jjncblzl
Advertisement
PARTNER SERWISU
bfldacnd

Gaming na Giełdzie VII: seria czatów inwestorskich i konferencja finałowa

Zapraszamy do udziału w siódmej edycji projektu „Gaming na Giełdzie”. Do końca listopada odbywać się będzie seria czatów inwestorskich z przedstawicielami spółek gamingowych. W spotkaniach udział wezmą prezesi spółek notowanych na Rynku Głównym, NewConnect oraz firm które wkrótce mogą zadebiutować na giełdzie. Przedstawiciele firm omówią wyniki finansowe i aktualne plany biznesowe, a także odpowiedzą na pytania nurtujące inwestorów.

Serię zamknie dwudniowa konferencja finałowa online, która odbędzie się w dniach 16-17 listopada. Tym razem postaramy się znaleźć odpowiedź na pytanie: Marketing w grach – jak robić to dobrze? Budżety promocyjne nowych produktów są coraz wyższe, niejednokrotnie przerastając koszty stworzenia samej gry, dlatego warto zadać pytania tłumaczące ten stan rzeczy. Zebrani goście, odpowiedzą o marketingu na wszystkich platformach – zaczynając od PC, poprzez konsole PlayStation, Xbox i Nintendo, a na urządzeniach mobilnych kończąc. 

Celem projektu jest edukacja środowiska inwestorskiego w zakresie tematyki gier wideo, która została zapoczątkowana w poprzednich wydarzeniach z serii Gaming na Giełdzie. Skierowana jest przede wszystkim do inwestorów, ale także do przedstawicieli branży, prasy oraz wszystkich entuzjastów gier. Organizatorem wydarzenia jest agencja PR Strict Minds, a współorganizatorami portale StockWatch.pl, Polskigamedev.pl, a także Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.

Harmonogram konferencji:

Dzień pierwszy (16 listopada)

 12:05 – 12:50 Mateusz Witczak – Po co nam dziś dziennikarze? Rola tradycyjnych mediów i profesji redaktora w dobie internetu

 13:00 – 13:45 Paweł Hekman – PC, konsole, czy smartfony – która platforma jest najłatwiejsza do reklamowania?

 13:55 – 14:40 Dominika Szot – Jak marketing wpływa na tworzenie gier?

 14:50 – 15:35 Kamil Klinowski – Wpływ kompetencji marketingowych na wycenę wartości firmy

Dzień drugi (17 listopada)

 12:05 – 12:50 Mateusz Witczak – Jak reklamować gry, żeby ich nie przereklamować?

13:00 – 13:45 Mariusz Klamra – Gameplay na Youtube i stream na Twitchu zamiast recenzji w czasopismach. Jak na przestrzeni lat zmienił się marketing gier i sami gracze?

 13:55 – 14:40 Dominika Szot – Influencer marketing zamiast kampanii banerowej? Streamerzy i ich rola w promocji

 14:50 – 15:35 Paweł Hekman – E3 i Gamescom z wirtualnego stanowiska. Jak promować swoje gry na Targach online w dobie pandemii?

Harmonogram czatów:

4 listopada | 16:00 – zarząd Games Operators ➡ link

5 listopada | 11:00 – Piotr Żygadło, prezes zarządu All in! Games SA➡ link

8 listopada | 10:00 – Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu spółki Gaming Factory SA ➡ link

9 listopada | 11:00 – Marcin Marzęcki – prezes i Michał Marzęcki – członek zarządu GK Kool2Play SA ➡ link

10 listopada | 11:00 –  Przemysław Bieniek, prezes zarządu Baked Games ➡ link

15 listopada | 14:00 – Edward Mężyk, prezes zarządu Oxygen SA ➡ link

22 listopada | 11:00 – Krzysztof Kostowski, prezes zarządu Playway SA ➡ link

25 listopada | 11:00 – Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube SA ➡ link

26 listopada | 11:00 – Mateusz Zawadzki, prezes zarządu Ultimate Games SA ➡ link

30 listopada | 11:00 – Jarosław Wojczakowski, prezes Vivid Games ➡ link

1 grudnia | 14:00 – Sebastian Wojciechowski, CEO PCF Group SA ➡ link

3 grudnia | 14:00 – Łukasz Mach, CEO, Piotr Figarski, COO, Image Power SA ➡ link

Organizatorzy:

Patroni medialni:

Kontakt:

Łukasz Konopko lukasz.konopko@stockwatch.pl

Anna Budzyńska a.potentas@strictminds.com



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat