pixelg
CREEPYJAR - Spółki od A do Z - NewConnect - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

CREEPYJAR [CRJ]

AKTUALNY KURS: 1 170,00 zł (+4,46%) 06-07-2020 17:04
Percances
Dołączył: 2011-02-23
Wpisów: 178
Wysłane: 13 kwietnia 2020 19:03:07 przy kursie: 368,00 zł
Dla Creepy Jar to raczej będzie podrzędna suma w porównaniu do tego ,ile zrobią kasy na PC/XO/PS4 , ale dla For to może być w kolejny strzał w 10tkę po PD i jak na niego spora gotówka. A może czeka nas niespodzianka i NS też dołoży dwie cyfry w milionach? Pewnie się dzielą fifty fifty, a i podobno Coop jest do zrobienia . Czekamy, bo premiera jakoś ma być w II kwartale salute

chris_martin
chris_martin PREMIUM
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 811
Wysłane: 14 kwietnia 2020 07:08:59 przy kursie: 368,00 zł
i po promocji na steami juz leci w rankingu (równiez peak players) - gra jednego tygodnia promocyjnego niestety

a i tak przychodów znikomy z tych 35 tys kopii gry jak na kapitlaizacje spółki.....

Anty - co sądzisz ? słabo to wygląda "co nie" ?
Everything you know is wrong.........

maciek76
maciek76 PREMIUM
Dołączył: 2017-01-10
Wpisów: 4
Wysłane: 14 kwietnia 2020 08:38:07 przy kursie: 368,00 zł
Zarząd Creepy Jar (Emitent) informuje, iż zgodnie z danymi sprzedażowymi otrzymanymi od Valve Corporation, od daty premiery GREEN HELL (Gra) w trybie wczesnego dostępu tj. od 29 sierpnia 2018 r. łączna sprzedaż brutto Gry poprzez platformę STEAM przekroczyła poziom 580 tys. sztuk sprzedanych egzemplarzy, w tym 180 tys. sztuk brutto zostało sprzedanych od dnia aktualizacji Gry o tryb kooperacji (co-op mode) tj. od 7 kwietnia 2020 r.

biznes.pap.pl/espi/pl/reports/...

Czyli rzeczywiście dziennie szło średnio 25 tyś (brutto), nie spodziewałem się tyle. Najprawdopodobniej w ciągu pierwszy dni na 2. miejscu nawet więcej, a potem 5-7 miejsce mniej.
Edytowany: 14 kwietnia 2020 08:48


chris_martin
chris_martin PREMIUM
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 811
Wysłane: 14 kwietnia 2020 08:46:37 przy kursie: 368,00 zł
no właśnie brutto jak w komunikacie -

a ile zarobiono netto ? słabo -
Everything you know is wrong.........

maciek76
maciek76 PREMIUM
Dołączył: 2017-01-10
Wpisów: 4
Wysłane: 14 kwietnia 2020 08:50:19 przy kursie: 368,00 zł
No tragedia, podobno zamykają firmę i wszyscy idą do klasztoru.
Netto w ciągu pierwszych dni pewnie jakieś 75%, wczoraj już dużo mniej negatywów więc pewnie i mniej zwrotów.

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 129
Wysłane: 14 kwietnia 2020 09:35:07 przy kursie: 385,00 zł
chris_martin napisał(a):
i po promocji na steami juz leci w rankingu (równiez peak players) - gra jednego tygodnia promocyjnego niestety

a i tak przychodów znikomy z tych 35 tys kopii gry jak na kapitlaizacje spółki.....

Anty - co sądzisz ? słabo to wygląda "co nie" ?


Dzienna sprzedaż brutto na poziomie prawie 26 tys. dziennie przebiła znacząco moje oczekiwania. Nawet jeśli weźmiemy pod uwagę, że zwroty mogły wynieść 20 proc. (biorę więcej niż wspominał prezes spółki, bo jednak oceny ostatnio są niższe niż średnia dla tej gry) dostaniemy 20 tys. kopii. dziennie. Porównywalny start miał tylko w ostatnim czasie House Flipper, który sprzedał 80 tys. w ciągu 72 godzin. To bardzo, bardzo udany początek.

Tak jak wspominał jednak @aircanada ważne będzie czy gra utrzyma się wysoko w kolejnych dniach. HF w ciągu 2 tygodni sprzedał 200 tys. sztuk, a po niecałych 2 miesiącach 400 tys. sztuk co przełożyło się na roczną sprzedaż 850 tys. sztuk. Ale te świetne wyniki były zrobione tym, że HF tygodniami wisiał na pierwszej stronie. Cały pierwszy miesiąc było top 25. Z top 50 wypadł dopiero we wrześniu, czyli po prawie 4 miesiącach.
Obecna pozycja (16) nadal pozwala myśleć o tym, że będzie to udany projekt w dłuższym terminie. Jeśli zerknąć na steamdb to dzień od szczytu liczba graczy HF spadła o 13 proc. w przypadku GH o 5 proc. Na razie jest dobrze, ale tak jak wyżej napisałem - na oceny trzeba poczekać jeszcze chwilę.

Jeśli udałoby się powtórzyć sukces HF (sprzedaż 850 tys. sztuk w ciągu roku) dostalibyśmy ok 34 mln zł sprzedaży. Roczne koszty to do tej pory 2 mln zł, czyli potencjalnie jest 32 mln zł zysku przed opodatkowaniem i 26 mln zł zysku netto. Pytanie co w kolejnym roku. W kolejnym roku sprzedaż pewnie spadnie o jakieś 50 proc. więc średniorocznie dostaniemy 20 mln zł rocznego zysku netto. To w sam raz na 200 mln zł kapitalizacji. A to szacunek konserwatywny, bo nieuwzględniający potencjału wzrostu.

chris_martin
chris_martin PREMIUM
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 811
Wysłane: 14 kwietnia 2020 09:37:54 przy kursie: 385,00 zł
Kupuj plotki
Sale fakty
Everything you know is wrong.........

Utnapisztim
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 551
Wysłane: 14 kwietnia 2020 09:54:25 przy kursie: 385,00 zł
anty_teresa napisał(a):

Jeśli udałoby się powtórzyć sukces HF (sprzedaż 850 tys. sztuk w ciągu roku) dostalibyśmy ok 34 mln zł sprzedaży. Roczne koszty to do tej pory 2 mln zł, czyli potencjalnie jest 32 mln zł zysku przed opodatkowaniem i 26 mln zł zysku netto. Pytanie co w kolejnym roku. W kolejnym roku sprzedaż pewnie spadnie o jakieś 50 proc. więc średniorocznie dostaniemy 20 mln zł rocznego zysku netto. To w sam raz na 200 mln zł kapitalizacji. A to szacunek konserwatywny, bo nieuwzględniający potencjału wzrostu.

W kolejnym roku bedą konsole, w następnym kolejny tytuł. 20-30 mln zysku rocznie to jednak rynek powinien dużo wyżej wycenić niż obecnie. Przejdą niedługo na rynek główny pojawią się rekomendacje i wyceny od DM-ów. Na razie musimy sie zadowolić czymś takim legacy.simplywall.st/stocks/pl...

Jak rozumiem luka praktycznie została domknieta i kurs może próbować jechać dalej.

chris_martin
chris_martin PREMIUM
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 811
Wysłane: 14 kwietnia 2020 10:11:25 przy kursie: 385,00 zł
"Pytanie co w kolejnym roku. W kolejnym roku sprzedaż pewnie spadnie o jakieś 50 proc. więc średniorocznie dostaniemy 20 mln zł rocznego zysku netto."

2020 - Xbox/PS4/Nintendo SWitch
2021 - new game
2023 ? - new game budget o wiele wiekszy - >cash w spolce po GH....


powtarzalne 20-30 mln ZN -> market cap=900 mln PLN
Everything you know is wrong.........
Edytowany: 14 kwietnia 2020 10:12

maciek76
maciek76 PREMIUM
Dołączył: 2017-01-10
Wpisów: 4
Wysłane: 14 kwietnia 2020 10:17:38 przy kursie: 385,00 zł
P2 już w wersji EA ma mieć co-op więc sprzedaż wersji EA ma sporą szansę być lepsza niż GH bez co-op.

Wg spółki GH to longseller z lifespan minimum 4 lat (patrząc na konkurencyjne tytuły nie widzę powodu żeby sądzić inaczej) , więc w 2022 jednoczesna monetyzacja 2 tytułów.
Edytowany: 14 kwietnia 2020 10:18


aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 115
Wysłane: 14 kwietnia 2020 10:26:07 przy kursie: 385,00 zł
chris-martin : aż ciężko komentować te twoje ostatnie posty, bo bardzo dziwne rzeczy piszesz. Sprzedaż gry po zakończeniu promocji wygląda bardzo mocno. Jeśli utrzyma się to choćby w średnim terminie, to ten kwartał będzie dla CRJ niezwykle owocny, a wersje konsolowe mogą również narobić zamieszania w perspektywie całego roku.

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 129
Wysłane: 14 kwietnia 2020 10:32:18 przy kursie: 385,00 zł
@chris
Co najmniej dwukrotnie przeszacowujesz mnożnik...
11bit w po TWOM było wyceniane na 200 mln zł. TWOM dawał kilkanaście mln zł zysku netto. Rynek wycenia spółki po forward PE na poziomie kilkanaście. Wystarczy zerknąć do programów motywacyjnych CD Projektu i tego i poprzedniego, albo jakiejkolwiek rekomendacji. Wedlug obecnego PE wynosi 15-20. Wcześniej było jeszcze niżej. 11bit jest wyceniane obecnie na ca 900 mln zł a już ma historyczny średni zysk na poziomie 35 mln zł i dyskontuje zyski na poziomie 100 mln zł po premierze P8 (wystarczy zerknać do rekomendacji), co daje forward PE na poziomie mniej niż 10. Według mnie bez wiedzy co zamierza JR robić dalej za wcześnie na dyskontowanie sukcesu kolejnych gier tym bardziej, że pewności nie ma co do tego, że uda się powtórzyć sukces HF (utrzymywanie wysokich pozycji przez tygodnie).
Edytowany: 14 kwietnia 2020 10:34

chris_martin
chris_martin PREMIUM
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 811
Wysłane: 14 kwietnia 2020 10:49:57 przy kursie: 385,00 zł
Obecna kapitalizacja 11b dyskontuje w stopniu minimalnym p8...... zasadniczo dyskontuje zero sukcesu.
Everything you know is wrong.........

Percances
Dołączył: 2011-02-23
Wpisów: 178
Wysłane: 14 kwietnia 2020 11:01:07 przy kursie: 385,00 zł
Anty teresa nadal w formie. Idziemy w zaparte, co?
Jakie kilkanaście mln rocznie miał 11bit z TWOM? O ile rozumiemy ,ze kilkanaście to minimum 13mln.
,to ani razu nie było takiego wyniku w latach 2014-2017.
GH za to przyniesie kilkanaście milionów zysku netto tylko w jednym kwartale. A kolejne z racji specyfiki gatunku i debiutów na kolejne konsole nie powinny znacząco odstawać. Więc pomnóżmy te 200mln x 4 i mamy uczciwą ocenę sytuacji.
Edytowany: 14 kwietnia 2020 11:01

Utnapisztim
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 551
Wysłane: 14 kwietnia 2020 11:14:07 przy kursie: 385,00 zł
Zysk 11bit za pierwsze 4 kwartały monetaryzacji 11bit wyniósł ok. 20 mln o ile dobrze pamietam. Później było słabiej aż do FP. W przypadku CRJ jest jednak duża szansa że sprzedaż GH na konsolach będzie okazalsza niż to było w przypadku TWOM, bo jednak gra jest przystępniejsza dla sprzeciętnego konsolowego odbiorcy.

c15d
Dołączył: 2013-07-17
Wpisów: 154
Wysłane: 14 kwietnia 2020 11:15:01 przy kursie: 385,00 zł
O P8 od 11Bit nic nie wiemy, poza tym że to P8... Poza tym pomiędzy TWOM a Frostpunkiem minęły prawie 4 lata. Creepy ma wydać następną grę w przyszłym roku (wg komunikatu), znamy też tematykę. W tym roku GH na konsole. Trochę inna dynamika potencjalnego wzrostu przychodów.
Edytowany: 14 kwietnia 2020 11:17

chris_martin
chris_martin PREMIUM
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 811
Wysłane: 14 kwietnia 2020 11:18:39 przy kursie: 385,00 zł
c15d : zgoda.

i dlatego kapitalizacją11b goni PLW i TEN...i w 2020/2021 - CRJ
Everything you know is wrong.........

Percances
Dołączył: 2011-02-23
Wpisów: 178
Wysłane: 14 kwietnia 2020 11:37:52 przy kursie: 385,00 zł
Utnapisztim napisał(a):
Zysk 11bit za pierwsze 4 kwartały monetaryzacji 11bit wyniósł ok. 20 mln o ile dobrze pamietam. Później było słabiej aż do FP. W przypadku CRJ jest jednak duża szansa że sprzedaż GH na konsolach będzie okazalsza niż to było w przypadku TWOM, bo jednak gra jest przystępniejsza dla sprzeciętnego konsolowego odbiorcy.



No to znaczy,że kolejne lata były po parę milionów zysku netto. Jak to się ma do "średniorocznego zysku"na poziomie "kilkunastu milionów"?
Jak się ma wycena 1.2mld po premierze Frostpunka w 2018 do zysku średniorocznego na poziomie 30mln obecnie i pewnie poniżej 28 mln po 2020. Jeśli model nie pasuje do rzeczywistości, to zmieniamy model, bo faktów raczej nie zmienimy. . Może się mylę...:
Edytowany: 14 kwietnia 2020 15:15

chris_martin
chris_martin PREMIUM
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 811
Wysłane: 14 kwietnia 2020 11:56:10 przy kursie: 385,00 zł

Moderator:
Kwarantanna 14 dni
Everything you know is wrong.........
Edytowany: 14 kwietnia 2020 12:24

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 129
Wysłane: 14 kwietnia 2020 12:12:14 przy kursie: 385,00 zł
Percances napisał(a):
Anty teresa nadal w formie. Idziemy w zaparte, co?
Jakie kilkanaście mln rocznie miał 11bit z TWOM? O ile rozumiemy ,ze kilkanaście to minimum 13mln.
,to ani razu nie było takiego wyniku w latach 2014-2017.
GH za to przyniesie kilkanaście milionów zysku netto tylko w jednym kwartale. A kolejne z racji specyfiki gatunku i debiutów na kolejne konsole nie powinny znacząco odstawać. Więc pomnóżmy te 200mln x 4 i mamy uczciwą ocenę sytuacji.


2014: irhub.11bitstudios.com/message...
9,3 mln zł
2015: irhub.11bitstudios.com/message...
12,7 mln zł
2016: irhub.11bitstudios.com/message...
11,9 mln zł

To kilkanaście, czy nie kilkanaście mln zł zysku netto? Jeśli fakty nie pasują do rzeczywistości to tym gorzej dla faktów.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość, mkefir
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,470 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +131,15% +26 230,67 zł 46 230,67 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d