas spadają, z 93% startowego (od ludzi którzy w grę nie grali i dali na zachętę) do bardziej realnej oceny.
Kluczowe jest czy ocena zejdzie poniżej 70%, jesteśmy o 15:00 na 77% i spada w tempie 1% na godzinę.

Skąd negatywy? 11BIT zupełnie zignorował feedback graczy z bety.
W komentarzach przewija się to co było w feedbacku.

P.S
To samo było na Starwardzie - Tam też feedback od graczy był ignorowany w 100%.

Peak taki sobie... może jeszcze naciągnie w sobotę i niedzielę.
Gdyby miał zostać na poziomie 27k, to słabo to widzę.
FP1 miał prawie 30k, bez groszy.

Na globalu też nie ma #1, w dniu premiery... może jeszcze naciągnie, sprzedaż dopiero o 19.00 ruszyla.

kurs spada bo część inwestorów realizuje zyski.
Czy słusznie okaże się po weekendzie.

Być może wszyscy niedoceniamy Frostpunka 2 i peak przekroczy najśmielsze oczekiwania.
Nikt tego wykluczyć nie może.

Analitycy oczekują sukcesu 300% FP1
będzie tyle?

Ricordare napisał(a):
Prognozujemy sprzedaż w rok od premiery na poziomie 2,0 mln sztuk, łącznie z ekwiwalentem GP = 2,5 mln szt. (5 mln USD dot. wersji PC)" - napisał Tkocz.


to do kupy daje 4.5 mln sztuk w rok....

Ricordare napisał(a):
Tkocz wskazał również, że w przypadku premiery pierwszej części Frostpunka sprzedaż w 3 dni od premiery wyniosła 250 tys. sztuk, a sprzedaż w rok od premiery sięgnęła 1,4 mln sztuk
.

już ten weekend powinien sporo powiedzieć.

P.S
@topfacet
znalazło się i 100k od analityka. Peak FP1 prawie 30k, wiec znów oczekiwania 300% FP1.

Ricordare napisał(a):

Piotr Bogusz, analityk Erste Securities spodziewa się, że peak graczy będzie w przedziale 80-100 tys.

6.8 mld, gruby odpis
https://stooq.pl/n/?f=1636674

Informacje
Stopień: Opętany
Dołączył: 23 listopada 2008
Ostatnia wizyta: 31 sierpnia 2025 22:49:18
Liczba wpisów: 7 675
[1,77% wszystkich postów / 1,25 postów dziennie]
Punkty respektu: 297

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,272 sek.

ukinejtf
kxzsimol
liakkecs
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
dumpader
meunwocq
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat