Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Utnapisztim

Utnapisztim

Ostatnie 10 wpisów
W czerwcowym wywiadzie prezes Qubic stwierdził że będą poszukiwać do portowania gier które będą dawały wyższe marże. Zatem ta umowa z Vivid może być początkiem realizacji tych zapowiedzi.

sargon25 napisał(a):

Casus gry Batalion1944- często wielu inwestorów/spekulantów powołuje sie na przypadek gry wypuszczonej przez Studio Bulkhead Interactive,która debiutowała również we wczesnym dostępie i miała w nim duże problemy.

No i wreszcie dyskurs zszedł z poziomów AAA, BF i PUBG na właściwe miejsce, czyli generic/budget indie online shooter. Ja tylko przypomnę że casus Battallion1944 był przywoływany w zeszłym roku na forach inwestycyjnych na długo przed premierą WW3 jako prawdopodobny benchmark dla premiery early access WW3 i zarazem ostrzeżenie - co się potem potwierdziło (wysoki peak premierowy, problemy techniczne, niskie noty graczy, krótki kilkutygodniowy okres intensywnej monetaryzacji po którym zainteresowanie grą wygasło). Wtedy takie ostrzegawcze głosy były deprecjonowane na forach przez inwestorów/forumowiczów zaangażowanych kapitałowo i emocjonalnie w F51, dziś casus B1944 to jeden z nielicznych argumentów jaki im jeszcze pozostał. Nadzieja zawsze umiera ostatnia.

Ale przykład oczywiście jak najbardziej na miejscu - WW3 idzie śladami gry Bulkhead, której sprzedaż na początku czerwca przekroczyła 250.000 sprzedanych kopii. W przypadku WW3 ciągle (od listopada) czekamy na komunikat o przekroczeniu 300.000 sprzedanych sztuk. Jeszcze z jeden-dwa takie darmowe weekendy przy dużych obniżkach ceny i powinien się pojawić.

aircanada15 napisał(a):
Fajnie, że odczuwasz euforię, ale twoje wnioski są mocno naciągane.
23 tys. pobrań na Xbox One w 3 dni (czyli okres najlepszej sprzedaży), a ty twierdzisz, że 100 tys. sztuk rozejdzie się zaledwie kilka dni później ? Zauważyłeś może, że nic nie wskazuje na również wysoką sprzedaż wersji PS4 ?

Konsol PS4 jest dużo więcej, więc można założyć, że przynajmniej drugie tyle poszło też na PS

Na pewno wydawcy/deweloperowi zostaje więcej niż 60% ceny, ale na pewno nie cała sprzedaż jest w takiej cenie jak założyłeś bo w pierwszych miesiącach sprzedaży są promocje dużo wyższe niż 10% a i ceny w większości krajów są niższe niż w PL.

Prościej liczyć tak: o 50% wyższy udział wydawcy przy o 10% średnie wyższej cenie sprzedaży niz miał ML daje o 65% wyższy przychód 11B przy tej samej sprzedaży. Skoro przy 500.00 sprzedaży ML zarobili bodaj 4,2 mln (?) to przy takiej samej sprzedaży zarobią o 65% więcej czyli ok. 7 mln. Żeby zarobili 10 mln w takim samym okresie potrzeba zatem o ponad 40% wyższej sprzedaży niż ML - co moim zdaniem jest jak najbardziej możliwe i prawdopodobne.

greqq napisał(a):

Z całym szacunkiem, najważniejszy argument padł, sztandardowy produkt 11bit Frostpunk, nie sprzedaje się, obecnie 15 strona na Steam, możesz usunąć moje wpisy, ale bicie piany przez kolegów jakie to zyski ma i mieć będzie bit, to mz jakaś abstrakcja....


Patrząc po liczbie komentarzy na steam to w bieżącym kwartale sprzedaż sięga ok. 100.000 kopii (ponad 1700 komentarzy x 60), od początku roku sięgnęła 250.000 kopii (4200 komentarzy x 60). Czyli kwartał póki co sprzedażowo słabszy niż poprzedni ale coś tam jednak sprzedali, a ciagle jesteśmy przed SummerSale (późno w tym roku startuje, początek za 3 dni, jak dostaną banner na głównej jeszcze w czerwcu to poprawią wynik za II kwartał, a jak dopiero w lipcu to spora część sprzedaży przesunie się po prostu na III kwartał, który i tak zapowiada się rewelacyjnie)

Za darmo można pograć w rzekomego hita AAA a peak ledwie przekroczył 2k. blackeye W tym samym czasie budżetowy Battallion 1944 (ponad 250k sprzedanych kopii) peak ponad 5k, a indyk Insurgency Sandstorm (ponad 500k sprzedaży) który też ma free weekend peak prawie 8k.

Steamspy chwilowo przestał przekłamywać i znowu pokazuje dla WW3 przedział 200k-500k owners.

Zlecenia przy odcięciu dywidendy są automatycznie kasowane o ile się nie mylę.

Arys napisał(a):
https://steamspy.com/app/674020

Ty poważnie w to wierzysz a nie w to co podaje spółka w raportach?? Wiesz ile steamspy pokazywał na koniec 2018 dla WW3? 425 tys szt. A ile faktycznie sprzedali w 2018 przy 12,3 mln przychodu i średnio 58 zł z kopii? Łatwo policzyć. W I kwartale 0,6mln przychodu, nawet jakby po przecenach uzyskiwali tylko 40 zł z kopii wyjdzie wolumen kilkanaście tysiecy sztuk. Tak właśnie wygląda bieżąca sprzedaż o której pisałem.


Arys napisał(a):
ok,ja cały czas podkreślam Twój wpis (kilka tysięcy sprzedawanych kopi miesięcznie),odliczyć pierwszy miesiąc sprzedaży -200 tyś,to zostaje 300 tyś w 7 miesięcy,więc ja się pytam jakiego algorytmu użyłeś,że wyszło Ci kilka tysięcy miesięcznie??????????????

Sprawdź ile przychodu mieli w I kwartale - przecież nie sprzedali chocby 30 tyś kopii (a nie żadne 300 tys) w te 3 miesiace więc średnio wychodzi kilka tyś miesięcznie. I przestan sie upierać co do 500tys wyimaginowanej sprzedaży. Jak przekroczą 300 tyś kopii powinni podać oficjalny komunikat tak jak informowali przy przekroczeniu 100tys w październiku i 200tyś w listopadzie (ilości brutto, po odliczeniu zwrotów oczywiście mniej)

Arys napisał(a):
(kilka
tysięcy sztuk miesięcznie)
na dzień 17-06-2019 ,500 tyś sprzedane



Skoro spółka ujawniła że w poprzednim roku osiagała przychód 58 zł z kopii WWW to łatwo możesz obliczyć ile kopii sprzedała. Wielkość osiągniętych przychodów w IV kwartale nie jest tajemnicą, podobnie jak i w I kwartale obecnego roku.

Informacje
Stopień: Elokwentny
Dołączył: 1 sierpnia 2017
Ostatnia wizyta: 22 lipca 2019 06:09:31
Liczba wpisów: 353
[0,11% wszystkich postów / 0,49 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,004 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d