Zapraszamy do udziału w siódmej edycji projektu „Gaming na Giełdzie”. Do końca listopada odbywać się będzie seria czatów inwestorskich z przedstawicielami spółek gamingowych. W spotkaniach udział wezmą prezesi spółek notowanych na Rynku Głównym, NewConnect oraz firm które wkrótce mogą zadebiutować na giełdzie. Przedstawiciele firm omówią wyniki finansowe i aktualne plany biznesowe, a także odpowiedzą na pytania nurtujące inwestorów.
Serię zamknie dwudniowa konferencja finałowa online, która odbędzie się w dniach 16-17 listopada. Tym razem postaramy się znaleźć odpowiedź na pytanie: Marketing w grach – jak robić to dobrze? Budżety promocyjne nowych produktów są coraz wyższe, niejednokrotnie przerastając koszty stworzenia samej gry, dlatego warto zadać pytania tłumaczące ten stan rzeczy. Zebrani goście, odpowiedzą o marketingu na wszystkich platformach – zaczynając od PC, poprzez konsole PlayStation, Xbox i Nintendo, a na urządzeniach mobilnych kończąc.
Celem projektu jest edukacja środowiska inwestorskiego w zakresie tematyki gier wideo, która została zapoczątkowana w poprzednich wydarzeniach z serii Gaming na Giełdzie. Skierowana jest przede wszystkim do inwestorów, ale także do przedstawicieli branży, prasy oraz wszystkich entuzjastów gier. Organizatorem wydarzenia jest agencja PR Strict Minds, a współorganizatorami portale StockWatch.pl, Polskigamedev.pl, a także Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.
Harmonogram konferencji:
Dzień pierwszy (16 listopada)
12:05 – 12:50 Mateusz Witczak – Po co nam dziś dziennikarze? Rola tradycyjnych mediów i profesji redaktora w dobie internetu
13:00 – 13:45 Paweł Hekman – PC, konsole, czy smartfony – która platforma jest najłatwiejsza do reklamowania?
13:55 – 14:40 Dominika Szot – Jak marketing wpływa na tworzenie gier?
14:50 – 15:35 Kamil Klinowski – Wpływ kompetencji marketingowych na wycenę wartości firmy
Dzień drugi (17 listopada)
12:05 – 12:50 Mateusz Witczak – Jak reklamować gry, żeby ich nie przereklamować?
13:00 – 13:45 Mariusz Klamra – Gameplay na Youtube i stream na Twitchu zamiast recenzji w czasopismach. Jak na przestrzeni lat zmienił się marketing gier i sami gracze?
13:55 – 14:40 Dominika Szot – Influencer marketing zamiast kampanii banerowej? Streamerzy i ich rola w promocji
14:50 – 15:35 Paweł Hekman – E3 i Gamescom z wirtualnego stanowiska. Jak promować swoje gry na Targach online w dobie pandemii?
Harmonogram czatów:
⏱ 4 listopada | 16:00 – zarząd Games Operators ➡ link
⏱ 5 listopada | 11:00 – Piotr Żygadło, prezes zarządu All in! Games SA➡ link
⏱ 8 listopada | 10:00 – Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu spółki Gaming Factory SA ➡ link
⏱ 10 listopada | 11:00 – Przemysław Bieniek, prezes zarządu Baked Games ➡ link
⏱ 15 listopada | 14:00 – Edward Mężyk, prezes zarządu Oxygen SA ➡ link
⏱ 22 listopada | 11:00 – Krzysztof Kostowski, prezes zarządu Playway SA ➡ link
⏱ 25 listopada | 11:00 – Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube SA ➡ link
⏱ 26 listopada | 11:00 – Mateusz Zawadzki, prezes zarządu Ultimate Games SA ➡ link
⏱ 30 listopada | 11:00 – Jarosław Wojczakowski, prezes Vivid Games ➡ link
⏱ 1 grudnia | 14:00 – Sebastian Wojciechowski, CEO PCF Group SA ➡ link
⏱ 3 grudnia | 14:00 – Łukasz Mach, CEO, Piotr Figarski, COO, Image Power SA ➡ link
Organizatorzy:
Patroni medialni:
Kontakt:
Łukasz Konopko lukasz.konopko@stockwatch.pl
Anna Budzyńska a.potentas@strictminds.com