Witam ma pytanie. Jestem studentem nigdzie nie pracuje, w tamtym roku rozliczałem PIT z gry na giełdzie, i mam takie pytanie czy jeżeli w tym roku (2011) nie sprzedawałem żadnych akcji tylko trzymałem trochę akcji kupiony wcześniej i dokupiłem pod koniec roku to czy muszę robić jakieś zeznanie podatkowe?
|
|
Jestem studentem finansów i rachunkowości, muszę teraz wybrać specjalizacje, wacham się miedzy rynkiem kapitałowym a bankowością, może macie jakieś rady dotyczące tego wyboru?
|
|
Temat:
HAWE
Może rynek źle ocenia ewentualny zakup Dialogu.
|
|
Skąd mam wsiąść Pit 38?
|
|
Dzięki za pomoc
|
|
w tym roku rozliczać się będę pierwszy raz i mam pytanie do kiedy wogule składa się pit i czy najpierw DM przysyła mi PIT do domu?
|
|
Temat:
LARK
Warszawa, 30.12.2010 (ISB) -Spółka MIT, należąca do grupy MNI, organizuje nowe przedsięwzięcie komercyjne Centrum Outsourcingu Usług, poinformowała spółka w komunikacie w czwartek. "W oparciu o należącą do grupy MIT spółkę Scientific Services specjalizującą się w przetwarzaniu i digitalizacji danych, archiwizacji oraz obsłudze programów marketingu bezpośredniego, a także hostingiem baz danych, rozwijany jest nowy komercyjny projekt rynkowy, zlokalizowany w Warszawie" - czytamy w komunikacie.
Wsparcia Scientific Services udzielą katowicka spółka Expro (z grupy Hyperion SA) oraz firma telekomunikacyjna MNI Telecom, kontrolowane przez notowany fundusz MNI, strategicznego inwestora w MIT.
"Zdecydowaliśmy się na zgromadzenie w ramach jednej struktury wszystkich posiadanych kompetencji związanych z usługami Call Center, digitalizacją oraz zarządzaniem bazami danych oraz usługami hostingowymi. Spółka Scientific Services z powodzeniem zrealizuje wszystkie wewnętrzne zlecenia na przedmiotowe usługi pochodzące od spółek z Grupy MNI, MIT i Hyperion jednocześnie wychodząc z konkurencyjną komercyjną ofertą na szeroki rynek" – powiedział prezes MIT Leszek Kułak, cytowany w komunikacie.