Dr Acula napisał(a):widzę że zaklinacze spadków przenieśli się z forum B na Stockwatch - tylko wątpię żeby nadużywanie słowa "bankructwo" kogokolwiek przestraszyło i spuściło kurs na 2 gr - ale próbujcie dalej - nie życzę powodzenia
zastanawiam się też przy okazji jak taka słaba (Waszym zdaniem) gra znalazła się Top 10 najlepszych gier maja w Niemczech
www.4players.de/4players.php/t... Zgadzam się Acula, ci naganiacze-zaklinacze z forum na B są najgorsi
Dr Acula napisał(a): cytat z 14 grudnia przy kursie 12 gr
FF08 - z tego co wiem to sytuację w spółce najlepiej odzwierciedla kurs akcji na GPW - jeśli jest taka katastrofa to dlaczego nie widać paniki na akcjach Nico ?
Dr Acula napisał(a): cytat z 25 grudnia
wystarczy że w każdym 30- czy 40- tysięcznym mieście na świecie grę kupi chociaż jedna osoba i jest sukces - wtedy kurs akcji jedzie na 30 gr
Dr Acula napisał(a): cytat z 27 grudnia
gra nie powstaje jako kultowa tylko taką się staje - skąd wiesz że Afterfall nie będzie grą kultową ? dziś podpisali umowę z Macro Games na platformy cyfrowe na trzech niezależnych kanałach więc będzie łatwiej i szerzej dostępna - jak dla mnie ta gra już jest kultowa chociaż dopiero zaczynam grać
Dr Acula napisał(a): cytat z 31 grudnia
to jest pierwszy produkt na taką skalę tej spółki więc mają prawo popełnić kilka błędów marketingowych - sprzedaż pewnie podadzą za 3 miesiące
Sprzedaży wprawdzie nie podali, kurs niestety się dalej stacza, w okolicach 30 groszy też nawet nie był, opinie osób które kupiły grę są mówiąc oględnie słabe (tak przynajmniej wynika z komentarzy w linkach do artykułów, które wklejasz tutaj na forum), raport zupełnie nie rozwiał moich wątpliwości. Opublikowali, bo musieli, ale żeby coś więcej od siebie napisać, to już jakoś niekoniecznie. Trudno, może innym razem.
Powtórzę to co już raz napisałem jakieś 3 miesiące temu - życzę firmie jak najlepiej, ale zabrali się do tego jak do sprzedaży jaj na targu, a produkt jest nieco bardziej złożony i po drodze zbyt wiele rzeczy po prostu niedopilnowano: licha dystrybucja, słaba kampania marketingowa, brak zapewnienia wsparcia u dziennikarzy prasy lokalnej (przy zapowiedziach produktu widać było jeszcze promyk nadziei, recenzje były już chłodne), nieprzemyślana akcja "gry za dolara" (fajna w założeniu, ale jak rozumiem, jednak tych 10 mln egz nie sprzedali. Czy gracze dadzą się nabrać na to ponowie?), potem spaprana akcja z Amnesty International zakończona wycofaniem akredytacji i lekki smrodek który po tym został. To wszystko buduje opinię firmy wśród graczy i wśród udziałowców. Może kolejne odsłony będą lepsze
PS. Z tymi kilkoma tysiącami sprzedanych egz. to chyba też przesadzacie Panowie. Pewnie dużo więcej to tego nie poszło, ale w październiku prasa informowała o 16 tysiącach

O np tu:
gry.onet.pl/wiadomosci/nietypo...I jeśli rzeczywiście jest to sprzedaż, a nie liczba egz dostarczonych do sklepów (zwyczajowo z prawem zwrotu po 3/6 miesiącach) to u ludzi powinno być już przynajmniej te 16 000+ sztuk
I jeszcze cytat:
"
Bardzo słabe wyniki (dotychczas sprzedano zaledwie około 16350 kopii gry) spowodowały, że Nicolas Games postanowił dodać nieco pieprzu do prowadzonej przez siebie akcji charytatywnej. Z tego tytułu przygotowano serię plakatów, mających zachęcić graczy do zakupu. Poniżej prezentujemy galerię wspomnianych posterów, poza dwoma, które nie mogły znaleźć się w zestawieniu ze względu na ich wyjątkowo wulgarny i nieobyczajny charakter...
Sami oceńcie, czy poziom zaprezentowany przez osoby odpowiedzialne za kampanię marketingową "Afterfall: InSanity" można uznać za wysoki, czy wręcz przeciwnie..."