Jestem laikiem i pewnie temu nie kumam do końca tego nowego info Ale ja to rozumiem że on już tam kopią i się nabili na ropę (znaleźli ślady ropy :D)
A nie kojarzę żadnego info że zaczęli tam kopać
Niech mnie ktoś oświeci
|
Również uważam że to dobre info poza tym to że nowe akcje w takiej ilości zostaną wypuszczone to już dawno wiadomo Tylko mi się wydaje że info że jest ropa będzie przed walnym (na logikę jak mają uchwalić wprowadzenie nowych 20-30 mil akcji celem przygotowania się na przechowywanie i transportowanie ropy jak jej jeszcze nie ma :D) I właśnie temu wydaje mi się że to walne nie podjęło (bo niby nie mogło - tere fere jak by chcieli to by zrobili tak by mogło nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz) bo nie mogli ogłosić że maja ropę i tyle :D
p.s. dzisiaj powróciłem do petrola - liczyłem że jeszcze spadnie ale jakoś nie chce więc nie będę ryzykować że potem pociąg będzie pełny i zostaną mi tylko miejsca w A klasie znacznie droższe :D :D :D :D
Pozdrawiam jeszcze wierzących :D
|
Dzień dobry :D jestem tu na forum zupełnie nowy a petrolem bawię się prawie rok :D były ładne zarobki była ładna strata :D ostatnio jednak 2 dobrze zyskowne transakcje tydzień temu w piątek wyszedłem z petrola i dzisiaj przegapiłem wejście w niego :D ale myślę że jeszcze będzie okazja przed walnym :D
To forum niemal od początku mojej zabawy z petrolem przeglądam i uważam je za najciekawsze ze wszystkich za co jestem wam wszystkim niezmiernie wdzięczny :D
ale dzisiaj się ośmielę nie zgodzić z dwoma sprawami jakie poruszacie tutaj na forum
po 1 - To nie jest tak ze ktoś sprzedaje akcje po 7 złotych komuś z założeniem ze potem 70% jego zysku wraca :D