PARTNER SERWISU
owlqzhvr
quesada

quesada

Ostatnie 10 wpisów
Gratuluję spostrzegawczości, wklejam celowo o tym co miało się wydarzyć/było zapowiadane na 2025 i jak zostało zweryfikowane przez rzeczywistość.

Cytat:
Kiedy ta strategia zacznie faktycznie przynosić efekty, bo podejście self-publishing to w pierwszym etapie przede wszystkim koszty, co zresztą widać po waszych wynikach za I kwartał?

Mówimy o latach 2025–2026. Przewidujemy, że wtedy nasze gry zaczną być wydawane i to są też lata, w których będziemy mogli odczuć owoce nowej strategii. Lata 2023–2024 to czas przede wszystkim inwestycji. W tym roku jednak planujemy też wydanie mniejszej gry VR. Pewne rzeczy będą więc systematycznie się pojawiały, natomiast to, co najlepsze, ma się wydarzyć w latach 2025–2026. "


www.parkiet.com/technologie/ar...

Vox napisał(a):
Apropo tego ile % miedzi idzie na budowlankę i co może oznaczać załamanie budowlanki w Chinach
www.statista.com/statistics/25...


Czy ktoś mi może wytłumaczyć łopatologicznie gdzie w chińskiej masowej deweloperce jest używane choć trcohę miedzi ? Bo prócz kabla elektrycznego nic nie przychodzi mi do głowy. Nie wierzę, że robią w tych blokach instalacje co-wod z miedzi.... lub dachy

Nie zbyt często zabieram głos gdziekolwiek, większość osób tutaj zna się lepiej na inwestowaniu niż ja,
ale z racji tego, że tematyka gier ogólnie jest mi dość bliska, chciałem podzielić się spostrzeżeniem :

Wszystko czego jestem świadkiem odnośnie tej premiery, to nie jest dla mnie ani nic nowego, ani nic niespotykanego. Wielu światowych potentatów przechodziło przez gorsze rzeczy - Ubisoft, Blizzard.
To co się działo po 10 letnich przygotowaniach Diablo 3 - Error 37, który całkowicie uniemożliwiał grę, co stało się pośmiewiskiem i przedmiotem memów, problemy z grywalnością, gra była za trudna, a osoby które kupowały rekwizyty za $ były mocniejsze w grze, itd, itp. nalot na oddział firmy w Korei przez problemy ze zwrotami, itp
W końcu spora ilość wydanych patchy, wsłuchanie się w feedback klientów i przebudowanie gry, która z późniejszymi dodatkami sprzedała się w >30 mln sztuk.mimo słabych ocen. To oczywiście było dawno temu, inna gra, itp, ale to faktycznie była drama, a nie np. niski fps lub "noclip" bugs.
W mojej opinii, abym ja chciał dalej grać istotne jest to z jaką intensywnością firma zaadresuje wszystkie doskwierające problemy oraz w jak szybko to zrobi, bo nie będę czekał wiecznie.

Niejaka Pani Kasia z CTC Kiedyś bardzo ochoczo odpowiadała na zapytania forumowiczów stockwatch w tym wątku. Co się stało z tą osobą ? Zagląda tu jeszcze ?

No cóż, zadajmy sobie pytanie czy prezes jest zadowolony z takiego poziomu kursu? Zobaczymy jak wybrnie z tej sytuacji.
Moim zdaniem wyniki nie wiele pomogły kursowi gdyż sporo drobnych inwestorów ma problem z analizowaniem finansów spółek inwestycyjnych tego typu...
Ja jestem spokojny o swoje pieniądze, jednak co do PR .. w mojej opinii przedmówcy mają niestety trochę racji

Informacje
Stopień: Ostrożny
Dołączył: 13 grudnia 2011
Ostatnia wizyta: 8 lipca 2025 09:02:10
Liczba wpisów: 8
[0,00% wszystkich postów / 0,00 postów dziennie]
Punkty respektu: 2

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,317 sek.

skriihrh
ngoefkbv
ytybfimm
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
fmpkfuri
wapuwelp
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat