pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

rybeusz

rybeusz

Ostatnie 10 wpisów
Zastanawiam się, czy nie bardziej prawdziwe byłoby w tym przypadku nawet stwierdzenie, ze dobry wynik zrobiony pomimo współpracy z Epic Think

Ograniczenie się do jednego (i to wcale nie największego) kanału ma swoje ograniczenia i pomimo wyższej marżowości i fruktów jakie zapewnia exclusive'om Epic, nie jest to jeszcze powszechna praktyka wśród developerów. Bardzo dużo graczy było zawiedzonych decyzją firmy. Wyłączność ma charakter czasowy, wolumenowo więsze znaczenie powinno mieć późniejsze wejście na Steam

@aircanada15

jesteś w stanie podzielić się informacją na którym miejscu listy gra jest gra / lub była jak ostatnio patrzyłeś/? Nie chodzi mi o konkretne miejsce, bardziej zasięg ruchu przy obniżce -30%

Na liście topsellers z polskich produkcji w (pokazywanej) czołówce pozycjonowany jest niestety tylko SuperHot Eh?
Nintendo Switch top sellers

Tu masz odpowiedź CDR na pytanie o mikropłatności w Cyberpubnku:

Micro what?

Uparcie powtarzają to od ca. 2017 roku, kiedy pojawiły się pierwsze pytania na ten temat...

Scarry napisał(a):
[quote]
Myślisz że doskonały serial HBO o Czarnobylu uzyskałby taką ogromną popularność jakby aktorzy mówili po rosyjsku? Straciłby wręcz swój urok dla gros widzów na świecie.


True, ta kwestia była zresztą kilkukrotnie podnoszona w rozmowach z producentami serialu. Podobno to pytanie pojawiał się stosunkowo często w pytaniach na spotkaniach i wywiadach, których sporo musieli udzielić po sukcesie serialu.

Zdecydowali wspólnie, że wykorzystanie języka rosyjskiego w dialogach podniosłoby niepotrzebnie granicę wejścia dla widzów. A że serial i tak miał mówić o powszechnie znanych faktach i działo się to w wiadomym miejscu, nie było potrzeby dodatkowo podnosić mu wiarygodności. Założyli, że widzowie będą w stanie zrozumieć, co oglądają i wczuć się w realia przedstawianego świata. Wydaje mi się, że była też o tym mowa na podcastach ekipy (są dostępne na YT).

Nie wiem, czy nie pokładasz zbyt dużej wiary w to, że gracze, którzy mają okazję pograć w TWOM i ML za darmo lub w ramach przedpłaconej usługi, będą dalej z taką samą intensywnością i ochotą jak dotychczas płacić za te same gry pełną cenę na Steam..

Pisałem o tym kilka tygodni temu, ale wydaje mi się to dosyć mało prawdopodobne. Na takim Epic Store (w marcu 2019 zaraportowali 85 mln użytkowników) blisko 60% użytkowników (albo inaczej, 49,3 mln klientów) korzysta również sporadycznie ze Steama. Jaka część wśród osób, które przypisały sobie darmowe TWOM czy ML planowała je kiedyś kupić - nie wiemy.Ciężko jednak uwierzyć, że mając już przypisaną grę do biblioteki na jednej platformie, Ci ludzie pójdą i kupią tą samą grę na drugiej platformie. Zgadzam się, że Switch to inna historia i ML na Nintendo może się dalej dobrze sprzedawać, ale IMO wyniki za Q2 i Q3 mogą nie być tak bycze, jak zakładacie.

MichałG napisał(a):
Nie wiem czy zauważyliście ale na steam w tekście o dlc pojawiła się informacja o przekroczeniu 1 mln graczy. "which recently reached one million players"


Podejrzewam, że w ciągu najbliższych tygodni zwielokrotnią ten wynik, jako że chyba od jutra Moonlighter i TWOM (nie znalazłem informacji, ale wygląda że będzie to pakietowane) trafią do darmowego dostępu na Epic Store. Skoro będzie za darmo, to i pokrycie w mediach będzie, a i ludzie pobiorą pewnie tłumnie (jak wszystko, co jest za darmo).

WKRÓTCE MOONLIGHTER I TWOM ZA DARMO

Wizerunkowo może to pomóc spółce na dłuższą metę, jeśli gry się spodobają to być może uda się nawet upchnąć potem tym "darmowym" graczom jakieś płatne DLC, niemniej z punktu widzenia sprzedaży oznacza to równocześnie, że firma nie wiąże z tymi produkcjami już większych nadziei i poza zupełnymi "casualami" mało kto będzie zainteresowany kupnem tych gier za standardową cenę.

Planu produkcji aut elektrycznych są potwornie opóźnione, niedługo dziennikarze i opozycja zaczęli by wyciągać temat i pokazywać niedbalstwo i fatalne zarządzanie projektem, a wycofać się ze sztandarowego projektu jakoś tak głupio (to tak jakby przyznać się do porażki), być może już mają zamysł zakupu gotowego projektu pod elektryczne busy i na miejscu odbywałby się montaż - w ten sposób uratowaliby choć trochę twarzy w myśl zasady: "Obiecaliśmy elektryki? Oto są".

No i wszystko dzieje się w Sanoku, na podkarpaciu, w kolebce PiS'u - także miejsce wybrane nieprzypadkowo. A że akurat prezes pojechał z wizytą gospodarską, żeby namawiać mieszkańców Sanoka, aby dobrze skreślali w głosowaniu przed II turą, cóż - jest szansa, że cała ta sytuacja ów kandydatow (Tadeusz Pióro) i też nie zaszkodzi i kilkoro ludzi zmieni zdanie.

Mnie bardziej dziwi, że nie prezes zarządu PGE, rzecznik prasowy spółki, czy choćby minister, a szeregowy poseł nie pełniący oficjalnie żadnego stanowiska w rządzie, wychodzi przed kamery i ogłasza kapitałochłonne i wieloletnie plany inwestycyjne jednej z największych spółek w kraju, dodając, że "w tej chwili już zaawansowana sprawa"... Z pominięciem wszelkich procedur, dobrych praktyk, oficjalnych kanałów informacyjnych, olaniem planów strategicznych, o sensie takiej inwestycji nie wspomnę ... Państwo się całkiem dobrze bawią nie swoimi pieniędzmi i nawet pozorów już nie zachowują puke_l

ElaS,
mam nadzieję, że firma wyciągnie z tych komentarzy znacznie więcej wniosków, niż Ty i podejdzie do nich z większą pokorą. Trochę wstyd wykazywać się taką ignorancją Think

Na ten moment jest ponad 3 800 komentarzy na Steam, z czego każde 6 na 10 osób, które zakupiły grę nie poleca produktu. Zmarnowano potencjał, jaki dawało nadspodziewanie wysokie zainteresowanie użytkowników i niestety odbudować zaufanie graczy będzie teraz ciężko.

Na mediach społecznościowych spółki dużo użytkowników pisze, że nie mogli odpalić gry przez kilka godzin, a wypuszczona przez firmę łatka (którą ekscytujesz się w poprzednim wpisie) nie rozwiązała problemu, dlatego zwracają grę i oczekują zwrotu kosztów zakupu gry. Dodatkowo, pojawiły się głosy o bardzo słabej optymalizacji kodu (gra pokazując tylko ekran ładowania ciągnie ok 6 gb RAM), użytkownicy którym udało się wejść i chwilę pograć zwracają uwagę, że gra jest niestabilna i zdarza się, że się wykrzacza co kilka / kilkanaście minut, lub chwilę po załadowaniu gry (po tym jak czekało się wieki na ten moment) następuje autowyłączenie gry - to frustruje, tak po ludzku i nie ma to nic wspólnego z "polaczkowatością" i powszechną kulturą narzekania w kraju - gra jest po prostu niedopracowana, a firma nie była przygotowana do jej wypuszczenia (nawet w EA).

Tylko ok 7% komentarzy jest w języku polskim, w ostatnich godzinach duży przyrost był komentarzy jest w jeżykach azjatyckich, rosyjskim i z Europy Zachodniej - w przeważającej części również negatywnych. Sporo z tych ludzi ma kilkadziesiąt i więcej produktów zakupionych na Steam, raczej mają obycie z grami i zdają sobie sprawę, czego powinni oczekiwać po grze wypuszczonej w trybie EA.
Współczuję pracownikom, którzy muszą teraz łatać kod i wyrabiają nadgodziny. Najbliższe godziny będą kluczowe, jeśli szybko usuną główne błędy, IMO gra ma szansę utrzymać się w czołówce listy sprzedaży przez najbliższe kilka dni, w innym wypadku szybko będzie można ją nabyć jako bezpłatny dodatek do CD Action.

Asston napisał(a):
Wracając do tematu letniej wyprzedaży na Steam, nie wiem jak inni użytkownicy forum, czy się ze mną zgodzą czy nie, ale patrząc na statystyki zalogowanych użytkowników na w/w platformie, wydaje mi się, że obecna wyprzedaż w porównaniu do wcześniejszych lat jest słaba. I nie chodzi mi tu konkretnie o FP, bo wiadomo chciałoby się żeby był w top3.
Po prostu liczba użytkowników obecnie nie jest większa niż przed przeceną.
Czyżby SummerSale się "przejadło" Whistle


Być może to kwestia tego, że ceny dużej części gier nie są wcale tak okazyjne, jak wskazywał by na to (wyprzedażowy) charakter całej akcji... sam obserwuję na Steamie kilka pozycji od dłuższego czasu i z przykrością stwierdzam, że przy poprzednich przecenach ceny bywały niższe. Patrząc na fora tematyczne, inni gracze też często podnoszą ten problem. Casualowemu graczowi to pewnie aż tak bardzo nie przeszkadza (jak jedna gra będzie za droga, to kupi inną i też będzie fajnie), ale jak ktoś szuka 'real deal' na konkretny produkt, to może czuć się trochę zawiedziony. Ja zdecydowałem się wstrzymać z zakupami do wyprzedaży zimowej ...

Dosyć kuriozalnie wyglądają wpisy niektórych użytkowników sprzed kilku miesięcy , w kontekście ostatnich wydarzeń na CDP Whistle

baks napisał(a):
Wygląda, że gra nie jest ani na etapie beta ani alfa .... a co najwyżej pre alfa .... czyli pomysł i parę grafik a cała reszta dopiero ma być rozpoczęta.
Podsumowując premiera optymistycznie 2021 .... pesymistycznie .... wolę nie pisać.
Ale chyba przed 10 rocznicą nie będzie. Może przypomnę, że pierwsze zajawki o grze były 2012/2013..


Całkiem szybko się uwinęli ze stanu "co najwyżej pre alfa" hehe. Nawet jakiś działający trailer podobno pokazali, a precież nawet silnika miało jeszcze nie być ... Think Liar Liar
Ciekawe czy teraz użytkownicy wieszający w końcówce 2017 roku psy na tym projekcie posypią głowy popiołem i publicznie przyznają do pomyłki, czy tylko znikną na jakiś czas z forum spółki i będą bić pianę gdzie indziej...

Nie żeby ktoś musiał bronić jakoś szczególnie honoru spółki, bo sami sobie całkiem nieźle radzą. Trailer Cyberpunka 2077 w cztery dni obejrzano ponad 11 mln razy, odtwarzano go więcej razy niż jakikolwiek trailer z E3, a było tam kilka pozycji na które gracze bardzo mocno oczekują ( Elder Scrolls VI , The Last of Us Pt. 2 , Kindgom Hearts , Fallout 76, Spider Man , Ghost of Tsushima, Death Stranding, Smash Bros, Devil May Cry 5, Gears of War 5, Just Cause 4, Assassin's Creed Odyssey) i o których też będzie głośno, więc konkurencję mieli sporą. PR'owo Redzi rozegrali chyba całą sytuację najlepiej jak tylko mogli.

Informacje
Stopień: Rozgadany
Dołączył: 15 września 2011
Ostatnia wizyta: 11 marca 2020 21:33:56
Liczba wpisów: 190
[0,06% wszystkich postów / 0,06 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,550 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +80,29% +16 058,46 zł 36 058,46 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d