Zmieniając temat, nadchodzącą premierę Eldest Souls uważam za jedno z ciekawszych wydarzeń w naszym rodzimym gamedevie w tym roku. W zalewie przeciętnych i w większości nudnawych różnej maści symulatorów, pixel art`owy kąsek dla fanów Soulsowych challengy jest miłym powiewem świeżości.
Grze udało się już zdobyć nieco popularności (np. trailer na oficjalnej stronie NS:
www.youtube.com/watch?v=soWxQT...) i już pierwsze pozytywne recenzje (rock paper shotgun:
www.youtube.com/watch?v=2OSzhG...).
Parę wyróżnień też już zaliczonych:
Zaliczenie „Eldest Souls” do grona „Best of E3 2019” przez portal IBEATITFIRST.COM
Nominacja „Eldest Souls” do „Best of E3 2019” przez portal Tech Raptor
Nagroda „Elite Gamer – Best Indie Game” podczas Gamescom 2019 dla gry „Eldest
Souls”
Nagroda “Best Action Game” na festiwalu Dreamhack dla gry „Eldest Souls”
Nagroda Best of MIX Live Showcase 2020 dla gry „Eldest Souls”
Nominacja do „Grand Prize, Excellence in Audio Excellence in Visual Art” podczas
DevGamm 2020 dla gry „Eldest Souls”
Pixel Awards Europe 2020 - Retro Roots Winner.
Niedawno opublikowana informacja o planach wydania gry już na starcie na wszystkie platformy dodatkowo zwiększa apetyt. Jak to się przełoży na wyniki, zobaczymy. Przy obecnej kapitalizacji można rozważyć