pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

kmsc2

kmsc2

Ostatnie 10 wpisów
Strona spółki:
https://www.pointpack.com/pl/

Rozwój rynku przesyłek kurierskich w Polsce wg Pointpack
"Branża KEP przyzwyczaiła już nas do dwucyfrowych wzrostów, a obecna sytuacja podbudowuje te trendy. Zatem możemy przyjąć, że w skali roku w kolejnych latach będą kształtować się na poziomie 18-22%. W tym roku, dzięki zwiększeniu udziału handlu internetowego w handlu ogółem, co jest naturalnym budulcem branży, może osiągnąć wzrost bliższy górnej granicy tego przedziału" - powiedział Piosik w rozmowie z ISBnews."
www.money.pl/gielda/pointpack-...

Ciekawa spółka z świetnymi wynikami.
IVQ jako świąteczny kwartał koronawirusowy może pokazać dla paczkomatów bardzo dobre wyniki.

Do tego Inpost sprzedany może być za 2mld euro. To pokazuje jaki to zyskowny rynek i jakie perspektywy może mieć przed sobą PointPack.

"InPost 3 lata temu został zdjęty z giełdy za około 340 mln złotych. Teraz Advent rozważa jego sprzedaż za około 9 mld zł (2 mld ero)."
www.rp.pl/Biznes/311119965-InP...

Do tej pory wszyscy rzucali się na przeróżne spółki powiązane w jakikolwiek z covidem, a pominęli taką mocno rentowną spółkę.

Do tego wszystkiego PointPack podjął plany wejścia na GPW

"Zarząd Pointpack S.A. z siedzibą w Warszawie ("Emitent", "Spółka") informuje o podjęciu w dniu dzisiejszym, tj. 29 października 2020 r. decyzji o przeniesieniu notowanych aktualnie w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect akcji Spółki na rynek regulowany organizowany przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A."
www.bankier.pl/wiadomosc/POINT...

Społeczność nie sięga 4tys
Wishlist 12. strona
Koszty gry w okolicach 10 mln zł
Kapitalizacja 194 mln zł.....

Inwestuje się po to by zarabiać. Pytam: przy tak wysokiej cenie akcji o jakim zarobku mowa? Ciężko będzie wyjść na plus przy tak gigantycznych kosztach gry i słabej wishliście.

Taki Polyslash z cap 6x mniejszą ma dwie gry na lepszych pozycjach wishlist i o kosztach nieporównywalnie mniejszych.

StarWards ma lepszy skład? To może porównajmy składy osobowe i doświadczenie z Duality za 32mln zł, które już jest rentowne w porównaniu do StarWards.

Jako inwestor nie widzę tutaj niczego co miałoby mnie przyciągnąć i nie rozumiem sensu w kółko promowania tej spółki przez stockwatch.

Rok 2021 zapowiada się dla Polyslash bardzo dobrze.
Popieram zdecydowanie, że zdecydowali się postawić na jakość i nie wydawać niedopracowanego MMS do sprzedaży+ zdecydowali się na wsparcie PlayWaya w marketingu, nawet gdyby miało to pochłonąć część zysku.
Wydaje się, że MMS wyjdzie już niebawem.
Primitive builder docelowo przesunięty na 2/3 Q i pewnie w EA. Ciekaw jestem co pokażą w trailerze, jak ta gra będzie wyglądać.
Song of War to nadal pieśń przyszłości.
Drug Dealler Manager na PC może być pod koniec roku.
Police Shotout na mobilki planowanie na 2Q2021.

Jeśli wyrobią się z wszystkim w tym roku(poza Song of War) to może być świetna inwestycja na najbliższe 12 miesięcy.

Dalej nie potrafię zrozumieć jak na tak ogromną wishlist(700tys przed premierą), przy tak świetnych ocenach i przy rabacie -20% sprzedało się tak nieproporcjonalnie mało kopii.

Jedyna myśl jaka przychodzi mi do głowy to tworzenie fejkowych kont w celu podniesienia wishlisty.
Pytanie teoretyczne. Czy zarząd o tym wiedział i wykorzystał to do sprzedaży akcji?

Tylko, że wersji pudełkowych nie było. Więc wtf?

Sprzedaz poprzez steam to sell in? Ps4 tez sell in? Jakie sklepy to sell thought. Dalej nie rozumiem, bo sprzedaz cyfrowa zaburza pojecie sklepu.

"Zarząd All In! Games S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej: Spółka) informuje, iż w dniu dzisiejszym otrzymał informację od 505 Games SPA z siedzibą w Mediolanie (dalej: 505 Games) o wielkości sprzedaży gry Ghostrunner na 31 października 2020 r. Według raportu do 31 października 2020 r. gra Ghostrunner sprzedała się w liczbie 185 698 kopii (Sell in) co daje przychód pokrywający otrzymane do tej pory od 505 Games zaliczki. Dalsze rozliczenia będą zależały od realizacji płatności przez dystrybutorów (Sell trough) i od sprzedaży w kolejnych okresach. Spółka spodziewa się, że już sprzedaż zrealizowana w listopadzie b.r. pozwoli na podział zysków zgodnie z zawartymi umowami dotyczącymi m.in. produkcji, dystrybucji i marketingu gry Ghostrunner.
Zarząd Spółki przekazuje niniejszą informację z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Spółki."


Wie ktoś może co znaczy Sell in? Osobiście dla mnie bardzo pokrętny raport.

Z całym szacunkiem do spółki Starward Industries, ale czemu po połączeniu Avatrix nie miałoby mieć kapitalizacji na podobnym poziomie.
Liczba pracowników Ice Code to obecnie 30 osób (poziom zbliżony do składu osobowego współpracującego/pracującego dla Creepy Jar).
Wydawca to minus rzecz jasna z jednej strony(od strony zysków), ale z drugiej mocny plus--> spółka za produkcję dostanie zapłacone, więc ryzyko w przypadku nieudanego debiutu jest zażegnane.
Dodatkowo koszty marketingu leżą po stronie wydawcy.
Avatrix produkuje grę tańszą niż StarWard, ale potencjalnie o mocnym zasięgu, co w przypadku inwestycji Januarego ma uzasadnienie(inwestują w spółki, których gry wyglądają jak AA/AAA ale za małe pieniądze i na kilka godzin)
W przypadku Ghostrunnera pokazali, że ta strategia się sprawdza, a Avatrix będzie działał na podobnych zasadach.
No i kolejne produkcje, tym razem własne w najbliższych planach.

Nieco zapomniana spółka. Wiele się zmieniło/powinno zmienić w niedalekiej odległości.

Spółka chce połączyć się z Ice Code. To twórca gry Re-Legion o ciekawej fabule, ładnej oprawie graficznej, ale fatalnej optymalizacji.
Nowa nazwa spółki została już zarejestrowana i brzmi "Avatrix Spółka Akcyjna".
Tytuł, nad którym pracują (Ice Code) ma mieć sporo większą skalę od ich największego tytułu i wydawcę który poza opłaceniem produkcji zapłaci tantiemy od zysków.
Niestety po raz któryś z kolei połączenie zostało przełożone na inny termin z powodu epidemii. Obecnie połączenie ma nastąpić do 18. grudnia.
Połączenie ma nastąpić z emisją akcji dla posiadaczy Ice Code.
Maksymalna wartość akcji do wyemitowania to 9,53 mln sztuk.

"Zarząd Spółki jest uprawniony, w terminie do dnia 20.07.2023 roku do
podwyższenia kapitału zakładowego, na zasadach przewidzianych w art.
444-447 Kodeksu spółek handlowych, o kwotę nie wyższą niż 953 252,02
zł (dziewięćset pięćdziesiąt trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt dwa złote
02/100) (kapitał docelowy). Zarząd może wykonać powyższe
upoważnienie w drodze jednego lub kilku podwyższeń."


Kara dla którejkolwiek ze stron za odstąpienie od połączenia to milion zł:

"Strony ustaliły, że będą negocjowały na zasadzie wyłączności w zakresie przeprowadzenia Połączenia w okresie do dnia 30 września 2020 roku. W przypadku wycofania się którejkolwiek ze Stron z negocjacji przed tym terminem, podmiot wycofujący się zapłaci na rzecz drugiej Strony karę umowną w wysokości 1.000.000,00 zł. "

Poza tytułem na zlecenie zaczęli prace nad swoją własną produkcją/produkcjami(Dane z 27kwietnia2020):
Aktualnie ICE CODE pracuje nad niezapowiedzianym tytułem o kodowej nazwie „Projekt W” (dalej: „Projekt W”) opartym o znane IP, którego skala jest wielokrotnie większa niż największa z dotychczasowych produkcji. W celu maksymalnego wykorzystania dużego potencjału IP, ICE CODE podpisało umowę wydawniczą z czołowym światowym wydawcą gier komputerowych. Wydawca zarówno pokryje koszty produkcji gry, będzie odpowiedzialny za globalną dystrybucję i marketing oraz aktywnie wesprze ICE CODE w procesie produkcji w celu zachowania wysokiej jakości gry. ICE CODE otrzyma od wydawcy wynagrodzenie płatne po spełnieniu „kamieni milowych” oraz po wydaniu gry w postaci tantiem od sprzedaży.

Równolegle do prac nad Projektem W, w 2019 roku ICE CODE otrzymało dofinansowania na realizację projektu „DEMIURG - Wspierany sztuczną inteligencją system kreacji treści do gier z widokiem z lotu ptaka” (POIR.01.02.00-00-0034/19-00) realizowanego w ramach: Konkursu GameINN. Koszt całkowity projektu wynosi: 5 411 282,45 złotych a dofinansowanie w wysokości 3 952 498,97 złotych. Efektem projektu będzie zarówno system wykorzystywany do tworzenia własnych produkcji jak i planowana jest komercjalizacja systemu. W ramach projektu stworzony zostanie prototyp kolejnego tytułu, nad którym prace koncepcyjne ruszą jeszcze w tym roku. Docelowo z wykorzystaniem systemu planowane jest stworzenie dwóch kolejnych gier, z budżetem produkcyjnym kilku milionów złotych każda."

W akcjonariacie Ciszewski January z 45% akcji oraz Artur Górski z 5%.

Środki pieniężne Digital Avenues to z danych ostatniego raportu 553 tys zł.

"Nie możemy podawać szczegółowych danych, natomiast zasada jest taka, że dopóki nie zwrócą się wydatki wydawcy to mamy mniejszy udział, a po zwrocie tych wydatków, to my mamy większy udział

Dla mnie to nic innego jak informacja o tym, że podział przychodów netto zmienia się po osiągnięciu rentowności na projekcie przez wydawcę. Wcale nie oznacza to, że deweloper ma większy od wydawcy. Tylko ma większy niż wcześniej."

Jak dla mnie wyrażenie to wyrażenie: "to MY mamy większy udział" oznacza jednoznacznie z podkreśleniem "MY", że autor ma rację i do producenta idzie więcej niż do wydawcy.

Jeśli chodzi o doczepkę o silnik gry- autor napisał "w uproszeniu", czyli było to jego zdaniem bardziej określenie dla zielonych, bo chodziło w sentencji o kody do gry co napisał :"nie oznaczają jednak praw autorskich do kodu".
A tak właściwie to chodzi o zdolność do wyprodukowania gry w posiadaniu o własne zasoby. I tutaj to OML ma know-how a AiG ma tylko prawa do gry.


Bardzo dobra analiza:
www.bankier.pl/forum/temat_pod...

Ps. Do panów z stockwatch:
Marniejecie ostatnio, że na bankierze można znaleźć bardziej rozbudowane analizy niż tutaj ;P

Tak, ale zauważ że pre-order zjadł znaczną część sprzedaży po premierze, która byłaby znacznie lepsza gdyby nie było pre-orderu. Więc pre-order jak najbardziej należy wliczać w sprzedaż.

skoro jest tak źle, na konsole gra się nie sprzedaje, PC nawet nie 200k, to pytam skąd gra wykazała 3,5mln euro w pierwszym dniu sprzedaży, czyli przychody bardzo porównywalne albo wyższe do tych, które FrostPunk wykazał dopiero po trzech dobach sprzedaży.
Czytając to forum można dojść do wniosku, że od wykazania raportu spółka nie sprzedała już ani jednej kopii gry,

Wiem rozumiem, ale co do spadku miejsc w rankingu zupełnie się nie zgadzam. Mamy drugi dzień Halloween Sale, a gra w global top12. To jest bardzo dobry wynik, kiedy goty są w promocjach.

aha to ty już dzielisz na 7? I OML ma najmniej wg Ciebie, bo?

Chyba najszybciej pierwsze wyniki sprzedaży listopad/grudzień. I wtedy można określić przelicznik.
Co do kilku godzin przejścia GhostRunnera...Gra jest na tyle ciężka, że bardzo dobry gracz może da rady w 8 godzin przejść całą grę. Zagraj w demo. Trudna gra.
Ale wystarczy 15-30minut gry i się wyłącza na później na przejście kolejnych etapów, bo co jak co ale wysiłek spory.
GR możecie drwić, ale równie dobrze może okazać się longsellerem. Już planują DLC do gry.
A kolejna gra w drodze.

na jakie podstawie wnioskujesz 250-300tys skoro liczba komentarzy jest znacznie większa niż 3.5tys dla 250tys kopii FP.
Pozostałe podmioty to podkreślam tylko mój domysł, mają szczątkowy udział w przychodach.

Takiego przyrostu komentarzy jak GhostRunner nie miał ani FrostPunk, ani tym bardziej GreenHell, CMS18, House Flipper. Jeśli taka sprzedaż jest licząc po komentarzach to po Wiedźminie 3 CD Projektu to najlepiej sprzedająca się polska gra z spółek notowanych na NC/GPW. A 1mld kapitalizacji dla dwóch spółek wspólnie OML i AiG byłoby sporym niedoszacowaniem patrząc na wycenę chociażby CreepyJar.

Jest 5494 recenzji, a nie 4500.


"13 miejsce obecnie - a przecież promocja cenowa jeszcze trwa. blackeye Chyba jednak przedpremierowa wishlista to mocno przeceniany parametr a wielkość społeczność z kolei bardzo niedoceniany."

Nie widzisz, ze jest Halloween Sale?

"a podział tortu ?

Frostpuk - 100% dla 11B (po prowizji Valve)
GR - ??? 20/20/20/20/20 - lub inny rózny od 100%
"

Tutaj mamy za to konsole.

"FP miał po 3 dobach ponad 3,5k komentarzy. GR ma ich teraz trochę więcej, no ale na pewno nie o połowę więcej."

A wybacz źle oparłem dane nie patrząc na zamieszczoną godzinę o pisanych 2837
www.stockwatch.pl/forum/wpisy-...

"Chyba jednak gra nie była zbyt dobra, skoro kurs zleciał już ~50%.
A wystarczyło zagrać w demo - gameplay 6/10.

Statyczni przeciwnicy, w kółko giniesz....
To w sumie platformówka, tylko że 3D.

Steamspy to żart - ich liczby są zupełnie z czapy, nie od dziś."


Wg czego demo 6/10 skoro na steam średnia ocen to 85%?? Wg Ciebie? Co to wogóle za wpis.

Premiera była fatalna? Po dwóch dniach 1.5xkomentarzy tego co miał FrostPunk po 3 dobach. A przecież GR to nie tylko PC.

Bardziej prawdopodobna była by umowa o zwrocie kosztów produkcji, a po zwrocie do OML 60%, AiG 40%, bo takie są standardy.
OML nie dało by się tak okroić.

na steamSpy pokazuje między 1-2mln...
W takim razie jakiekolwiek porównywanie do FP czy Green Hell już nie ma sensu.
Ta gra to zupełnie inny kaliber.
steamdb.info/app/1139900/graph...

Wiesz anty teraz jest spora korekta. Jeśli, co całkiem prawdopodobne gra sprzeda się w milionach kopii w tym kwartale to dzisiejsze poziomy mogą być wspomnieniem, a obecna cena okazją.

Spory minus w tym, że nikt nie wie ile tam % dla kogo.

W takim razie odsyłam do wątków na CRJ celem przypomnienia:
www.stockwatch.pl/forum/wpisy-...

"Jeśli udałoby się powtórzyć sukces HF (sprzedaż 850 tys. sztuk w ciągu roku) dostalibyśmy ok 34 mln zł sprzedaży. Roczne koszty to do tej pory 2 mln zł, czyli potencjalnie jest 32 mln zł zysku przed opodatkowaniem i 26 mln zł zysku netto. Pytanie co w kolejnym roku. W kolejnym roku sprzedaż pewnie spadnie o jakieś 50 proc. więc średniorocznie dostaniemy 20 mln zł rocznego zysku netto. To w sam raz na 200 mln zł kapitalizacji."

Antyteresa wróżyłeś na CRJ 300zł, a mamy 1000zł a teraz powołujesz się na Green Hell. Byłem wtedy w opozycji do Ciebie i miałem rację.
Na ghostrunnerze znowu się pomylisz, zobaczysz. Porównywanie peaków ma sens tylko do gier tego samego rodzaju. Tu mamy grę zręcznościową.
GH miał peak 20k ale po ilu dniach od wydania Co-Op? I Ilu graczy grało wtedy którzy zakupywali grę przez cały poprzedni rok? Pierwszego dnia GH miał peak 6tys.
Porównywanie peaków jest bez sensu bo jeśli raport sprzedaży podaje sam PC to mamy już dawno przekroczoną sprzedaż FrostPunka po pierwszych trzech dniach(250tys), zakładając że od sztuki zostaje 50zł do podziału.
Jest top 1.
A dopiero największa sprzedaż przyjdzie w weekend. To chyba wiedzą wszyscy?

poczekajmy na wyniki przed wyrokowaniami najpierw, ok?

"4-5 FP= dont think so........

nawet jesli OML share w reve pool to 50% to i tak za mało na ten market kap."

850 mln zł przy 50% od 4-5 FP to za wysoka cap? Nie wierze że to napisałes..

"wersja PS4 się rozłożyła"

Myślę, że trochę przesadzasz.

"pomiędzy 5 podmiotów... 3 producentów i 2 wydawców..."

tyle, ze nie po równo, a udział OML powinien byc najwiekszy jako głównego producenta

Pozatym, czy FrostPunk nie miał 1500komentarzy po 24 godzinach?
Tutaj już dawno 1500 przekroczone.

Dodając konsole to tak jakby była premiera czterech pięciu FrostPunków na raz.

Wiecie co jest nie tak z Art Games? Marketing. W sumie to bardziej wina Polyslash, bo to on zajmuje się wydawnictwem. Wystarczyłoby, żeby zwiększyli liczbę wyświetleń na facebooku do 10-20tys dziennie,a nie tak jak teraz 2-3tys dziennie. To jest śmieszne. 2-3 tys wyświetleń to 30zł dziennie? Powinni walnąć 1mln wyświetleń w 3 dni i efekt w postaci wzrostu wishlist byłby murowany.

Tribe: Primitive Builder ma być 1Q/2Q 2021

newconnect.pl/pub/NEWCONNECT/d...

Strona 77.

Co ciekawe- czym jest następny tytuł o roboczej nazwie Song of War? I kiedy podzielą się informacjami?

Dzisiejsza sesja bardzo podobna do tej z pierwszego września. Bardzo długi dolny cień świecy na tym samym wsparciu 12.80zł.
Jeśli doszukiwać się podobieństw to kolejna sesja była mocno wzrostowa (zbiega się to z jutrzejszym prawdopodobnym podaniem daty premiery).
Zobaczymy jutro.

"Zarząd spółki Polyslash S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej jako: Spółka, Emitent) informuje o ustaleniu daty światowej premiery gry Alchemist Simulator w wersji na PC (dalej jako: Gra) w sklepie Steam na dzień 23 października 2020 r. W procesie powstawania Gry Emitent odpowiedzialny był za jej wydanie.

Cena detaliczna Gry ustalona została na 12,99 USD / 49,99 PLN."

Dobre na Halloween.

trtr też będziesz kiedyś emerytem.

"Zarząd spółki Polyslash S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej jako: Spółka, Emitent) przekazuje do publicznej wiadomości oświadczenie Spółki w przedmiocie zakresu przestrzeganych przez Emitenta zasad ładu korporacyjnego zawartych w Załączniku Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 r. „Dobre Praktyki Spółek notowanych na NewConnect”, zmienionych Uchwałą Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. w sprawie zmiany dokumentu „Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect”.

To wygląda na odpowiedź na masę pytań drobnych akcjonariuszy, że ze wszystkiego się wywiązują i nie muszą z drobnymi utrzymywać żadnych relacji więcej poza tymi które trzeba.

Tak w skrócie: nie pytajcie nas o nic, bo i tak Wam nie powiemy.

Ps. Szkoda jednak że nieustająca dystrybucja akcji w rynek im nie przeszkadza tak jak pytania akcjonariuszy.

www.parkiet.com/Parkiet-TV/310...

"Wojciech Białek (WB): U mnie największe zaskoczenie pojawiło się w poniedziałek 28 września. Otóż na S&P500 pojawił się w mojej interpretacji ważny sygnał, oparty na trzech prostych warunkach, który w całej 90-letniej historii tego indeksu pojawił się tylko 4 razy: na początku marca przed paniką koronawirusową, w sierpniu 2007 r. przed pęknięciem bańki hipotecznej, we wrześniu 1997 r. tuż przed wybuchem kryzysu azjatyckiego i w październiku 1987 r. przed jednodniowym 20-proc. krachem na Wall Street. Te analogie są bardzo niepokojące."

Czy ktoś wie o co chodzi? O jaki sygnał?

Rynek wycenił spółkę na poniżej 40 mln zł. Szkoda.
Tutaj najpierw rynek mówi "show me the money". Dopiero później zaufa.
Wrzesień miała być premiera Alchemist Simulator i cisza zarówno u Art Games i u Polyslash Liar
. Szkoda, jakiś grosz mógł wpłynąć do spółek.
Rozpoczynamy październik. MMS jeszcze niedawno mocno zapowiadany na październik - mam nadzieję, że dotrzymają słowa.




*Wszystkie są w posiadaniu dużych złóż węgla koksowego.
A nie, że wszystkie nie mają dostępu.
Zrozumiałeś w złym kontekście.
Wszystko się zgadza z tym co napisałeś.
Bzie będzie bazować tylko na węglu koksowym.

Wszystkie kopalnie JSW mają w posiadaniu duże złoża węgla koksowego. Jedynie dostęp do nich stanowi problem. Przekopy powyprowadzają, szyby pogłębią i w przyszłości wszystkie kopalnie JSW mają za cel wydobywać koksowy.

Te dwie kopalnie to czy mowa o Budryku i Szczygłowicach?
Fakt, że wydobywają obecnie węgiel energetyczny, ale mają sporo zasobów węgla koksowego odpowiednio Budryk 3.4, Szczygłowice 3.4 i 3.5 i w przyszłości mają za cel przejść na węgiel koksowy.

Związki się dogadały.
Największe zagrożenie, że któraś z kopalń PGG trafiła by pod skrzydła JSW tworząc gigantyczne koszty zażegnane.
No to dzisiaj już nie mam złudzeń, że przed nami testowanie nowych szczytów.
Korekta chyba oficjalnie zakończona, prawda?

mogę się mylić, ale dzisiejsza sesja wyglądała na koniec korekty.

skoro GH na NS miał być soon, to kiedy wyjdzie soa jeśli napisali "This Year"...

"Oczywiście zarobić można, ale.... może poucinać paluszki."

Mimo odbicia cen węgla koksowego z 110 na 134 usd to dalej cena przy której JSW nie będzie przynosiła zysku.

USD w tym samym czasie(od 02.czerwca) spadł z 3,94 na 3,74

pl.tradingview.com/symbols/NYM...

Na kontach fb i twitter spółki Forever Entertainment pojawiła się informacja "Green Hell coming soon".


Jak odniesiecie się do portfelu Cztery Fazy Rynku w przypadku Creepy Jar.
Czy to dystrybucja i czeka nas już tylko fala spadkowa, czy wręcz przeciwnie kolejna akumulacja waloru przed spodziewanymi w najbliższym czasie sukcesami?

krewa można prosić o AT?

"S&P500 zatrzymał się na szczytach - cóż za niespodzianka. Stany nie mają żadnych kompleksów jeśli chodzi o wzrosty."

No tak S&P500 na 3356pkt fajnie się wybroniło.
Mam nadzieję, że jeszcze 1,5miesiąca wytrzyma, bo mam ostatnią inwestycję do zrealizowania. Jak skończę inwestycję to najbliższe pół roku wolę mieć jednak wszystko spieniężone.

Scarry ta euforia spowodowana produktami Jujubee ma u doświadczenie praktyczne? Bo wątpię. Grałeś w jakiś produkt tej firmy? Polecam zacząć od Spellcraftera i zobaczyć jak można spartaczyć grę po całej linii. Może ten jeden produkt uzmysłowi ci jaki "potencjał" ma Jujubee.
Tu nie chodzi o marketing. Ich gry są po prostu nie grywalne. Realpolitiks to farsa. Ta gra to jeden wielki bug.
Premia motywacyjna dla kluczowych pracowników w postaci emisji kolejnych akcji to jakaś farsa i totalne nieliczenie się z resztą akcjonariuszy w przypadku firmy, która wszystkie pieniądze z oferty pierwotnej przepaliła a na dodatek żyje z emisji kolejnych akcji uchwalanych co kilka miesięcy.
Za co ta premia motywacyjna? Za piąty produkt, który się być może uda?
Albo bardziej pasuje powiedzenie do Jujubee: "Zyski nasze, straty Wasze?"
Dziwi mnie jak to kukulątko przetrwało do dnia dzisiejszego na giełdzie i nie wycofano tego z notowań.


W USA korekta od szczytów wszechczasów, a u nas WIG nie odrobił do teraz marcowych spadków.

Anty-Tereso nie użyłem zwrotu, że rynek właściwie wycenia SimFabric.

"no po dzisiejszej sesji kapitalizacja 48 mln, wciąż całkiem umiarkowana.
Biorąc pod uwagę potencjał nadchodzących gier, nie zdziwi mnie podwojenie kapitalizacji do 100 mln."

Porównując do kapitalizacji i projektów SimFabric, to Poly na obecną chwilę powinno być w okolicach 1/3 kapitalizacji SimFabric, czyli nieco ponad 100 mln zł.

Dzisiaj ładna sesja. Rynek zaczyna wyceniać wartość spółki, która nadal jest niedoszacowana na tle innych spółek gamedev.

Kapitalizacja 15mln zł.
Jutro premiera na NS Jelly champs!
Kolejna jeszcze w tym miesiącu w współpracy z Polyslash- gra Alchemist Simulator (znajduje się obecnie na ostatnich miejscach wishlisty steam)
Ostatni tytuł ArtGames jako wydawcy Infernal Radiation mimo wysokich ocen wykazał zaledwie 10opinii na steam.
Plan premier:
https://art-games.com/plan-premier/


Moim zdaniem zdecydowanie okazja. Skracam 1/3 portfela i wchodzę tutaj.

"Chciwość z pewnością już była. Strach już też się na pewno pojawił. Być może zatem pora już na nadzieję?Think A 12 września 10 sesji stądShhh"

Tutaj chciwość jest nadal. I to duża.
CRJ miał pierwsze notowania i osiągał 70 mln zł kapitalizacji na miesiąc przed premierą tytułu po pokazaniu o wiele więcej materiału z gry niż tutaj do tej pory. Tutaj kapitalizacja 2,5 krotnie wyższa i to po spadkach wywołanych szaleńczo wysokim TKO , a na dodatek rok-półtorej do premiery tytułu(fakt full wersja, ale do tego czasu do spółki nie wpłynie z działalności ani jedna złotówka)
Tutaj zespół fachowców, którzy jak wynika z życiorysów pochodzą z różnych spółek i spięci w całość pracują nad pierwszym projektem.
[Za dużo "tutajowania"?(..)]
A gdzie kucharek sześć, tam ...


Czyli 25% akcji nieobjętych lock'upem może być potencjalnie przeznaczone na sprzedaż?

PC nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. PVE może być kolejnym kamieniem milowym.

dziwi mnie brak jakiejkolwiek krytyki studia.
Aż do złudzenia przypomina mi się sytuacja z debiutem Jujubee:

"Jujubee S.A. to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników studiów CD Projekt RED (Wiedźmin 2), Traveller's Tales (LEGO Indiana Jones, LEGO Batman) oraz Infinite Dreams (Let's Create! Pottery, Jelly Defense) - Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego."

Mimo wszystko życzę, aby było zupełnie odwrotnie i inwestycja wszystkim przyniosła spore zyski.

Zbytni optymizm może wymagać nieco łyżki dziegciu.
Widzę, że wydawcą obu sztandarowych gier jest również PlayWay. Ile będzie mieć procentowo PG z dwóch sztandarowych gier?
Early Access zazwyczaj sprzedaje się słabiej niż pełna wersja w dniu premiery.

Do moderatorów:
Kwestii polubiania postów. Może zastanawialiście się nad wprowadzeniem smutnych biziek, uśmiechniętych, łapki do machania, buzie płaczące, skaczące? Serduszka wyglądają znakomicie, przypominają mi strony typu pudelek.pl, pomponik, czy życie gwiazd na instagramie.
Proszę was, jak na poważny serwis polubianie i to z serduszkiem nie pasuje tutaj.

Nikt nie powiedział, że nie biorę drobnych pod uwagę. Biorę. Tyle, że gdyby sami drobni tutaj sprzedawali, to kurs nie osuwałby się tak regularnie od 1400zł siódmą czarną świecą. Byłoby więcej chaosu, paniki, euforii, odbić,nurkowań.
Dla mnie czynnikiem podstawowym spadku jest wychodzenie np. Ipopemy, a wmacniaczem spadku może być sytuacja opisana przez Ciebie.
Wg mnie to prawdopodobnie Ipopema(napewno duży gracz) nadaje kierunek kursowi, a nie drobni i dopiero kiedy przestanie wyprzedawać to drobni podążą za kursem w stronę wzrostów.

Myślę, że na serio.
Nie wiesz kiedy dokładnie sprzedano te 0,5% i nie wiesz ile sprzedano od 24 lipca do teraz.
Korektę mamy od 17. lipca, a dzisiaj mamy 28.lipca


29czerwca Ipopema zbyła część akcji i wykazała stan 14,83%
24lipca wykaz akcjonariuszy pokazał stan Ipopemy w wysokości 14,43%
Oznacza to, że akcje były zbywane najprawdopodobniej podczas sesji i ciągłe dokładanie, niekończące się dokładanie z prawej małych ilości akcji, które zbijają codziennie kurs na milionowych obrotach dowodzi kontynuacji wyprzedaży prawdopodobnie przez wspomnianą Ipopemę.
Jak zrobią pauzę to kurs nabierze wiatru w żagle.

Nie będzie jak na 11Bit :

Akcje będą przydzielane w dwóch transzach: -----------------------------------------
19
a) Transza 1 – przeznaczona wyłącznie dla pracowników oraz współpracowników
Spółki (z wyłączeniem członków Zarządu Spółki) – 18.500 akcji nabywanych po
cenie emisyjnej o której mowa w §8 ust. 1 lit. a), --------------------------------------
b) Transza 2 – przeznaczona dla pracowników, współpracowników oraz członków
Zarządu Spółki – 18.500 akcji nabywanych po cenie emisyjnej o której mowa w
§8 ust. 1 lit. b).

Trochę niesymetryczny, ale jednak taki ładny kanał wzrostowy się zarysował.


kliknij, aby powiększyć


Moderator:
Poprawiam wykres. W tagi img trzeba wklejać link bezpośredni do grafiki, a nie do strony na której się znajduje. Poza tym, na stronach typu zapodaj linki wygasają, a u nas każda spółka ma zakładkę "Analiza techniczna"
www.stockwatch.pl/gpw/creepyja...

Można tam narysować dowolne kreski, kliknięciem w "Eksportuj analizę" generuje się link do wklejenia na forum, który nie wygaśnie.

A tu narzędzie dla wszystkich spółek: www.stockwatch.pl/analiza-tech...



"Czyli w II kwartale osiągnęli około 6-7 mln dolarów przychodu. Średnia z kopii to jakieś 32-38 zł. Zależnie ile sprzedali między 26 a 30 czerwca. Tak to widzę."

Sprzedaż poza steam też wlicza się w te 10mln usd?
Mamy około 30% komentarzy poza steam

Achievements już są.
steamcommunity.com/stats/81537...

Czekamy na PVE z nowymi sektorami na mapie.

Raport sprzedaży po SS też byłby mile widziany.

85% z ostatnich 30dni.
Po zwrotach z dużej sprzedaży(jak obecnie) ocena z 30dni zawsze później rosła.

Po wydaniu Co-Op w kwietniu mieli nawet w jednym momencie 72% z ostatnich 30dni. Ta ocena w krótkim czasie wzrosła do 84-85%.
Teraz startujemy z poziomu 85%.

W wrześniu znowu kilka % na + dla spółki za Pve i nic nie szkodzi żeby zaliczać 90%.





GH z każdą nową aktualizacją zbliża się coraz bardziej do sprzedaży na poziomach The Forest/Raft.
W obecnym tempie przy następnej większej aktualizacji w wrześniu z nowymi sektorami na mapie i trybem PVE ma szanse na spore wyprzedzenie takich tytułów w sprzedaży jak FP(licząc całość przychodów od premiery).

porównaj wyniki W3 na PC do W3 na Nintendo.
A później Outer Worlds PC do tych na Nintendo.

Jedna i druga gra wypadają gorzej w metascore na nintendo niż na PC.

"Odnośnie analityków, mogą spokojnie przyjmować w swoich estymacjach 500 tyś sztuk sprzedaży Chimery na PC w 1 kwartale debiutu gry, która będzie od razu z trybem co-op i od twórców Green Hell, który ma już swoją mocną rozpoznawalność.
Jeżeli gra wyjdzie od razu na konsole można dołożyć jeszcze 300 tyś kopii.
Pozycja wyjściowa Chimery będzie zdecydowanie lepsza, to tak jak na 11 BIT, czy CD Projekt, każda kolejna gra to jeszcze większy sukces marketingowy i finansowy.."

500tys na PC?
Green Hell z trybem co-op może sprzedać się ponad 600tys sztuk w pierwszym kwartale od premiery co-op.
A Chimera? Gra większa, bardziej rozpoznawalna marka, co-op dla ośmiu a nie czterech graczy i szacujesz mniejszą sprzedaż o 100tys w pierwszym kwartale od premiery?
Konsole 300tys? Skąd taki marny wynik? Przecież gra będzie idealna do trybu konsolowego identycznie jak Green Hell.

"Te wzrosty to nie są moje szacunki, tylko szacunki analityków, którzy pokrywają te spółki i tworzą dla nich rekomendacje. Ja założyłem konserwatywnie 20 proc. ze względu na wzrost wolumenu, ale możliwe, że wzrośnie cena i ten mój oczekiwany wzrost zmieni się o dodatkowe 50 proc., bo gra będzie kosztować 30, a nie 20 dolarów."

Czyli, co? Ilość sprzedanych kopii nowej gry wzrośnie o "20%"??A wzrost przychodów jest związany głównie z ceną gry?
Serio? Wierzysz w to co piszesz?
W następnym produkcie ilość sprzedanych kopii możesz śmiało podwoić/potroić.
Gra będzie większa, ambitniejsza, na wyrobionej marce Green Hella z bazą ponad 1 miliona użytkowników.
Green Hell startował od zera, w nowej nikomu nie znanej spółce. Następny tytuł ma sporo łatwiej.

trudno100 napisał(a):
Chciałem zauważyć, że 11 bit miał w 2018 r. kapitalizację również na poziomie < 600 mln, i to po debiucie FP. Powtarzana wciąż liczba 1,2 mld jest mało miarodajna, bo to było osiągnięte na popremierowej euforii. Przyszła refleksja, a przede wszystkim wyniki, i wycena się urealniła.


Porównujesz moment grudnia 2018, podczas którego indeksy spadły w dół od września 2018 o 20%(rynek gamedev zaliczył jeszcze większe spadki) przywołujesz najniższy wtedy możliwy kurs, podajesz kapitalizację 600 mln zł i twierdzisz że w stosunku do tego ma się rynek odnosić? Nie.
Pod koniec sierpnia 2018, przed spadkami światowych indeksów kurs 11Bit wynosił nadal powyżej 400zł i spółka miała kapitalizację ok.1mld zł.

Antytereso zapomniałeś o obniżeniu prowizji steam z 30 do 25% i to już w IIQ co może podnieść cenę jednostkową z 37zł do powyżej 40zł.
To szczegół rzecz jasna.

Bardziej niepokoi mnie fakt zaniżenia/oszacowania sprzedaży kolejnej produkcji po Green Hellu do +20% vs Green Hell.
Czemu w 11Bit antycypujesz kolejny produkt na sprzedaż +250%, a tutaj ledwo +20% i to dla spółki która po jednej premierze ma całe rzesze fanów, a jej kolejny produkt będzie tworzony na większą skalę i o wiele bardziej rozpoznawalny dla spółki która już raz stworzyła coś dobrego.
W ESPI podali premierę GreenHella na konsole w IV Q2020. Premierę kolejnego produktu wróżą na drugą połowę 2021. Jeśli wyrobią się w terminach, wtedy zysków nie dzielisz przez 4 ale przez 3.
Nie doczytałem specjalnie, ale chyba pominąłeś sprzedaż na NS w IIQ.
Pozatym ta powtarzalność zysków ma się nijak do kapitalizacji 11Bit w 2018 roku, która powinna była wtedy wynosić według najlepszego wyniku z 2018 max 370mln zł-420mln zł a wynosiła 1,2mld zł. A już wtedy było wiadomo, że kolejny produkt najszybciej za 3-4lata więc 11Bit powinien nam szorować w 2018 przy kapitalizacji 250 mln zł po uwzględnieniu krzywej spadku przychodów na kolejne lata.

Czy wszystkie spółki jak 11Bit, PlayWay, CD Projekt mogą szacować sprzedaż kolejnych produktów na +kilkaset procent a CRJ tylko +20%?


Analiza dobra, ale tak oszczędna, że chyba uwzględnia krach giełdowy i najgorszy z możliwych scenariuszy. W tej analizie im dalej w czasie tym ciemniej.


"Zarządowi Spółki kompetencji do podwyższenia kapitału zakładowego Spółki w ramach kapitału docelowego poprzez emisję do 67.000 (sześćdziesiąt siedem tysięcy) nowych akcji zwykłych o wartości nominalnej 1,00 zł (jeden złoty) każda akcja, oraz w zakresie pozbawienia akcjonariuszy prawa poboru w całości lub w części.(...)
Zarząd Spółki jest zdania, że pozbawienie dotychczasowych akcjonariuszy Spółki w całości prawa pobory akcji emitowanych w ramach kapitału docelowego jest w interesie Spółki i jej akcjonariuszy."

www.bankier.pl/wiadomosc/CREEP...

Co myślicie?

W pakietach sprzedali to tak. Pytanie tylko komu w pakietach, bo takiej informacji nie podali.
Równie dobrze można sprzedawać pakietowo żonie, bratu, wujkowi, a później upłynniać akcje na rynku. Nie trzeba później martwić się podawaniem nieprzyjemnych komentarzy.
Piszę to nie żeby manipulować. Ale zakładanie, że jeśli coś jest sprzedawane pakietowo to problem z głowy jest naiwnym myśleniem.
Pakietowo nie oznacza od razu sprzedaży akcji funduszom.

Napewno to ulica?

Dzisiaj -17% przy obrocie ponad 6mln zł. Sprzedają na wyścigi, bezwzględnie , waląc w rynek akcjami?
Na giełdzie zagrania tego typu traktuję poniżej pasa.

180tys kopii od 7kwietnia
220tys od poczatku roku ( 360tys na koniec roku 2019?)
Czy PlayWay podaje wyniki sprzedanych gier netto czy brutto?
Czy 0.5mln sztuk realne na pc w 2020?
Czy konsole(Xbox+PS4) dodają kolejne 0,5mln sztuk?
A co z NS?
Spółka sama wykonuje porty na konsole?(vs 11Bit)

konsole + pc dają razem 1mln sztuk w 2020?
1mln sztuk i 35zł z kopii dają 35mln zł?
Kapitalizacja 260mln zł?
Przed premierą kapitalizacja 120 mln zł? Gdzie tu dyskontowanie 35 mln zł zysku przy C/Z 10??

Co jeśli wprowadzą pvp w Green Hell?

Skoro rynek antycypuje to co będzie to czemu Antytereso liczysz do tyłu. Czemu nie uwzględniasz sukcesu następnego projektu P2 tak jak to uzasadniasz kapitalizacją 11Bit?

Co jeśli okaże się, że sprzedaż była zaplanowana i wychodzi obecnie jeden z akcjonariuszy? Na ile wtedy rynek wyceni kurs?



Pytanie, czy kiedy HF startowałby z Mount & Blade w tym samym czasie osiągnąłby top1?

Myślę, że zamiast nie potrzebnej dyskusji przytoczę dwa komunikaty PlayWay z 2018 roku.
5tys kopii?
Dla przypomnienia:
"Wedle szacunkowych danych posiadanych przez Spółkę w ciągu pierwszych 72 godzin sprzedaży do klientów w sklepach online, oraz w dystrybucji detalicznej trafiło ponad 80 tys. sztuk Gry.

House Flipper w dniu 17.05.2018 r. znajdował się na 1 pozycji w tzw. Steam Global Sale, a w drugiej dobie sprzedaży plasował się na pozycjach od 2 do 3. W momencie publikacji raportu Gra jest na trzecim miejscu w Steam Global Sale."

"Zarząd PLAYWAY S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 28/2018 z dnia 20 maja br. informuje, że w ciągu pierwszych 2 tygodni sprzedaży do klientów w sklepach online, oraz w dystrybucji detalicznej trafiło ponad 200 tys. sztuk gry House Flipper („Gra”), która miała swoją premierę na platformie STEAM w dniu 17.05.2018 r.

Od dnia premiery do momentu publikacji niniejszego raportu Gra nieprzerwalnie znajduje się w TOP 25 Steam Global Sale.

House Flipper jest obecnie grą o największych przychodach w historii Spółki, licząc pierwsze 14 dni sprzedaży. Wykazuje przychody większe niż dotychczasowy bestseller tj. Car Mechanic Simulator 2018 liczony razem z dodatkami DLC: Mazda i Dodge, które były dostępne podczas premiery CMS 18."

"Nie wiem skąd bierzesz swoje wyliczenia, ale chyba jednak wolumen jest trochę mniejszy...
Z raportu wynika, że w okresie od 22.10.2019 r. do 16.01.2020 r. spółka sprzedała ok. 60 tys. kopii gry. W tym czasie mieliśmy 86 dni i 2566 komentarzy, czyli średnią dzienną sprzedaż na poziomie 700 szt i średnią dzienną liczbę komentarzy na poziomie ok. 30. Inaczej mówiąc na jeden komentarz przypadało 20 sprzedanych sztuk i to w dodatku brutto.
Przez ostatnich 5 dni mamy 1175 komentarzy, czyli 235 komentarzy średnio dziennie, co przy przeliczniku 1 komentarz - 20 kopii daje nam dzienną sprzedaż na poziomie ok. 5 tys. sztuk.

Oczywiście liczba komentarzy jest mocno zmienna, bo według danych Steam od początku sprzedaży do 16.01.2020 r. mieliśmy 7574 komentarzy przy 360 tys. sprzedanych kopii - mnożnik wynosi 47,5.
Stosując ten przelicznik dostaniemy wolumen sprzedaży brutto dziennie na poziomie 11 tys. sztuk.

W zależności od mnożnika mamy 5-11 tys. dziennie. Nie wiem skąd wziąłem swoje 25 tys. i bardzo chciałbym abyś tę liczbę uargumentował, bo na razie to tylko naganiasz..."


Antyteresa muszę Cię poprawić, chociaż niestety bez danych. Bo nie było czasem w okresie który podałeś czegoś w rodzaju akcji steam żeby wystawiać komentarze? Wtedy przybyło znacznie liczby komentarzy. Przepraszam, ze nie merytorycznie ale nie mam danych kiedy to dokładnie było i ile wtedy przybyło komentarzy, ale pamiętam że dość sporo(powyżej tysiąca)

"odbicia zdechłego kota w bessie 2008-2009 nigdy nie przekroczyły +13%"

Może mocniejszy spadek=mocniejsze odbicie?

"Inną kwestią pozostaje wskaźnik śmiertelności. Wskazówką mogą być wycieczkowce poddane kwarantannie np: Diamond Princessa tam śmiertelność wśród zakażonych pasażerów była nie powyżej 1%. Większość turystów była grubo powyżej 60 lat."

Narazie ilu się wyleczyło? A Ty już podajesz statystyki o 1% śmiertelności.
To tak jakby na początku bitwy liczyć ilu zmarło po bitwie.

Dzisiaj trwa realizacja zysków przez krótkoterminowców. Akcji w obrocie nie ma za wiele. Zaniedługo wyprzedaż powinna się zakończyć.

"Liczenie śmiertelności przez porównanie przypadków osób wyleczonych do liczby zgonów jest przy covid19 absurdalne - z tego względu, że w ogromnej większości przypadków ta choroba kończy się na lekkich objawach, które nawet nie wymagają hospitalizacji.
Z ostatnich informacji z Włoch wynika, że choć obecnie wirusem zakażonych jest 77 tyś ludzi (oczywiście te dane są mocno zaniżone - bo chodzi tylko o przypadki wykryte - a więc osoby, które się zgłosiły bo im coś dolegało albo zostały zbadane jako te, z którymi chorzy mogli mieć kontakt), to na oddziałach intensywnej terapii przebywa 4 tyś osób.
Do tego nadal średnia wieku osób zmarłych to 79 lat - a więc więcej niż średnia długość życia w Polsce.
Wnioski z tego każdy niech sobie już sam wyciągnie - stosownie do usposobienia...."

Absurdalne to jest robienie z zarażonych osób zdrowych w "Twoich" statystykach.
Od samego początku jest pisanie coś w stylu, że na początku wysoka śmiertelność, a później ci zarażeni z lekkimi objawami wyzdrowieją.
Otóż mamy już kilkaset tysięcy przypadków, ponad 40tys zgonów i ni jak się to ma do życzeniowego myślenia.
Zaniedługo będzie 500tys zgonów i dalej tak samo będziecie pisali o śmiertelności na poziomie 1%.

"mysle, ze liczenie procentow z niepelnych danych jest obarczone ryzykiem znacznego bledu. dla mnie dobrym punktem odniesienia jest sytuacja na Diamond Princess (712/99/603/10), gdzie mamy mala i sprawdzalna ilosc ludzi i zapewne przebadano wszystkich, nawet tych bez widocznych objawow.

603/10 daje smiertelnosc 1,6%, a zakladajac, ze aktywne zostana wyleczone to nawet 1,4%."

Powiedz mi jak można liczyć śmiertelność na podstawie osób jeszcze nie wyleczonych??!!
Dopóki się nie wyleczą nie wiesz ilu z nich jeszcze umrze.

"Idąc Twoim tokiem interpretacji danych...w Polsce mamy śmiertelność COVID-19 na poziomie 82%. Jeszcze raz przejrzyj to wszystko na spokojnie i przeanalizuj."

Skoro wyleczyło się 174tys osób a 40tys zmarło i są to wyniki z dłuższego czasu a nie świeżego okresu jak w Polsce to są już to dane statystyczne, którymi można zacząć się podpierać.
Pozatym w Polsce wcale może nie być lepiej niż w Włoszech- mamy jedną z najgorszych służb zdrowia w Europie.
By pokazać większą obiektywność należy odrzucić chińskie dane.
Będzie 98tys wyleczonych/37tys zmarłych a to już jest 37%
Dla tych niezbadanych i bezobjawowych nawet 1 badany na trzech to śmiertelność wynosi 12%.



Jeśli mówimy o AT to kiedy Harper spadał z ostatniego szczytu to brnął w kierunku ORGR, który się nie zrealizował.
Poprzednie spadki były spowodowane widocznie tylko i wyłącznie wychodzeniem funduszu i gdyby nie to to kontynuowalibyśmy już wtedy wzrosty i dzisiaj pisalibyśmy z innych poziomów cenowych.


"Amerykanie przetestowali już ponad 1 mln Amerykanów, 100 000 testów dziennie robią. Dane potwierdzają niską śmiertelność. Od jutra odpalają testy Abbota, które dają wynik w 5-15 minut. Uruchamiają procedury dezynfekcji masek N95, dziennie jedna maszyna będzie w stanie zdezynfekować do 120 000 masek. Proces może być powtórzony dla jednej maski do 20 razy. Maszyny będą w kilku miejscach. Masowo produkują respiratory, General Electric (50k w 100 dni), General Motors i 7 innych. będą je też wysyłać do Europy."

Z 164tys zarażonych podają wyleczonych 5,5tys i 3tys zgonów.
Więc jakim cudem wyszło Tobie, że jest niska śmiertelność?
Obecnie na świecie poza Chinami wyleczono 80tys ludzi a 37tys zmarło. Śmiertelność wśród tych zbadanych to 19%
www.worldometers.info/coronavi...

Zaczyna do mnie docierać, że osób nie zbadanych, bezobjawowych a mających wirusa wcale nie jest tak wiele jak wielu próbuje tutaj nadinterpretować.
Śmiertelność jest bardzo wysoka.

Kurs chciałby brnąć do góry ale coś go wciąż trzyma.
Wygląda jakby Quercus próbował wyjść do zera z papiera. Zostało im niewiele, dlatego nie wychodzą agresywnie jak na innych spółkach zwykli to robić.
Klienci masowo zamykają konta w funduszach, więc Quercus musi wyzbywać się tanich akcji.
Trochę szkoda, bo mogliby sprzedawać sporo wyżej. Mus to mus.

www.bankier.pl/wiadomosc/W-dni...


Ciekawie się zapowiada. Do tego bardzo niski wskaźnik C/WK wygląda kusząco. Chyba jedyna z spółek WIG-KORONA, która jest tak tania.
Na "taniość" ma wpływ z pewnością duże zadłużenie spółki związane z inwestycjami w budowę nowego zakładu.

"Jak podano, dla dwóch największych grup produktów pod względem wartości sprzedaży, czyli suchych produktów spożywczych sprzedaż podwoiła się, a w przypadku środków higieny i pielęgnacji wzrost wyniósł 70 proc."

są spółką zależną. Wszystko obraca się widocznie wokół MedCampu. Tak(identycznie) jak PlayWay kontroluje swoje spółki zależne.

Informacje
Stopień: Elokwentny
Dołączył: 16 lutego 2014
Ostatnia wizyta: 6 stycznia 2021 00:49:10
Liczba wpisów: 245
[0,07% wszystkich postów / 0,10 postów dziennie]
Punkty respektu: 6

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,000 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +158,50% +31 699,53 zł 51 699,53 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d