PARTNER SERWISU
xnmpveit
kmsc2

kmsc2

Ostatnie 10 wpisów
Niebieski ukośny prostokąt zaliczony.

W ostatnim raporcie najważniejsze informacje:

minusy:
-odpisy na kwotę 708.566 zł
-wciąż brak konkretnych informacji odnośnie Dark Moonlight i Spooky Lord

plusy:
-wkrótce(za parę tygodni) zaczną komercjalizować projekt Framework
-Dostali zlecenie na wykonanie portów Xbox Series X, PS5 dla tytułu cieszącego się sporą sprzedażą Thief Simulator 2
-Przeznaczyli wydawcy ukończone dwa większe porty dla gier Ship Graveyard na NS i Unholy Xbox Series X, PS5
-Zacznie spływać gotówka za dofinansowanie i ukończone porty
-Nie planują emisji


dodatkowe informacje
-Zaczną bardziej skupiać się na portowaniu i produkcji gier, ponieważ dla projektu Framework musieli dotrzymać terminów w związku z dofinansowaniem i przerzucili tam większość sił na koniec 2023/początek 2024.

W internecie od dwóch dni krąży obraz z Analizą Techniczną do Black Rose Projects.
Czy ktoś podjąłby się oceny tej grafiki?

kliknij, aby powiększyć



"W 2023 głównymi siłami spółka pracowała nad oprogramowaniem Framework
które obecnie komercjalizujemy - efekty tego powinny być widoczne w
ciągu najbliższych miesięcy. Spółka podpisała od 2023 podpisała
kilkanaście dużych umów na porty i co miesiąc pozyskujemy nowe. W
raporcie 20.03 będą widoczne nasze wyniki - na obecną chwile byliśmy
zmuszeni skorygować nasze wyniki finansowe z produkcji z lat 2021-22 co
będzie opisane w raporcie.

Czekamy obecnie na zapłaty dosyć sporych fv za wykonane usługi. Nie
porzucamy nasz projektów gamingowych, musieliśmy niestety zwolnić ich
tempo ponieważ projekt na których uzyskaliśmy spore dofinansowanie jest
obarczony terminami które musieliśmy dotrzymać."

iv.pl/images/e6378a3693e2b201f...

Na bankierze podali ciekawy e-mail od Black Rose Projects.
Wynika z niego, że:
- na grach które tworzą trwają już prace wykończeniowe
-chcą dotrzymać terminów
-w marcu mają podać informacje o grach nad którymi pracują (Dark Moonlight i Spooky Lord)

Źródło:
www.bankier.pl/forum/temat_wyd...
https://iv.pl/image/GZhIlmX

Premiery przewidziane na 2024 wg raportu za III Q(produkcje i wydanie, portowanie):
Spooky Lord
Dark Moolight
Zookeeper
Hatred
Bakery Simulator
UNHOLY
Bloodhound
Lesson Learned
Puppet House
Ship Graveyard 2
Farm 2021

Witam. Zauważyłem, że nie ma forum poświęconego tej spółce, a to naprawdę ciekawa pozycja.
Black Rose Projects to Spółka portująca gry na NS, XboX. Pracuje nad badaniami, jak również w 2024 zapowiada dwa tytuły własne Dark Moonlight i Spooky Lord. kapitalizacja obecnie wynosi 3mln zł i kurs znajduje się w trendzie spadkowym od dnia debiutu na NC. Obecnie sporo inwestują w rozwój, co pochłania duże zasoby finansowe przy zatrudnieniu 30 osób. Zachęcam do większego zapoznania się z firmą.

Piękna sprzedaż na konsole zaledwie po kilku dniach!!



kliknij, aby powiększyć


kliknij, aby powiększyć

Jak estymujecie sprzedaż na konsole biorąc pod uwagę, że GSS na PC był sporym sukcesem?

20. września premiera Gas Station Simulator na konsole.

Premiera Winter Survival przeniesiona na przyszły rok

Dzisiaj był największy wolumen obrotu od półtorej roku... Co to może oznaczać?

"Wiele spółek zarabia duże pieniądze, gdzie akcjonariusze nigdy nie otrzymują dywidendy i potrafią generować pokaźne stopy zwrotu. Wydaje mi się, że to błędna ścieżka myslowa."

W takich spółkach najczęściej pieniądze są reinwestowane.
W JSW przejadane, albo odkładane na "fundusz inwestycyjny", który tak naprawdę jest poduszką dla zbyt wygórowanych wynagrodzeń na czas kryzysu cen węgla.

"Jak dla mnie to jest jakaś zorganizowana akcja informacyjno-marketingowa. Resztę dopowiedźcie sobie sami."

Jak dla mnie to JSW ma coraz mniej wspólnego z wolnym rynkiem i stąd taka fala krytyki i pesymizmu.
A wycieranie sobie gęby przez prezesa tym że JSW jest spółką giełdową w Wig20 i samorządy powinny zgodzić się dlatego na dopuszczenie JSW do złóż jest już czystą hipokryzją, patrząc na to jak JSW zachowuje się w stosunku do mniejszościowych akcjonariuszy i jak pozwala sobie rządzić mafii związkowo-pracowniczej.

Ja to widzę następująco w najbliższym czasie.


kliknij, aby powiększyć

"A co tutaj ciężkiego do zrozumienia? To spółka SP i co z tych wysokich zysków? Powiedz z ręką na sercu na co obstawiasz, że zyski zostaną przeznaczone? Na dywidende czy ... :-). Spółka jest dużo poniżej swojej wyceny, ale to normalne. Od lat spółki z Rosji też były wyceniane za ułamki swoich wartości, i jakoś rajdu w górę nie było. Giełda nie wycenia tylko zysków pamiętaj."

Inne spółki SP jak np. Tauron są wyceniane o wiele wiele. wyżej patrząc na wskaźnik C/Z. Czy tam akcjonariusze liczą na dywidendę?

ktoś ma wiedzę na ile cylinder livermore's spełnia się na JSW?


kliknij, aby powiększyć


pl.wikipedia.org/wiki/Jesse_La...

"Jesse Lauriston Livermore (ur. 26 lipca 1877, Acton, Massachusetts, zm. 28 listopada 1940, Nowy Jork) – amerykański gracz giełdowy.

Kilkakrotnie zdobywał i przegrywał wielomilionowe fortuny. Wsławił się tym, że dzięki krótkiej sprzedaży zarobił, gdy wszyscy tracili: podczas krachów w 1907 (3 mln $) i 1929 roku (100 mln $)."

Zamkniecie tygodniowe poniżej wsparcia. Wypadliśmy z kanału wzrostowego?

Spółka nie wypłaci dywidendy bo najpierw musi spłacić pożyczkę, której nie spłaci bo zostanie oskarżona o nie gospodarność bo straci kilkanaście mln zł z tytułu inflacji, ale na premie lekką ręka wydała ponad pół mld zł i jest wszystko w porządku?

"2x JSW znajduje się na linii trendu długoterminowego + FIBO 0.5

Na razie nieprzebite. Będzie walka?"

Z tego co widzę to zamknięcie poniżej wsparcia, więc przebite. Ale najlepiej gdyby krewa się wypowiedział.

krewa, czy mamy do czynienia z akumulacją Wyckoffa?

kliknij, aby powiększyć



"A to nie jest czasem tak, że ta anomalia może się brać z sytuacji w której spodziewający się recesji rynek pozbywa się "koksującej" JSW (hamujący przemysł/budownictwo)"

Najlepszym wyznacznikiem dla mnie koniunktury są ceny miedzi. Od połowy lipca idą w górę. Zobaczymy czy nie zmienią kierunku i nie ruszą dalej w dół.

wygląda na to, że wsparcie w kanale dwuletnim się wybroniło. Potwierdzeniem może być dzisiejsza sesja(+4.8%).
Embargo 10. sierpnia:

"EU countries will no longer be permitted to import Russian coal from 10 August, in retaliation for the country’s invasion of Ukraine."

www.montelnews.com/news/133857...


Czy opuściliśmy dzisiaj kanał 2letni czy jeszcze cena zamknięcia jest najważniejsza?

Dotknęło wsparcia kanału 2letniego?

"Jak widzicie/zaopatrujecie się w koks opałowy, którym dysponuje i wytwarza JSW? Koks ma wartość opałową 30 MJ/kg. Węgiel kamienny energetyczny ma wartość opałową 20 MJ/kg. To może być kolejny impuls zapalny dla spekulantów."

30MJ/kg już sprzedają
Pelet węglowy.
archiwum.allegro.pl/oferta/var...





Zastanawia mnie premiera Eldest Souls.
Gra z połowy czwartej strony wishlist, społeczność ok. 9tys osób przed premierą, oceny graczy 85%, a gra nie zaliczyła nawet top10.
W porównaniu do Contracts 2, który był na podobnej pozycji w dniu premiery jedna premiera obok drugiej peak 700 vs 7000 to zupełnie inne wyniki.
Gdyby wishlista była w jakiś sposób sporo sztucznie zawyżona to jednak skąd tak wysoka społeczność.
No i w jaki sposób gra dotarła aż na czwartą stronę skoro w demo max peak wynosił 113, a w obecnej chwili "0".
Porównując gry o ponad 50 miejsc niżej, z szóstej strony jak Orcs Must Die!3 (Peak 13tys i do teraz pierwsza strona steam), Idol Manager(peak 2600 ale gra ograniczona tylko dla dorosłych i płci męskiej) można stwierdzić, że coś z premierą Elsest Souls jest mocno nie tak(zwłaszcza że oceny gry są wysokie 85%)

Jutro premiera DLC Amerykan Dream. Rynek na nic większego nie liczy- kurs nie odzwierciedla optymizmu.

Akcjonariusze już znają daty premier. Teraz czekać aż gracze poznają i ruszy kampania marketingowa.
Przy podstawie Barn Finders odnieśli nie mały sukces i to raczej nie było dzieło przypadku.

W spółkach, w których wydawcą jest PlayWay nie wierzę w wielkość wishlist. Gdyby było 80tys oczekujących to premiera zapowiadałaby się bardzo wyśmienicie.
A jaka jest prawda? Obecny peak: 5
Kolejna spółka,w której poprzez informacje o wishlist znajomi upłynniają akcje?

Podałem tylko jeden symulator(tribe:primitive builder- bez "materiałów filmowych"). Barn finders to nie symulator, Unholy to produkcja nie gorsza niż The Invincible, a przynajmniej tańsza.
Czy STA dostało grant od Epic?

A ja myślę odwrotnie- branża jest bardzo przewidywalna. Wiele można wyliczyc z dostępnych danych, ale...

Ale naroiło się w chwili obecnej mnóstwo spółek oszukujących poprzez kupowanie wishlist,ogrom spółek których zarządy obiecują premiery Very Soon(a trwa to trzy lata!), masa oszustów i oszuścików od szpicy aż do samego dołu.
Kto zna rynek gier ten mógł się domyślić, że co-op do Green Hella namiesza, że zespoły które potrafią produkować dobre gry takie będą produkować, a te które nigdy nie stworzyły dobrej gry prawie na pewno jej nie stworzą w przyszłości(Jujubee).
Przy StarWards ani tematyka nie jest nowoczesna(XX wieczne fantazje pokoleń o kosmosie vs teraźniejszość) ani nie mają niczego co by pociągnęło rzesze graczy za sobą(co-op albo nawalanka).

StarWards ma jedynie szansę zdobyć graczy niszowych, zainteresowanych tematyką Lema. Jeśli im się to uda to mają szansę na mały sukces. Trzeba podkreślić, że mały, bo gra swoje kosztuje,a nie ma tu szans na okupowanie czołówki steam przez dłuższy czas.

Uczciwe 4tys społeczności na grze to dobry wynik- Do Barn Finders nie kupowano ani wishlist ani społeczności a gra przy 3tys społeczności osiągnęła peak 3000.
Ale panowie tu trzeba mocnego marketingu, bo rynek graczy tej gry nie wchłania jak sucha gąbka wody.

"Aktualna dla nas liczba osób w grupie to jeden z wyższych wyników na Steamie, wśród gier bez ujawnionych materiałów filmowych. Porównujmy proszę rzeczy porównywalne."

Wiele gier PlayWaya bez "materiałów filmowych" ma o wiele lepsze wyniki w społeczności.
Pierwszy z góry to Tribe:Primitive Builder od Polyslash.

Swoją drogą co do porównania to Unholy od Duality zapowiada się o wiele lepiej nie mówiąc o wygórowanej kapitalizacji Starwards Industries i braku rentowności.

gry miały być nisko budżetowe, stąd moje pytanie o zwrot kosztów.

" Emitent informuje, że gra Mech Mechanic Simulator (dalej jako: Gra), która miała swoją premierę na platformie STEAM w dniu 25 marca 2021 r., po 72 h sprzedaży została pobrana w łącznej liczbie ok. 11 tys. sztuk w kanałach online.

Przy wydaniu wspomnianej Gry, Spółka pełni rolę producenta oraz wydawcy."

Uważam, że to bardzo dobry wynik.
Dwie rzeczy mnie zastanawiają:
brak info o zwrocie kosztów
brak info po stronie PlayWay(wygląda, że PW nie bierze w ogóle procentu albo przysłowiowy 1% skoro nie informuje o sprzedaży, zwłaszcza że Polyslash wspomniało że to Polyslash jest wydawcą)

Z raportu rocznego:

"Warto podkreślić, że jesteśmy wyłącznym partnerem tego
wydawcy na rynku polskim, co oznacza, że będziemy pośredniczyć w wydaniu każdej polskiej gry, którą HeartBeat będzie chciał wydać w Chinach."

dzisiaj kurs zanotował historyczne maksima

MMS to nie duży tytuł. Zakładam, że każdy kolejny tytuł w harmonogramie będzie ambitniejszy.
Następny w kolejce jest Primitive Builder.
Jednakże największy sukces widzę w Drug Dealer Manager i Police Shootout (na mobilki) z szczególnym wyróżnieniem ostatniego tytułu gdyż myślę, że to czarny koń zawodów(taki na którego nikt nie stawia, a wygrywa)

Z tym TWOM porównanie nie na miejscu. Nie ma szans na taki wynik, bo to tylko symulator, a TWOM było swego czasu nowością na rynku, produktem unikalnym i wyjątkowym. MMS tego nie ma.
Wierzę mocno, że Police Shootout na mobilne urządzenia taką grą będzie.

store.steampowered.com/app/148...

oceny są na poziomie78%!
Żaden hit, ale może się dobrze sprzedać.
Spółka ma kilka produkcji i jakiekolwiek potknięcie z Mechem, np. słaba sprzedaż mogłoby zaważyć na finansowaniu reszty produkcji, bo cashu nie ma.


Pointpack liczy, że w tym roku uda się utrzymać tempo wzrostu z '20

"Pointpack, oferujący rozwiązania IT i usługi serwisowe dla punktów nadawczo-odbiorczych, liczy na utrzymanie w 2021 r. tempa wzrostu z 2020 r. zarówno pod względem sprzedaży, jak i zysków. Spółka zakłada, że liczba projektów będzie rosnąć, a kilka z nich uda się zrealizować w tym roku - powiedział PAP Biznes prezes Marek Piosik..."

www.bankier.pl/wiadomosc/Point...


Ja też nie liczę, że MMS to będzie wielki hit. Niech będzie miał max peak 500-600 i będzie to świetny wynik.

przydałaby się jakakolwiek informacja od spółki w celu uspokojenia akcjonariuszy, albo poprostu wytłumaczeniu czemu emisja, skoro za pasem premiera Mecha, która powinna dać zarobić (przecież przechwalali się niedawno, że osiągnęli planowany cel wishlisty )


the invincible pozycja 302., kapitalizacja 213mln zł koszt gry:10mln zł

Polyslash: MMS 190.miejsce, Primitive Builder 280.miejsce Koszta po kilkaset tysięcy złotych, kapitalizacja 32 mln zł

no comment.

"Mech Mechanic Simulator 194 miejsce na steam popularwishlist - głęboka otchłań."

Na tej pozycji wishlista wynosi 40-50tys, a mamy jeszcze miesiąc do premiery.
Czy to otchłań? Wg mnie to jest bardzo dobry wynik.

POINTPACK: Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia POINTPACK S.A.

"W związku z postanowieniem o ubieganiu się o dopuszczenie i wprowadzenie Akcji Spółki
do obrotu na rynku regulowanym prowadzonym przez GPW, Nadzwyczajne Walne
Zgromadzenie Spółki niniejszym upoważnia Zarząd Spółki do podjęcia wszystkich
czynności prawnych i faktycznych niezbędnych do wykonania niniejszej Uchwały,
stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności do: podjęcia
wszystkich czynności niezbędnych do dopuszczenia i wprowadzenia Akcji Spółki do
obrotu na rynku regulowanym prowadzonym przez GPW oraz wycofania ich z obrotu na
NewConnect, sporządzenia prospektu emisyjnego, złożenia wszystkich odpowiednich
wniosków lub zawiadomień do Komisji Nadzoru Finansowego, Krajowego Depozytu
Papierów Wartościowych S.A. lub GPW."


Spółka brnie do przodu i rzuca informacjami ostatnio jak z armaty:

1."Zarząd Spółki Pointpack S.A. („Emitent”, „Spółka”) niniejszym podaje do wiadomości, że w dniu dzisiejszym wpłynęła do Spółki informacja o podpisaniu przez wszystkich sygnatariuszy trójstronnej umowy o współpracy zawartej przez Spółkę z Pocztą Polską S.A. oraz Eurocash S.A. Umowa dotyczy współpracy w zakresie obsługi przesyłek dostarczanych przez Pocztę Polską S.A. do sklepów sieci handlowych udostępnionych przez Eurocash S.A.

Warunki Umowy, w tym wynagrodzenie Spółki, nie odbiegają od zawieranych przez Spółkę umów o świadczenie usług obsługi przesyłek oraz warunków występujących na rynku usług kurierskich w obszarze pierwszej i ostatniej mili procesu logistycznego.

Pomimo, iż nie jest znana ostateczna całkowita wartość kontraktu w opinii Zarządu Spółki informacja ta może stanowić stanowi informację poufną w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia MAR, która w przypadku podania jej do wiadomości publicznej mogłaby mieć wpływ na cenę jej instrumentów finansowych."

2.
" Zarząd Spółki Pointpack S.A. („Emitent”, „Spółka”) informuje, że w dniu dzisiejszym nastąpiło podpisanie przez ostatnią ze stron umowy z Lewiatan Holding S.A. dotyczącej współpracy w zakresie zorganizowania i prowadzenia w sklepach sieci handlowej działającej pod nazwą „Lewiatan” obsługi przesyłek kurierskich przez Pointpack S.A.

Pomimo, iż nie jest znana ostateczna całkowita wartość kontraktu w opinii Zarządu Spółki informacja ta może stanowić stanowi informację poufną w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia MAR, która w przypadku podania jej do wiadomości publicznej mogłaby mieć wpływ na cenę jej instrumentów finansowych."

3."Zarząd Spółki Pointpack S.A. („Emitent”, „Spółka”) informuje, że w dniu dzisiejszym nastąpiło podpisanie umowy dystrybucyjnej z Cleveron AS z siedzibą w Estonii. Umowa stanowi rozszerzenie dotychczasowej współpracy Stron. Na mocy umowy Spółka została dystrybutorem na terytorium Polski produktów i usług Cleveron AS, takich jak automaty kurierskie, automaty click & collect. Spółka będzie także świadczyć usługi utrzymania i serwisu urządzeń Cleveron.

Pomimo, iż nie jest znana ostateczna całkowita wartość kontraktu w opinii Zarządu Spółki informacja ta może stanowić stanowi informację poufną w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia MAR, która w przypadku podania jej do wiadomości publicznej mogłaby mieć wpływ na cenę jej instrumentów finansowych."

4."Zarząd Spółki Pointpack S.A. („Emitent”, „Spółka”) informuje, że w dniu dzisiejszym nastąpiło podpisanie ramowej umowy o współpracy z Payten Payment Solutions SRL („Paytyen Romania”) dotyczącej współpracy we wdrożeniu systemu obsługi przesyłek kurierskich Pointpack w punktach handlowych wykorzystujących terminale płatnicze i inne rozwiązania dostarczane przez Payten Romania na terenie Rumunii. Strony uzgodniły w umowie ramowe warunki, na których będą pozyskiwać sieci handlowe i firmy kurierskie na obszarze Rumunii oraz podział prac związany z wdrożeniem usługi.

Całkowita ostateczna wartość kontraktu nie jest znana. Jednak w opinii Zarządu Spółki informacja ta może stanowić stanowi informację poufną w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia MAR, która w przypadku podania jej do wiadomości publicznej mogłaby mieć wpływ na cenę jej instrumentów finansowych."

Prolog oceniony na steam na 85%.hello1
W kolejce jeszcze kilka gier powinno być na ten rok.

Strona spółki:
https://www.pointpack.com/pl/

Rozwój rynku przesyłek kurierskich w Polsce wg Pointpack
"Branża KEP przyzwyczaiła już nas do dwucyfrowych wzrostów, a obecna sytuacja podbudowuje te trendy. Zatem możemy przyjąć, że w skali roku w kolejnych latach będą kształtować się na poziomie 18-22%. W tym roku, dzięki zwiększeniu udziału handlu internetowego w handlu ogółem, co jest naturalnym budulcem branży, może osiągnąć wzrost bliższy górnej granicy tego przedziału" - powiedział Piosik w rozmowie z ISBnews."
www.money.pl/gielda/pointpack-...

Ciekawa spółka z świetnymi wynikami.
IVQ jako świąteczny kwartał koronawirusowy może pokazać dla paczkomatów bardzo dobre wyniki.

Do tego Inpost sprzedany może być za 2mld euro. To pokazuje jaki to zyskowny rynek i jakie perspektywy może mieć przed sobą PointPack.

"InPost 3 lata temu został zdjęty z giełdy za około 340 mln złotych. Teraz Advent rozważa jego sprzedaż za około 9 mld zł (2 mld ero)."
www.rp.pl/Biznes/311119965-InP...

Do tej pory wszyscy rzucali się na przeróżne spółki powiązane w jakikolwiek z covidem, a pominęli taką mocno rentowną spółkę.

Do tego wszystkiego PointPack podjął plany wejścia na GPW

"Zarząd Pointpack S.A. z siedzibą w Warszawie ("Emitent", "Spółka") informuje o podjęciu w dniu dzisiejszym, tj. 29 października 2020 r. decyzji o przeniesieniu notowanych aktualnie w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect akcji Spółki na rynek regulowany organizowany przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A."
www.bankier.pl/wiadomosc/POINT...

Społeczność nie sięga 4tys
Wishlist 12. strona
Koszty gry w okolicach 10 mln zł
Kapitalizacja 194 mln zł.....

Inwestuje się po to by zarabiać. Pytam: przy tak wysokiej cenie akcji o jakim zarobku mowa? Ciężko będzie wyjść na plus przy tak gigantycznych kosztach gry i słabej wishliście.

Taki Polyslash z cap 6x mniejszą ma dwie gry na lepszych pozycjach wishlist i o kosztach nieporównywalnie mniejszych.

StarWards ma lepszy skład? To może porównajmy składy osobowe i doświadczenie z Duality za 32mln zł, które już jest rentowne w porównaniu do StarWards.

Jako inwestor nie widzę tutaj niczego co miałoby mnie przyciągnąć i nie rozumiem sensu w kółko promowania tej spółki przez stockwatch.

Rok 2021 zapowiada się dla Polyslash bardzo dobrze.
Popieram zdecydowanie, że zdecydowali się postawić na jakość i nie wydawać niedopracowanego MMS do sprzedaży+ zdecydowali się na wsparcie PlayWaya w marketingu, nawet gdyby miało to pochłonąć część zysku.
Wydaje się, że MMS wyjdzie już niebawem.
Primitive builder docelowo przesunięty na 2/3 Q i pewnie w EA. Ciekaw jestem co pokażą w trailerze, jak ta gra będzie wyglądać.
Song of War to nadal pieśń przyszłości.
Drug Dealler Manager na PC może być pod koniec roku.
Police Shotout na mobilki planowanie na 2Q2021.

Jeśli wyrobią się z wszystkim w tym roku(poza Song of War) to może być świetna inwestycja na najbliższe 12 miesięcy.

Dalej nie potrafię zrozumieć jak na tak ogromną wishlist(700tys przed premierą), przy tak świetnych ocenach i przy rabacie -20% sprzedało się tak nieproporcjonalnie mało kopii.

Jedyna myśl jaka przychodzi mi do głowy to tworzenie fejkowych kont w celu podniesienia wishlisty.
Pytanie teoretyczne. Czy zarząd o tym wiedział i wykorzystał to do sprzedaży akcji?

Tylko, że wersji pudełkowych nie było. Więc wtf?

Sprzedaz poprzez steam to sell in? Ps4 tez sell in? Jakie sklepy to sell thought. Dalej nie rozumiem, bo sprzedaz cyfrowa zaburza pojecie sklepu.

"Zarząd All In! Games S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej: Spółka) informuje, iż w dniu dzisiejszym otrzymał informację od 505 Games SPA z siedzibą w Mediolanie (dalej: 505 Games) o wielkości sprzedaży gry Ghostrunner na 31 października 2020 r. Według raportu do 31 października 2020 r. gra Ghostrunner sprzedała się w liczbie 185 698 kopii (Sell in) co daje przychód pokrywający otrzymane do tej pory od 505 Games zaliczki. Dalsze rozliczenia będą zależały od realizacji płatności przez dystrybutorów (Sell trough) i od sprzedaży w kolejnych okresach. Spółka spodziewa się, że już sprzedaż zrealizowana w listopadzie b.r. pozwoli na podział zysków zgodnie z zawartymi umowami dotyczącymi m.in. produkcji, dystrybucji i marketingu gry Ghostrunner.
Zarząd Spółki przekazuje niniejszą informację z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Spółki."


Wie ktoś może co znaczy Sell in? Osobiście dla mnie bardzo pokrętny raport.

Z całym szacunkiem do spółki Starward Industries, ale czemu po połączeniu Avatrix nie miałoby mieć kapitalizacji na podobnym poziomie.
Liczba pracowników Ice Code to obecnie 30 osób (poziom zbliżony do składu osobowego współpracującego/pracującego dla Creepy Jar).
Wydawca to minus rzecz jasna z jednej strony(od strony zysków), ale z drugiej mocny plus--> spółka za produkcję dostanie zapłacone, więc ryzyko w przypadku nieudanego debiutu jest zażegnane.
Dodatkowo koszty marketingu leżą po stronie wydawcy.
Avatrix produkuje grę tańszą niż StarWard, ale potencjalnie o mocnym zasięgu, co w przypadku inwestycji Januarego ma uzasadnienie(inwestują w spółki, których gry wyglądają jak AA/AAA ale za małe pieniądze i na kilka godzin)
W przypadku Ghostrunnera pokazali, że ta strategia się sprawdza, a Avatrix będzie działał na podobnych zasadach.
No i kolejne produkcje, tym razem własne w najbliższych planach.

Nieco zapomniana spółka. Wiele się zmieniło/powinno zmienić w niedalekiej odległości.

Spółka chce połączyć się z Ice Code. To twórca gry Re-Legion o ciekawej fabule, ładnej oprawie graficznej, ale fatalnej optymalizacji.
Nowa nazwa spółki została już zarejestrowana i brzmi "Avatrix Spółka Akcyjna".
Tytuł, nad którym pracują (Ice Code) ma mieć sporo większą skalę od ich największego tytułu i wydawcę który poza opłaceniem produkcji zapłaci tantiemy od zysków.
Niestety po raz któryś z kolei połączenie zostało przełożone na inny termin z powodu epidemii. Obecnie połączenie ma nastąpić do 18. grudnia.
Połączenie ma nastąpić z emisją akcji dla posiadaczy Ice Code.
Maksymalna wartość akcji do wyemitowania to 9,53 mln sztuk.

"Zarząd Spółki jest uprawniony, w terminie do dnia 20.07.2023 roku do
podwyższenia kapitału zakładowego, na zasadach przewidzianych w art.
444-447 Kodeksu spółek handlowych, o kwotę nie wyższą niż 953 252,02
zł (dziewięćset pięćdziesiąt trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt dwa złote
02/100) (kapitał docelowy). Zarząd może wykonać powyższe
upoważnienie w drodze jednego lub kilku podwyższeń."


Kara dla którejkolwiek ze stron za odstąpienie od połączenia to milion zł:

"Strony ustaliły, że będą negocjowały na zasadzie wyłączności w zakresie przeprowadzenia Połączenia w okresie do dnia 30 września 2020 roku. W przypadku wycofania się którejkolwiek ze Stron z negocjacji przed tym terminem, podmiot wycofujący się zapłaci na rzecz drugiej Strony karę umowną w wysokości 1.000.000,00 zł. "

Poza tytułem na zlecenie zaczęli prace nad swoją własną produkcją/produkcjami(Dane z 27kwietnia2020):
Aktualnie ICE CODE pracuje nad niezapowiedzianym tytułem o kodowej nazwie „Projekt W” (dalej: „Projekt W”) opartym o znane IP, którego skala jest wielokrotnie większa niż największa z dotychczasowych produkcji. W celu maksymalnego wykorzystania dużego potencjału IP, ICE CODE podpisało umowę wydawniczą z czołowym światowym wydawcą gier komputerowych. Wydawca zarówno pokryje koszty produkcji gry, będzie odpowiedzialny za globalną dystrybucję i marketing oraz aktywnie wesprze ICE CODE w procesie produkcji w celu zachowania wysokiej jakości gry. ICE CODE otrzyma od wydawcy wynagrodzenie płatne po spełnieniu „kamieni milowych” oraz po wydaniu gry w postaci tantiem od sprzedaży.

Równolegle do prac nad Projektem W, w 2019 roku ICE CODE otrzymało dofinansowania na realizację projektu „DEMIURG - Wspierany sztuczną inteligencją system kreacji treści do gier z widokiem z lotu ptaka” (POIR.01.02.00-00-0034/19-00) realizowanego w ramach: Konkursu GameINN. Koszt całkowity projektu wynosi: 5 411 282,45 złotych a dofinansowanie w wysokości 3 952 498,97 złotych. Efektem projektu będzie zarówno system wykorzystywany do tworzenia własnych produkcji jak i planowana jest komercjalizacja systemu. W ramach projektu stworzony zostanie prototyp kolejnego tytułu, nad którym prace koncepcyjne ruszą jeszcze w tym roku. Docelowo z wykorzystaniem systemu planowane jest stworzenie dwóch kolejnych gier, z budżetem produkcyjnym kilku milionów złotych każda."

W akcjonariacie Ciszewski January z 45% akcji oraz Artur Górski z 5%.

Środki pieniężne Digital Avenues to z danych ostatniego raportu 553 tys zł.

"Nie możemy podawać szczegółowych danych, natomiast zasada jest taka, że dopóki nie zwrócą się wydatki wydawcy to mamy mniejszy udział, a po zwrocie tych wydatków, to my mamy większy udział

Dla mnie to nic innego jak informacja o tym, że podział przychodów netto zmienia się po osiągnięciu rentowności na projekcie przez wydawcę. Wcale nie oznacza to, że deweloper ma większy od wydawcy. Tylko ma większy niż wcześniej."

Jak dla mnie wyrażenie to wyrażenie: "to MY mamy większy udział" oznacza jednoznacznie z podkreśleniem "MY", że autor ma rację i do producenta idzie więcej niż do wydawcy.

Jeśli chodzi o doczepkę o silnik gry- autor napisał "w uproszeniu", czyli było to jego zdaniem bardziej określenie dla zielonych, bo chodziło w sentencji o kody do gry co napisał :"nie oznaczają jednak praw autorskich do kodu".
A tak właściwie to chodzi o zdolność do wyprodukowania gry w posiadaniu o własne zasoby. I tutaj to OML ma know-how a AiG ma tylko prawa do gry.


Bardzo dobra analiza:
www.bankier.pl/forum/temat_pod...

Ps. Do panów z stockwatch:
Marniejecie ostatnio, że na bankierze można znaleźć bardziej rozbudowane analizy niż tutaj ;P

Tak, ale zauważ że pre-order zjadł znaczną część sprzedaży po premierze, która byłaby znacznie lepsza gdyby nie było pre-orderu. Więc pre-order jak najbardziej należy wliczać w sprzedaż.

skoro jest tak źle, na konsole gra się nie sprzedaje, PC nawet nie 200k, to pytam skąd gra wykazała 3,5mln euro w pierwszym dniu sprzedaży, czyli przychody bardzo porównywalne albo wyższe do tych, które FrostPunk wykazał dopiero po trzech dobach sprzedaży.
Czytając to forum można dojść do wniosku, że od wykazania raportu spółka nie sprzedała już ani jednej kopii gry,

Wiem rozumiem, ale co do spadku miejsc w rankingu zupełnie się nie zgadzam. Mamy drugi dzień Halloween Sale, a gra w global top12. To jest bardzo dobry wynik, kiedy goty są w promocjach.

aha to ty już dzielisz na 7? I OML ma najmniej wg Ciebie, bo?

Chyba najszybciej pierwsze wyniki sprzedaży listopad/grudzień. I wtedy można określić przelicznik.
Co do kilku godzin przejścia GhostRunnera...Gra jest na tyle ciężka, że bardzo dobry gracz może da rady w 8 godzin przejść całą grę. Zagraj w demo. Trudna gra.
Ale wystarczy 15-30minut gry i się wyłącza na później na przejście kolejnych etapów, bo co jak co ale wysiłek spory.
GR możecie drwić, ale równie dobrze może okazać się longsellerem. Już planują DLC do gry.
A kolejna gra w drodze.

na jakie podstawie wnioskujesz 250-300tys skoro liczba komentarzy jest znacznie większa niż 3.5tys dla 250tys kopii FP.
Pozostałe podmioty to podkreślam tylko mój domysł, mają szczątkowy udział w przychodach.

Takiego przyrostu komentarzy jak GhostRunner nie miał ani FrostPunk, ani tym bardziej GreenHell, CMS18, House Flipper. Jeśli taka sprzedaż jest licząc po komentarzach to po Wiedźminie 3 CD Projektu to najlepiej sprzedająca się polska gra z spółek notowanych na NC/GPW. A 1mld kapitalizacji dla dwóch spółek wspólnie OML i AiG byłoby sporym niedoszacowaniem patrząc na wycenę chociażby CreepyJar.

Jest 5494 recenzji, a nie 4500.


"13 miejsce obecnie - a przecież promocja cenowa jeszcze trwa. blackeye Chyba jednak przedpremierowa wishlista to mocno przeceniany parametr a wielkość społeczność z kolei bardzo niedoceniany."

Nie widzisz, ze jest Halloween Sale?

"a podział tortu ?

Frostpuk - 100% dla 11B (po prowizji Valve)
GR - ??? 20/20/20/20/20 - lub inny rózny od 100%
"

Tutaj mamy za to konsole.

"FP miał po 3 dobach ponad 3,5k komentarzy. GR ma ich teraz trochę więcej, no ale na pewno nie o połowę więcej."

A wybacz źle oparłem dane nie patrząc na zamieszczoną godzinę o pisanych 2837
www.stockwatch.pl/forum/wpisy-...

"Chyba jednak gra nie była zbyt dobra, skoro kurs zleciał już ~50%.
A wystarczyło zagrać w demo - gameplay 6/10.

Statyczni przeciwnicy, w kółko giniesz....
To w sumie platformówka, tylko że 3D.

Steamspy to żart - ich liczby są zupełnie z czapy, nie od dziś."


Wg czego demo 6/10 skoro na steam średnia ocen to 85%?? Wg Ciebie? Co to wogóle za wpis.

Premiera była fatalna? Po dwóch dniach 1.5xkomentarzy tego co miał FrostPunk po 3 dobach. A przecież GR to nie tylko PC.

Bardziej prawdopodobna była by umowa o zwrocie kosztów produkcji, a po zwrocie do OML 60%, AiG 40%, bo takie są standardy.
OML nie dało by się tak okroić.

na steamSpy pokazuje między 1-2mln...
W takim razie jakiekolwiek porównywanie do FP czy Green Hell już nie ma sensu.
Ta gra to zupełnie inny kaliber.
steamdb.info/app/1139900/graph...

Wiesz anty teraz jest spora korekta. Jeśli, co całkiem prawdopodobne gra sprzeda się w milionach kopii w tym kwartale to dzisiejsze poziomy mogą być wspomnieniem, a obecna cena okazją.

Spory minus w tym, że nikt nie wie ile tam % dla kogo.

W takim razie odsyłam do wątków na CRJ celem przypomnienia:
www.stockwatch.pl/forum/wpisy-...

"Jeśli udałoby się powtórzyć sukces HF (sprzedaż 850 tys. sztuk w ciągu roku) dostalibyśmy ok 34 mln zł sprzedaży. Roczne koszty to do tej pory 2 mln zł, czyli potencjalnie jest 32 mln zł zysku przed opodatkowaniem i 26 mln zł zysku netto. Pytanie co w kolejnym roku. W kolejnym roku sprzedaż pewnie spadnie o jakieś 50 proc. więc średniorocznie dostaniemy 20 mln zł rocznego zysku netto. To w sam raz na 200 mln zł kapitalizacji."

Antyteresa wróżyłeś na CRJ 300zł, a mamy 1000zł a teraz powołujesz się na Green Hell. Byłem wtedy w opozycji do Ciebie i miałem rację.
Na ghostrunnerze znowu się pomylisz, zobaczysz. Porównywanie peaków ma sens tylko do gier tego samego rodzaju. Tu mamy grę zręcznościową.
GH miał peak 20k ale po ilu dniach od wydania Co-Op? I Ilu graczy grało wtedy którzy zakupywali grę przez cały poprzedni rok? Pierwszego dnia GH miał peak 6tys.
Porównywanie peaków jest bez sensu bo jeśli raport sprzedaży podaje sam PC to mamy już dawno przekroczoną sprzedaż FrostPunka po pierwszych trzech dniach(250tys), zakładając że od sztuki zostaje 50zł do podziału.
Jest top 1.
A dopiero największa sprzedaż przyjdzie w weekend. To chyba wiedzą wszyscy?

poczekajmy na wyniki przed wyrokowaniami najpierw, ok?

"4-5 FP= dont think so........

nawet jesli OML share w reve pool to 50% to i tak za mało na ten market kap."

850 mln zł przy 50% od 4-5 FP to za wysoka cap? Nie wierze że to napisałes..

"wersja PS4 się rozłożyła"

Myślę, że trochę przesadzasz.

"pomiędzy 5 podmiotów... 3 producentów i 2 wydawców..."

tyle, ze nie po równo, a udział OML powinien byc najwiekszy jako głównego producenta

Pozatym, czy FrostPunk nie miał 1500komentarzy po 24 godzinach?
Tutaj już dawno 1500 przekroczone.

Dodając konsole to tak jakby była premiera czterech pięciu FrostPunków na raz.

Wiecie co jest nie tak z Art Games? Marketing. W sumie to bardziej wina Polyslash, bo to on zajmuje się wydawnictwem. Wystarczyłoby, żeby zwiększyli liczbę wyświetleń na facebooku do 10-20tys dziennie,a nie tak jak teraz 2-3tys dziennie. To jest śmieszne. 2-3 tys wyświetleń to 30zł dziennie? Powinni walnąć 1mln wyświetleń w 3 dni i efekt w postaci wzrostu wishlist byłby murowany.

Tribe: Primitive Builder ma być 1Q/2Q 2021

newconnect.pl/pub/NEWCONNECT/d...

Strona 77.

Co ciekawe- czym jest następny tytuł o roboczej nazwie Song of War? I kiedy podzielą się informacjami?

Dzisiejsza sesja bardzo podobna do tej z pierwszego września. Bardzo długi dolny cień świecy na tym samym wsparciu 12.80zł.
Jeśli doszukiwać się podobieństw to kolejna sesja była mocno wzrostowa (zbiega się to z jutrzejszym prawdopodobnym podaniem daty premiery).
Zobaczymy jutro.

"Zarząd spółki Polyslash S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej jako: Spółka, Emitent) informuje o ustaleniu daty światowej premiery gry Alchemist Simulator w wersji na PC (dalej jako: Gra) w sklepie Steam na dzień 23 października 2020 r. W procesie powstawania Gry Emitent odpowiedzialny był za jej wydanie.

Cena detaliczna Gry ustalona została na 12,99 USD / 49,99 PLN."

Dobre na Halloween.

trtr też będziesz kiedyś emerytem.

"Zarząd spółki Polyslash S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej jako: Spółka, Emitent) przekazuje do publicznej wiadomości oświadczenie Spółki w przedmiocie zakresu przestrzeganych przez Emitenta zasad ładu korporacyjnego zawartych w Załączniku Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 r. „Dobre Praktyki Spółek notowanych na NewConnect”, zmienionych Uchwałą Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. w sprawie zmiany dokumentu „Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect”.

To wygląda na odpowiedź na masę pytań drobnych akcjonariuszy, że ze wszystkiego się wywiązują i nie muszą z drobnymi utrzymywać żadnych relacji więcej poza tymi które trzeba.

Tak w skrócie: nie pytajcie nas o nic, bo i tak Wam nie powiemy.

Ps. Szkoda jednak że nieustająca dystrybucja akcji w rynek im nie przeszkadza tak jak pytania akcjonariuszy.

www.parkiet.com/Parkiet-TV/310...

"Wojciech Białek (WB): U mnie największe zaskoczenie pojawiło się w poniedziałek 28 września. Otóż na S&P500 pojawił się w mojej interpretacji ważny sygnał, oparty na trzech prostych warunkach, który w całej 90-letniej historii tego indeksu pojawił się tylko 4 razy: na początku marca przed paniką koronawirusową, w sierpniu 2007 r. przed pęknięciem bańki hipotecznej, we wrześniu 1997 r. tuż przed wybuchem kryzysu azjatyckiego i w październiku 1987 r. przed jednodniowym 20-proc. krachem na Wall Street. Te analogie są bardzo niepokojące."

Czy ktoś wie o co chodzi? O jaki sygnał?

Rynek wycenił spółkę na poniżej 40 mln zł. Szkoda.
Tutaj najpierw rynek mówi "show me the money". Dopiero później zaufa.
Wrzesień miała być premiera Alchemist Simulator i cisza zarówno u Art Games i u Polyslash Liar
. Szkoda, jakiś grosz mógł wpłynąć do spółek.
Rozpoczynamy październik. MMS jeszcze niedawno mocno zapowiadany na październik - mam nadzieję, że dotrzymają słowa.




*Wszystkie są w posiadaniu dużych złóż węgla koksowego.
A nie, że wszystkie nie mają dostępu.
Zrozumiałeś w złym kontekście.
Wszystko się zgadza z tym co napisałeś.
Bzie będzie bazować tylko na węglu koksowym.

Wszystkie kopalnie JSW mają w posiadaniu duże złoża węgla koksowego. Jedynie dostęp do nich stanowi problem. Przekopy powyprowadzają, szyby pogłębią i w przyszłości wszystkie kopalnie JSW mają za cel wydobywać koksowy.

Te dwie kopalnie to czy mowa o Budryku i Szczygłowicach?
Fakt, że wydobywają obecnie węgiel energetyczny, ale mają sporo zasobów węgla koksowego odpowiednio Budryk 3.4, Szczygłowice 3.4 i 3.5 i w przyszłości mają za cel przejść na węgiel koksowy.

Związki się dogadały.
Największe zagrożenie, że któraś z kopalń PGG trafiła by pod skrzydła JSW tworząc gigantyczne koszty zażegnane.
No to dzisiaj już nie mam złudzeń, że przed nami testowanie nowych szczytów.
Korekta chyba oficjalnie zakończona, prawda?

mogę się mylić, ale dzisiejsza sesja wyglądała na koniec korekty.

skoro GH na NS miał być soon, to kiedy wyjdzie soa jeśli napisali "This Year"...

"Oczywiście zarobić można, ale.... może poucinać paluszki."

Mimo odbicia cen węgla koksowego z 110 na 134 usd to dalej cena przy której JSW nie będzie przynosiła zysku.

USD w tym samym czasie(od 02.czerwca) spadł z 3,94 na 3,74

pl.tradingview.com/symbols/NYM...

Na kontach fb i twitter spółki Forever Entertainment pojawiła się informacja "Green Hell coming soon".


Jak odniesiecie się do portfelu Cztery Fazy Rynku w przypadku Creepy Jar.
Czy to dystrybucja i czeka nas już tylko fala spadkowa, czy wręcz przeciwnie kolejna akumulacja waloru przed spodziewanymi w najbliższym czasie sukcesami?

krewa można prosić o AT?

Informacje
Stopień: Elokwentny
Dołączył: 16 lutego 2014
Ostatnia wizyta: 22 kwietnia 2024 15:24:27
Liczba wpisów: 295
[0,07% wszystkich postów / 0,07 postów dziennie]
Punkty respektu: 12

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,973 sek.

zbvfgkmx
ibzjjpqm
lntdqluk
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ratfbzng
erjbqzum
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat